Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2006, 14:01
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
ik ben 16 jaar en krijg et voor elkaar in verschrikkelijk en serieuze relatieshit te belanden..waarom doe ik dat toch
Advertentie
Oud 12-11-2006, 14:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ResteraSecret schreef op 12-11-2006 @ 15:01 :
ik ben 16 jaar en krijg et voor elkaar in verschrikkelijk en serieuze relatieshit te belanden..waarom doe ik dat toch
Geen idee. Koekje d'r bij?
Oud 12-11-2006, 14:06
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 14:59 :
M zou dat nooit doen, A zou het nog wel een keer willen proberen (wat er al niet ter sprake kan komen ).
Kijk, nog een reden om voor A te kiezen!

Ja, aan A heb je wel een goeie volgens mij
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-11-2006, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 14:59 :
[
M zou dat nooit doen, A zou het nog wel een keer willen proberen (wat er al niet ter sprake kan komen ). [/B]
it's an A plus....
Oud 12-11-2006, 14:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2006 @ 15:06 :
Kijk, nog een reden om voor A te kiezen!

Ja, aan A heb je wel een goeie volgens mij
Niet bepaald. Ik heb een keer een trio gedaan met 2 meiden, en hoewel 't een erg smakelijke bedoening is, is het niet iets dat ik ooit nog een keer binnen een relatie zou doen. Als zij 't een keer met een meisje wil doen, prima, ik ben benieuwd naar de foto's
Oud 12-11-2006, 14:23
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Het is wel een heerlijk luxeprobleem.
Oud 12-11-2006, 14:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-11-2006 @ 15:23 :
Het is wel een heerlijk luxeprobleem.


Ik had liever gehad dat het sequentieel was gelopen hoor, ik moet nu oppassen dat ik niet een SMSje naar de verkeerde stuur enzo, zou nogal zuur zijn
Oud 12-11-2006, 14:52
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 15:17 :
Niet bepaald. Ik heb een keer een trio gedaan met 2 meiden, en hoewel 't een erg smakelijke bedoening is, is het niet iets dat ik ooit nog een keer binnen een relatie zou doen.
Ja, als je de ervaring toch al hebt, is het zonde om daarvoor je relatie op het spel te zetten, omdat je altijd achteraf pas merkt of het wel of niet een leuk experiment was... Zou nogal balen zijn als één van beide er achteraf spijt van heeft en de relate daaronder gaat leiden.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-11-2006, 15:00
Verwijderd
En omg, ik blijf heel erg hangen in vrijdagavond. Het was gewoon de perfecte avond. Een avondlang geen gezeik over stage, school, relaties, thuis, jn, kindjes, ongesteld worden, alles gewoon. Alles vergeten en alleen nog maar bezig zijn met staan blijven.
En gisteren was ook echt gezellig! Jammer dat ik de tweede set niet meer heb gezien, maar er komt vast nog wel een keer dat ik ze wel nog kan zien. Gisteravond, er waren maar twee liedjes die ik echt leuk vond, maar samen met E. ben ik daar ewl helemaal op losgegaan. RHCP en Robbie Williams. Jeah!
Oud 12-11-2006, 16:28
Verwijderd
Vanuit het niets keilieve smsjes Verliehiefd.
Oud 12-11-2006, 16:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je leert 'r heus nog wel pijpen.

Ik heb het ooit ook moeten leren, alle dames hier konden er als beginnelinge ook niks van. Met een gewillig en genietend slachtoffer is het echt niet moeilijk, als-ie een beetje goeie aanwijzingen geeft en fijn ligt te kreunen. ( En eerlijk erbij vertelt dat het hem de eerste keer niet altijd lukt alsvanwege de zenuwen, ghe.)

Maarre, vertel ons eens over A? (behalve dan dat het een lekker ding is om te zien) Het werd wel eens tijd dat ook jij voor de bijl ging, nietwaar?
Oud 12-11-2006, 16:32
NyNkE_81
Avatar van NyNkE_81
NyNkE_81 is offline
ik voel me juist zwaar frusti, hoor vandaag maar niets van hem
ok weet hij heeft bindingsangst, geen probleem heb ik ook. Mara ik laat vandaag lekker niets horen om te kijkne of ik iet svan hem hoor. Zou hij misschien t zelfde denken
Oud 12-11-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 11-11-2006 @ 04:35 :
Kut voor je
Oud 12-11-2006, 16:48
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Vroeger kon ik zo goed met hem praten over het verleden, over we wat we hebben meegemaakt. Alsof alleen wij elkaar begrepen. But that's all gone.. Hmpf, zwak moment, maar ik ben heus wel sterk. En te trots om iets te zeggen.. Hij vast ook.
Oud 12-11-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 17:32 :
Je leert 'r heus nog wel pijpen.

Ik heb het ooit ook moeten leren, alle dames hier konden er als beginnelinge ook niks van. Met een gewillig en genietend slachtoffer is het echt niet moeilijk, als-ie een beetje goeie aanwijzingen geeft en fijn ligt te kreunen. ( En eerlijk erbij vertelt dat het hem de eerste keer niet altijd lukt alsvanwege de zenuwen, ghe.)

Maarre, vertel ons eens over A? (behalve dan dat het een lekker ding is om te zien) Het werd wel eens tijd dat ook jij voor de bijl ging, nietwaar?
't Slachtoffer vond 't anders meteen fantastisch Zo moeilijk is het nou toch ook weer niet? Ik snap niet zo goed hoe je dat verkeerd kunt doen. Beetje oppassen dat je 'm niet pijn doet, leuke dingetjes uitproberen en als iets een erg leuke reactie oplevert, gewoon volhouden tot hij het niet meer volhoudt.
Oud 12-11-2006, 17:10
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-11-2006 @ 17:54 :
't Slachtoffer vond 't anders meteen fantastisch Zo moeilijk is het nou toch ook weer niet? Ik snap niet zo goed hoe je dat verkeerd kunt doen. Beetje oppassen dat je 'm niet pijn doet, leuke dingetjes uitproberen en als iets een erg leuke reactie oplevert, gewoon volhouden tot hij het niet meer volhoudt.
Nouja, echt verkeerd kun je het niet doen nee. Maar het duurt natuurlijk wel even voordat je op je partner ingespeelt bent en hem precies zo pijp alsdat hij het het lekkerst vindt. En uiteindelijk doe je het zelfs nog beter dan dat
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 12-11-2006, 18:11
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Morgen hebben we het dan eindelijk een jaar. De eerste paar maanden vlogen voorbij, terwijl de laatste maandjes maar traag voorbij kropen. Not that I mind.
Morgen neemt ie me mee uit eten, en ik ga hem overladen met kadootjes. Ik heb er een stuk of 10 ofzo. Komt helemaal goed.
En vanavond slaapt ie weer bij me. Da's ook voor het eerst sinds tijden dat we 2 keer in een week bij elkaar mogen blijven slapen.
Ik heb zo'n zin in morgen !
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 12-11-2006, 18:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik was even vergeten waarom ik ook weer zo'n hekel aan bungalowparken had. Geen ontstressen, maar wel duinen en een lekker bad.

Hoe wasset bij jou, Ieke?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 12-11-2006, 18:26
Verwijderd
Liefdesverklaring gehad joh, zoooo
Oud 12-11-2006, 18:44
Verwijderd
*haalt stukje weg en trekt conclusie* ik ben gewoon onzeker over hoe hij over mij denkt en dat verdwijnt niet als ik niets van m hoor.

Geduld is een schone zaak

en: over 2 nachten woon ik in Leiden!

edit: omg, er reageert een meisje op zijn hyves. Echt he, wat een idioot ben ik (ik bedoel, dat ik me daar druk om ga maken is echt nutteloos)

Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 18:53.
Oud 12-11-2006, 18:53
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
http://youtube.com/watch?v=34M46SrNKPM


en dat hielp mij t weekend door! nja: de delen van t weekend dat ik moest werken. holy shit wat is dit een GOED nummer.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-11-2006, 18:55
Verwijderd
Ik heb gewoon een fucking geniaal weekend gehad en ik wil een raam in mijn hoofd zodat iedereen kan zien hoe leuk het was en niets kan mijn humeur kapot krijgen, zelfs mijn puberzusje niet, best extreem! Maar dat maakt niks want alles klopte gewoon. En echt waar, RHCP/RW momenten mogen vaker voorkomen! En ik kan wel uren doorgaan maar dat doe ik maar niet.

Edit: En ik word moe van mensen die het alleen maar over zichzelf hebben. En ik ben blij dat hij psies hetzelfde over mij denkt als ik over hem. Hij is super. Zij is super. Tadaaaaaaa; het perfecte stel!
Ik voelde me trouwens wel enigszins lomp tussen andere meiden/vrouwen daar. Maaaaaaar, dat maakt niks want het was gewoon helemaal geweldig en omg die oogjes! <3 En die honden en alles gaat door elkaar maar, nogmaals, dat maakt niks. Hoop ik. Het was gewoon hondertduisentmiljoenvijftignegentigzes geweldig


Laatst gewijzigd op 12-11-2006 om 18:59.
Oud 12-11-2006, 19:13
Verwijderd
Hij kwam weer eens online op msn en gisteren moest ik aan hem denken in de auto en aan die tijd toen en ik besefte me dat we best wel fijne momenten hebben gehad.
Dus hij kwam online en ik heb hem bedankt voor toen. Dat ik het fijn vond toen, dat hij lief was, dat ik er goede herinneringen aan bewaar en dat het me echt goed heeft gedaan.
Hij was gewoon op een manier wel bijzonder voor me en ik kan me zelfs nog dingen heel goed voor de geest halen en dat zegt voor mij ook al wel veel. En om te horen dat hij het ook een fijne tijd vond doet me echt super veel goed
Oud 12-11-2006, 19:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mannen zijn zo enorm kansloos. Ah gut, haar relatie staat op het randje van de afgrond... Laten we weer eens een poging doen. Creepy!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 12-11-2006, 19:34
Verwijderd
Na bijna drie jaar weet hij nog steeds mijn wereld te bewegen. Ik twijfel of ik me nu euforisch of melancholisch moet voelen. Het enige waar ik niet over twijfel is dat ik nog nooit zo veel van iemand heb gehouden. Na maandenlang ruzie en een jaar zonder contact voel ik nog steeds hetzelfde, dan niet meer, voor hem.
Oud 12-11-2006, 19:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Met m'n vriendin gaat alles goed, maar met de schoonouders: dunno.

Ze hebben me uitgenodigd om vrijdag mee uit eten te gaan, op restaurant bij vrienden van ze. Etentje + één of andere show. Maar toen ik gisteren bij m'n vriendin thuis was, begon haar moeder opeens over de prijs van dat etentje (€50 blijkbaar) en vandaag zei m'n vriendin dat ze niet voor niets over die prijs is begonnen en dat ze misschien verwacht dat ik zelf een deel zou betalen. En nu ze 't zegt, klinkt 't vrij logisch eigenlijk, haar ouders kennende...

Nu ja, afwachten maar, maar ik zou 't wel vrij erg vinden als ik zelf (een deel) zou moeten betalen voor mezelf...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-11-2006, 19:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
@ Methuselah: Hmm als zij degene zijn die jou meevragen, vind ik het niet meer dan logisch dat zij ook degene zijn die alles voor jou betalen. Maarja, ben benieuwd.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 12-11-2006, 19:55
Crimson
Crimson is offline
hij ging ff de auto ophalen die we hadden laten staan na t uitgaan..
komt ie terug + bak ben&jerrys omg <3
Oud 12-11-2006, 19:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Crimson schreef op 12-11-2006 @ 20:55 :
hij ging ff de auto ophalen die we hadden laten staan na t uitgaan..
komt ie terug + bak ben&jerrys omg <3
Ah, zo'n vriend wil ik ook!!
Oud 12-11-2006, 19:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
HvJ schreef op 12-11-2006 @ 20:52 :
@ Methuselah: Hmm als zij degene zijn die jou meevragen, vind ik het niet meer dan logisch dat zij ook degene zijn die alles voor jou betalen. Maarja, ben benieuwd.
Mja, inderdaad, ben dus ook benieuwd...

Nu ja, gelukkig kan ik sinds kort in 't rood gaan en heb ik normaal gezien net loon gestort gekregen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-11-2006, 20:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik denk dat ik maar eens even serieus ga doen, ga zeggen dat ik met hem wil praten woensdag en dan even 2 dagen wat afstandelijker ga doen... Waarschijnlijk gaat ie me dan wel weer wat meer waarderen. Ik begin de controle te verliezen en daar hou ik niet van. Ik laat me te veel gaan omdat ik hem zo leuk vind.
Oud 12-11-2006, 20:11
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 14:18 :
Vrouwen kunnen niet pijpen/trekken terwijl ze gebeft/gevingerd worden.




Ontopic: oké dat was genant. Maar verder:
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 12-11-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 12-11-2006 @ 11:08 :
haha, wat een feest van herkenning...
Gezellig, zullen we een clubje oprichten

Ontopic: ja hoor, weer een lauwe reactie. Ik heb het echt gehad. Hij gaat maar moeite doen, want ik doe het niet meer.
Oud 12-11-2006, 20:19
Verwijderd
Potverjandriediksiedubbeltjes. Waarom komen mannen altijd zo laat met de goede voorstellen?
Oud 12-11-2006, 20:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik had hem donderdag overdag gebeld en nu belde hij me vannacht/vanochtend alweer, omdat hij me miste .
Hij: Ik bel je toch helemaal niet zoveel?
Ik: Ehh... jawel, maar je hoort mij niet klagen

Dus het is leuk, ik denk aan hem, hij aan mij, ik ben benieuwd. We zijn in ieder geval al leuke plannen aan het maken voor als ik weer thuis ben. Hij komt me van het station halen! Wel frustrerend: bellen is al zoveel leuker dan smsen of elkaar spreken op msn, maar eigenlijk is het gewoon niet meer genoeg.

Ik wil hem zien, nu! Ik wil weten wat er nog is tussen ons, hem aan kunnen kijken. Stil kunnen zijn. Nog even.

En verder groeit het aantal vriendinnen dat me eind december komt opzoeken en met wie ik o&n in Helsinki ga vieren gestaag. Het gaat snel nu, de komende zeven weken zijn vol en ik ben bang dat ik het gevoel niet vast kan houden. Genieten, om me heen kijken, onthouden. Want het komt niet meer terug straks.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-11-2006, 20:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-11-2006 @ 14:59 :
Gaat sowieso niet snel gebeuren, als we in dat stadium geraken kap ik het wel met 1 van de twee af hoor
In dat stadium zit je toch al?
__________________
<):o)
Oud 12-11-2006, 21:05
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is nog maar 2 uur weg en ik mis hem nu al. Stomme rot stages kunnen we elkaar 2 weken niet zien en daar baal ik echt van...
Oud 12-11-2006, 21:11
Verwijderd
nee.
Oud 12-11-2006, 21:11
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Prima, we moeten alleen allebei soms wat minder moeilijk doen
__________________
Guitarred and feathered
Oud 12-11-2006, 21:11
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Bah, stomme toetsweek, alleen maar leren en dus zie ik 'm pas vrijdag weer.
Maar het is leuk en het gaat goed, dus wat zeur ik eigenlijk.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 13-11-2006, 10:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
was gezellig gisteren. Pittige discussie gehad oa over die samenwoon-issue van hem en we begrijpen elkaar een stuk beter, volgens mij. En hij is toch wel zo vreselijk lief
__________________
Tsja
Oud 13-11-2006, 11:08
NyNkE_81
Avatar van NyNkE_81
NyNkE_81 is offline
he jippie voel me helemaal oke op dit gebied!
Oud 13-11-2006, 11:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben gister naar hem toe gegaan, zoals afgesproken en na lang praten was duidelijk dat we elkaar toch echt niet willen missen. En ik ga jullie gewoon allemaal bewijzen dat het nu echt goed komt

Ik ben in ieder geval heel gelukkig met mijn keuze en hij ook. Jammer alleen dat er uit diverse richtingen nogal teleurstellende reacties komen, maar ik ben zeker genoeg van mijn zaak om dat langs me heen te laten gaan.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-11-2006, 11:15
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 13-11-2006 @ 12:12 :
Ik ben gister naar hem toe gegaan, zoals afgesproken en na lang praten was duidelijk dat we elkaar toch echt niet willen missen. En ik ga jullie gewoon allemaal bewijzen dat het nu echt goed komt

Ik ben in ieder geval heel gelukkig met mijn keuze en hij ook. Jammer alleen dat er uit diverse richtingen nogal teleurstellende reacties komen, maar ik ben zeker genoeg van mijn zaak om dat langs me heen te laten gaan.
Je moet ook niet naar anderen luisteren, gewoon je eigen gang gaan en doen wat het beste voor jou en jullie is. Succes.
Oud 13-11-2006, 11:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hij zit gewoon helemaal in m'n hoofd... Ik droom snachts van hem, overdag denk ik aan hem, tis ook zo'n lieverd!

Was ie maar weer helemaal van mij... *niet dat er dan veel zou veranderen, maar het voelt zo rustgevend om iets vasts te hebben*
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 13-11-2006, 11:46
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 13-11-2006 @ 12:15 :
Je moet ook niet naar anderen luisteren, gewoon je eigen gang gaan en doen wat het beste voor jou en jullie is. Succes.
Kijk van dat soort reacties word ik een stuk vrolijker. Thanks, komt goed!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 13-11-2006, 12:37
Verwijderd
Hmm, ben weer beetje uit mijn dipje geloof ik. Heb nu nog 2 zware dagen voor school, of misschien 3, maar daarna heb ik even anderhalve week niets. Alleen jammer dat hij zo druk is, mja, je kan niet alles hebben!
We hebben in ieder geval een geweldig heerlijk weekend gehad
Oud 13-11-2006, 12:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 12-11-2006 @ 17:32 :
Maarre, vertel ons eens over A? (behalve dan dat het een lekker ding is om te zien) Het werd wel eens tijd dat ook jij voor de bijl ging, nietwaar?
Heh, ik vertel het hele verhaal wel als 't inderdaad wat gaat worden. M is vannacht bij be blijven slapen. Seks was weer helemaal prima, maar het gaat het toch niet worden, ze is me een beetje te onspontaan.

Citaat:
Morgan schreef op 12-11-2006 @ 17:54 :
't Slachtoffer vond 't anders meteen fantastisch Zo moeilijk is het nou toch ook weer niet? Ik snap niet zo goed hoe je dat verkeerd kunt doen. Beetje oppassen dat je 'm niet pijn doet, leuke dingetjes uitproberen en als iets een erg leuke reactie oplevert, gewoon volhouden tot hij het niet meer volhoudt.
Moeilijk een vinger op te leggen hoor, maar sommige meiden kunnen er echt helemaal niks van Tanden kunnen inderdaad erg vervelend zijn, maar ook te veel afwisselen leidt ertoe dat je er nooit komt.

Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-11-2006 @ 21:56 :
In dat stadium zit je toch al?
Ik weet van A nog niet of ze serieus iets met me wil beginnen, dus nee. Er zijn genoeg vrouwen die seks hebben zonder meteen een serieuze relatie te beginnen.
Oud 13-11-2006, 13:24
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 13-11-2006 @ 12:12 :
Ik ben gister naar hem toe gegaan, zoals afgesproken en na lang praten was duidelijk dat we elkaar toch echt niet willen missen. En ik ga jullie gewoon allemaal bewijzen dat het nu echt goed komt
haha wat onverwacht maar weer
Oud 13-11-2006, 13:26
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Urm schreef op 13-11-2006 @ 14:24 :
haha wat onverwacht maar weer
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.