![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen 2 bananen op een dag zijn niet zo ideaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm fruit is wel goed ja maar kun je het niet een beetje combineren? Bijv. 1 appel bij het ontbijt, en dan een sneedje brood om 3 uur? Snack-a-jacks...tsja WW he. ![]() Hmmm fruityoghurt is wel goed. Meestal neem ik gewoon plain kwark, en doe er een theelepeltje light-jam bij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien dat ik er over een paar weken een eet. Heb wel zin in een zelfgemaakte bananenmilkshake (zonder vet, zonder added sugars) of een zelfgemaakte bananenpannekoek (gezonde versie van een pannekoek). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben ook een beetje ziek van alle fruityoghurt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom ik het niet combineer? Ik houd er gewoon van om tussendoor een heel bord fruit te eten (kben gek op fruit ![]() Oja, en kwark vind ik niet lekker, dus dat is voor mij geen optie... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of honing dus (klein beetje maar, halve tot 1 theelepel). Ik doe soms met honing en 4 of 5 crushed pistachenootjes (1 pistachenoot = 4 kcal). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar zoetstoffen moet je op deze leeftijd niet aan doen. Ik bedoel, in yoghurt waar het al in zit okay dat kan wel af en toe (ook niet elke dag). Maar je moet niet zelf zoetstof gaan kopen alsof het suiker is. Je hoeft je risico op kanker echt niet te vergroten om af te vallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is er btw helemaal nog niet bewezen dat (alle) zoetstoffen kanker veroorzaken. Honing heeft ook negatieve dingen (baby's en kleine kinderen mogen het daarom bv. niet). Alles heeft goede en slechte dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is, voor zo ver ik weet, dus niet eens bewezen. Bovendien zijn er ook wel mensen die weinig keus hebben en dan vind ik zo'n opmerking gewoon ronduit gemeen. Dat jij nou zo geweldig bent en alles kunt en mag ed, daar kan een ander niks aan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn moeder had dit spul voor mijn vader gekocht (hij heeft hart- en vaatziekten en moet serieus afvallen anders gaat hij binnenkort dood naar verwachting), maar ik mocht er niet aan zitten. Daarna research gedaan op internet hierover, en nu snap ik waarom ik het niet mocht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Some concerns have been raised about the aspertame sweetener and its breakdown products (methanol, phenylalanine and aspartic acid). These concerns include epilepsy, brain tumors and effects on the nervous system.
Another concern is related to possible effect of the aspertame sweetener breakdown products on specific people, including healthy infants, children, adolescents, adults, obese individuals, diabetics, lactating women, and people suffering from phenylketonuria (PKU) disease. Read the EC-SCF report on aspertame concerns... http://www.greenfacts.org/aspartame/...artame-1.htm#3 lees hier maar eens. |
![]() |
||
Citaat:
Het is te gebruiken als suikervervanger. De kracht van zoetstof is evengroot als die van suiker dus je hoeft er niet veel van te gebruiken. Wel is het zo dat dat de smaak bij verhitting afneemt, dus als je het aan een warm gerecht toevoegt kun je dat beter na bereiding doen. Het is ideaal voor mensen die willen afvallen. Dat was het zo'n beetje wat op de verpakking staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrijwel iedereen eet wel eens iets dat gezoet is/wordt en niet iedereen mag suiker, misschien dat sommige mensen daarom zoetstoffen gebruiken als alternatief? En nee, ik eet dan niet liever suiker, ik heb die keus niet (iig niet zoals jij) of ik moet het voor lief nemen dat ik ziek word en daar heb ik meestal niet zo'n zin in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is dit btw vanuit wetenschappelijk onderzoek geschreven of niet? (Er zijn veel van dat soort sites gewoon door mensen als jij en ik geschreven...en dat is net zo iets als dat ik een site zou maken over dat het drinken van chloor goed is voor het schoonmaken van je darmen ofzo...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nogmaals: volgens mij gaat het enkel en alleen over aspartaam. Er zijn meer zoetstoffen dan dat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bv. mijn schoonvader heeft diabetes, die gebruikt ook zoetjes ipv suiker in zijn koffie. En zo ken ik nog wel wat voorbeelden. |
![]() |
||
Citaat:
WW is niet goed, zoetstof is niet goed, etc etc Maar jij bent perfect ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond (snel) aankomen, mogelijk ? Zottuh | 51 | 30-08-2004 13:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen lingua | 3 | 29-06-2003 19:45 |