Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 12:16
Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 02-11-2004 @ 13:14 :
Ik zie de NOS niks verdraaien, de woordkeus van die man van de politie is hoogstens wat overdreven erom heen pratend.

Geweld gepleegt door een moslim hoeft geen islamitisch geweld te zijn

Wijs jij me het wetsartikel aan waar dat instaat?

Nou nou, heb je al iemand gezien die het leuk en aardig vind?

Says who?

Als je het al niet eens voor elkaar krijgt om een rijtje feiten te produceren waar ook maar iets in klopt... Hoe kan ik dan nog serieus op je ingaan?
jij moet ook overal commentaar op leveren...tss
maarja dit is een land van vrije meningsuiting...
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 13:15 :
Ja, allochtonen zijn allemaal criminele moslims en mannen zijn allemaal machtsgeile zwijnen. Zullen we gewoon de hele wereld uitmoorden? Dan is het tenminste een keertje rustig.
Ik ben er op zich niet tegen.
Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 13:15 :
Ja, allochtonen zijn allemaal criminele moslims en mannen zijn allemaal machtsgeile zwijnen. Zullen we gewoon de hele wereld uitmoorden? Dan is het tenminste een keertje rustig.
ik blijf het geheel een hilarische discussie vinden
Oud 02-11-2004, 12:17
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-11-2004 @ 13:00 :
Dan kun je wel steeds met statistieken aankomen, maar die onderschrijven jouw standpunt niet. Die tonen alleen aan dat islamitische allochtonen vaker criminele feiten plegen. Dat jij daar dan de conclusie uittrekt dat Amsterdam en Rotterdam één allochtoonse kutzooi is: be my guest. Ik vind dat alleen wat erg zwartgallig.
Ja precies, waarom zijn gelijk alle allochtonen slecht als 1 iemand t verkeerde pad op gaat? Dat was toch ook niet zo met volkert van der G. Veel nederlanders hebben t beeld dat als je allochtoon bent dat je dan gelijk zoiezo slecht bent.. alsof je dat cadeua mee krijgt ofzo Ik ben zelf ook NL's en ik vind het echt niet kunnen dat gelijk 1 groep de schuld krijgt En btw het zou best kunnen dat iemand maar verkleed gaat als een moslim om de zogenaamde ''druk'' naar hun te schuiven.. Het kan net zo goed een boedist zijn die dragen dat soort kleren'ook. Denk je dat een marokaan/moslim/turk wathe ever hier op zit te wachten ''allochtoon schiet van gogh neer'' echt niet! Hun vinden het ook zware sh*t omdat ze weten dat het dan gelijk om de hele groep draait i.p.v 1. Iedereen word er weer is bij betrokken nou het gaat echt SUPER met Nederland
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:14 :
Ja, laten we lekker gaan rellen

Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 02-11-2004 @ 13:16 :
ik blijf jou een hilarische hippie vinden
Oud 02-11-2004, 12:18
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:15 :
Dat je daar uberhaupt tijd in steekt.
Je hebt gelijk, maar ik wil de boel hier nu toch in de gaten houden, dus dan kan ik net zo goed reageren.
Oud 02-11-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 13:15 :
Dat je daar uberhaupt tijd in steekt.

idd ja dat rijtje 'feiten' van hem kan je gewoon niet serieus nemen , net zoals de gedachtes van Dobberman ofzo
Oud 02-11-2004, 12:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2004 @ 13:15 :
Eigelijk wel stom dat degenen die dit doen alleen maar het beeld bevestigen wat mensen als van Gogh over hun schetsen, niet erg slim dus
Ja inderdaad... Dat is nog het stomste aan het hele verhaal, werkt alleen averechts zo :/
bloemkool
bloemkool is offline
jezus ik slaap een keer uit, gaan ze elkaar meteen afmaken!
rond negenen gebeurd toch?

er wordt natuurlijk meteen weer geroepen dat het een moslim is.
die man noemt zich misschien een moslim, maar echte moslims zijn ook tegen doden (staat ook in de koran) dus hopelijk gaan ze nu niet allemaal hatelijk doen over de islam....

maar theo van gogh, was ie nu regisseur of acteur??
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Ik zie de NOS niks verdraaien, de woordkeus van die man van de politie is hoogstens wat overdreven erom heen pratend.
Hetzelfde als

Citaat:
Geweld gepleegt door een moslim hoeft geen islamitisch geweld te zijn
Hoeft niet, maar als jij een briefje aan je lijk vastmaakt met Arabische teksten...

Citaat:

Wijs jij me het wetsartikel aan waar dat instaat?
Doe niet zo naief, de meningsuiting staan onder maatschappelijke druk, dat weet je zelf ook dondersgoed.

Citaat:

Nou nou, heb je al iemand gezien die het leuk en aardig vind?

Says who?

Als je het al niet eens voor elkaar krijgt om een rijtje feiten te produceren waar ook maar iets in klopt... Hoe kan ik dan nog serieus op je ingaan?
Wees er maar trots op dat je zo fantastisch politiek idealistisch ubermensch bent...
Oud 02-11-2004, 12:21
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 02-11-2004 @ 13:20 :
maar echte moslims zijn ook tegen doden (staat ook in de koran) dus hopelijk gaan ze nu niet allemaal hatelijk doen over de islam....
Jihad tegen de Kufar.
Maurice
Maurice is offline
inferieur
Verwijderd
Citaat:
Woodstock schreef op 02-11-2004 @ 13:16 :
Ja, ik ook.

Maar goed, het gebeurt iedere keer. Alle Hell's Angels zijn lid van criminele organisaties, alle voetbalfans zijn hooligans die minstens een uur per dag lopen te rellen etc.

En om over de joden nog maar niet te spreken, want ja, na die 'zuiveringen' is de wereld er echt een stuk op vooruit gegaan hoor. Ja, het uitroeien van een ras is dé oplossing voor áaaaalle problemen.
Verwijderd
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 13:18 :
idd ja dat rijtje 'feiten' van hem kan je gewoon niet serieus nemen , net zoals de gedachtes van Dobberman ofzo
Ach, het zal nog wel even duren voor de rest van de minder bedeelden een aantal conclusies durft te trekken. Daar heb ik me al bij neergelegd, hoor.
Verwijderd
Job Cohen roept op tot een lawaai demonstratie op de dam, vanavond om 19.30. Dat was wel een stom idee van ons inderdaad
bloemkool
bloemkool is offline
ik dacht dat die poster met die vrouw met haar hand naarvoren, met een hoofddoek ging over

"stop vrouwenonderdrukking"
Woodstock
Woodstock is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 02-11-2004 @ 13:20 :
jezus ik slaap een keer uit, gaan ze elkaar meteen afmaken!
hoe durven ze he? zo zie je maar weer, het loopt volledig mis als jij in je bed blijft liggen.
stampertjuh
stampertjuh is offline
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 02-11-2004 @ 13:17 :
Ja precies, waarom zijn gelijk alle allochtonen slecht als 1 iemand t verkeerde pad op gaat? Dat was toch ook niet zo met volkert van der G. Veel nederlanders hebben t beeld dat als je allochtoon bent dat je dan gelijk zoiezo slecht bent.. alsof je dat cadeua mee krijgt ofzo Ik ben zelf ook NL's en ik vind het echt niet kunnen dat gelijk 1 groep de schuld krijgt En btw het zou best kunnen dat iemand maar verkleed gaat als een moslim om de zogenaamde ''druk'' naar hun te schuiven.. Het kan net zo goed een boedist zijn die dragen dat soort kleren'ook. Denk je dat een marokaan/moslim/turk wathe ever hier op zit te wachten ''allochtoon schiet van gogh neer'' echt niet! Hun vinden het ook zware sh*t omdat ze weten dat het dan gelijk om de hele groep draait i.p.v 1. Iedereen word er weer is bij betrokken nou het gaat echt SUPER met Nederland
Geweld hoort nou eenmaal bij de Islam.
Oud 02-11-2004, 12:22
Dittohead
Dittohead is offline
werd de moord ook live uitgezonden op al jaziera(of hoe je het dan ook schrijft)?
Oud 02-11-2004, 12:22
Verwijderd
Citaat:
stampertjuh schreef op 02-11-2004 @ 13:21 :
Ja, mijn moslimse tante loopt ook de hele dag met een koekenpan d'r nederlandse man te meppen, ze moet namelijk wel haar geloof uitdragen hoor
Oud 02-11-2004, 12:23
Metal
Metal is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 02-11-2004 @ 12:02 :
Als je dat met me eens bent, zal je het er ook mee eens kunnen zijn dat hij af en toe "bewust" té ver ging. Dat hij risico's nam, en daar zelf bewust van was.
idd.

dat met die doorschijnende gewaden bijvoorbeeld, dat is pure provocatie
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:21 :
Ach, het zal nog wel even duren voor de rest van de minder bedeelden een aantal conclusies durft te trekken. Daar heb ik me al bij neergelegd, hoor.

