Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat weer snel verder met alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk dat jij vaak naar je avatar gaat wijzen... En Leonoor, sonho en Magic_STAR, van harte!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zo maar ns mee beginnen en dan vanmiddag maar flink doorzetten ![]()
||
Citaat:
![]() Net een klein kind die pertinent weigert d'r kamer op te ruimen omdat haar papa en mama continue lopen te zeggen dat ze dat moet doen. ![]() 'k heb 't als papa zijnde dan ook al opgegeven. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uhu.. heb ik al gedaan hoor ![]() ![]() gisteren stiekem overal die smiley geplaatst ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wees toch niet zo bezorgd om hoe anderen je vinden. ik weet dat dat heel stom klinkt, want zo te horen vind je het echt heel erg en klote, maar ik kan je vertellen: als je zo doorgaat, wordt je alleen nog maar verdrietiger. probeer (als je toch wilt afvallen) gewoon normaal te eten. dus gewoon boterhammetjes als ontbijt en lunch en 's avonds gewoon normaal groenten en aardappels of iets in die richting. als je tussendoor honger krijgt, kun je het beste gewoon iets gezonds nemen, een appel of een mueslireepje, en zorgen dat je voldoende drinkt. als je namelijk niet goed eet (dwz: te weinig), denkt je lichaam dat er iets aan de hand is en gaat het alles vasthouden zodat je reserves opbouwt. dan lijkt het aanvankelijk misschien alsof je afvalt, maar na een tijdje is je hele lichaam fucked up en ben je nog geen stap verder, want iedere hap die je eet, wordt opgeslagen in je reserves. En vriendinnen die je niet groeten in de bus, zijn stom ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gaat lekker vandaag.. Soms denk je echt, waar moet dat heen met de wereld... |
![]() |
||
Citaat:
Enne, gefeliciteerd met je rijbewijs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder hard aan het leren, moet nog veel regelen, toets hier, dit daar, zus en zo. deze tentamenweek wil ik goed doen. ik wil ervoor gaan en mn propedeuse halen. ik krijg strax hulp, mn vrijwilligerswerk ging goed, ik vind dat ik mn best moet doen. alleen dan kom ik er. en nu is het fijn dat ik zo positief klink, maar morgen kan dit weer het andere uiterste zijn. hmm...fijn hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk zou ik het ook fijn vinden om iemand 'te hebben'. Aangezien jij er al ervaring mee hebt, weet je ook wat je mist... misschien speelt dat ook nog een rol. Om antwoord op je vraag te geven: Ja, in jouw geval denk ik wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gezelschap heeft iedereen nodig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik weet ook niet meer precies wat ik voel voor mn ex, omdat ik m gewoon weinig tot niet zie en heb m niet gezien sinds die andere jongen een grotere rol in mn leven is gaan spelen op dit moment) Maar nu voel ik me dus weer helemaal super! Iemand die lief voor me is, mn zelfvertrouwen opkrikt en noem maar op. Ik lach, ik spring, ik zing, ik dans, ik doe gek, ik voel me echt super goed. Misschien wel naar gelukkig toe. Maarja, toch een jongen in mn leven die dat dan weer soort van mogelijk maakt. Ik kan natuurlijk leuke verhaaltjes gaan ophangen dat ik vaderliefde heb gemist en dat t daardoor komt en weet ik t allemaal, maar ik heb zoiets van: allemaal leuk en aardig, maar dat is t niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |