![]() |
||
Citaat:
maarja dit is een land van vrije meningsuiting...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd ja dat rijtje 'feiten' van hem kan je gewoon niet serieus nemen , net zoals de gedachtes van Dobberman ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het gebeurt iedere keer. Alle Hell's Angels zijn lid van criminele organisaties, alle voetbalfans zijn hooligans die minstens een uur per dag lopen te rellen etc. En om over de joden nog maar niet te spreken, want ja, na die 'zuiveringen' is de wereld er echt een stuk op vooruit gegaan hoor. Ja, het uitroeien van een ras is dé oplossing voor áaaaalle problemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat met die doorschijnende gewaden bijvoorbeeld, dat is pure provocatie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach blijf jij maar idd in je eigen debiele denkwereldje , waar maak ik me ook druk over |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de bijbel kent anders ook een paar onfrisse uitingen, maar in de regel zijn het meer de mensen die uit de bijbel/koran prediken die ellende zaaien dan het ( onnozele ) boek zelf |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar vond het toch wel opvallend (en het klopt) Kennelijk ben ik vatbaar voor zulke theorietjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neigt nogal naar 'mijn mening is de waarheid en als je die niet deelt zal er wel iets mis met je zijn'. Dat is gewoon simpele arrogantie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
GEWELD HOORT NOU EENMAAL BIJ DE ISLAM!
Wat is dit voor een debiele opmerking, als je vind dat we alle Islamieten niet mogen veroordelen, omdat ze niet allemaal hetzelfde zijn. Dan moeten ze niet allemaal geweldaanhanger zijn zoals je beschrijft (hier ben ik het trouwens niet mee eens, de Koran staat vrijwel hetzelfde tegenover geweld als de andere godsdiensten van het boek; Jodendom en christendom) Maar iemand die verkleed gaat als Moslim...? ik denk dat iemand die zo ziek is eerder een radicale Imam zal vermoorden dan zich als Moslim verkleden en Theo doodsteken ( want hij zal het waarschijnlijk wel met theo eens geweest zijn) ![]() Alles wordt terug gedraaid, laten we lekker in de middel eeuwen gaan leven. Lang leve de GEEN rechten van de vrouw en de mens. Waarvoor heeft men nou eigenlijk gevochten, die vrijheid die we wilden hebben... Die zijn we nu langzamerhand aan het vergooien... Het is geen incident, MAAR HET ZOVEELSTE ONGEOORLOOFDE VOORVAL! |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja ik denk zo niet , en ga niet zeggen dat ik niet in een grote stad woon ofzo want zit hier aan den haag , en heb ook genoeg mee gemaakt met 'allochtonen' maar ook met 'autochtonen' dus. En ik vind het gewoon dom om alles over een kam te scheren en jij bent dat behoorlijk aan het doen. Ach ja die feiten , als een nederlander zoiets zou doen , zou je er 2 dagen ff wat over horen en een zogenaamde moslim , dan hoor je opeens iedereen er over en zijn alle moslims gelijk slecht , sorry maar dat klopt toch niet ? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mevr. Hirsi Ali lautie | 500 | 25-01-2005 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Vrijheid van meningsuiting duivelaartje | 19 | 13-11-2004 15:14 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel V (ook discussiethread over nieuwe ontwikkelingen) El_Nour | 500 | 09-11-2004 01:40 | |
Theo van Gogh doodgeschoten, deel IV ~Hadiya~ | 502 | 03-11-2004 18:53 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel III ~Hadiya~ | 500 | 02-11-2004 20:47 | |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 15:57 |