|
|
||
|
Citaat:
Mailtje gekregen van coordinator van de trainingen. Morgen begint de eerste training. Dan mis ik voortaan drama.. Best leuk vak..Ik moet gelijk een opdracht maken. Wat ik zou willen leren in deze training en hoe ik hier aan kan werken.Ik wil leren: meer zelfvertrouwen krijgen, meer mezelf laten horen en m'n mening durven geven. Hoe moet ik hier in vredesnaam aan werken?
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffel* |
|
|
|
||
|
Citaat:
alleen dan vrijdag/ zaterdag
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoeven zij het ook niet meer te doen en dan zijn ze ook bly |
|
|
|
||
|
Citaat:
maar goed, hij heeft rijles... voor zn rijbewijs wat IK ga betalen *zucht* en mag um afkomen halen opt station... "waar ben je dan om 20.15?" ja, jongen, gewoon thuis net als normaal... zeg dan meteen dak je moet komen ophalen.. jongens die proberen subtiele hints te geven.. whahaha... jeej, tis net 4 minuten van me huis af.. durft ie niet alleen door het donker ofsow? en dan ook nog een me gerbils... scarface heeft me vandaag gebeten... hij was aant vechten met een andere gerbil en toen wilde ik ze uit elkaar halen.. lukt normaal altijd heel redelijk, maar nu hing ie ineens aan me vinger... heel rustig was ik, alleen de gedachte "oh, joh, hij bijt" terwijl ik normaal over alle kleine dingetjes zo panisch doe... maargoed, bleef nog steeds hangen, beet wel 3 keer door, of iig, 3 keer extra zn tanden erin drukken, op dezelfde plek... jeej, wat stroomde het eruit zeg... binnen een minuut zat heel me hand onder het bloed... tja, draai je je om, wapper je teveel met je hand, zit het op de muur... yammie... *zucht* daarna zat ie gewoon heel lieflijk te doen in me hand.. hoop toch dat ie het niet in de gaten had dat ik het was hijs pookig namelijk... en wrom moet me ma zoveel mogelijk beestjes hebben? volgens mij is ze eenzaam damnitlife is just a joke man but I see nobody laughing *huil*
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en tklinkt alsof je het niet met plezier doet...... (rijbewijs e.d. betalen)...enne anders ene keer met je mams over hebben? |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 17:15 | |
| Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #73 Cherry Springs | 498 | 24-10-2006 11:19 | |