Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 19:39
Verwijderd
Ik weet het niet meer. Is dat raar? Ik ben het zat. Nu al. Alles, allemaal. Een klote dag op school gehad, een klote dag omdat ik lullig doe tegen iedereen en dan op de trap uitgemaakt word voor ''dat ding'' door een paar hufters die ik niet eens ken en die ik niet eens wat gedaan heb. Hou je kop gewoon als je niets beters te doen hebt.
Dan heb ik verdomme nog voor elk vak huiswerk voor morgen ook. Moet ik een stomme essay schrijven over liefde. Nee, daar heb ik op dit moment even echt behoefte aan.
En dan dat stomme kind van een zusje van me. Ik haat haar echt op het moment. Ze gaat gelijk schreeuwen als ze iets niet mag of als ze teleurgesteld is. En dan moet ik nog maar redelijk tegen haar blijven ook. Maar toen ik vanmiddag met haar in de stad was en ze begon te schreeuwen, ben ik niet redelijk. Ik zie al die mensen wel kijken hoor. Ik zie het wel, met afkeurende blikken van wat zijn dat voor mensen. Ik kan er ook niets aan doen. Dan kom je thuis, gaat ze gelijk krijsend naar m'n moeder toe. Gaat zij daar verhaal halen. Kom ik boven, mag ik van haar niet eens mijn verhaal vertellen en word er naar me geschreeuwd dat ik mijn mond moet houden. Dat kind is verdomme wel 6 jaar jonger hoor. Ik laat mij niet de mond snoeren door haar. Zij mag altijd haar verhaal vertellen, niemand mag haar onderbreken want dan gaat ze schreeuwen. Maar als ik dan wat wil vertellen lult ze er gewoon doorheen, maar mag ik daar dan weer niets van zeggen. Ik vind het niet eerlijk. Ze maakt me zo godsgruwelijk verdrietig door alles wat ze doet en vooral niet doet eigenlijk. Ik doe zo mijn best om alles naar haar hand te zetten, maar ze accepteert niets van me. Ze kan nog zo hard schreeuwen dat iedereen haar haat en dat ze dood wil. Weet je hoeveel pijn mij dat doet? Maar alles moet altijd naar haar hand gezet worden. Ik ben het zo vreselijk zat. Maar ik kan het nergens kwijt op het moment.


Isn't anyone trying to find me?
Won't somebody come take me home?
It's a damn cold night
Trying figure out this life
Won't you, take me by the hand,
take me somewhere new...


en ik wil zo graag gewoon even vreselijk uithuilen bij iemand, zonder me te hoeven generen

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 19:46.
Advertentie
Oud 13-09-2004, 20:12
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Mushu schreef op 13-09-2004 @ 20:39 :
*knip*
({)
__________________
Dare to fly!
Oud 13-09-2004, 20:20
Redhair
Redhair is offline
she wants to come home
but nobody's home
its where she lies, broken inside
with no place to go
no place to go to dry her eyes
broken inside

her feelings she hide
her dreams she cant find
she's losing her mind
she's falling behind
she cant find her place
she's losing her faith
she's falling from grace
she's all over the place

She's lost inside, lost inside


idd. gdvrdmm. Ik trek het niet. ik zou wel moeten.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-09-2004, 20:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*Leent schouder uit aan Mushu*

Ontopic: Ik zou zo graag eens een knuffel van iemand willen, al is het van m'n concierge.. Gewoon een knuffel van iemand, die me vertelt dat alles goed gaat komen.. Is dat zoveel te veel gevraagt? En dan morgen, wat moet ik daar nou? Moet ik die brieven geven of niet? Ik weet het niet, ik sta in dubio. En dan die skireis, moet ik nu mee of niet? En zal ik nou mee naar Parijs of niet? Pff..Ik weet het even niet meer hoor.. En dan nog eens twee jongens waarvan ik niet weet wat ik met ze aan moet..Jeetje... Wel of niet?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-09-2004, 20:29
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Redhair schreef op 13-09-2004 @ 21:20 :
she wants to come home
but nobody's home
its where she lies, broken inside
with no place to go
no place to go to dry her eyes
broken inside

her feelings she hide
her dreams she cant find
she's losing her mind
she's falling behind
she cant find her place
she's losing her faith
she's falling from grace
she's all over the place