Ach blijf jij maar idd in je eigen debiele denkwereldje , waar maak ik me ook druk over
Verwijderd
ik las op dat condoleance register iemand die zei dat hij ging emigreren naar nieuw zeeland, eraan voorbij gaand dat hij dan in nieuw zeeland de ongewenste kut allochtoon is....
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 13:17 :
[afbeelding]

[afbeelding]
Die IS sporen echt niet. Beetje 'intifada' aanmoedigen met je rooie ster. Stelletje koekenbakkers.
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 13:22 :
Ja, mijn moslimse tante loopt ook de hele dag met een koekenpan d'r nederlandse man te meppen, ze moet namelijk wel haar geloof uitdragen hoor
Appels met peren
Oud 02-11-2004, 12:24
Woodstock
Woodstock is offline
De reflectie is dood, lang leve de mening!
KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
stampertjuh schreef op 02-11-2004 @ 13:21 :
Haha nee hoor dat klopt helemaal niet Volgens de koran mag je geen schepping van god doden of wat dan ook.
Verwijderd
Citaat:
en bij de turkse super krijg ik alleen nog maar vlees als ik 5 keer per dag op mijn knieen richting mekka ga....
Oud 02-11-2004, 12:25
stampertjuh
stampertjuh is offline
Citaat:
Er zijn miljoenen moslims die zeer geweldloos zijn, maar de Islam als religie, daar hoort geweld wél bij. Dat kunnen we niet ontekennen, want de islam kent publiekrechterlijke aspecten. Denk maar aan het strafrecht: Dat kom van de koran, van Mohammed zelf, dat strafrecht is geweldadig in de Islam. Denk aan het familirecht: in de koran staat letterlijk dat je je vrouw mag slaan, dat is natuurlijk ongelooflijk, maar het staat er. De vrouw moet buitengewoon onderdanig zijn. Of kijk maar naar de strijd in Irael of het verzet in Irak. Moslims zijn strijders.
Oud 02-11-2004, 12:26
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 02-11-2004 @ 13:24 :
Het is natuurlijk de schuld van de Nederlanders, we zijn niet lief genoeg voor die allochtoontjes. Een extra subsidie potje zal ze voorlopig de mond wel weer snoeren.
Fleur
Fleur is offline
Geen idee of het al gezegd is (heb niet alle reacties gelezen) maar ik schrok er best van dat het vandaag precies 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn is.

Qua moorden lijkt me verder weinig verband, maar de datum lijkt zeer zorgvuldig gekozen..
Dittohead
Dittohead is offline
allemaal stenigen
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 02-11-2004 @ 13:24 :
en bij de turkse super krijg ik alleen nog maar vlees als ik 5 keer per dag op mijn knieen richting mekka ga....
en de slang van mijn egyptische waterpijp slaat me tijdens het roken elke 10 minuten een bloedneus.
Oud 02-11-2004, 12:27
Dittohead
Dittohead is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 13:26 :
en de slang van mijn egyptische waterpijp slaat me tijdens het roken elke 10 minuten een bloedneus.
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
lijkt het wel een beetje op, word dit misschien de eeuw van de emotie, dan staat er ons nog wel wat te wachten
stampertjuh
stampertjuh is offline
Citaat:
Fleur schreef op 02-11-2004 @ 13:26 :
Geen idee of het al gezegd is (heb niet alle reacties gelezen) maar ik schrok er best van dat het vandaag precies 911 dagen na de moord op Pim Fortuyn is.

Qua moorden lijkt me verder weinig verband, maar de datum lijkt zeer zorgvuldig gekozen..

Oud 02-11-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
stampertjuh schreef op 02-11-2004 @ 13:25 :
Er zijn miljoenen moslims die zeer geweldloos zijn, maar de Islam als religie, daar hoort geweld wél bij. Dat kunnen we niet ontekennen, want de islam kent publiekrechterlijke aspecten. Denk maar aan het strafrecht: Dat kom van de koran, van Mohammed zelf, dat strafrecht is geweldadig in de Islam. Denk aan het familirecht: in de koran staat letterlijk dat je je vrouw mag slaan, dat is natuurlijk ongelooflijk, maar het staat er. De vrouw moet buitengewoon onderdanig zijn. Of kijk maar naar de strijd in Irael of het verzet in Irak. Moslims zijn strijders.
Tsja, daar ga ik verder niet over in discussie. Ik heb wel gesprekken gehad met islamieten die zeggen dat dat er niet zo letterlijk in staat, maar ik zal eerst zelf een keer de koran moeten lezen om een eigen mening te kunnen vormen.
Verwijderd
Citaat:
stampertjuh schreef op 02-11-2004 @ 13:25 :
het verzet in irak, zo ken ik er nog wel een paar.....

de bijbel kent anders ook een paar onfrisse uitingen, maar in de regel zijn het meer de mensen die uit de bijbel/koran prediken die ellende zaaien dan het ( onnozele ) boek zelf
Anti-bush
Anti-bush is offline
Ik heb de indruk dat het niet meer over theo van Gogh gaat die vermoord is, maar over moslims/buitenlanders.

Maar goed men kan zelfs van een aardappel een buitenlander maken. Door de daad van 1 persoon heeft de hele gemeenschap een slechte naam gekregen, maar dat is niets nieuws. Maar toch is het gek dat toen volkert van der G pimmetje vermoordde dat niet alle Nederlanders crimineel zijn. dat bewijst maar weer dat sommige, domme mensen hypocrieten zijn.

''islamitisch uiterlijk'' kan iemand me hier ff uitleggen hoe zo iemand eruitziet? ik bedoel staat er soms op zn voorhoofd met blokletters: ISLAM? en kan iemand me ook nog ff uitleggen hoe je door de Ramadan agressief kunt worden? volgens mij wordt je door niet eten juist zwak en heel erg moe. Maar ik kan het ook mis hebben, hoor. dus ik hoor het graag.
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fleur schreef op 02-11-2004 @ 13:26 :

OMG, krijgen we nu dat soort theorietjes weer?
Oud 02-11-2004, 12:29
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Anti-bush schreef op 02-11-2004 @ 13:28 :
Ik heb de indruk dat het niet meer over theo van Gogh gaat die vermoord is, maar over moslims/buitenlanders.

Maar goed men kan zelfs van een aardappel een buitenlander maken. Door de daad van 1 persoon heeft de hele gemeenschap een slechte naam gekregen, maar dat is niets nieuws. Maar toch is het gek dat toen volkert van der G pimmetje vermoordde dat niet alle Nederlanders crimineel zijn. dat bewijst maar weer dat sommige, domme mensen hypocrieten zijn.

''islamitisch uiterlijk'' kan iemand me hier ff uitleggen hoe zo iemand eruitziet? ik bedoel staat er soms op zn voorhoofd met blokletters: ISLAM? en kan iemand me ook nog ff uitleggen hoe je door de Ramadan agressief kunt worden? volgens mij wordt je door niet eten juist zwak en heel erg moe. Maar ik kan het ook mis hebben, hoor. dus ik hoor het graag.
If you're going to San Francisco.... lalala leve de IS
Oud 02-11-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 13:23 :
Ach blijf jij maar idd in je eigen debiele denkwereldje , waar maak ik me ook druk over
Debiel? Dat jij feiten als CBS, Diamantbuurt (om maar een recent voorbeeld aan te halen), de discussies op Maroc.nl (jammer genoeg nu plat, anders hadden we vàst gejuich kunnen aanschouwen) en dit klakkeloos naast je neerlegt, alsmede enig blijkt van maatschappelijk en religieus perspectief ontbeert, dàt vind ik debiel.
Oud 02-11-2004, 12:30
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-11-2004 @ 13:28 :
OMG, krijgen we nu dat soort theorietjes weer?
Ja ik weet het, erg 2pac
maar vond het toch wel opvallend (en het klopt)

Kennelijk ben ik vatbaar voor zulke theorietjes
Oud 02-11-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:29 :
Debiel? Dat jij feiten als CBS, Diamantbuurt (om maar een recent voorbeeld aan te halen), de discussies op Maroc.nl (jammer genoeg nu plat, anders hadden we vàst gejuich kunnen aanschouwen) en dit klakkeloos naast je neerlegt, alsmede enig blijkt van maatschappelijk en religieus perspectief ontbeert, dàt vind ik debiel.
Alsof de conclusie dat ik jouw mening over Amsterdam niet deel betekent dat ik wel een IS zal zijn zo logisch onderbouwd en níet debiel is.

