Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2004, 18:31
Back Door Man
Back Door Man is offline
Mn vader is geen vervalser, gewoon een goede kunstenaar
Advertentie
Oud 30-11-2004, 18:32
Haligh
Haligh is offline
Mijn vader werkt bij de McDonalds in Shanghai
Oud 30-11-2004, 18:36
Back Door Man
Back Door Man is offline
haha
Oud 30-11-2004, 18:37
Haligh
Haligh is offline
Job 'Love me two times' Franken!
Ik ben weg, groeten aan Frans, Ingrid en Max

Oud 30-11-2004, 18:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-11-2004 @ 19:37 :
Job 'Love me two times' Franken!
Ik ben weg, groeten aan Frans, Ingrid en Max

Dag Derek, tot snel.
Oud 30-11-2004, 18:51
djarum
djarum is offline
Ik heb een écht schilderij van Mart Franken gekregen met een verborgen ezel er op! Okay doeiii.
Oud 30-11-2004, 20:18
Verwijderd
ik heb vandaag lang doch melig gewerrkt

daarna was er een borrel waar ik met een collega al het bier heb opgezopen

nu ben ik boos

omdat er weinig bier hierrr is

dus ga ik drugs nu gebruiken bij een maat van me
Oud 30-11-2004, 20:46
Snuitermans
Snuitermans is offline
Kotsen, slapen, gitaarles, avondschool, daten, computeren.
Oud 30-11-2004, 20:53
Gadje
Gadje is offline
bijles gegeven
beetje gewerkt en verder niks
Oud 30-11-2004, 20:54
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
School geweest. Gaap. Rest van de dag niks gedaan. Gaap. Moet eigenlijk nog heel veel doen. Gaaaaaaaaap. Welterusten.
Oud 30-11-2004, 21:01
Verwijderd
hoi ikk heb vandaag mischien gemeet en we hebben door den bosch geslenterd en het was leukig,verder heb ik getraind en nu ben ik moe.
Oud 30-11-2004, 22:03
Verwijderd
ik zat om half 8 in de trein terwijl er net omgeroepen werd dat "de trein van 7.28 in de richting van duiven en arnhem vandaag niet zal rijden wegens teveel vertraging" en toen kwamdie ineens wel. toen was ik op tijd op school. moest een spel presenteren bij AVV en spelletjes van anderen spelen. en toen had ik pauze en ging ik broodjes eten. toen had ik SLB en twee uur TGL tot 18 uur. dat was saai maar wel interessant aan de andere kant. toen had ik salon, toen ging ik achter de bar staan bier schenken en tosti's maken en toen had ik om 20.00 al teveel gedronken en toen moest ik om 22 uur met de trein terug. en nou ben ik weer thuis en ga ik zo slapen want morgen moet ik weer om half 7 op en met de heeeerlijk vroege trein van half8 wegens te vroeg hoorcollege
Oud 30-11-2004, 23:16
Verwijderd
ik kwam roxane tegen op het station met frietjes, toen heb ik een frietje in haar poesje gestopt, en toen ben ik naar een vriend gegaan en daar macaroni gegeten en Soul Plane gekeken, nu ben ik hier, en ben ik aan het dichten voor sinterklaas.
Oud 30-11-2004, 23:25
Verwijderd
School, presentatie houden(7 gehaald), stad ff in, iemand die ik wilde zien niet gezien, onzin gekocht, nieuwe placebo cd gekocht, naar huis. Half uurtje later naar Haarlem treinen, daar snel wat eten in een eetcafe met Masquerade van het forum (whoehoe the forumlife) en naar Bridget Jones 2 gegaan, die trouwens erg hilarisch is.

Morgen alweer school, damn. Wel drie dagen achter elkaar. Het is wat.
Oud 01-12-2004, 09:02
nps
nps is offline
naar de garage geweest om afscheid te nemen van mijn auto
Oud 01-12-2004, 09:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik spijbel
Oud 01-12-2004, 09:12
nps
nps is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-12-2004 @ 10:03 :
ik spijbel
rebel
Oud 01-12-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 01-12-2004 @ 00:16 :
ik kwam roxane tegen op het station met frietjes, toen heb ik een frietje in haar poesje gestopt, en toen ben ik naar een vriend gegaan en daar macaroni gegeten en Soul Plane gekeken, nu ben ik hier, en ben ik aan het dichten voor sinterklaas.
het is ook nooit goed heh
Oud 01-12-2004, 10:46
Verwijderd
hoi
ik ben nu op school
en ben over 10 minuutjes vrij
en dan moet ik een uurrrr op mijn trein wachten
ik heb vandaag opdrachten afgemaakt
en de leraar vond ze heeeeel goed
straks ga ik dus weer de trein in
en als ik thuis ben eten en dan wat inkopen doen
Oud 01-12-2004, 11:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 29-11-2004 @ 19:13 :
nope, hij was te koop voor 5 euro
bij frs.
heb 'm ook meegenomen.
Oud 01-12-2004, 11:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-11-2004 @ 18:52 :
Zitten in een coffeeshop lijkt mij zowieso een hele belevenis
Het lijkt heel wat, maar het stelt geen reet voor.
Oud 01-12-2004, 11:21
Verwijderd
inderdaad

ontipoc:
ik ben verbazingwekkend onbrak wakker geworden
Oud 01-12-2004, 11:24
cha0s
cha0s is offline
oh ja,
ontopic: zo heen als herman van veen. purple haze <3
straks boodschappen doen en koken e.d.
Oud 01-12-2004, 11:27
Verwijderd
tering man, nu al? ik moet gvd eerst nog 9 uur gaan werken voor ik dat kan zeggen
Oud 01-12-2004, 11:38
cha0s
cha0s is offline
hehe, nou... ik moest vanochtend nog züruck naar Spijkemaribo, dus toen stond ik om eh, iets van 10 uur op A'dam CS een Jaap te paffen en, mja, toen op R'dam CS ook maar - 't is toch een uur treinen, hé (a) - dus, vandaar.
en over werken, ik ga solliciteren bij 'n callcenter ook.
Oud 01-12-2004, 12:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moest om half 6 m'n bed uit omdat ik naar m'n werk moest. Khad wind tegen, en m'n benen waren dood dus ik zag de trein voor me neus wegrijden...maar gelukkig was ik nog net op tijd.
Na m'n werk nog effe Dordt in geweest, weer es sokken en CD's gekocht en bijna panterprint vans gekocht, maar ze hadden ze niet in mijn maat, dus dat bespaard me weer 70 euro.
Een ranzige sandwich gehaald bij m'n C'est du pain homies, wat gebabbeld met de dude van de fietsenstalling en toen naar huis alwaar ik hard meezing met richard cheese.
Straks ga ik maar es slapen, want dat heb ik al bijna een week niet meer gedaan en ik begin een beetje leip te worden.
Oud 01-12-2004, 12:45
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
nps schreef op 01-12-2004 @ 10:12 :
rebel
nee
Oud 01-12-2004, 12:59
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik moest bloed laten prikken door een of ander stuk sjaggerijn, 4 buisjes, jippie. eneuhm. toen werd ik hyperactief maar nu ben ik moe al heb ik heel veel cola op. en zo dadelijk ga ik naar een vriendin van me en mn moeder gaat een kadootje voor me kopen.
Oud 01-12-2004, 15:33
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-12-2004 @ 12:17 :
Het lijkt heel wat, maar het stelt geen reet voor.
Je hebt m'n droom verpest
Oud 01-12-2004, 15:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
School, gesprek met de decaan, en toen gingen we huppelgothics belachelijk maken doormiddel van sinterklaasliedjes, best wel triest , maar de huppelgoths uit mijn klas waren wel pissig.
Oud 01-12-2004, 15:53
Verwijderd
Ik heb vandaag mn eerste rijles gehad en ik ben een natuurtalent
Oud 01-12-2004, 16:15
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Roxane schreef op 01-12-2004 @ 16:53 :
Ik heb vandaag mn eerste rijles gehad en ik ben een natuurtalent
dat dacht ik ook na mn eerste rijles en toch ben ik eerst 2x gezakt, ze waren zeker jaloers op mn talent

ot vandaag even naar school geweest daarna bijgeslapen nu ga ik zometeen een culinair verantwoorde diepvriespizza halen en dan vanavond naar jimmy edgar & machinedrum in calypso rotterdam, heute abend machen wir P.A.R.T.Y!
Oud 01-12-2004, 16:25
Verwijderd
nou
Oud 01-12-2004, 16:47
matt trakker
matt trakker is offline
ok misschien was ik wel geen echt talent maar allang blij dat ik de eerste keer de pedalen uit elkaar kon houden
Oud 01-12-2004, 16:52
grandmommy
grandmommy is offline
ik had vandaag een proefwerk van informatica en ik heb het net als de rest van de klas verneukt. echt iedereen had als achtergrondgeheugen ROM, RAM en cache, maar dat bleek dus dingen als een cd-rom te zijn dammit. en ik was ook al vergeten hoe ik spronginstructies in een processor moest verwerken sjonge nou dus ik ga weer een mooie onvoldoende halen en het gaat al lekker kut op school en yeah ik ben weer depressief want het werd weer eens tijd. en nu stijl ik mijn haar en eet ikhazelnoot doublettes.
Oud 01-12-2004, 16:54
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb zojuist de sletuels van mn nieuwe kamer opgehaald!
Ben gleijk even langsgegaan om beetje plaatje in mn hoofd te maen van de intrichting.

Het is ongeveer 4 bij 6, t zit op de voorstraat in utrecht, vlakbij het neude, k heb ene eigen badkamer en een eigen keuken.

Vrijdag spulletjes kopen en dan verhuizen, extra bank nog kopen, tafeltjes, stoelen. En dan beetje leuk inrichten.

Hoe verdomd relaxt is dat

Ow, en mn ma belde, dat mn zus dr pc weer op instorten staat, en da's al jaren zo, ding is dan ookal verdomd oud. Dus nu krijgen mn zus en ik beide een nieuwe laptop van dr probably

Wahoooo

Owja, en k zit nu snoepjes te eten van een vriendin van me die ze vergeten is
Oud 01-12-2004, 16:58
Verwijderd
Verdomme, ik heb ontdekt dat een meisje waar ik mee samenwerk het zusje is van de beste vriend van mijn lovaahlovaah dus nu ben ik aan het bedenken wat voor stomme dingen ik allemaal heb gezegd.
Oud 01-12-2004, 17:01
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 01-12-2004 @ 17:58 :
Verdomme, ik heb ontdekt dat een meisje waar ik mee samenwerk het zusje is van de beste vriend van mijn lovaahlovaah dus nu ben ik aan het bedenken wat voor stomme dingen ik allemaal heb gezegd.
Plientje heeft een nieuwe lovaah?
Oud 01-12-2004, 17:02
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend uitgeslapen en niet naar school gegaan want ik ben zielig (blaasontsteking) Vriend naar bus gebracht en boodschappen gedaan. Cd´s gezocht en zometeen treinen richting bussum om daar naar een vriend te gaan en wat cdtjes te terug te geven en weer mee te nemen
Oud 01-12-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 01-12-2004 @ 18:01 :
Plientje heeft een nieuwe lovaah?
Misschien.
Oud 01-12-2004, 17:31
Konstantine
Konstantine is offline
Nou, ik ben weer terug, hoor!

Gisteren heb ik eerst een sangriacantus gehouden met mijn buurchick, daarna hebben we gratis ricard en gratis bier gedronken op een karaokeavond en daarna zijn we naar een ultiem gaaf feest in de Red&Blue geweest. Vanochtend moest ik vroeg op, want ik had een date met mijn oom. Daarna ben ik een uurtje naar theatergeschiedenis geweest, maar toen werd ik ziek en ben ik thuis even gaan slapen. Eigenlijk zou ik nog naar literatuursociologie gaan want ik ben verliefd op die prof, maar daar ben ik doorheen geslapen. Nu vermaak ik mij met wat jongetjes in den keuken.
Oud 01-12-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 01-12-2004 @ 17:47 :
ok misschien was ik wel geen echt talent maar allang blij dat ik de eerste keer de pedalen uit elkaar kon houden
oww ik reed al lekker de stad rond van stoplicht naar stopicht terwijl mn instructeur een shaggie zat te roken, ik heb geen geld voor veel lessen en om te zakken dus houd me in mn illusie ajb
Oud 01-12-2004, 18:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Haligh schreef op 01-12-2004 @ 16:33 :
Je hebt m'n droom verpest
Stel je voor als je er zelf achter had moeten komen, de klap zou te groot geweest zijn.
Oud 01-12-2004, 18:57
Gadje
Gadje is offline
naar school geweest en toen door de kou naar een ander dorp gefietst en daar met een vriend trainspotting gekeken en toen maar weer gauw naar huis gefietst. en het was koud...
Oud 01-12-2004, 19:05
hanki2*2
hanki2*2 is offline
rij examen
Oud 01-12-2004, 21:06
Nona Star
Nona Star is offline
Ik heb mezelf eerst de ochtend vrij gegeven, zoals ik dat wel vaker doe Toen een verslagje bijna afgetypt, ondertussen ge-PMd met mn shop-date van vorige week. Om half 1 drama, met mijn geweldige drama-docente <3 Het was de laatste les van deze periode
Daarna het verslagje afgetypt in de computerruimte, uitgeprint en 3 week te laat in het postvakje van mn tutor geschoven. Snel weer achter mn computy geïnstalleerd, pm-en, vriendje ophalen van t station, pannenkoeken bakken, eten, lachen om Make Me Beautiful, vriendje uitgezwaaid.
w00h00
Oud 01-12-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 01-12-2004 @ 19:47 :
Stel je voor als je er zelf achter had moeten komen, de klap zou te groot geweest zijn.

droog dat je gaat callcentren trouwens
Oud 01-12-2004, 22:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb vandaag lekker niks gedaan behalve 3 uur over een reis gedaan die eigenlijk maar een uur duurt
Oud 01-12-2004, 22:23
Ananias
Ananias is offline
Beetje school, beetje huiswerk, beetje chillen, nu beetje msnen met Rockaholic
Oud 01-12-2004, 22:28
Verwijderd
weer lang gewerkt en de laatste 4 uur mensen zitten opbellen die ik niet hoorde te spreken door een fout van de belcomputer. heeft echt geen enkel nut gehad maar ja ik krijg alsnog betaald dus t boeit niet. en ik heb onbekenden geirriteerd net ff mn ontbijt al vast gemaakt en een jointe gerookt. same old same old dus eigenlijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten