Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2004, 07:28
Verwijderd
sonho en Leonoor: Gefeliciflapstaart! *geeft ieder drie verjaardagszoenen*
Advertentie
Oud 05-11-2004, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-11-2004 @ 08:28 :
sonho en Leonoor: Gefeliciflapstaart! *geeft ieder drie verjaardagszoenen*
Dankjewel!

*gaat weer snel verder met alles*
Oud 05-11-2004, 09:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-11-2004 @ 07:45 :
leuk voor onzin (..) en als t een onzintopic is
ehhh, ja?
ik denk dat jij vaak naar je avatar gaat wijzen...

En Leonoor, sonho en Magic_STAR, van harte!!
Oud 05-11-2004, 09:46
Storm
Storm is offline
sonho en Magic_STAR (en MeelFriek, maar die post hier niet (/niet vaak?), volgens mij): gefeliciteerd!!!
Oud 05-11-2004, 10:04
Gothic
Gothic is offline
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE heb m'n rijbewijs
Oud 05-11-2004, 10:06
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
gefeli! *klapzoent*
Oud 05-11-2004, 10:29
cyntha
cyntha is offline
Leonoor, sonho en Magic_STAR: Gefeliciteerd!!

Wat een dag zeg. Het is pas half elf en ben nu al helemaal kapot. Energie is op en heb nergens meer zin in. En straks moet ik weer naar therapie. Ga zeggen dat ik wil stoppen. Het heeft toch geen nut. Schiet er niks mee op en ga eerder achteruit. *wil ander leventje*
Oud 05-11-2004, 10:34
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sensual schreef op 05-11-2004 @ 11:29 :
Leonoor, sonho, Magic_STAR en Gothic en Storm: Gefeliciteerd!!
Hmm gezellig....mama logeert hier 2 nachten weer eens wat anders Heb haar vanmorgn al vroeg op de trein gezet en nu moet ik eigenlijk zelf nodig aan het studeren
Zo maar ns mee beginnen en dan vanmiddag maar flink doorzetten
Oud 05-11-2004, 10:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-11-2004 @ 23:46 :
Potjadsn!!#!@#!@# JANDORIE... Weg pm..aargh, frustratie...

Marcade: Raad eens wie haar inbox weer eens neit heeft geleegd?
Ze doet 't er gewoon om. Ik bedoel 't is nou al *zo* vaak tegen d'r gezegd.

Net een klein kind die pertinent weigert d'r kamer op te ruimen omdat haar papa en mama continue lopen te zeggen dat ze dat moet doen.

'k heb 't als papa zijnde dan ook al opgegeven.
Oud 05-11-2004, 10:48
Storm
Storm is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-11-2004 @ 11:04 :
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE heb m'n rijbewijs
Oud 05-11-2004, 10:49
Storm
Storm is offline
@Chaucus: Let op, joh, ik ben mezelf. (Ik ben dus Leonoor, maar ik ben niet thuis en kan dus niet inloggen met Leonoor, dus daarvoor heb ik een andere nick met Leonoor in m'n sig. ) Maar dank je wel.
Oud 05-11-2004, 11:03
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Storm schreef op 05-11-2004 @ 11:49 :
@Chaucus: Let op, joh, ik ben mezelf. (Ik ben dus Leonoor, maar ik ben niet thuis en kan dus niet inloggen met Leonoor, dus daarvoor heb ik een andere nick met Leonoor in m'n sig. ) Maar dank je wel.
*is geen groots sig-lezer*
Oud 05-11-2004, 11:16
Fade of Light
Fade of Light is offline
Leonoorsonhogothic: gefelictieerd x 3

Marcade: goede tip En als zoiets gebeurt, gewoon de PM niet meer opnieuw typen "pech gehad"
Oud 05-11-2004, 12:40
Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd Karen en iedereen die jarig is vandaag.
Oud 05-11-2004, 13:11
Verwijderd
Gefeliciteerd iedereen

Fiew, tentamens gingen wel ok vandaag. Frans ging goed zelfs. Kcv redelijk en muziek deels goed deels zeer slecht (moest bijvoorbeeld een ritme opschrijven dat hij tikte. heb gewoon ingevuld wat me leuk leek )

