Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 12:13
Verwijderd
Hm, bij moi wil ie nogsteeds niet downloaden..
Advertentie
Oud 13-07-2005, 23:30
waaromniet?
waaromniet? is offline
Net meteen even in BWL gekeken, genadeloos gewiped. Hadden ook maar 25 man ofzo, dus tsja, dat gaat neit werken. Eens kijken of we volgende week wat baasjes daar neer kunnen halen
Oud 14-07-2005, 07:11
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ikzelf heb nu 3 chars.
1 Hunter
1 Warrior
1 Warlock

En ik volg nu het systeem dat ik begin met spelen en zodra ik door de rested heen gespeeld ben van de ene char overstap op de andere.
(gisteren dus anderhalf lvlup van mijn warrior en een lvlup van mijn warlock weten te bereiken)
Oud 14-07-2005, 08:45
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ze zeggen dat BWL harder is dan MC, dus enige voorbereiding is wel nodig dan denk..
Oud 14-07-2005, 09:08
Verwijderd
Ik heb nu een lvl 26 Elf Hunter. Loopt wel fijn. Voor de rest heb ik alle andere klassen afgezien van Mage, maar zijn ze nog onder de lvl 10. Ik vind het wel jammer dat een paar rassen op dezelfde plek beginnen zoals Trolls+Orcs en Gnomes+Dwarves. Dan krijg je steeds dezelfde quests voor je kiezen
Oud 14-07-2005, 11:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-07-2005 @ 10:08 :
Ik heb nu een lvl 26 Elf Hunter. Loopt wel fijn. Voor de rest heb ik alle andere klassen afgezien van Mage, maar zijn ze nog onder de lvl 10. Ik vind het wel jammer dat een paar rassen op dezelfde plek beginnen zoals Trolls+Orcs en Gnomes+Dwarves. Dan krijg je steeds dezelfde quests voor je kiezen
Nou jah, trolls kun je laten voor wat ze zijn. Alles wat die hebben kun je beter andere rassen voor nemen

En gnomes vind ik eigenlijk alleen nuttig in de rol van mage. Warlock's zijn niet zo extreem mana-afhankelijk
Oud 14-07-2005, 20:54
Verwijderd
Meh, ik had eerst een Orc warrior op een andere server omdat Emerald Dream heel erg zat te kwakkelen. Die character speelde niet echt fijn. Heb nu op ED een Shaman Troll. Speelkt best fijn en erg leuk. Ik weet niet waarom maar ik vind herbhunting er leuk om te doen
Oud 14-07-2005, 21:11
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 14-07-2005 @ 21:54 :
Meh, ik had eerst een Orc warrior op een andere server omdat Emerald Dream heel erg zat te kwakkelen. Die character speelde niet echt fijn. Heb nu op ED een Shaman Troll. Speelkt best fijn en erg leuk. Ik weet niet waarom maar ik vind herbhunting er leuk om te doen
Shaman is dan ook teh overpoweredness
Oud 14-07-2005, 21:48
Verwijderd
Hij is wel erg leuk om te spelen Ben nu lvl 10 en kan voor de Fire Totem gaan. Maar eerst ff wat quests van Razor Hill afmaken en naar Orgimmar gaan. Ff kwijlen om de zaal van Thrall te zien
Oud 14-07-2005, 23:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-07-2005 @ 22:11 :
Shaman is dan ook teh overpoweredness
Paladins zijn erger hoor. Dat zijn shamans met 2 keer zoveel armor.

Shaman is inderdaad leuk. En fire totems zijn handig. Vooral searing and magma in het begin.. en de resistance totems later.
Oud 15-07-2005, 06:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 15-07-2005 @ 00:33 :
Paladins zijn erger hoor. Dat zijn shamans met 2 keer zoveel armor.

Shaman is inderdaad leuk. En fire totems zijn handig. Vooral searing and magma in het begin.. en de resistance totems later.
Paladins zijn shamans met 2 keer zoveel armor en ongeveer 1/5 van de DPS
(Kom op, paladin doe het 1 na minste DPS.... (Druids zijn nog slechter af maar die hebben tenminste nog nuttige heals. De heals van een paladin zijn serieus crap. En de enige manier dat je als paladin enigsinds damage kunt doen is hopen op SoC procs)

Tel daarbij op dat tenzij je als paladin engineering neemt je GEEN manier hebt om 'runners' te kunnen pakken (stuns zijn kort en worden veel geresist en je doet niet genoeg DPS om mensen met de diminishing returns lang genoeg stunned te houden om ze te killen) en je hebt eigenlijk iets dat best wel gimped is....
Damn, de melee DPS van mijn hunter is zelfs hoger dan die van een paladin die geen procs krijgt.

Enige waar paladins erger in zijn dan Shamans zijn hun shields en blessings waarmee ze FF tijdelijk god-mode hebben. Maar een shield wordt regelmatig gebruikt om dan maar te heartstonen omdat ze toch niet kunnen winnen tegen welke class dan ook omdat ze dus niks hebben om runners tegen te houden.

(en ja, dit zeg ik uit ervaring. Paladin DPS is een lachtertje. De Heals zijn zo mogelijk nog prutter dan die van de Shaman en als Shaman heb je nog Earthbind totem en frostshock om mensen op zijn minst te vertragen. (en Ghostwolf om ze achterna te gaan OF om er zelf uit te naaien )

EDIT:
SoC procs: met wat geluk een 1900 crit?
Maar verder... kiten tot hij ervandoor gaat met zijn shield of tot ik mezelf verveel en besluit te vertrekken.
Er is GEEN excuus om te verliezen van een paladin tenzij je AFK bent...

Mijn laatste aanvaring met een shaman.
Frostshock (500)
Windfury proc: (1500)
Earthshock (400)
Windfury (1300)
Dood... Voor ik ongeveer doorhad waar ik nou eigenlijk door geraakt werd.

Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 06:50.
Oud 15-07-2005, 08:57
Vejji
Vejji is offline
MIJN GOD weet jij uberhaupt wat een pally is??
damn et zijn allemaal gankende klootzakkies die net als je ze bijna hebt ff naar god mode gaan zich healen en vervolgens je hoofd inbashen

weinig dps? ja een lvl 10 ofzo zal niet zoveel dps hebben, maar een 2h sword pally wil jij niet in je hoofd laten klieven hoor
Oud 15-07-2005, 10:31
Verwijderd
Pally's zijn redelijk makkelijk af te maken met mijn warrior..
Ik ben veel sterker en hak ze ook zo hun hoofd in.
Het enige verrotte is dat ze dan op het laatst, zoals gezegd, hun shield op gooien, en zichzelf weer helemaal healen.. en omdat ze 2 verschillende soorten shields hebben, kunnen ze dat nog een tweede keer herhalen ook. Dat maakt het dan een stuk minder prettig.. Ik kan wel snel gaan 1st aiden als hij shield doet, maar het effect is toch minder. En dat verdomde shield is een instant, dus ik kan hem ook niet counteren met mn pummel(als ik dat kon dan waren er een stuk meer pally's heel wat makkelijker gestorven).
Oud 15-07-2005, 10:32
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 15-07-2005 @ 09:57 :
damn et zijn allemaal gankende klootzakkies die net als je ze bijna hebt ff naar god mode gaan zich healen en vervolgens je hoofd inbashen

weinig dps? ja een lvl 10 ofzo zal niet zoveel dps hebben, maar een 2h sword pally wil jij niet in je hoofd laten klieven hoor
En jij staat dan zeker te wachten tot die "god-mode" is afgelopen?
Of ga je door met bashen en weet ik veel wat?
Oud 15-07-2005, 11:37
Vejji
Vejji is offline
nee ren derachteraan en as het over is frost shock + grounding totem
maar dan zijn ze ook al weer full hp
Oud 15-07-2005, 11:42
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Een shaman is stukken moeilijker te bevechten dan een Paladin vind ik ook. En de dps van een Pala is idd een lachertje... Het is dat ze nog een shield hebben.
Oud 15-07-2005, 12:00
Vejji
Vejji is offline
shamans pwnen
Oud 15-07-2005, 13:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Over pallies: <3 manaburn.

Shammies trouwens hetzelfde
Oud 15-07-2005, 16:48
Verwijderd
tjah, heel leuke tactiek natuurlijk, maar daar heb je als warrior niks aan natuurlijk
Oud 15-07-2005, 17:45
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 15-07-2005 @ 14:17 :
Over pallies: <3 manaburn.

Shammies trouwens hetzelfde
och ik kan melee ook wel aardig meppen, en al mijn mana fik je niet op dus ik kan nog wel totempje/spell casten.
Oud 16-07-2005, 00:42
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 15-07-2005 @ 18:45 :
och ik kan melee ook wel aardig meppen, en al mijn mana fik je niet op dus ik kan nog wel totempje/spell casten.
Je wil melee een priest neer meppen? Dan ga ik toch serieus op zeer laag mana moeten beginnen, anders kom je niet in de buurt. En nee, niet alles in 1x, maar denk wel dat na 3x er toch niet veel meer over is. Dan is het voor jou genieten van gedot worden en misschien hier en daar dmg tot je dood bent, het zal mij de tijd wel duren
Oud 16-07-2005, 00:52
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 16-07-2005 @ 01:42 :
Je wil melee een priest neer meppen? Dan ga ik toch serieus op zeer laag mana moeten beginnen, anders kom je niet in de buurt. En nee, niet alles in 1x, maar denk wel dat na 3x er toch niet veel meer over is. Dan is het voor jou genieten van gedot worden en misschien hier en daar dmg tot je dood bent, het zal mij de tijd wel duren
hey die spell / totem is dan puur defensive, en priest in pvp daar begin ik niet zo maar aan, helemaal niet as hij mij aanvalt.
rennuh!
Oud 16-07-2005, 03:53
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 16-07-2005 @ 01:52 :
hey die spell / totem is dan puur defensive, en priest in pvp daar begin ik niet zo maar aan, helemaal niet as hij mij aanvalt.
rennuh!
hehe ok

Iedereen zeurt altijd zo over shammies, maar ik vind shammies smullen
Oud 16-07-2005, 08:31
Vejji
Vejji is offline
priests in pvp
ZWAAR onderschat.
"oow die kunnen toch alleen maar een beetje healen"
BENG
379128321389 DoT spells in je nek
Oud 16-07-2005, 10:07
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 15-07-2005 @ 09:57 :

Ja, ik heb er namelijk eentje....

No offence, maar paladin DPS stort na lvl40 helemaal in.
Op lvl60 staan alleen de druids nog maar onder paladins op de DPS schaal dus ganken? Hoe wil je ganken als je niks kunt killen? Meeste mensen die ik zie rennen weg van Paladins omdat ze in dezelfde tijd die ze nodig hebben om een paladin te hakken net zo goed 3 willekeurige cloth wearers kunnen pakken.

Paladin kan nog geen DPS doen al hing zijn leven er vanaf. Enige wat je als Paladin kunt doen is zitten. Wachten tot je auto-attack een SoC proc krijgt. ALs je life te laag wordt hopen dat je mana hebt om te shielden en dan te healen. En dan weer verder te gaan waar je bleef. Of als je aan het verliezen bent te shielden en dan heartstonen

En Priests in PvP hangt een beetje af of het holy of shadow is.
Shadow Priests betekend enorme DoT's in je nek en fear tot je dood bent.

Erger vind ik het om het volgende terug te lezen in mijn combatchat.
Unknown Entity's Ambush crits you for 1300
Unknown Entity's Backstab crits you for 1200
You died
Unknown Entity spits on you (spam een paar honderd keer)
Oud 16-07-2005, 15:00
Vejji
Vejji is offline
hmm idd /spit is idd tikkie vervelend.
persoonlijk blaas ik allies altijd naar de volgende wereld gevogld door /whistle en een /lick helemaal tegen die elfvrouwtjes, heb altijd een flask of mojo bij, jeweettoch

pallies wil ik er nog wel eens onderkwijlen, lucht wle op.
maaruh als jij een kut dps hebt moet je gewoon lekkere gear zoeken.

allies zuigen ALLEMAAL
Oud 16-07-2005, 17:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 15-07-2005 @ 12:37 :
nee ren derachteraan en as het over is frost shock + grounding totem
maar dan zijn ze ook al weer full hp
Je moet 'm earthshocken als-ie staat te healen. Interrupt de spell.
Oud 16-07-2005, 20:14
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
grl schreef op 16-07-2005 @ 18:34 :
Je moet 'm earthshocken als-ie staat te healen. Interrupt de spell.
da wil niet asie schild heb he
pallies healen niet in combat, daar zijn ze te laf voor
Oud 16-07-2005, 21:32
Verwijderd
Overigens misschien een loze vraag, maarreh: Ik heb al gemerkt dat er allemaal (niet ondersteunde, maar ook niet verbannen) add-ons zijn voor WoW. Ik gebruik er geen (te lui), maar ik vroeg me af of er misschien ook een add-on was die je op je minimap liet zien met zo'n gele stip als je in de buurt kwam van een questgiver?
Oud 16-07-2005, 21:48
Verwijderd
Ik zou zeker addons gaan gebruiken. Het is gewoon door Blizzard mogelijk gemaakt en er zijn zeer handige te vinden die alles stuk makkelijker maken. Geen idee meer wat ik allemaal had, maar ik weet wel dat ik niet zonder kon.
Oud 16-07-2005, 22:21
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 16-07-2005 @ 21:14 :
da wil niet asie schild heb he
pallies healen niet in combat, daar zijn ze te laf voor
Dat heet tactiek.
Oud 17-07-2005, 12:03
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Sketch schreef op 16-07-2005 @ 23:21 :
Dat heet tactiek.
lafheid/tactiek
een pot nat bij pallies
we gaan zo ss platbranden op bloodfeather, iemand die zijn hoofd wil alten inbashen door me?
Oud 17-07-2005, 14:25
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 16-07-2005 @ 16:00 :
hmm idd /spit is idd tikkie vervelend.
persoonlijk blaas ik allies altijd naar de volgende wereld gevogld door /whistle en een /lick helemaal tegen die elfvrouwtjes, heb altijd een flask of mojo bij, jeweettoch

pallies wil ik er nog wel eens onderkwijlen, lucht wle op.
maaruh als jij een kut dps hebt moet je gewoon lekkere gear zoeken.

allies zuigen ALLEMAAL
Eeehm...
Ik heb al goede gear. Paladin is niks meer dan Auto-Attack terwijl je hoopt op een SoC proc. Dus als die procs niet komen doe je gewoon auto attack en blijf je achter op zo'n beetje iedereen. En zelfs met die procs blijft het maar middelmatig.
Oud 17-07-2005, 16:25
Verwijderd
Als ik me niet vergis heeft gijsbertus nog niet zoveel haar op zijn plasser.
Oud 17-07-2005, 17:41
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Reverend schreef op 17-07-2005 @ 17:25 :
Als ik me niet vergis heeft gijsbertus nog niet zoveel haar op zijn plasser.
je moest es weten.

ik vind je wel heel erg stoer hoor door dat soort opmerkingen
Oud 17-07-2005, 17:50
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Morridin schreef op 16-07-2005 @ 22:32 :
Overigens misschien een loze vraag, maarreh: Ik heb al gemerkt dat er allemaal (niet ondersteunde, maar ook niet verbannen) add-ons zijn voor WoW. Ik gebruik er geen (te lui), maar ik vroeg me af of er misschien ook een add-on was die je op je minimap liet zien met zo'n gele stip als je in de buurt kwam van een questgiver?
lijkt me eerder irritant dan handig.

maar je kan cosmos es checken op www.cosmosui.org
Oud 17-07-2005, 18:28
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 17-07-2005 @ 18:50 :
lijkt me eerder irritant dan handig.

maar je kan cosmos es checken op www.cosmosui.org
Tenzij cosmos inmiddels verbeterd is kun je er beter met een grote boog omheen want toen ik het gebruikte vrat het systeembronnen bij het leven...

Beter zijn CTmod (http://www.ctmod.net/) en Titan Panel (te halen op http://ui.worldofwar.net/ )
Ik gebruik nu een combinatie van deze 2 en dat werkt echt HEERLIJK
(vooral die extra functietjes die niet standaard ingebouwd zitten zijn heel fijn. Ik vond voor ik CTMod en Titan Panel uitprobeerde al dat gezeur ook maar bullshit want er zaten tenslotte toch gewoon extra toolbars ingebouwd.... Nu zou ik niet meer zonder kunnen)
Oud 17-07-2005, 18:51
Verwijderd
Geef eens wat voorbeelden van wat je nu eigelijk aan van dat soort addons hebt. Zou me over de streep kunnen trekken
Oud 17-07-2005, 19:09
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-07-2005 @ 19:51 :
Geef eens wat voorbeelden van wat je nu eigelijk aan van dat soort addons hebt. Zou me over de streep kunnen trekken
mobhealth is erg handig, cooldown timer is top, de bovenstaande 2 mods zijn erg goed en gewoon die kleine dingetjes die een toch al zeer goede game alleen maar beter maken
Oud 17-07-2005, 19:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
CTRaid = must voor grote raids

Insomniax gebruik ik persoonlijk, zit alles wat je nodig hebt eigk in.

Maar om een voorbeeld te noemen wat ideaal is voor healers: manaconserv. Kan je instellen dat je heal geabort word als iemand anders em al gehealed heeft tot x%

CTRaid: iedereen van raid health/mana zien. Etc.

Aantekeningen maken op map, maps van instances, verschuifbare balken (eigk alles verschuifbaar). Prijzen bijhouden van AH/vendor van alle junk die je tegenkomt... ga zo maar door
Oud 17-07-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Gijsbertus schreef op 17-07-2005 @ 18:41 :

ik vind je wel heel erg stoer hoor door dat soort opmerkingen
Ik jou ook hoor, met je gehuil over pala's
Oud 18-07-2005, 06:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 17-07-2005 @ 19:51 :
-Bagspace (zodat je ziet hoeveel ruimte je nog hebt)
-All-on-one-bags (zodat je niet 5 losse bags hoeft te openen maar alles ineens geopent in 1 schermpje)
-Ik krijg waarschuwingen MET geluidje als bepaalde buffs op het punt staan om af te lopen.
-CT-RAID: in mijn guild mag je niet eens mee met raids als je dit niet hebt
-Health in beeld (dat dus dat je steeds kunt zien hoeveel health je hebt (niet alleen het balkje) PLUS hoeveel % dat is van totaal
-Zelfde idee voor Mana
-Zelfde idee alleen dan zichtbaar voor mobs.
-Tellertje op cooldown skills. (zodat je aan die enorme gele cijfers op je skills kunt zien of een skill bruikbaar is of niet)
-Experience teller en een gemiddelde tijd hoelang het dan ongeveer nog duurt tot lvl-up als je zo doorgaat
-Decursive (handig voor Paladins met Cleanse. Gewoon op je knopje rammen en hij target automatisch eerst jezelf, daarna mensen in je party en daarna overige mensen in je buurt die Cleanse nodig hebben. NIet nodig dan worden ze overgeslagen)
-Healing announcement. (Zodat je niet met 5 priests tegelijk iemand healed maar dat anderen weten dat je aan het healen bent en met welke spell je dat doet)
-Atlas mod geeft je allemaal plattegronden van alle instances
-Gatherer onthoud alle herb-nodes, mining-nodes en treasure chests die je al geopent hebt. (handig als je wilt onthouden waar bijvoorbeeld grote concentraties van bepaalde dingen zitten zodat je daar kunt campen)

En ik had een mod die inmiddels verboden is die alles op je minimap liet zien alsof je hunter tracking had + Herb tracking + Mining tracking. Heel handig om gewoon waar en wanneer je wilde te bepalen welke soort tracking je nodig had. Helaas vond Blizz dat een soort maphack en nu mag het niet meer en werkt het niet meer
Oud 18-07-2005, 08:33
Verwijderd
Enemy detector

Hij werkt trouwens nog wel, hoewel hij out of date is.
Oud 18-07-2005, 08:43
Verwijderd
Hmm, misschien dat ik eens kijk. Tot nu toe klinken alleen die bag dingen wel fijn en boeit de rest niet zo, maar dat is omdat ik nog niet zo ver gevorderd ben in het spel. Het spel singlen is wel irritant btw. Je gaat veel sneller dood, dan moet je weer zo klere afstand lopen
Ik ben wel met m'n Elf hunter bij een guild uitgenodigd, maar daar zijn er ook steeds maar 2, a 3 van online (inclu mezelf).
Oud 18-07-2005, 09:57
Equilibrium
Equilibrium is offline
Citaat:
Morridin schreef op 18-07-2005 @ 09:43 :
Hmm, misschien dat ik eens kijk. Tot nu toe klinken alleen die bag dingen wel fijn en boeit de rest niet zo, maar dat is omdat ik nog niet zo ver gevorderd ben in het spel. Het spel singlen is wel irritant btw. Je gaat veel sneller dood, dan moet je weer zo klere afstand lopen
Ik ben wel met m'n Elf hunter bij een guild uitgenodigd, maar daar zijn er ook steeds maar 2, a 3 van online (inclu mezelf).
Als je wil kan ik wel een alt maken op Emerald Dream. (alliance of horde?) en dan ben ik in no-time wel op een redelijk lvltje. (kweet niet hoe hoog jij bent maar als je nog onder de 20 zit haal ik je in 2-3 dagen wel in )
Oud 18-07-2005, 10:56
Verwijderd
Och, ik stik van de gasten op Emerald Dream. Ik heb elke klasse op Warrior na (had een warrior Orc op Hellscream, maar ik vond hem niet fijn dus weggekicked). Ik heb 1 NE hunter van lvl 26 die in de wetlands rondhuppelt en voor de rest veel vee onder de lvl 10 van alle rassen en een lvl 12 troll shaman die al in de crossroads rondloopt

Voor mij hoef je echt geen tijd vrij te maken, tenzij je zelf graag weer met een nieuwe begint
Oud 18-07-2005, 11:00
Equilibrium
Equilibrium is offline
Ben wel FF toe aan iets anders
(ben PvP een beetje beu )
Oud 18-07-2005, 11:26
Verwijderd
Ah, komt mooi uit aangezien ED geen PvP is

Och, als je zin hebt, zeg maar aan welke kant je het liefste speelt. Bij de night elves heb ik dus iets hogere character genaamd Mileena. Verder dus ook nog bij de andere volken wat grut van verschillende klassen.
Oud 18-07-2005, 12:15
Equilibrium
Equilibrium is offline
Ik heb zelf eigenlijk vrijwel niks met Horde
Kga denk ik dan maar een Dwarf Priest doen
Oud 19-07-2005, 15:53
waaromniet?
waaromniet? is offline
Gisteren eindelijk m'n eerste prophecy piece

Regels voor berichten