Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
<333333333333333 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
over FFF gesproken;
http://www.vpro.nl/programma/nachtpo...ngen/20034525/ In deze uitzending van Nachtpodium staan een aantal vooruitstrevende VJ's centraal. Zij hebben speciaal voor Nachtpodium een boeiende selectie uit hun werk gemaakt. Het fenomeen VJ-en is inmiddels volwassen geworden. Het is niet meer slechts het 'bewegende behang' in de club dat verder ondergeschikt is aan de muziek. Tegenwoordig vormt het een intergraal onderdeel van onze uitgaansbelevenis. Een VJ kan een avond maken of breken. Bij Nachtpodium: Barkode (Martin de Korte) Jezus from Lisa: Onderdeel van de dertiendelige serie Dreams. Jezus from Lisa vertelt op abstracte wijze een verhaal rondom de dromen en hallucinaties die Jezus had tijdens zijn veertig dagen durende verblijf in de woestijn. Repent Media (Ferdinand Maks) Bits from Dresden: Op de muziek van Aphex Twin een prachtige beeldenmix van de rauwe architectuur van het Oost-Duitse Dresden. Dirty Brown Visuals (Joost Kosir) & FFF Fragmenten van een één uur durende set in de VPRO studio met snoeiharde breakcore en noize van het Rotterdamse VJ en DJ-duo Dirty Brown Visuals en Tommie van FFF. VJ Drifter Nils Mühlenbruch & DJ Drifter Remko van der Drift Karakteristieke animatiebeelden op eigen technomuziek van het vj-dj duo Drifter TV. Vreemde padvinders komen op aarde met een speciale boodschap... aflevering is te zien op die site als 't goed is
||
Citaat:
pieterr? dit lijkt me een geschikte dag om van te voren eens vet veel ranzige tunes te maken en dan te gaan hakken in utrecht
||
Citaat:
Veel verder dan wat (regelbare)weerstandjes tussen contactjes frutten ben ik nog niet, maar ik ga binnenkort werken aan mijn elektronica vaardigheden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ga denk ik wel. Henk Mul !
||
Citaat:
![]() maar een show van prefuse lijkt mij toch wel de moeite waard
|
Stond dit feest er al tussen?
ZOD label show case with Emotional Joystick, Curtis Chip, Binray and dj Viberaider (US) 10 Februari @ De Garage, Den Haag Donderdag, OV, hoezee, ![]()
||
Citaat:
![]() jammer dat ik voortaan vrijdagochtend school heb ![]()
|
|