![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraagje voor de mensen die Yasmin slikken...bevalt ie bij iedereen beter dan andere pillen? (Bij Daantje dus iig wel. Hij zal ook bij mensen niet goed vallen, maar dat wil ik dan dus graag horen. ![]() Laatst gewijzigd op 15-11-2004 om 19:02. |
![]() |
||
Citaat:
100 ![]()
||
Citaat:
Tweede vraag: Ik zou die ene strip dus gewoon als reservestrip gebruiken zoals je zelf ook al zegt. Derde vraag: Het kan geen kwaad om 2 pillen te slikken maar de volgende dag wel weer gewoon 1 nemen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoofdpijn, migraine, gespannen borsten, een zwangerschapsmasker (bruine pigment vlekken in het gezicht), acne, vet haar, overmatige beharing, suikerziekte, gewichtstoename, misselijkheid, minder zin in seks, oogklachten of het wegblijven van de menstruatie. Dit hangt natuurlijk grotendeels af van hoe zwaar de pil is en hoe jij erop reageert. Je bent overgestapt op een zwaardere pil, misschien zal je lichaam er vreemd op reageren of misschien dat sommige bijwerkingen sterker zullen zijn, misschien ook helemaal niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je veel last hebt van pijn tijdens de menstruatie en je hebt veel bloedverlies bijvoorbeeld dan zal ook een zwaardere pil worden voorgeschreven. Ik weet niet hoe 't zit met het gewicht van de persoon, ik denk niet dat dit een invloed heeft, hoewel ik niet zeker ben. Stel nu dat je door het nemen van een iets zwaardere pil veel hoofdpijn krijgt, dan is dat niet geschikt. Enkele posts hierboven vermeldde ik al welke neveneffecten de pil heeft, hoe lichter de pil, hoe minder neveneffecten, wat logisch is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet iemand wel hoe het zit?
||
Citaat:
Ik geloof overigens niet dat het door de pil komt.
||
Citaat:
Calciumgebrek? ik? Lijkt me stug want ik gebruik heel veel zuivel... gewoon een potje kalium dus..? Naja mijn moeder zei dat het door de pil zou kunnen komen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Van horen zeggen weet ik dat de meesten dus wel ietsje aankomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je meer dan een paar kilo aankomt, dan komt dat over het algemeen doordat je inderdaad meer gaat eten; de hormonen in de pil kunnen je hongergevoel vergroten (net zoals zwangere vrouwen meer honger hebben) en je zin in snoep (zoals bij wanneer je ongesteld bent). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() iig voor 99,9% en ga je zelf nou ajb niet wijs maken dat jij net tot die 0,1% behoort. Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: En als je er echt zo gestresst over bent, gebruik dan ook een condoom. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen reageert er anders op. ( ik weet dat je iegenlijk 3 maanden moet uittrekken voor de bijwerkingen, maar ik neem niet aan dat ik de komende maand ontzettend veel vocht ga vasthouden) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vuistregel is: minimaal 21 pillen (één strip dus).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bijwerkingen heb ik niet echt, maar misschien ben ik er gewoon aan gewend, want ik slik de pil al 5 jaar ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je de pil gewoon goed heb geslikt, geen diarree of braken hebt gehad binnen 3 uur dat je die pil slikte, dan is de kans dat je zwanger bent heeeeeeeel klein. Je maakt je veel te druk denk ik. ![]() Meest vruchtbaar ben je de week na je stopweek, dacht ik. Weet ik niet zeker. Ik vind het ook wel moeilijk te geloven dat 1 zo'n pilletje zoveel kan uitvoeren, maar het is toch echt zo. ![]() |
![]() |
|
|