Ben blij dat t weer goed is tussen n vriend en mij, vind m wel lief namelijk En ik wil dat ik niet hoef te leren zo voor maandag alvast. Latijn ga ik echt niet redden! En wiskunde misschienook wel niet.. en maatschappijleer..Stress!!
Oud 05-11-2004, 13:18
Verwijderd
gefeliciteerd iedereen

ontopic

vrijheid,heerlijk,geen zorgen,gewoon happy

en ik ga T. toch blocken ow ik ben wel erg

nouja,nu nog ff genieten,morgen weer weg,benieuwd of ze nog online komt..moet vandaag wel ff bellen naar H.

en flip is lief
Oud 05-11-2004, 13:36
zus
zus is offline
Het gaat helemaal niet goed

Ik heb ontzettende keelpijn, en buikpijn. En als de buikpijn over is en ik eet even wat komt het zo weer, echt heel erg. Vanochtend in de trein kon ik zelfs niet meer rechtop staan, zo zeer deed het

Verder: Ik heb nog steeds niets gegeten op school, ik weet nog steeds dat ze me te dik vinden en zeker als ze me zien eten. Zelfs water heb ik nu al moeite mee Ik weet heus wel dat daar niks in zit, maar het is toch wat..Misschien denken ze dan wel, ohh ze drinkt water, vast om dr honger te stillen ofzo...

Ohja en die 'vriendin' die zo langs me heen liep in de bus, en dan nog beweren dat ze m'n vriendin is..

Ik word gek van mijn eigen gedachtes.. Zo moe word ik ervan, ik ben gewoon op aan het eind van de schooldag..

Vanavond oppassen en ik heb totaal geen zin en ook geen energie..

Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 13:42.
Oud 05-11-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 05-11-2004 @ 10:43 :
ehhh, ja?
ik denk dat jij vaak naar je avatar gaat wijzen...

Magic_STAR, van harte!!
en Gothic ook gefeliciteerd

Uhu.. heb ik al gedaan hoor
gisteren stiekem overal die smiley geplaatst stoute fb
Oud 05-11-2004, 14:28
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
zus schreef op 05-11-2004 @ 14:36 :
Het gaat helemaal niet goed

Ik heb ontzettende keelpijn, en buikpijn. En als de buikpijn over is en ik eet even wat komt het zo weer, echt heel erg. Vanochtend in de trein kon ik zelfs niet meer rechtop staan, zo zeer deed het

Verder: Ik heb nog steeds niets gegeten op school, ik weet nog steeds dat ze me te dik vinden en zeker als ze me zien eten. Zelfs water heb ik nu al moeite mee Ik weet heus wel dat daar niks in zit, maar het is toch wat..Misschien denken ze dan wel, ohh ze drinkt water, vast om dr honger te stillen ofzo...

Ohja en die 'vriendin' die zo langs me heen liep in de bus, en dan nog beweren dat ze m'n vriendin is..

Ik word gek van mijn eigen gedachtes.. Zo moe word ik ervan, ik ben gewoon op aan het eind van de schooldag..

Vanavond oppassen en ik heb totaal geen zin en ook geen energie..

potverdorie.. *knuffel geeft*

wees toch niet zo bezorgd om hoe anderen je vinden. ik weet dat dat heel stom klinkt, want zo te horen vind je het echt heel erg en klote, maar ik kan je vertellen: als je zo doorgaat, wordt je alleen nog maar verdrietiger. probeer (als je toch wilt afvallen) gewoon normaal te eten. dus gewoon boterhammetjes als ontbijt en lunch en 's avonds gewoon normaal groenten en aardappels of iets in die richting. als je tussendoor honger krijgt, kun je het beste gewoon iets gezonds nemen, een appel of een mueslireepje, en zorgen dat je voldoende drinkt.

als je namelijk niet goed eet (dwz: te weinig), denkt je lichaam dat er iets aan de hand is en gaat het alles vasthouden zodat je reserves opbouwt. dan lijkt het aanvankelijk misschien alsof je afvalt, maar na een tijdje is je hele lichaam fucked up en ben je nog geen stap verder, want iedere hap die je eet, wordt opgeslagen in je reserves.