She's lost inside, lost inside
wow mooi man (behalve enerlaatste zin) kherken het ook wel....
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Oud 13-09-2004, 20:30
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Klein Konijntje schreef op 13-09-2004 @ 21:29 :
wow mooi man (behalve enerlaatste zin) kherken het ook wel....
avril lavigne, nobodys home. ontzettend mooi nummer. sterkte jij
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-09-2004, 20:49
Verwijderd
Ik weet het niet, ik weet het gewoon echt niet.
Tjee wat waren die meisjes lief zeg . Waar verdien ik dat aan? En ik wil ze best geloven hoor maar dat is zo moeilijk, tis zo moeilijk om positief te denken over mezelf Maar stiekem ben ik best een beetje trots op mezelf dat ik die improvisatie opdracht gedaan heb terwijl ik het niet durfde en in de les helmaal was dichtgeklapt vorige week. Maar zo ging het best goed en was het eigenlijk ook wel leuk Alleen word dat trotse gevoel weggedrukt door andere rot gevoelens maja.
En ik wil die twee mensen helpen, dat ze niet zo doorgaan. Maar ze gingen allebij offline terwijl ik nog zoveel wilden zeggen. Maar goed, ik moet nog maar afwachten wat ze en of ze er iets mee gaan doen. Naja morgen bjz bellen dat ik het ga doen. Gelukkig werkt school mee, dat als ik lessen moet missen dat er dan iets geregelt word
Oud 14-09-2004, 06:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Waarom doen mensen zo hun best en zoeken ze het toch helemaal in de verkeerde hoek? Om gek van te worden.

Straks naar school en snorkelen. Hopelijk ben ik een beetje fit.
__________________
Oud 14-09-2004, 08:43
farai
Avatar van farai
farai is offline
gister een heel confronterend gesprek gehad dat me met de neus op de feiten heeft gedrukt. Ik zal wss voor de rest van mn leven afhankelijk blijven van anderen. Toch schrikt me dat niet af. Ik ben nu meer dan ooit vastberaden om mijn dromen zo goed mogelijk na te streven en om zo goed en zo kwaad als het kan een eigen leventje uit te bouwen. Ik ga proberen om een gelukkige toekomst op te bouwen. Met of zonder hulp maar ik vertrouw erop dat het gaat lukken. Ik laat mij niet kisten.

Mensen kunnen mij nog honderden keren met de neus op de feiten drukken en me door gebeurtenissen en hun verhalen heel veel afpakken. Maar mijn dromen raken ze niet aan want die zijn van mij alleen en ik mag die nastreven en ik mag proberen om ze te doen uitkomen, en dat ga ik dus ook doen met al mijn macht.

Groetjes een vastberaden oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 14-09-2004, 12:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Van 3 tot 16 oktober zit ik te chillen in florida net geboekt wiieehaaa. En James is gelukkig cool, dus dat komt goed
Oud 14-09-2004, 12:56
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
Citaat:
Lena_jenaja schreef op 13-09-2004 @ 17:59 :
haj...

ik heb net anorexia overwonnen maar nu zegt mijn moeder met wie ik al ruzie heb: je bent wel aangekomen... je bent weer op je oude gewicht.. nou ik geloof nog meer zelfs.......!
ze wist er niet vanaf, ze dacht alleen maar dat ik (de hele vakantiej... sure) ziek was en daarom niets at... en ze moedigde het nog aan ook... wat moet ik doen?

ik wil eigenlijk gewoon het huis uit... maar ik ben bang dat dat niet mogelijk is...
Waaromw il je het huis uit? Is het niet stiekem met de achterliggende reden om dan te kunnen eten wat en wanneer jij het wilt? Of juist om niet te kunnen eten.....?

Daar moe tje wel even bij stil staan. Mss is hulp zoeken een beter plan?

Grtjs.
__________________
You went to a better place, but they stole you away from me...
Oud 14-09-2004, 13:46
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Gdv, ben het zo beu. Niemand is blijkbaar nog in staat zelf eens iets te vertellen. Ik voer altijd het woord, het is zowat een monoloog. 'k Luister ook wel graag eens. En 't is niet dat ik hen niet betrek in het gesprek of zo...
Letterlijk iets vragen en dan antwoorden krijgen als: 'Moet ik dat vertellen?' 'Ik ben maar saai.' 'Mjah, ik weet het niet..'

Pf, wat heb je daar in godsnaam aan?

Na enkele uren ben je ook wel uitgebabbeld, hoor.
Oud 14-09-2004, 13:47
Verwijderd
argh het ging zo goed allemaal, kan bijna zeggen dat ik me wel gelukkig voelde. maar alles is nu in één klap weggevaagd.. en dat allemaal door een spiegel.

en in plaats van er wat aan te doen heb ik ook nog een bakje tiramisu-vla gegeten
Oud 14-09-2004, 14:08
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Oewww. Ik voel mij zenuwachtig. Moet voorzingen over een dikke 2 uur op de muziekschool voor het Close-Harmoney groepje.(kleine auditie) en ik heb geen fatsoenlijk lied wat ik ken. Maar goed, het beste er maar dan van maken. Brrrr.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 14-09-2004, 14:40
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 14-09-2004 @ 15:08 :
Oewww. Ik voel mij zenuwachtig. Moet voorzingen over een dikke 2 uur op de muziekschool voor het Close-Harmoney groepje.(kleine auditie) en ik heb geen fatsoenlijk lied wat ik ken. Maar goed, het beste er maar dan van maken. Brrrr.
Wat zing je het liefst? Misschien is het wel motiverend dergelijk lied te nemen? Een positieve kijk kan al wonderen doen!
Oud 14-09-2004, 14:52
zus
Avatar van zus
zus is offline
Bah, die schoolopdracht lukt niet, wie kan er nou een A4-tje vol typen met wat ie in deze opleiding wil leren?!

Vanavond catechisatie, bahhh echt totaal geen zin in! Daarna wel naar me vriend, dat maakt het weer goed, maar toch..
__________________
Dare to fly!
Oud 14-09-2004, 14:54
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Voel me nu niet echt goed. Gestresst, heel erg druk met werken, ik werk echt veel nu. Kan het eventjes niet aan allemaal.
Oud 14-09-2004, 15:09
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
phensicske schreef op 14-09-2004 @ 15:40 :
Wat zing je het liefst? Misschien is het wel motiverend dergelijk lied te nemen? Een positieve kijk kan al wonderen doen!


Nouw, ik vind best veel liedjes mooi en leuk, alleen het probleem is dat ik ze niet goed bij tekst en volledige melodie ken, zonder de muziek er bij. Ik zing/neurie makkelijk mee met liedjes, maar nu moet ik het zonder enkele begeleiding doen. Ik ga Over the rainbow zingen, tenminste, een gedeelte er van. Dit omdat ik het steeds in mijn hoofd had/heb de laatste tijden.(= was het slaapliedje van mn broertje)

Ik ga er opzich best positief gestemd heen, alleen die zenuwen in mn buik en al maken het lastig. Ik weet dat het snel op mn stem slaat, heel snel en dat is vervelend!. Ik wil laten zien wat ik kan. Maar goed, ik ga mn best doen en sleep een vriendin mee, komt vast goed en anders is het jammer en ga ik wel in een koortje.

Bedankt i.g.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 14-09-2004, 15:12
Verwijderd
Denk je na een operatie vrij te zijn van pijn, kom je erachter dat je van paracetamol ook afkick verschijnselen kunt krijgen. En nu loop ik gezellig de hele dag rond met hoofdpijn

maar dat zou ik toch wel krijgen.. met al die vervelende gedachtes die door mijn hoofd dwalen.
Oud 14-09-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 14-09-2004 @ 09:43 :
*knip*
Groetjes een vastberaden oceangirl

~

Het ging wéér fout natuurlijk.

~

Ik wist niet dat er zulke lieve mensen zijn. Ben echt een beetje verbaast. Ik ken ze amper en zij mij natuurlijk, maar dat ze dat toch doen...word ik toch een beetje gelukkig van. Blijkbaar ben niet helemaal 'niks'.
Oud 14-09-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 13-09-2004 @ 19:41 :
Bah, kweet niet wat ik moet met die mensen uit m'n klas. Kzit er nou bijna acht jaar bij in de klas en nog steeds kan ik het niet met ze vinden
En ik heb op het moment zo'n schijt aan alles, ik zou het liefste met een joint in t park gaan zitten, maarja....
Enn hij blijft door m'n hoofd gaan, ik droom zelfs van hem. Waarom kan ik hem nou gewoon niet vergeten.

Ikkom tot de conclusie dat ik me behoorlijk kut voel en dan maar overal toch het vrolijke meisje spelen bah, ik haat dit. Waarom kan ik nou gewoon nbiet eens blij zijn met de mensne en dingen die ik heb en er voor me zijn, waarom blijf ik verlangen naar het onmogelijke... Al negen maanden lang zo onderhand... En die klootzak laat niets meer van zich horen
kop op meisie, en je weet dat je voor mij geen toneel hoeft te spelen. is het dan eigenlijk wel zo verstandig om nu te stoppen met therapie?
Oud 14-09-2004, 17:37
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Is een 164/176 gelijk aan een (x)s? (en hoe kan je amerikaanse
(?) maten vergelijken met europese?)

hrmm.
__________________
Drie.
Oud 14-09-2004, 17:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 14-09-2004 @ 18:37 :
(en hoe kan je amerikaanse
(?) maten vergelijken met europese?)

google even zoeken
Oud 14-09-2004, 19:17
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-09-2004 @ 18:37 :
google even zoeken
Klopt... Ik hoopte alleen dat iemand van hier het toevallig zou
weten oid.

Zal zo wel ff kijken.
__________________
Drie.
Oud 14-09-2004, 19:41
Verwijderd
Brr, ik voel me ontzettend leeg.
Ik heb zin om knallende ruzie te maken, maar a) dat kan ik niet en b) ik weet niet met wie.

& Ik hoop dat ik van haar af ben morgen.
Oud 14-09-2004, 20:20
Verwijderd
Ik had een 6.4 voor mijn herkansing !! Dat had ik echt nooit verwacht, ik ben nu zo blij
*dansje doet* *taart uitdeelt*

Ik heb overal spierpijn, of iig alleen in mijn nek, maar dat voel ik ook meteen bij elke beweging en heb ik overal pijn voor m'n gevoel

Morgen mag ik fijn naar Leusden om te gaan Korfballen. Die plaats is kleiner dan Amersfoort, maar ho maar dat ze ons in Amersfoort laten Korfballen. Ik heb niet eens een idee waar ik heen moet, ja richting het zwembad..en dan!? Ag, ik kom er wel, waarschijnlijk wat laat maar ze zullen me toch niet terug naar school sturen om mij een briefje te laten halen
Oud 14-09-2004, 21:33
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik heb alles op geschreven in mijn dagboek en dat luchtte erg op. Morgen weer een half uurtje gesprek, ik zie er tegenop heb het helemaal gehad. Wil rust eigenlijk.

Weet iemand hier trouwens hoe duur een doktersbezoek is?

Ik wil een afspraak maken met de dokter zonder dat mijn ouders het weten en dus moet ik zelf de rekening betalen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-09-2004, 21:42
Verwijderd
Toch nog ff een berichtje

Mn moeder laat me huilend achter. Waarom? Wat is ze nou voor een moeder? Wat ben ik nou voor'n kind?

*huilt verder*
Oud 14-09-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 14-09-2004 @ 22:33 :
Ik wil een afspraak maken met de dokter zonder dat mijn ouders het weten en dus moet ik zelf de rekening betalen.
waarom, je bent toch gewoon verzekerd?
Oud 14-09-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 14-09-2004 @ 22:55 :
waarom, je bent toch gewoon verzekerd?
Bij sommige verzekeringen gaat de rekening eerst naar het huisadres en moet je hem zelf doorsturen naar de verzekering.
Oud 14-09-2004, 21:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-09-2004 @ 22:56 :
Bij sommige verzekeringen gaat de rekening eerst naar het huisadres en moet je hem zelf doorsturen naar de verzekering.
Vaak gaan de kosten van het doktersbezoek zelf, wel meteen naar de verzekering.. en anders heb je daar smoesjes als 'ik had zo'n last van m'n keel' oid voor. Maar rekeningen van medicijnen en bloedonderzoeken worden bij sommige verzekeringen wel eerst thuisgestuurd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-09-2004, 08:28
Verwijderd
grrrr.. ik droom zelfs dat we samen een kind krijgen
(en Leonoor en Dreen kwamen er ook in voor *grinnik* )
Oud 15-09-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 14-09-2004 @ 22:59 :
Vaak gaan de kosten van het doktersbezoek zelf, wel meteen naar de verzekering.. en anders heb je daar smoesjes als 'ik had zo'n last van m'n keel' oid voor. Maar rekeningen van medicijnen en bloedonderzoeken worden bij sommige verzekeringen wel eerst thuisgestuurd.
Ik zou het niet weten, mijn ouders krijgen volgens mij alles thuis. Maar een kleine teennagel die pijn doet of een pijnlijke keel kun je idd natuurlijk altijd hebben.

Citaat:
Loontjuh schreef op 15-09-2004 @ 09:28 :
grrrr.. ik droom zelfs dat we samen een kind krijgen
(en Leonoor en Dreen kwamen er ook in voor *grinnik* )
Oud 15-09-2004, 09:27
Verwijderd
ja, end at is leuk, maar nou moet ik op gesprek komen op mn werk, omdat die trut niet normaal kon doen tegen me. en ja, natuurlijk ging ik er tegen in, maar ik ben ook gewoon collega hoor! zal je zien dat ze strax verdikkeme mn contract niet verlengen. mja, en verder, och, gaat t wel. soms een denkmoment, dan zie ik alles zwart, en soms dan straal ik de zon de lucht uit. gisteren naar Youp van 't hek geweest, was erg leuk. was ook maar net op tijd. door een ontruiming op Den Haag centraal kwam mijn trein niet. ik denk dat ik wel 5 minuten heb lopen schelden op t station. en nou mag ik vanmiddag eindelijk naar de kapper. want t kan nou echt niet meer. ja miesje, eigen schuld hoor
Oud 15-09-2004, 11:00
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
help, help..

Het gaat echt zo niet goed, ik word er echt helemaal gek van

Vrijdag toch maar weer een afspraak maken..
Oud 15-09-2004, 12:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-09-2004 @ 09:28 :
grrrr.. ik droom zelfs dat we samen een kind krijgen
(en Leonoor en Dreen kwamen er ook in voor *grinnik* )
Hoe cool.
__________________
Oud 15-09-2004, 13:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
het moet wel droog zijn, want ik moet straks korfballen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-09-2004, 13:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
weet je, ik hoef hem maar te spreken of iets van hem te horen en ik word zo weer verliefd

__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 13:40.
Oud 15-09-2004, 13:48
Verwijderd
Weer dichtgeklapt Vrdmm haat het, waarom kan ik het nou niet?

~

Ze zag mn krassen en vroeg ernaar. Heel verhaal opgehangen en ze geloofde me. Dit voelt zo slecht, maar ik kan niet eerlijk zijn, dat zouden ze niet begrijpen.
Oud 15-09-2004, 14:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 15-09-2004 @ 14:48 :
Weer dichtgeklapt Vrdmm haat het, waarom kan ik het nou niet?

~

Ze zag mn krassen en vroeg ernaar. Heel verhaal opgehangen en ze geloofde me. Dit voelt zo slecht, maar ik kan niet eerlijk zijn, dat zouden ze niet begrijpen.
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen kunnen begrijpen en hoeveel mensen zich kunnen inleven in dingen...


Ik moet mezelf echt eens gaan beschermen... word veel te vaak gekwetst doordat ik een zwak voor iemand heb
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-09-2004, 16:32
moon
Avatar van moon
moon is offline
Weer een gesprek gehad. nou ja...gesprek? ik zei helemaal niets meer ik zweeg alleen nog maar ik zat zo vast. Ze kon me helemaal niet meer bereiken en probeerde dingen te zeggen die me zouden raken om er voor te zorgen dat ik ging praten en zou gaan huilen. Het lukte bijna ik dacht dat ik begon te huilen en zij kwam al op me af om me te troosten, maar terwijl ze me een knuffel gaf lukte het me toch weer niet om te huilen. Ik wilde zo graag huilen, ik had er zo'n behoefte aan maar het lukte weer niet. Maar het was wel heel lief dat ze me een knuffel gaf, dat had ik net ff nodig.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-09-2004, 18:50
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb zoveel dingen die ik moet afmaken (of nog aan moet
beginnen) en kunnen en weet ik het, dat ik niet weet waar
ik moet beginnen...

:\
__________________
Drie.
Oud 15-09-2004, 19:25
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wat een kutdag
Voel me helemaal rot over alles.
Nou ja. Gaat ook wel weer over, maar ik haaaat dit soort dagen
__________________
Tsja
Oud 15-09-2004, 19:31
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-09-2004 @ 20:25 :
wat een kutdag
Voel me helemaal rot over alles.
Nou ja. Gaat ook wel weer over, maar ik haaaat dit soort dagen
Ik ken ze wel hoor *knuffelt*

Maar vandaag was het gewoon een super leuke geweldige dag
Ik voel me écht op
Heeeeeeeeerlijk
Oud 15-09-2004, 19:48
FreeYourMind
Avatar van FreeYourMind
FreeYourMind is offline
Me vriend heeft zelfmoord gepleegt.

dat moest ik opluchten. sorry
__________________
[ Nobody Understands. Nobody Ever Will. And Nobody Ever Tries To. ]
Oud 15-09-2004, 19:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
*diepe zucht*
Al waren er woorden genoeg, nooit zullen ze kunnen omschrijven hoe ik me voel.. Druk, in de war, dubbel.. Over alles twijfel ik, 'k weet gewoon niet wat ik moet doen?! Ik ben een eind gekomen, maar ik moet nog zo ver.. Zoveel af te maken, zoveel aan te beginnen..en ik heb er gewoon de puf niet voor..

Nijn* - Confused
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-09-2004, 19:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
FreeYourMind schreef op 15-09-2004 @ 20:48 :
Me vriend heeft zelfmoord gepleegt.

dat moest ik opluchten. sorry
Wow..
Dat je dat er zomaar kunt uitgooien.. Sterkte! *knuffel*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-09-2004, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 15-09-2004 @ 15:35 :
Je zou eens moeten weten hoeveel mensen kunnen begrijpen en hoeveel mensen zich kunnen inleven in dingen...
Dat zou ik wel eens willen weten ja, want ik merk er dus helemaal niks van...
Oud 15-09-2004, 20:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 15-09-2004 @ 21:01 :
Dat zou ik wel eens willen weten ja, want ik merk er dus helemaal niks van...
Ga dan heel snel op zoek naar mensen die het wel waard zijn om jouw liefde te ontvangen...

2-28 ... beetje afgeslacht net. Maar we hebben ons best gedaan, best redelijk gespeeld en ik heb de helft v/d doelpunten gemaakt ... Even situatie schets: wij spelen laagste klasse, zij hoogste en er zitten 4 klasses tussen ons
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-09-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 15-09-2004 @ 21:21 :
Ga dan heel snel op zoek naar mensen die het wel waard zijn om jouw liefde te ontvangen...
Ja en dan? Dan begrijpen ze toch nog niet waarom ik kras? (Of zeg ik nou weer iets heel stoms?)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146
rare kwast
500 09-06-2009 22:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58
Stefanie
491 14-05-2006 15:09
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.