Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem altijd vreselijk gevonden en mijn mening over hem is onveranderd gebleven. Ik ga nu niet ineens met hem sympathiseren omdat hij op deze manier om het leven is gekomen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat wil je met je reactie suggereren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als iemand op deze manier omgebracht zou worden die het niet eens was met mijn opvattingen, zou ik het afkeuren. Misschien een kwestie van normen en waarden, om het maar even in een actueel jasje te gieten? Mededelen dat je 'niet rouwig om zn dood bent', vind ik dus laf. Zo omzeil je het plaatsen van een inhoudelijke reactie, wat natuurlijk maar moeite zou kosten. Verder zet deze daad de moslimgemeenschap in een kwaad daglicht, en kan het grote gevolgen hebben voor ons eens zo tolerante samenleving. Reden genoeg om het te veroordelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik ook dat mensen niet zo verbaasd moeten zijn want hij is gewoon te ver gegaan dus als jij et hebt van normen en waarde , kan ik ook beginnen over theo. edit: typfout |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk ben ik et er niet mee eens dat die vermoord is omdat die z'n mening gaf , maar blijkbaar was hij vergeten dat we hier niet in een land wonen met alleen maar mensen die hun ongenoegen kunnen oplossen met woorden. Dat is algemeen bekend en alsnog gaat die door. En ik vind dat die zeker te ver gegaan is dus het verbaasd me niet dat die vermoord is. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat hij niet eens ver genoeg is gegaan. Kennelijk ben jij al een stapje verder in het verval van de tolerantie in de Nederlandse samenleving; Theo v. Gogh had dus al zn mond moeten snoeren omdat er mensen het niet met hem eens waren, en hem dus wel eens konden vermoorden. Gelukkig heeft hij dat niet gedaan. Waar ligt de grens straks als je dit al gaat accepteren?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk van mij mag je zeggen wat je wilt , maar je moet niet raar staan te kijken dat sommige mensen dat gewoon weg niet pikken.En dan een belachelijke actie begaan. Je hoort me nergens zeggen dat die vermoord had moet worden maar et is toch niet zo raar dat niet iedereen zo denkt? En ik vind dat je respect hoort te tonen voor een geloof , en dat had hij duidelijk niet. Ook al kan je hier je mening zeggen , vind ik nog wel dat er grenzen zijn, en het enige wat hij aan het doen was om er tegen aan te schoppen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhm als je serieus bent: je moeder geez kom op zeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja dat mag idd maar je moet dan ook niet verbaasd zijn als iemand daar over flipt. En buiten of het mag of niet , waar is respect dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhm ja of ga je me zeggen dat je er nog nooit wat van gehoord hebt? Net zoals dat we genoeg gestoorde nederlanders hebben ? |
![]() |
|
'Vier extremisten in Amsterdam opgepakt'
Uitgegeven: 3 november 2004 17:04 Laatst gewijzigd: 3 november 2004 17:05 AMSTERDAM - De politie heeft gisteren zeker vier mogelijke moslim-extremisten opgepakt. Twee moslims zijn volgens de advocaat van één van hen gearresteerd in Amsterdam-West. De anderen zouden zijn opgepakt toen ze de moskee verlieten. Eén van de verdachte is inmiddels alweer vrijgelaten. De anderen worden er van verdacht deel te nemen aan een criminele organisatie. nu.nl Zo hoort het nou, dit pikken we gewoon niet!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Het is belachelijk dat de moslimgemeenschap nu de straat op moet om te laten merken dat ze het er niet mee eens zijn? Zijn wij de straat opgegaan nadat er duizenden doden vielen in Irak uit naam van de vrijheid en democratie? Nee. Ze zijn er nu zo ongeveer toe verplicht om hun medeleven te betuigen, omdat ze anders met de nek worden aangekeken, terwijl ik me dondersgoed kan voorstellen dat ze daar helemaal geen zin in hebben na alles wat van Gogh heeft gezegd. Tuurlijk kun je het zien als mening, maar die man is gewoon simpelweg een smerige rascist, ooit een moslim gesproken trouwens die wel eens een geit geneukt heeft? Ik ook niet. Moet je je toch maar eens af vragen waar die man het over heeft als ie hele groepen mensen op zo'n manier aanspreekt.
Frits Barend, was dat hem niet? De jood waarvan van Gogh zei dat Hitler zn werk niet goed had gedaan. Die noemt Theo opeens "zijn held" Waarom zegt ie niet gewoon dat ie het een ongelooflijke klootzak vindt? Wat leven we toch in een kromme wereld. Daarnaast, als een marokkaan zich uitlaat over zn mening, neem een zekere rapgroep: DHC, waarvan Verdonk even snel de uitzettingsprocedure van één van de leden in de versnelling gooide, onder het motte "moet je zien met wie je fokt" heb je de poppen aan t dansen, dan is het een klootzak en een kutmarokkaan die terugmoet naar zn eigen kutland en wordt ie ook nog even de cel ingegooid als het meezit. Nee, maar onze Theo is een held. Waarom? Omdat ie geboren is in Wassenaar en blank is? De nieuwe Pietje Bell, dolletje hier, grapje daar... nou sorry hoor, maar als van Gogh de nieuwe Pietje Bell is, is Hitler een kritische democraat. Ik ben er niet rouwig om. En nee, ik keur het niet goed. Idd mede omdat het de moslimmaatschappij in een slecht daglicht zet, en omdat moord gewoon niet goed valt te praten, maar mn mening over hem verandert er niet door. Ik ga m nu niet opeens als nationale volksheld zien, en mn symphatie uiten. Zegt een marokkaan dat ie er niet rouwig om is, krijg je gelijk te horen "Ooooh, dus je vind het goed dat ie is neergeknald?" Nee, dit is echt belachelijk.
||
Citaat:
Dat is juist wel vreemd, misschien niet in marokko, maar hier wel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja dan vindt je het vreemd , dat vind ik naief. het is vrij logisch tegenwoordig dat je kritiek op iemand levert dat je dan een messteek kan verwachten , in zo'n land leven we idd. kut maar waar. En theo toonde dan ook geen enkel respect dus zag ik et al aan komen en wat pillbox zegt: ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het een goede zaak dat ook moslimorganisaties massaal afstand nemen van deze gruwelijke daad. Misschien dat deze tragische gebeurtenis nog tot iets positiefs gaat leiden: dat moslims en niet-moslims in Nederland de handen ineen slaan om een eind te maken aan dit soort extremistische uitwassen.
||
Citaat:
Bovendien: het is en blijft een moord, en een moord is altijd verschrikkelijk. Je mag hem een lul vinden, maar hij laat wel kinderen na. En daarom is zeggen dat je er "niet rouwig om bent" hoe dan ook compleet ontaktisch, helemaal tegenover mensen die daar toch wat emoties bij hebben. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|