Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En gnomes vind ik eigenlijk alleen nuttig in de rol van mage. Warlock's zijn niet zo extreem mana-afhankelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Shaman is inderdaad leuk. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (Kom op, paladin doe het 1 na minste DPS.... (Druids zijn nog slechter af maar die hebben tenminste nog nuttige heals. De heals van een paladin zijn serieus crap. En de enige manier dat je als paladin enigsinds damage kunt doen is hopen op SoC procs) Tel daarbij op dat tenzij je als paladin engineering neemt je GEEN manier hebt om 'runners' te kunnen pakken (stuns zijn kort en worden veel geresist en je doet niet genoeg DPS om mensen met de diminishing returns lang genoeg stunned te houden om ze te killen) en je hebt eigenlijk iets dat best wel gimped is.... Damn, de melee DPS van mijn hunter is zelfs hoger dan die van een paladin die geen procs krijgt. Enige waar paladins erger in zijn dan Shamans zijn hun shields en blessings waarmee ze FF tijdelijk god-mode hebben. Maar een shield wordt regelmatig gebruikt om dan maar te heartstonen omdat ze toch niet kunnen winnen tegen welke class dan ook omdat ze dus niks hebben om runners tegen te houden. (en ja, dit zeg ik uit ervaring. Paladin DPS is een lachtertje. De Heals zijn zo mogelijk nog prutter dan die van de Shaman en als Shaman heb je nog Earthbind totem en frostshock om mensen op zijn minst te vertragen. (en Ghostwolf om ze achterna te gaan OF om er zelf uit te naaien ![]() EDIT: SoC procs: met wat geluk een 1900 crit? Maar verder... kiten tot hij ervandoor gaat met zijn shield of tot ik mezelf verveel en besluit te vertrekken. Er is GEEN excuus om te verliezen van een paladin tenzij je AFK bent... Mijn laatste aanvaring met een shaman. Frostshock (500) Windfury proc: (1500) Earthshock (400) Windfury (1300) Dood... Voor ik ongeveer doorhad waar ik nou eigenlijk door geraakt werd.
Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 06:50. |
![]() |
||
Citaat:
Of ga je door met bashen en weet ik veel wat?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() rennuh!
||
![]() |
Citaat:
![]() Iedereen zeurt altijd zo over shammies, maar ik vind shammies smullen ![]()
||
Citaat:
No offence, maar paladin DPS stort na lvl40 helemaal in. Op lvl60 staan alleen de druids nog maar onder paladins op de DPS schaal dus ganken? Hoe wil je ganken als je niks kunt killen? Meeste mensen die ik zie rennen weg van Paladins omdat ze in dezelfde tijd die ze nodig hebben om een paladin te hakken net zo goed 3 willekeurige cloth wearers kunnen pakken. Paladin kan nog geen DPS doen al hing zijn leven er vanaf. Enige wat je als Paladin kunt doen is zitten. Wachten tot je auto-attack een SoC proc krijgt. ALs je life te laag wordt hopen dat je mana hebt om te shielden en dan te healen. En dan weer verder te gaan waar je bleef. Of als je aan het verliezen bent te shielden en dan heartstonen ![]() En Priests in PvP hangt een beetje af of het holy of shadow is. Shadow Priests betekend enorme DoT's in je nek en fear tot je dood bent. Erger vind ik het om het volgende terug te lezen in mijn combatchat. Unknown Entity's Ambush crits you for 1300 Unknown Entity's Backstab crits you for 1200 You died Unknown Entity spits on you (spam een paar honderd keer)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() pallies healen niet in combat, daar zijn ze te laf voor
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een pot nat bij pallies ![]() we gaan zo ss platbranden op bloodfeather, iemand die zijn hoofd wil alten inbashen door me?
||
Citaat:
Ik heb al goede gear. Paladin is niks meer dan Auto-Attack terwijl je hoopt op een SoC proc. Dus als die procs niet komen doe je gewoon auto attack en blijf je achter op zo'n beetje iedereen. En zelfs met die procs blijft het maar middelmatig.
||
Citaat:
ik vind je wel heel erg stoer hoor door dat soort opmerkingen
||
Citaat:
maar je kan cosmos es checken op www.cosmosui.org
||
Citaat:
Beter zijn CTmod (http://www.ctmod.net/) en Titan Panel (te halen op http://ui.worldofwar.net/ ) Ik gebruik nu een combinatie van deze 2 en dat werkt echt HEERLIJK (vooral die extra functietjes die niet standaard ingebouwd zitten zijn heel fijn. Ik vond voor ik CTMod en Titan Panel uitprobeerde al dat gezeur ook maar bullshit want er zaten tenslotte toch gewoon extra toolbars ingebouwd.... Nu zou ik niet meer zonder kunnen)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-All-on-one-bags (zodat je niet 5 losse bags hoeft te openen maar alles ineens geopent in 1 schermpje) -Ik krijg waarschuwingen MET geluidje als bepaalde buffs op het punt staan om af te lopen. -CT-RAID: in mijn guild mag je niet eens mee met raids als je dit niet hebt -Health in beeld (dat dus dat je steeds kunt zien hoeveel health je hebt (niet alleen het balkje) PLUS hoeveel % dat is van totaal ![]() -Zelfde idee voor Mana -Zelfde idee alleen dan zichtbaar voor mobs. -Tellertje op cooldown skills. (zodat je aan die enorme gele cijfers op je skills kunt zien of een skill bruikbaar is of niet) -Experience teller en een gemiddelde tijd hoelang het dan ongeveer nog duurt tot lvl-up als je zo doorgaat ![]() -Decursive (handig voor Paladins met Cleanse. Gewoon op je knopje rammen en hij target automatisch eerst jezelf, daarna mensen in je party en daarna overige mensen in je buurt die Cleanse nodig hebben. NIet nodig dan worden ze overgeslagen) -Healing announcement. (Zodat je niet met 5 priests tegelijk iemand healed maar dat anderen weten dat je aan het healen bent en met welke spell je dat doet) -Atlas mod geeft je allemaal plattegronden van alle instances -Gatherer onthoud alle herb-nodes, mining-nodes en treasure chests die je al geopent hebt. (handig als je wilt onthouden waar bijvoorbeeld grote concentraties van bepaalde dingen zitten zodat je daar kunt campen) En ik had een mod die inmiddels verboden is die alles op je minimap liet zien alsof je hunter tracking had + Herb tracking + Mining tracking. Heel handig om gewoon waar en wanneer je wilde te bepalen welke soort tracking je nodig had. Helaas vond Blizz dat een soort maphack en nu mag het niet meer en werkt het niet meer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
WoW Private Server (il)legaal? YvanSoftware | 30 | 05-11-2008 22:12 | |
De Kantine |