![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij ligt die gewichtstoename van de pil in andere factoren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
BTW ben ik pas aan de pil gegaan toen ik 18 was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zei ook niet zeker te weten dat ik 70 kg weeg, ik zei dat ik dacht ongeveer 70 kg te wegen. BTW, waarom al die drukte? Lekker zinloos zo'n discussie over of ik al dan niet 5 kilo aangekomen ben door de pil. Ieder mens is anders en reageert anders op medicijnen. En jullie kunnen toch nooit met zekerheid zeggen dat ik ongelijk heb. Zie mijn vorige post. Je leest niet goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Wat is nou het probleem als je inderdaad een beetje zou aankomen? ![]() Het zit gewoon tussen de oren. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, ik vind het idee dat ik volgend jaar meer weeg dan nu gewoon erg beangstigend, omdat dat betekend dat ik die 10 kilo (en dat het tien kilo is, weet ik omdat ik twee maten gegroeid ben en dat, geloof ik, ongeveer 8/10 kilo is) die ik erbij kreeg doordat ik antidepressiva slikte, er nooit meer af zal krijgen. En dat is geen leuk vooruitzicht. Die kilo's zijn er namelijk wel degelijk aangekomen. Ik bedoel, wat betreft de pil kunnen jullie gelijk hebben, maar wat betreft die medicijnen niet. Oh en ik heb al een beetje overgewicht. Bovendien pas ik mijn kleren niet meer, dus is afvallen wel nodig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom op meid, accepteer dat kleine beetje ''overgewicht'' (als er al sprake is van overgewicht ![]() Er is inderdaad maar EEN manier om af te vallen, en dat is gewoon minder eten en meer bewegen. Dat klinkt makkelijk, maar is wel de meest effectieve methode (Zal iedere arts of dieetist met mij eens zijn). Maarja veel jongeren bewegen weinig, en de lekkere tussendoortjes liggen (goedkoop) voor het grijpen in de supers. ![]() Gelukkig heb ik geen problemen met mijn gewicht, maar wel weer last van andere ''kwaaltjes''. Zo is er altijd wel wat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en er zijn behoorlijk wat jongens groter nog weer ... nu heb ik al een vriend van 1.82 ofzo dus dat zit wel goed. Alleen als ik hakschoenen aan heb dan is het wat minder soms ben je dan zo'n lange slungel he
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat van die pil was in het algemeen hoor vroeg ik me gewoon af hoe weet je nou zoiets? was niet in het bijzonder op jou gericht
||
Citaat:
In mijn geval weeg ik volgend jaar waarschijnlijk minder, omdat ik die kilo's dan kwijt geraakt ben doordat ik die medicijnen niet langer slik en ik aan het lijnen ben. Is het nu een beetje te volgen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn grote glazen bol voorspeld dit. ![]() Aardappeltje: Nu 38 kg bij 15 jaar.....in 2015 48 kg. Masquerade : Nu 70 kg bij 20 jaar.....in 2015 80 kg. Dus het reclamespotje zou wel eens kunnen kloppen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weeg 70 kilo. 10 kilo daarvan komen door medicijnen. Die medicijnen slik ik niet meer. Dus zal ik die 10 kilo verliezen. Wat ik wil zeggen is dat 70 kilo niet mijn natuurlijke gewicht is, omdat ik geen invloed heb gehad op die 10 kilo van de medicijnen. Dus mijn natuurlijke gewicht is niet 70, wat betekent dat ik alleen maar af kan vallen omdat ik die medicijnen niet meer slik. Dus over 10 jaar weeg ik geen 80, en waarschijnlijk niet eens 70 kilo, omdat ik die kilo's van de medicijnen dan kwijt ben! En ik heb het niet over de pil, maar over antidepressiva waar je dikker van wordt. Damn. |
![]() |
||
Citaat:
Gewichtstoename Het mechanisme dat ten grondslag ligt aan gewichtstoename door antidepressiva is ingewikkeld en wordt nog niet geheel begrepen. Een mogelijke verklaring is een afname van het basale metabolisme (stofwisseling): medicijnen kunnen de caloriehuishouding veranderen door het verhogen of verlagen van het basale metabolisme zonder dat de inname van calorieën verandert. Een andere oorzaak van de gewichtstoename lijkt gelegen in blokkade van receptoren: serotonine (5-HT2C) en histamine (H1). De gewichtstoename treedt in de regel op na enkele weken of soms maanden na het begin met de antidepressiva. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn glazen bol heeft meestal gelijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Masquerade Ik las dat je een eetprobleem gehad hebt, pas dan op met afvallen...
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2005 om 20:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hoezo help ik mezelf niet? Ik eet gezond...sport... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis voor haar idd niet nodig om te lijnen ofzo, maar dat is het voor jou bijv. ook helemaal niet, nog wel minder denk ik, en jij houdt je er ook behoorlijk mee bezig, toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sorry, maar ik vind dat je vervelend doet. Ze vertelde je al dat ze dan waarschijnlijk af zou vallen, omdat ze dan geen anti-depressiva meer zou slikken. Dan kom jij daarna nog eens met je glazen bol vertellen dat ze wél zwaarder zal worden. Volgens mij ben je dan gewoon lomp en irritant aan het pesten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer al tijden om de mensen in het lijntopic duidelijk te maken dat ze zich niet hoeven uit te hongeren om af te vallen en dat sommigen helemaal niet moeten afvallen. Het enige wat ik weet is het rijtje wat gezond is om per dag te eten, verder niets. En ik ben noch aan het afvallen, noch cal aan het tellen of wat dan ook...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel mag jou lief wegen ? belle_declercq | 17 | 12-05-2012 17:31 | |
Eten & Drinken |
Hoeveel eten jullie per dag? Armoed | 19 | 01-08-2010 17:37 | |
De Kantine |
Wat zijn jullie complexen? Muchacha | 34 | 14-04-2005 13:14 | |
De Kantine |
Hoeveel weeg jij? levi's | 163 | 22-05-2004 13:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
1.65-1.70m=> gewicht? Kill me Ce soir | 206 | 14-02-2004 16:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie 15-angel-15 | 15 | 06-05-2002 15:06 |