Neigt nogal naar 'mijn mening is de waarheid en als je die niet deelt zal er wel iets mis met je zijn'. Dat is gewoon simpele arrogantie.
Oud 02-11-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:

ik denk dat ik een redelijk islamitisch uiterlijk heb, ondanks dat ik een blanke huid heb, heb ik wel een enorme rotkop en ja dit was sarcastisch
Oud 02-11-2004, 12:31
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
volgens mij wordt je door niet eten juist zwak en heel erg moe. Maar ik kan het ook mis hebben, hoor. dus ik hoor het graag.
moet je voor de grap is een week alleen water en brood eten, zal je merken dat je je aan alles gaat irriteren, wel een heel zwak excuus, nou ik heb theo vermoord maar dat komt door de ramadan, strafvermindering

Ps: zal volgend jaar wel weer Theo worden op lowlands
Oud 02-11-2004, 12:34
Faye-Lyze
Faye-Lyze is offline
GEWELD HOORT NOU EENMAAL BIJ DE ISLAM!
Wat is dit voor een debiele opmerking, als je vind dat we alle Islamieten niet mogen veroordelen, omdat ze niet allemaal hetzelfde zijn.

Dan moeten ze niet allemaal geweldaanhanger zijn zoals je beschrijft (hier ben ik het trouwens niet mee eens, de Koran staat vrijwel hetzelfde tegenover geweld als de andere godsdiensten van het boek; Jodendom en christendom)

Maar iemand die verkleed gaat als Moslim...? ik denk dat iemand die zo ziek is eerder een radicale Imam zal vermoorden dan zich als Moslim verkleden en Theo doodsteken ( want hij zal het waarschijnlijk wel met theo eens geweest zijn)

Ik ben zo teleurgestelt in dit land, mensen die anderen vermoorden, omdat ze die niet op een andere manier de mond kunnen snoeren... bovendien IEDEREEN HEEFT TOCH VRIJHED VAN MENINGSUITING??? Of doet deze er niet meer toe?

Alles wordt terug gedraaid, laten we lekker in de middel eeuwen gaan leven. Lang leve de GEEN rechten van de vrouw en de mens.

Waarvoor heeft men nou eigenlijk gevochten, die vrijheid die we wilden hebben... Die zijn we nu langzamerhand aan het vergooien... Het is geen incident, MAAR HET ZOVEELSTE ONGEOORLOOFDE VOORVAL!
Oud 02-11-2004, 12:34
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Nee, over het verlies van vrijheid in ons land. Die vrijheid wordt ons ontnomen door het toenemend aantal moslimfundamentalisten.

Citaat:
Maar goed men kan zelfs van een aardappel een buitenlander maken.
Verklaard U nader en onderbouw uw mening met een realistisch voorbeeld.

Citaat:

Door de daad van 1 persoon heeft de hele gemeenschap een slechte naam gekregen, maar dat is niets nieuws.
Zo'n actie komt niet voort uit één persoon.

Citaat:

Maar toch is het gek dat toen volkert van der G pimmetje vermoordde dat niet alle Nederlanders crimineel zijn. dat bewijst maar weer dat sommige, domme mensen hypocrieten zijn.
Het werd anders wel duidelijk dat extreem-links gevaarlijker is dan rechts.

Citaat:

''islamitisch uiterlijk'' kan iemand me hier ff uitleggen hoe zo iemand eruitziet?
Wat dacht je van de Jelaba en een mutsje, lange baard...

Citaat:

ik bedoel staat er soms op zn voorhoofd met blokletters: ISLAM?
Staat er op het hoofd van iemand met een Keppel "JOOD" of op het hoofd van iemand met een kruisje "GRISTEN" .

Citaat:

en kan iemand me ook nog ff uitleggen hoe je door de Ramadan agressief kunt worden?
Onthouding van voedsel, water en sex wekt nou niet bepaald positiviteit op. Just a thought.
Oud 02-11-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 02-11-2004 @ 13:29 :

Ach ja ik denk zo niet , en ga niet zeggen dat ik niet in een grote stad woon ofzo want zit hier aan den haag , en heb ook genoeg mee gemaakt met 'allochtonen' maar ook met 'autochtonen' dus. En ik vind het gewoon dom om alles over een kam te scheren en jij bent dat behoorlijk aan het doen.

Ach ja die feiten , als een nederlander zoiets zou doen , zou je er 2 dagen ff wat over horen en een zogenaamde moslim , dan hoor je opeens iedereen er over en zijn alle moslims gelijk slecht , sorry maar dat klopt toch niet ?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten