![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wees gerust.. NAC hoeft hem zover ik weet niet meer. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Anyway, Kuijt blijft een hele goede voetballer en naar het schijnt wil Feyenoord hem nog liever 2 jaar houden. Lijkt me de goede keuze, als ze echt iets willen bereiken. Werder Bremen gaat Niedzieland proberen in te lijven. Barreto staat nog steeds in de interesse van enkele grote Europese clubs en Gentenaar schijnt een "date" te hebben gehad met een of andere grote droomclub. Nu maar hopen dat NEC er een paar leuke voor terug mag halen.
|
Adriaanse zou al contract hebben bij Porto 2005-04-13 08:53:53
De Telegraaf meldt vandaag dat Co Adriaanse (57) voor volgend seizoen een nieuwe job heeft gevonden. De AZ-trainer zou inmiddels al rond zijn met FC Porto en daar een driejarig contract hebben getekend. Per 1 juli moet Adriaanse daar het roer over nemen. De oefenmeester gaf eerder dit seizoen al aan de Alkmaarse club te willen verlaten. Een opvolger had AZ in Louis van Gaal al gevonden, maar Adriaanse wist nog niet waar hij aan de slag zou gaan. Eerder was de Amsterdammer in gesprek geweest met West Ham United en Besiktas, maar beide partijen kwamen er toen niet uit. Nu lijkt hij dus zijn geluk te gaan beproeven in Portugal en moet Porto daar helpen aan nieuw succes. De Champions League-winnaar van vorig jaar, maakt een teleurstellend seizoen door en lijkt dit seizoen geen prijs te gaan pakken. http://www.voetbal24.nl/index.php?ac...lqIFBvcnRvIjs=
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en die grote droomclub staat hier in Breda ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom denkt iedereen dat ik niets van NEC weet? Ik weet alles ![]()
||
Citaat:
Maar goed, die kerel heeft meer dan een kwart miljard op z'n bankrekening...
||
Citaat:
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 13:02. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heerlijk op maandagavond, minstens 2700 man op de tribune en twee schitterende doelpunten. Ja…het was een hele mooie 82e minuut! Ik had medelijden met de supporters in het uitvak. Het veertig tal sukkels had minstens twee uur in de auto gezeten en dacht nog serieus voor een plek op de nacompetitie; zo hou ik mezelf ook al jaren voor de gek. Als je rationeel nadenkt weet je dat je kansloos bent, maar de hoop brengt je altijd weer naar het stadion toe. Het begint tijd te worden voor de zomerstop en vooral voor het nieuwe seizoen! |
![]() |
|
Hopen op de nacompetitie deden we echt niet meer hoor.
![]() Ja wel lullig dat jullie 30 seconden erna meteen gelijk maken. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Bergkamp niet meer bij Arsenal... jammer, vind het echt minder voor hem. Laat hem toch nog een jaartje erbij blijen. ![]()
||
Citaat:
|
Huntelaar wellicht naar AZ, maar ook de Rangers zijn geinteresseerd...
Op z'n zachts gezegd zie ik die Klaas-Jan graag naar Alkmaar komen natuurlijk. Misschien nog wel liever dan Kluivert. En mocht Huntelaar dus bij Heerenveen weggaan, dan zouden ze Koen van de Laak van Den Bosch als vervanger willen halen. Heerenveen heeft toch wel een uitzonderlijk neusje voor jonge talentvolle nederlandse spitsen. En dan kan Nelisse nog naar zo'n beetje elke club uit de eredivisie (behalve de grote 3). Daarnaast zou hij ook nog naar Austria Wien of Shakhtar kunnen gaan. Als ik hem was zou ik mijn zakken gaan vullen in Ukraine... ![]() En dan zou Ali Elkhattabi nog naar ADO of NAC kunnen gaan. Leuke clubs waar hij net als in zijn Sparta periode er weleen 20 per seizoen in zou kunnen schieten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
PSV word nog steeds in verband gebracht met Tomas Rosicky. Zou ik een prachtige opvolger van Van Bommel vinden (die overigens ook een mooi contract van Milan voor zich heeft liggen)
Vind ik eigenlijk de enige naam die ik gehoord heb waar ik mijn twijfels niet bij heb.
||
Citaat:
|
Stelletje sloaperds ook weer bij Twente, een groot talent uit de jeugdopleiding (waar ik nog mee gevoetbald heb
![]() ![]() ![]()
|
Er zijn geruchten dat Andries Jonker, de trainer van MVV, de laatste tijd vaak naar wedstrijden van Roda gaat kijken. Waarschijnlijk voor Mark Luijpers of Diego Jongen (contracten lopen af na dit seizoen), die verder nog in de belangstelling staat bij Top Oss en Eindhoven.
Verder wilde Louis van Gaal Andries Jonker graag als assistent bij AZ volgend seizoen hebben, omdat de samenwerking bij Barcalona goed was verlopen en ze hadden gezegd dat ze ooit nog zouden gaan samenwerken. Maar Jonker maakt gewoon de 3 jaartjes bij MVV af. Mooi zo. Verder nog wat spelers op proef: Interesse MVV in Bas en Josic MVV is geïnteresseerd in de aanvallende middenvelder Edis Bas. De Duitse Turk speelt momenteel hij Germania Teveren. Hij kwam in beeld nadat de Maastrichtse club in de winterstop een oefenwedstrijd tegen de Duitse amateurs speelde. Bas, een balvaardige speler, was deze week drie dagen op proef op Klein Geusselt. MVV besluit op korte termijn of er een vervolg komt. MVV heeft ook belangstelling voor de Sloveense keeper Neni Josic. De 1.95 meter lange doelman, die speelt in de Sloveense tweede divisie, was deze week eveneens op proef in Maastricht. Tja, wat moet je met die twee he. Voor mijn part hoeven die twee niet te komen. Zoek het wat dichter bij huis zou ik zeggen.
||
Citaat:
|
NEC krijgt Telfort als hoofdsponsor, onze hoofd-geldschieter heeft daar 52% aandelen en dat kan dus een leuk verhaaltje gaan worden
![]()
|
Ik denk dat ze bij Groningen een beetje een hekel aan Nac hebben al 2 spelers die zeggen dat ze naar het buitenland willen maar dan doodleuk bij NAC tekenen.
Nac is wel leuk bezig voor volgend jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Was ooit een van de grootste talenten van NEC, vertrok naar Feyenoord en toen werd het minder. Die hadden ze eigenlijk moeten houden.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nu beter nieuws:
Datum: 25-04-2005 Tijd: 17:17 MONDELING AKKOORD MET SANDER VAN GESSEL!! Hell yeah, zowaar nog goed nieuws ook vandaag! NAC heeft namelijk een mondeling akkoord bereikt met de aanvoerder van Groningen, Sander van Gessel. De 28-jarige middenvelder heeft een aflopend contract, en komt dus gratis over naar NAC. En daar zijn wij heel blij mee. Als je een middenvelder van zijn kaliber gratis naar NAC haalt, ben je heel goed ebzig. En dat is dan weer eens wat anders dan een paar jaar teurg toen er uit elke uithoek van de wereld een speler werd gekocht. Van Gessel ondergaat morgen de medische keuring. Als alles verder naar wens verloopt tekent hij ’s middags een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan NAC Breda verbindt. Plaats en tijd van handeling: NAC Museum, dinsdag 26 april, 16.00 uur. Oftewel: Morgen rond 4 uur aanwezig bij het museum om hem welkom te heten! Bron: B-Side Rats, NAC.nl |
Advertentie |
|
![]() |
|
|