Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2005, 12:31
Blubje
Blubje is offline
Aflevering van vorige week (Charmed Noir dus) vond ik echt helemaal super! I luvv Rose En ze heeft ook zo'n ontzettend jaren '30 hoofd, ze zou echt zo uit zo'n zwart-wit film gestapt kunnen zijn Heerlijk!

Aflevering van afgelopen vrijdag vond ik wat minder eigenlijk...ik vind Leo altijd al een vrij oninteressant personage en nu ie een Avatar is maakt ie zichzelf niet populairder zegmaar Ik vind dat hele Avatar ook totaal onboeiend en ook absoluut niet spannend. Wat mij betreft hadden ze beter een andere verhaallijn kunnen bedenken Maar goed, het wordt vast nog wel spannend, daar ben ik van overtuigd

Ik vind t wel allemaal nog een beetje oppervlakkig, heel seizoen 7 eigenlijk al. Paige en Brody, die ontwikkeling vind ik erg leuk, maar dat Leo/Piper gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn. Dan is Leo weer boos, dan weer niet, dan is ie een Avatar enz, hij weet niet wat ie wil. En Piper al helemaal niet...
En Phoebe is al helemaal op de achtergrond. Dat gedoe eerst met Leslie sloeg eigenlijk nergens op en in t vorige seizoen is die relatie met Jason ook gewoon compleet afgekapt.
Beetje jammer allemaal.

Mja, als ik iedere keer de Net5 voorfilmpjes zie, dan gaat er nog heel wat gebeuren denk ik zo Dus ik ga maar gewoon afwachten en wat minder zeuren
Oud 24-03-2005, 00:09
CF:Belthazor
CF:Belthazor is offline
Ja sinds Constance M Burge de bedenker van Charmed er na seizoen 5 mee op is gehouden heeft Brad Kern het over genomen. En zijn de persoonlijke relaties belangrijker geworden. Maar ik vind Leo zeker wel boeiend ik zit alleen te wachten tot hij en Piper weer echt bijelkaar komen!!! en de gastrol van Nick Lachey als Leslie is/was (weet niet hoever jullie in nederland zijn ik download ze en in de VS ligt het al bijna een maand stil. ze gaan pas op 10 april verder ) toch ook een leuk iets in seizoen 7 en laten we hopen dat er een seizoen 8 komt!!!
Oud 24-03-2005, 09:08
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-03-2005 @ 13:31 :
... maar dat Leo/Piper gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn. Dan is Leo weer boos, dan weer niet, dan is ie een Avatar enz, hij weet niet wat ie wil. En Piper al helemaal niet...
En Phoebe is al helemaal op de achtergrond. Dat gedoe eerst met Leslie sloeg eigenlijk nergens op en in t vorige seizoen is die relatie met Jason ook gewoon compleet afgekapt.
Beetje jammer allemaal.
helemaal mee eens! dat met Jason was idd ineens afgekapt, echt heel vaag en erg jammer
Oud 24-03-2005, 10:34
ook hallo
ook hallo is offline
In de eerste paar seizoenen hadden ze ook meer 1 tegenstander per afl. en soms een paar afleveringen lang iets, maar tegenwoordig hebben ze meer 1 hele grote kracht.. vind ik minder leuk
Oud 24-03-2005, 16:50
CF:Belthazor
CF:Belthazor is offline
Ja de avatars was niet zo leuk maar in de VS zijn ze daar nu klaar mee. Wachten op nieuwe afleveringen komen pas weer op 10 April en de laatste was in Februari Das echt frustrerend zolang wachten!!!
Oud 24-03-2005, 17:32
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 24-03-2005 @ 11:34 :
In de eerste paar seizoenen hadden ze ook meer 1 tegenstander per afl. en soms een paar afleveringen lang iets, maar tegenwoordig hebben ze meer 1 hele grote kracht.. vind ik minder leuk
wat dacht je van "the source" een heel seizoen lang...
Oud 24-03-2005, 18:12
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Sasz schreef op 24-03-2005 @ 18:32 :
wat dacht je van "the source" een heel seizoen lang...
dat vond ik dus echt vreselijk, zelfde geldt voor de avatars....
Oud 24-03-2005, 19:15
Blubje
Blubje is offline
Ja ik vind t ook niet erg leuk als ze voor een hele lange periode een vijand hebben. Met The Source was geen bal aan, hetzelfde geldt nu voor de Avatars, hoewel dat dus nog zal gaan veranderen dan, nu ze goed blijken te zijn (hoewel ik dat nog betwijfel ). En dat gedoe in s6 met Wyatt/Chris vond ik ook al erg dom...
Mja, t blijft leuk
Oud 25-03-2005, 08:38
Sasz
Sasz is offline
hahaha, ja idd het blijft gewoon leuk, buiten al dat gezeur van leo om
Oud 31-03-2005, 12:53
asn girl
asn girl is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-03-2005 @ 09:01 :
Aflevering van vorige week (Charmed Noir dus) vond ik echt helemaal super! I luvv Rose En ze heeft ook zo'n ontzettend jaren '30 hoofd, ze zou echt zo uit zo'n zwart-wit film gestapt kunnen zijn Heerlijk!

Aflevering van afgelopen vrijdag vond ik wat minder eigenlijk...ik vind Leo altijd al een vrij oninteressant personage en nu ie een Avatar is maakt ie zichzelf niet populairder zegmaar Ik vind dat hele Avatar ook totaal onboeiend en ook absoluut niet spannend. Wat mij betreft hadden ze beter een andere verhaallijn kunnen bedenken Maar goed, het wordt vast nog wel spannend, daar ben ik van overtuigd

Ik vind t wel allemaal nog een beetje oppervlakkig, heel seizoen 7 eigenlijk al. Paige en Brody, die ontwikkeling vind ik erg leuk, maar dat Leo/Piper gedoe moet nu maar eens afgelopen zijn. Dan is Leo weer boos, dan weer niet, dan is ie een Avatar enz, hij weet niet wat ie wil. En Piper al helemaal niet...
Beetje jammer allemaal.

Mja, als ik iedere keer de Net5 voorfilmpjes zie, dan gaat er nog heel wat gebeuren denk ik zo Dus ik ga maar gewoon afwachten en wat minder zeuren
is wel waar maar ja heb tog een vraag zijn de avatars nou goed of slecht ik weet het ni meer hoor
Oud 31-03-2005, 13:15
Sasz
Sasz is offline
zoals t er nu naar uit ziet, zijn ze goed. maar dr kan natuurlijk nog heel wat gebeuren als er geen goed of kwaad meer is...
Oud 31-03-2005, 18:14
yavanna
yavanna is offline
als er geen goed of kwaad is, kunnen de avatars dus zijn doen wat ze willen, of ze nou goed of kwaad zijn...
Oud 31-03-2005, 18:17
Verwijderd
zag net voorstukje van charmed voor morgen en ik vind dat er teveel wordt verraden, zelfs vind ik dat niet erg, maar ik ken mensen die dat niet leuk vinden..
Oud 31-03-2005, 20:54
Vivi
Vivi is offline
Ik vind de avatars een beetje gay.
Vond het met Belthazor veel cooler.

Spoiler
Oud 01-04-2005, 17:01
Sasz
Sasz is offline
de naam van de epi voor vanavond:
Spoiler
Oud 01-04-2005, 17:08
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Vivi schreef op 31-03-2005 @ 21:54 :

Spoiler
ik vond et met belthazor ook cewler.. maar die was ook lekker....
en die avatars vind ik gek.. ik vind die hele naam ook gek: avatar! omg.. mijn avatar hier op scholieren.com is die Wallie Wallie <----
mgoed vnaaf weer genieten
Oud 01-04-2005, 17:31
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Vivi schreef op 31-03-2005 @ 21:54 :

Spoiler
als je charmed kijkt, ben je ook gay du'h.

Spoiler
Oud 01-04-2005, 17:34
Verwijderd
Spoiler
Oud 01-04-2005, 19:27
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
iek niet spoileren!!

dan ga ik et strax nog lezen ook!!!
Oud 01-04-2005, 19:30
Verwijderd
denk toch niet dat het waar is wat er werd gezegd dus...
Oud 01-04-2005, 19:48
Verwijderd
ben nu charmed aan t kijken...echt leuk
Oud 01-04-2005, 19:51
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Piper Halliwell schreef op 01-04-2005 @ 20:30 :
denk toch niet dat het waar is wat er werd gezegd dus...
Eum hallo

Spoiler

Van TheWB:

Spoiler

.... okay okay
Spoiler

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 19:53.
Oud 01-04-2005, 19:54
Apomes
Apomes is offline
Trouwens de titel voor de laatste aflevering voor dit seizoen of deze serie is:

"Something wicca this way goes"

...
Oud 01-04-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 01-04-2005 @ 20:51 :
.... okay okay
Spoiler

niet dus maar oke, ik geloof het nu wel..
Oud 01-04-2005, 20:26
Verwijderd
whaha heb net charmed gezien echt leuk
To Be Continued...
Oud 01-04-2005, 21:18
Solid
Solid is offline
onee! gemist, dom kan iemand vertellen wat er is gebeurd?
Oud 01-04-2005, 22:46
asn girl
asn girl is offline
Citaat:
Solid schreef op 01-04-2005 @ 17:48 :
onee! gemist, dom kan iemand vertellen wat er is gebeurd?
ja me too ik heb ook gemist i also wanna know what was happand pls tell me
Oud 02-04-2005, 08:49
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
de avatars gingen hun soort ritueel doen, maar de zussen waren beetje paranoide.
de uber demon(naam vergeten) heb die vriendin van paige onder druk gezet.
toen iedereen sliep ging paige naam er vriendje toen en kwam beta, vriendje gooit flesje naar beta die het afscherm.
ze ademt wel de lucht in en is dus dood.
de andere 2 avatars en leo moeten nu utopia waarmaken
maar er was een soort dreiging van opa avatar en.
to be contineud

srry voor namen al 3 afleveringen gemist in vorige seizoen
Oud 02-04-2005, 09:08
Verwijderd
niet zo duidelijke samenvatting... ik zou er zelf een schrijven, maar ik heb het begin gemist dus die zou ook niet zo duidelijk worden.. die demon heet trouwens zanou, als het goed is en het vriendje van paige: kyle brody
Oud 02-04-2005, 10:10
DarkShadow
DarkShadow is offline
Citaat:
Piper Halliwell schreef op 02-04-2005 @ 10:08 :
niet zo duidelijke samenvatting... ik zou er zelf een schrijven, maar ik heb het begin gemist dus die zou ook niet zo duidelijk worden.. die demon heet trouwens zanou, als het goed is en het vriendje van paige: kyle brody
Ja, het is inderdaad Kye Brody... maar was het niet Zankou? Weet het neit zeker hoor maar dat dacht ik..
Oud 02-04-2005, 10:11
Verwijderd
sorry lettertje vegeten
Oud 02-04-2005, 15:49
Verwijderd
Ik zal een poging doen tot het schrijven van een duidelijkere samenvatting:

De zusjes zijn er klaar voor om met de Avatars een utopie te creeren: een wereld zonder goed en kwaad. Zankou, lieverdje als hij is, heeft daar nog steeds geen zin in en haalt Kyle naar de onderwereld. Zankou weet hem over te halen samen te werken (Kyle heeft nog steeds een flesje met Avatar-vanquishing potion). Kyle krijgt een kristal van Zankou. Iedere heks wordt bij aanraking met dit kristal (of bij aanraking van iemand die in aanraking is geweest) besmet met een soort paranoia-virus. Ze krijgen dus behoorlijk last van achtervolgingswaanzin en ze worden erg jumpy. De utopie wordt desondanks volbracht, maar Zankou en Kyle slagen erin Beta (de vrouwelijke Avatar) te vermoorden, hiermee alle Avatars verzwakkend. In het proces sterft ook Kyle. Toch is de wereld in de ogen van de gewone mensen (muggles, als je wilt) verstoken van de strijd tussen goed en kwaad. Net alsof iedereen een happy-pill heeft geslikt. Maar ja, er is nog een Zankou...

To be continued
Oud 02-04-2005, 16:03
Verwijderd
vind het goed gelukt
Oud 02-04-2005, 16:16
asn girl
asn girl is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 02-04-2005 @ 12:19 :
Ik zal een poging doen tot het schrijven van een duidelijkere samenvatting:

De zusjes zijn er klaar voor om met de Avatars een utopie te creeren: een wereld zonder goed en kwaad. Zankou, lieverdje als hij is, heeft daar nog steeds geen zin in en haalt Kyle naar de onderwereld. Zankou weet hem over te halen samen te werken (Kyle heeft nog steeds een flesje met Avatar-vanquishing potion). Kyle krijgt een kristal van Zankou. Iedere heks wordt bij aanraking met dit kristal (of bij aanraking van iemand die in aanraking is geweest) besmet met een soort paranoia-virus. Ze krijgen dus behoorlijk last van achtervolgingswaanzin en ze worden erg jumpy. De utopie wordt desondanks volbracht, maar Zankou en Kyle slagen erin Beta (de vrouwelijke Avatar) te vermoorden, hiermee alle Avatars verzwakkend. In het proces sterft ook Kyle. Toch is de wereld in de ogen van de gewone mensen (muggles, als je wilt) verstoken van de strijd tussen goed en kwaad. Net alsof iedereen een happy-pill heeft geslikt. Maar ja, er is nog een Zankou...

To be continued
thanxs voor ge samenvatting ben weer op de hoogte
Oud 02-04-2005, 16:17
Solid
Solid is offline
dankjewel voor de uitleg!! weer een hoop gemist helaas

maarre Kyle is dus dood? jeetje, wat jammer..hoewel wel erg dat ie ondanks de vorige afl nog steeds wraak wilde blijkbaar..
Oud 02-04-2005, 16:47
DarkShadow
DarkShadow is offline
Ja hij is dood, best jammer want hij was best lekker...
niet mijn type ofzo maar ja..
Ben wel beniewd hoe het nu verder gaat, er gaat wel wat mis (hoop ik) anders is de serie een beetje zo goed als afgelopen! En dat mag natuurlijk niet!
Oud 02-04-2005, 17:27
yavanna
yavanna is offline
yes kyle weg!
uhm... wat bedoelde zankou met dat het 'zaadje al was geplant' ofzo? bedoelt hij paige?
Oud 02-04-2005, 17:30
DarkShadow
DarkShadow is offline
tsja dat weet ik eigenlijk ook niet, het kan ook Leo zijn... omdat hij op het laatste wel een beetje aan het twijfelen was of dit wel een goede keus was. Maar het kan ook Paige zijn i.p.v. Kyle (dat ze hem gewoon lieten doodgaan enzo).
Oud 02-04-2005, 18:43
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
yavanna schreef op 02-04-2005 @ 18:27 :
yes kyle weg!
uhm... wat bedoelde zankou met dat het 'zaadje al was geplant' ofzo? bedoelt hij paige?
volgens mij was het gewoon figuurlijk bedoelt
in het engels zei hij nl t ook iets anders...

goede epi! ben benieuwd hoe lang we dit utopia volhouden, denk niet lang haha, anders is er zo weinig aan he
Oud 02-04-2005, 18:44
Verwijderd
het doet mij steeds denken aan het geval met de paralelle werelden. Toen was er te weinig slechtheid in de wereld en dat was helemaal niet leuk, nu is er géén slechtheid in de wereld... dat lijkt mij ook te weinig.
Oud 02-04-2005, 18:50
Sasz
Sasz is offline
idd jah, met dat ziekenhuis toen piper ging bevallen van chris.
daar dacht ik nou ook net aan! dat was ook niet perfect...
Oud 02-04-2005, 19:09
yavanna
yavanna is offline
jah, en wat zou er met die andere wereld gebeurt zijn? is daar dan iedereen slecht geworden?
Oud 02-04-2005, 19:11
Sasz
Sasz is offline
nee, nu is er geen andere wereld. nu is de hele wereld goed. geen parralle wereld meer
Oud 02-04-2005, 19:30
yavanna
yavanna is offline
dat is wel vaag... want zonder het kwade kan het goede ook niet bestaan. Dus het moet wel fout gaan.
Oud 02-04-2005, 20:03
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
yavanna schreef op 02-04-2005 @ 20:30 :
dat is wel vaag... want zonder het kwade kan het goede ook niet bestaan. Dus het moet wel fout gaan.
Ik vraag me ook al de hele tijd af waarom ze dat zelf niet bedenken...
Oud 03-04-2005, 10:33
Sasz
Sasz is offline
ja idd.... maar jah ze hebben een mooi vredige toekomst gezien
Oud 04-04-2005, 17:17
Blubje
Blubje is offline
Kyle is dood
Ik vond t zo sneu voor Paige, en tis zo erg, want nu beseft ze t niet echt, want happiness enzo...dus dat wordt nog wat. Want deze utopie blijft natuurlijk niet bestaan, dat snapt iedereen wel mag ik hopen.

En hoe dom zijn ze eigenlijk? Want UTOPIE. Duh. De betekenis van dat hele woord is ook dat het iets is waar mensen naar streven, maar wat nooit bereikt zal worden. Dus wanneer ze dan in deze utopie leven, zal er altijd wel weer iets zijn waardoor ze het niet leuk vinden en iets anders willen, waardoor er weer een andere utopie ontstaat die mensen willen bereiken. Beetje vaag uitgelegd, maar snappie?

Maar wat ik niet goed begrijp eigenlijk, op het moment dat de utopie werd gecreerd, waren er nog wel demons, zoals bijvoorbeeld Zankou en die anderen. Maar in die utopie van de Avatars zouden er geen demons meer zijn en de demons waren daar superbang voor, dus ik had eigenlijk gedacht dat ze allemaal dood zouden gaan ofzo. Maar dat is dus blijkbaar niet. Maar waarom kunnen ze dan niet naar de wereld toe gaan, zitten ze vast in de onderwereld nu ofzo, of zijn ze misschien te zwak om er naar toe te gaan? Iemand ideeen hierover?

Mja de Avatars zijn dus slecht denk ik. Ik denk dat ze de wereld nu juist heel erg zwak en kwetsbaar hebben gemaakt nu ze deze utopie hebben gecreeerd. De mensen zijn nu niet alleen maar vriendelijk, maar volgens mij ook naief, omdat ze 'het kwaad' niet (meer) kennen. Daardoor zullen ze het nooit doorhebben als er iets kwaads, zoals denk ik de Avatars, schade zullen gaan aanrichten. Dit is dus DE perfecte manier om de wereld in hun macht te krijgen. Zij bepalen nu hoe de utopie zich ontwikkeld, de Avatars hebben hem immers gecreeerd. Dus zelfs de Charmed Ones zullen niets doorhebben.
Gelukkig is Leo nu heel hard aan t twijfelen, dus ik denk/hoop dat hij t zal gaan goedmaken

Heel verhaal, hopelijk snapt iemand wat ik bedoel...
(Nee, ik heb geen leven. Ja, ik denk teveel na )

Ik vond het wel een hele spannende aflevering trouwens! En To Be Continued...ARGH!! Ik ben zo benieuwd naar volgende week!
Oud 04-04-2005, 18:21
Sasz
Sasz is offline
ja ik ben het wel met je eens. een utopie blijft een streven. als je eenmaal utopie hebt, wat dan?
ik dacht idd ook dat de demons in een keer weg waren, nou moeten ze nog steeds de overgebleven demons verslaan....
de avatars hebben nu idd gewoon complete macht. ik denk dat leo het wel weer terug gaat draaien.....
Oud 04-04-2005, 18:40
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Blubje schreef op 04-04-2005 @ 18:17 :

En hoe dom zijn ze eigenlijk? Want UTOPIE. Duh. De betekenis van dat hele woord is ook dat het iets is waar mensen naar streven, maar wat nooit bereikt zal worden. Dus wanneer ze dan in deze utopie leven, zal er altijd wel weer iets zijn waardoor ze het niet leuk vinden en iets anders willen, waardoor er weer een andere utopie ontstaat die mensen willen bereiken. Beetje vaag uitgelegd, maar snappie?

Ja ik snap je. Dan zullen er mensen zijn die ook wel eens wat spanning in hun leven willen ofzo.. het blijven tog mensen he nooit tevreden!!
Citaat:
Blubje schreef op 04-04-2005 @ 18:17 :

Maar wat ik niet goed begrijp eigenlijk, op het moment dat de utopie werd gecreerd, waren er nog wel demons, zoals bijvoorbeeld Zankou en die anderen. Maar in die utopie van de Avatars zouden er geen demons meer zijn en de demons waren daar superbang voor, dus ik had eigenlijk gedacht dat ze allemaal dood zouden gaan ofzo. Maar dat is dus blijkbaar niet. Maar waarom kunnen ze dan niet naar de wereld toe gaan, zitten ze vast in de onderwereld nu ofzo, of zijn ze misschien te zwak om er naar toe te gaan? Iemand ideeen hierover?

de demons waren ook niet in slaap he, ik denk idd dat die avatars een beetje evol zijn. Maar dat is toch dom. Toen iedereen in slaap was, lagen van die zogenaamde 'zwerfdemons' er nog tussen te doen alsof ze sliepen. Echt vreemd hoor. Ik snap het ook niet helemaal...
Oud 15-04-2005, 20:54
Sasz
Sasz is offline
weer een leuke epi! vond m echt goed
vond robin hood
haha, dat stukje dat ie de deur open trapte --> valt de deur weer dicht
jammer voor phoebe dat ie nog maar 2 weken leeft
ben benieuwd hoe t verder gaat met sheridan....

Regels voor berichten