En vriendinnen die je niet groeten in de bus, zijn stom
Oud 05-11-2004, 15:45
Gothic
Gothic is offline
pff ik krijg net een mailtje of ik wil meedoen aan universiteitsteam korfbal... het lijkt me leuk, maar dan zie ik net dat het mailtje ook aan m'n ex is gestuurd en die wil ik eigenlijk nooit meer zien... wat nu ?
Oud 05-11-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 05-11-2004 @ 16:45 :
pff ik krijg net een mailtje of ik wil meedoen aan universiteitsteam korfbal... het lijkt me leuk, maar dan zie ik net dat het mailtje ook aan m'n ex is gestuurd en die wil ik eigenlijk nooit meer zien... wat nu ?
uitvogelen of je ex gaat. gaat hij niet, ga jij. en als hij wel gaat, dan moet je voor en nadleen afwegen
Oud 05-11-2004, 17:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-11-2004 @ 18:22 :
uitvogelen of je ex gaat. gaat hij niet, ga jij. en als hij wel gaat, dan moet je voor en nadleen afwegen
en hoe vind ik uit of hij gaat ? Als het goed is, herkent hij vast ook mijn emailadres, dus wie weet schrikt hem dat af ...
Oud 05-11-2004, 19:06
Nijn*
Nijn* is offline
@ Leonoor, Sonho, Magic_STAR, Storm en Meelfriek; gefeliciflapstaart allemaal!! *zingt liedje* Drie dikke zoentjes van mij

@ Gothic; feli met je rijbewijs

Ontopic; *diepe zucht* en toen was er weer een week voorbij.. Ze heeft me omgepraat! OMG, ik ben echt té makkelijk!! En dan maandag weer.. Maar hej, nu ik eenmaal om ben, ben ik ook weer bereid om te knokken..
Oud 05-11-2004, 19:13
Verwijderd
Behoefte in gewoon een gezellig gesprek. En dan het liefst met hem, op de één of andere manier heb ik het gevoel dat hij me zal begrijpen als ik vertel dat het niet goed gaat. Maar toch vertel ik niets. Was ie maar ff online voor me, zei iemand maar even dat ik moet vechten, voor mezelf. Ik vecht voor de hele wereld, maar nooit voor mezelf.

Niet vallen, niet vallen. Ik vertel mezelf dat ik door moet gaan, vooral niet denken. Maar het is verdomd moeilijk zo
Ik wil mezelf niet zijn zo.

Laatst gewijzigd op 05-11-2004 om 19:17.
Oud 05-11-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 05-11-2004 @ 20:06 :
@ Leonoor, Sonho, Magic_STAR, Storm en Meelfriek; gefeliciflapstaart allemaal!! *zingt liedje* Drie dikke zoentjes van mij

@ Gothic; feli met je rijbewijs
OH MY GOD, ben gewoon bedreigd op mijn werk, een meisje uit Roosendaal is overleden, ken haar niet, maar mijn broertje, collega's en beste vriendin (en haar zusje) wel...

Gaat lekker vandaag.. Soms denk je echt, waar moet dat heen met de wereld...
Oud 05-11-2004, 20:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 05-11-2004 @ 18:30 :
en hoe vind ik uit of hij gaat ? Als het goed is, herkent hij vast ook mijn emailadres, dus wie weet schrikt hem dat af ...
Kan je geen meeltje sturen aan degene van wie je dat meeltje gehad hebt of hij/zij al weet of je ex ook komt? Wacht desnoods lang met jezelf opgeven tot je zekerheid hebt of hij wel of niet komt.

Enne, gefeliciteerd met je rijbewijs
Oud 05-11-2004, 20:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Leonoor, sonho, magic_STAR gefeliciteerd!!! maak er nog een fijne dag van!
Oud 05-11-2004, 21:00
Verwijderd
Hopelijk reageert ze zoals ik wil dat ze reageert... En hopelijk reageert ze snel, maar dat zal natuurlijk wel weer niet.

En ik ben ook benieuwd hoe iemand anders reageert (op iets anders).
Oud 05-11-2004, 21:03
Quiana
Quiana is offline
Wow, gefeliciteerd iedereen.

