Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zat te patiencen met Rijk_V aan de colatafel! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() edit: oh dat was vandaag. en hoe beviel zoetermeer? ![]() Vandaag eerst naar Utrecht gegaan, daar was een Verenigingsraad van mijn ex-stage. Ze gingen het extranet presenteren, waarvoor ik het plan had geschreven enzo. Het zag er goed uit en de mensen vonden het cool. ![]() ![]() Ik heb me wel na een uur snel uit de voeten gemaakt want de rest was saai. ![]() Nu zit ik me een beetje te vervelen achter de comp, terwijl ik Merci chocolaatjes eet. ![]() Straks een verjaardag van een dinnetje in de straat, en erna een feestje in de Bazart. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Azuurblauw, Bermudablauw blabla. Maar het was wel okay. ![]() Ik heb dus vandaag gewerkt. Ik stond om 7.15 bij de bus en was pas om 18.30 weer thuis. En ik weet nu weer waarom ik alleen mensen wil bellen en niet wil kunnen zien, mensen zijn goor. En er was een man die zijn kind heel hard sloeg midden in die winkel en toen wist ik niet zo goed wat te doen. ![]() Toen ging ik naar huis en nu eet ik suikerspin. Productief dagje zz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |