Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want hij heeft er altijd in gezeten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en eerste werkte zo'n God toch ook in de winkel? Hoe kan dat anders, als ze dat verzonnen had dan stond er niemand in de winkel en dat klopt dus ook niet. + Adam zag Joan toch ook eerst met knappe God dansen.. Toen vroeg hij nog: "Waarom dans je wel met mij en niet met hem?" Maar wat een vage aflevering! Snapte hem maar half.. terwijl ze meestal nogal simpel te begrijpen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
als ze maar geen net5-capriolen uit gaan halen door midden in het 2e seizoen te stoppen ![]()
||
Citaat:
![]() Dit was toch de laatste aflevering van seizoen 1? Dat voorstukje was ook echt zo'n niet seizoen voorstukje, nieuw haar nieuwe gebeurtenissen enzo. Ik dacht dat het hierna wel zou stoppen, wel cool dat het volgende week komt zolang ze het ook maar door laten gaan. Zulk net5 gedrag wordt niet gewaardeerd. Zomerstop is alleen leuk voor mensen die daadwerkelijk op vakantie gaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh die Adam altijd met z'n opmerkingen eh ![]() "I just like Joan how she is" moest wel lachen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jups da is 't http://www.joanofarcadia.net/ep_guide/ep_guide_s2.php
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan is mijn theorie dus: - Ze had de hele ep hallucinaties door de ziekte die nu echt op ging spelen - Maar god was geen hallucinatie - Dus al haar herinneringen aan god werden door die ziekte dus overhoop gegooid, waardoor het zo vaag allemaal werd. Ze heeft leuk haar in seizoen 2 trouwens! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar daar lijkt ze dus op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zou ik t er niet in een spoiller hebben gezet.. krijgen we dat gezeur weer.. maar goe.. ( net ff de episode guide doorgelezen voor seizoen 2.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Vind het wel echt zielig voor Joan.. die zeik-god.. Wel koel dat Adam haar opeens gelooft!
||
Citaat:
||
Citaat:
grace ging naar joan toe want ze wilde volgens mij weten of ze echt verliefd op luke was? en nouja ze vroeg joan of die echt verliefd was op adam en toen zei joan : grace ben jij verliefd op iemand en toen liep ze kwaad weg. luke moest van grace een geheimhoudingsverklaring tekenen en ze zaten ergens in een hoekje waar ze 5 minuten per dag gingen zoenen ![]() de jongen bij wie ehm kevin in de auto zat toen ze het ongeluk kregen klaagt de familie girardi aan door emotionele schade, ze eisen een half miljoen en nouja veel gejank met helen en will dus. de laatste scene staan joan en cute boy god tegenover elkaar en nouja dan zegt joan 'wat moet je nou van me' en 'ik wil je niet meer zien' en toen zei god 'mis je me dan niet' en nouja heel drama natuurlijk en omg als ik daar stond ipv joan had ik em gezoend <3 |
![]() |
||
Citaat:
|
dat met dat konijn was volgens mij ook nog best belangrijk. Op het eind als Joan aan het werk is in de boekenwinkel, komt de vrouw van dr baas binnen hemaal janken en in dr badjas ..blabla dramatisch dramatisch.. met een doosje met dood konijn dr in. "Zie je nou waar je me toe hebt gedreven, ik hebt konijn doodgemaakt, dan praat ie niet meer tegen me en dan heb jij me weer voor je alleen..."
Volgens mij om Joan te laten zien heo het is als je 'echt' gek bent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Sisterhood of the Traveling Pants Verwijderd | 29 | 09-09-2008 15:39 | |
Films, TV & Radio |
The Nine Verwijderd | 48 | 26-05-2007 08:53 | |
Films, TV & Radio |
Liedje Joan of Arcadia DP17 | 4 | 20-08-2005 19:16 | |
Films, TV & Radio |