En mijn vader is vastbesloten de computer te repareren. (waarom nú? )

&ik ga vroeg in bed liggen vandaag.
Oud 05-11-2004, 21:12
Verwijderd
Woei wat een felicitaties! Thanks iedereen.
Op school en op MSN ook al. *blij is*

Ben nu even echt gelukkig, pianotoets gehaald gezellige avond ZONDER ruzie met mn pa afgesloten. En nou lekker slapen.
Oud 05-11-2004, 21:33
PrimRose
PrimRose is offline
K U T, vreselijk veel gegeten (na mijn avondeten nog 1 zak bugles, miniportiefrietjes en 8 toastjes met rode pesto op)

Heel jammer, was net zo goed bezig met lijnen
Oud 05-11-2004, 22:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gefeliciteerd iedereen!

M'n paper is af.
Oud 05-11-2004, 22:33
Wammus
Wammus is offline
Ik word SCHIJTZIEK van al het hypocriete gezeik. Als je ergens last van hebt zeg dat dan tegen degene waar je last van hebt en op het moment dat je er last van hebt maar ga niet achteraf een beetje lopen zeiken tegen iemand anders die er helemaal niets mee te maken heeft .
Oud 05-11-2004, 22:44
Aquasia
Aquasia is offline
Ik ben zo ontzettend gefrustreerd nu gewoon. Ik vind iemand leuk, een vriendin zegt dat ze hem niet leuk vindt maar ondertussen praten ze wel de hele tijd. En ik heb niet het lef om ook maar hallo te zeggen ofzoiets. Echt hopeloos.
Oud 06-11-2004, 06:44
treintje
treintje is offline
Shit, ik moet ongesteld worden, ik heb al buikpijn. Fijn, net nu ik de hele dag moet werken. Ik had er al geen zin in en nu al helemaal niet meer.
Vandaag ook geen leuke collega's. Bah, bah bah.
Oud 06-11-2004, 13:04
-Flip-
-Flip- is offline
het gaat gewoon niet... ik voel me alleen... ik ben alleen.. waarom nam ze deze beslissing? hij is niet goed, hij is fout, maar ik kan het haar niet zeggen...

helse gevoelen,
terugkerende gedachten.

het eind
de leegte.

de eenzaamheid
neemt mij in zijn macht.
het houd me vast,
ik wil eruit.

geen tranen,
alleen pijn.
onmacht.
en dat masker..

mijn schuld,
mijn blaam.
ik houd m'n mond,
blijven lachen.
'ik red me wel'.
Oud 06-11-2004, 14:14
Verwijderd
hij komt vrijdag, blijft slapen en dan zaterdag misschien uit
Oud 06-11-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 05-11-2004 @ 23:33 :
Ik word SCHIJTZIEK van al het hypocriete gezeik. Als je ergens last van hebt zeg dat dan tegen degene waar je last van hebt en op het moment dat je er last van hebt maar ga niet achteraf een beetje lopen zeiken tegen iemand anders die er helemaal niets mee te maken heeft .
met jou kan ik een biertje drinken!

verder hard aan het leren, moet nog veel regelen, toets hier, dit daar, zus en zo. deze tentamenweek wil ik goed doen. ik wil ervoor gaan en mn propedeuse halen. ik krijg strax hulp, mn vrijwilligerswerk ging goed, ik vind dat ik mn best moet doen. alleen dan kom ik er.

en nu is het fijn dat ik zo positief klink, maar morgen kan dit weer het andere uiterste zijn. hmm...fijn hoor
Oud 06-11-2004, 15:12
Luna
Luna is offline
aargh, ik irriteer me echt de tering aan het verkeer.
gelukkig zijn er belangrijker dingen in het leven
Oud 06-11-2004, 15:25
metallica
metallica is offline
Ik ben zo stom
Oud 06-11-2004, 16:07
Verwijderd
I give in, I give up.
Oud 06-11-2004, 16:13
Verwijderd
kan ik me alleen gelukkig voelen als er een jongen in mn leven is?
Oud 06-11-2004, 17:01
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-11-2004 @ 17:13 :
Dat is bij elke persoon anders. Het mannelijke geslacht heeft over het algemeen meer behoefte aan gezelschap van iemand van het ander geslacht, maar dat hoeft niet per sé.
Persoonlijk zou ik het ook fijn vinden om iemand 'te hebben'.
Aangezien jij er al ervaring mee hebt, weet je ook wat je mist... misschien speelt dat ook nog een rol.

Om antwoord op je vraag te geven: Ja, in jouw geval denk ik wel
Oud 06-11-2004, 17:08
~**lichtfee**~
~**lichtfee**~ is offline
waaaaaahhhh!!!! Ik voel me zo goed *traantje wegveegt* ik hoop echt dat ik me lang zo mag voelen. Ik heb ook zo'n klote week achter de rug. Waarschijnlijk voel ik me morgen weer kut maar ik moet even genieten van dit moment
Oud 06-11-2004, 17:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-11-2004 @ 17:13 :
Ik denk dat je nog steeds niet over de breuk heen bent en dat je daarom niet gelukkig kan zijn zonder hem. Maar als je gelukkig bent met jezelf en je leven en niet meer treurt om een ex, dan kun je prima gelukkig zijn zonder dat er een jongen in je leven is .

Gezelschap heeft iedereen nodig .
Oud 06-11-2004, 17:40
El Kim
El Kim is offline
Wat een kutzooi
Oud 06-11-2004, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-11-2004 @ 18:32 :
Ik denk dat je nog steeds niet over de breuk heen bent en dat je daarom niet gelukkig kan zijn zonder hem. Maar als je gelukkig bent met jezelf en je leven en niet meer treurt om een ex, dan kun je prima gelukkig zijn zonder dat er een jongen in je leven is .

Gezelschap heeft iedereen nodig .
Ik denk t ook niet nee, maar nu is er dus een andere jongen. Het klikt echt super enzo en weet ik t allemaal, maar we zijn niet verliefd op elkaar. Toch is t fijn om dingen met hem te delen die ik zo mis. Dat heeft hij net zo..
(ik weet ook niet meer precies wat ik voel voor mn ex, omdat ik m gewoon weinig tot niet zie en heb m niet gezien sinds die andere jongen een grotere rol in mn leven is gaan spelen op dit moment)
Maar nu voel ik me dus weer helemaal super! Iemand die lief voor me is, mn zelfvertrouwen opkrikt en noem maar op.
Ik lach, ik spring, ik zing, ik dans, ik doe gek, ik voel me echt super goed. Misschien wel naar gelukkig toe. Maarja, toch een jongen in mn leven die dat dan weer soort van mogelijk maakt.

Ik kan natuurlijk leuke verhaaltjes gaan ophangen dat ik vaderliefde heb gemist en dat t daardoor komt en weet ik t allemaal, maar ik heb zoiets van: allemaal leuk en aardig, maar dat is t niet..
Oud 06-11-2004, 18:49
marrel
marrel is offline
k voel me goehoed *blij is* t werken ging goed, zelfs die trut was gewoon aardig, t regende niet toen ik moest fietsen, t was niet koud ik hoefde de afwas niet te doen en er stond een snoeppot langs me
Dadelijk eindelijk weer een keer uit, zo lang geleden
en gister opgegeven voor zo'n faalangstcursus voor de examens k kan meteen de eerste keer al niet want dan moet ik samen met 35 jongens naar eindhoven omg heb ik weer goed geregeld
Oud 06-11-2004, 19:03
zus
zus is offline
Zeer oog..aargh, nou ja hij is ook dik

Zometeen komt m'n vriend me ophalen, eindelijk, hij moest werken en dat op zaterdagavond Nouja,nog maar een paar keer. Hij zei dat hij m'n aandacht mistte de laatste paar dagen, sorry, ik kan er niks aan doen. Ik heb gewoon zoveel aan m'n hoofd...
Oud 06-11-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 06-11-2004 @ 19:49 :
k voel me goehoed *blij is* t werken ging goed, zelfs die trut was gewoon aardig, t regende niet toen ik moest fietsen, t was niet koud ik hoefde de afwas niet te doen en er stond een snoeppot langs me
Dadelijk eindelijk weer een keer uit, zo lang geleden
en gister opgegeven voor zo'n faalangstcursus voor de examens k kan meteen de eerste keer al niet want dan moet ik samen met 35 jongens naar eindhoven omg heb ik weer goed geregeld
wat goed meis dat je je opgegeven hebt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten