Advertentie | |
|
![]() |
|
van wat ik me er van kan herinneren is het illegaal omdat je het spel dan moet reverse engineeren om het te kunnen laten werken, dat is hetgeen wat private servers illegaal maken.
verder zijn ze vaak instabiel en bagger om op te spelen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ach, wat is illegaal. De meeste mensen gaan op private servers omdat ze een gedownloade versie hebben van het spel, wat natuurlijk niet mag.
Maar aangezien Blizzard geen private server mensen bant, en dan ga ik er voor het gemak van uit dat ze dat wel kunnen zien, zal het allemaal wel meevallen.
|
Is dit illegaal? Ja.
"Only Blizzard or its licensees have the right to host the Game. You may not host or provide matchmaking services for the Game, or intercept, emulate or redirect the proprietary communication protocols used by Blizzard in connection with the Program, regardless of the method used to do so. Such prohibited methods may include, but are not limited to, protocol emulation, reverse engineering, modifying the Program, adding unauthorized components to the Program, or using a packet sniffer while the Program is running." "You agree that you will not (i) modify or cause to be modified any files that are a part of the Program or the Service; (ii) create or use cheats, bots, "mods", and/or hacks, or any other third-party software designed to modify the World of Warcraft experience; or (iii) use any third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through the Program or the Service. Notwithstanding the foregoing, you may update the Program with authorized patches and updates distributed by Blizzard, and Blizzard may, at its sole and absolute discretion, allow the use of certain third party user interfaces." Dus het is niet toegestaan en ze kunnen je account er ook voor bannen, naar wat ik dus lees. Verder is het natuurlijk niet verstandig om te doen aangezien ze op elke site ook waarschuwen over hackers en virussen die maar al te graag je account willen hacken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het zal ook niet zo zijn dat elke illegale server hacks en virussen bevatten, maar die kans is er wel en het is wel redelijk makkelijk om mee te liften met de WoW updates. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De officieuze tegenbeweging tegen de niet-overslabare filmpjes die onder EA binnengeslopen zijn. ![]()
|
![]() |
Mensen downloaden illegale software: Dat is normaal.
Waarom? Omdat alle software tegenwoordig te duur is, vooral voor studenten. Een voorbeeld: Adobe PhotoShop CS3: 250 € Stel dat een student PhotoShop op school krijgt in bijvoorbeeld Informatica en hij/zij krijgt een taak voor thuis. Dan moét die persoon in kwestie 250 € uitgeven. Daarom zeg ik: Léve de torrents! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
HET IS ILLEGAAL!
je betaalt niets voor de private servers, mensen geven dus ook geen geld meer aan blizzard. het is zoms bugged, en er zijn altijd kansen op verlies van je character, met alle gevolgen van dien. ik raad het neit af ofzo, ik doe het ook, maar het is en blijft illegaal, je kan hem legaal maken maar alleen als jij heel grote bedragen betaalt aan blizzard zoals iets van 100 euro per maand voor al die gratis spelers, maar die doneren ook vaak geld in ruil voor wapens ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee hoor, dat is toch echt al een jaar of 2 geleden.
Hoezo? Vind je mijn post niks toevoegen? Het verschil tussen illegaal en wanprestatie lijkt me tamelijk belangrijk. Daarnaast vermelden dat het hele beding misschien nietig is lijkt me ook best iets toevoegen....maar goed, het zal wel, de volgende keer post ik wel niks meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op heel veel software van 1000+ euro (zoals Photoshop) wordt soms zelfs niet eens winst gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: een groot deel van de downloaders zou de software legaal niet kunnen/willen betalen, en grotere bedrijven willen geen gedonder, dus mede daarom is er nauwelijks sprake van omzetdaling.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De prijzen van spellen en applicaties ligt naar mijn mening ook te hoog, maar jah, als je de programmeurs enkele tonnen tot soms miljoenen per jaar verdienen, dan moet dat ook ergens vandaan komen. De prijzen van vooral spellen zijn de afgelopen twee jaar ook vrij hard omhoog gegaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wow private servers zijn illegaal, vooral door het feit dat, om het game geïnstalleerd te hebben, je het spel niet noodzakelijk hebt moeten aankopen, je kan het ook gewoon downloaden van de officiele wow-site. Je betaald enkel voor het gebruikersrecht van het spel, zijnde, de account die je erbij krijgt bij aankoop van het spel in de winkel of die je bij blizzard kan aankopen na het downloaden van het spel. (Dit geldt ook voor de activatiecodes die je account nodig heeft om TBC of WOTLK te kunnen spelen.
Je koopt eigenlijk niet het spel, maar je koopt het gebruiksrecht van een spel. De meeste spellen hebben een eeuwig gebruiksrecht, maar bij World of Warcraft is besloten deze te beperken zodat er om de zoveel tijd een betaling moet plaatsvinden om het 'recht' te hebben om WoW te spelen. Vele mensen vinden dit unfair, maar het is gewoon hun manier van zakendoen. Tenslotte ben JIJ degene die ervoor kiest het spel te spelen of niet, en als de eigenaars van het spel (Blizzard in dit geval) vraagt om betaling voor het gebruik van hun spel, is dat hun recht. Tenslotte is het spel eigendom van hun, en niet van de gebruikers. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je betaalt om gebruik te maken van het spel op HUN servers. En al zou het illigaal zijn, tenzij ze uitvinden wat er op je pc staat wat
1- vrijwillig zou moeten gebeturen, en dat dus niet doet of 2- onvrijwillig, in welke geval er een even harde rechtzaak terug gaat komen. Waarschijnlijk harder zelfs. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|