Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze zouden toch op z'n minst kinderen kunnen gebruiken die een béétje op elkaar lijken... nu heeft Nina soms blond haar, soms bruin, soms zwart... en ik kan me zelfs een Nina met een donkere huidskleur herinneren!
![]() ![]()
|
ik vind dat ze die wet moeten afschaffen,
of iig uitzonderingen moeten maken voor kinderen die in soaps verschijnen en die niet al te vaak verschijnen. beetje acteren is toch best wel luchtig. vaak krijgen ook kinderen in een soap een heel eigen identiteit (ik noem bijv. Luke uit ATWT) die alleen verandert als ze de kinderen zonodig moeten agen. Ik haat agen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kind (Nina dus) heeft gewoon per ongeluk iets te lang onder de zonnebank gelegen..kan gebeuren! Denk je dat rijke stinkerds als Ludo geen zonnebankje hebben? Nou dan..! |
![]() |
|
VRIJDAG KOMT RIK WAARSCHIJNLIJK TERUG...
![]() Maandag 27 januari Tony dreigt haar iets aan te doen als Yasmin niet met hem meewerkt. Om Stefano te verdedigen moet Yasmin tegen haar verliefde gevoelens ingaan. Milan vraagt Charlie mee uit, maar het wordt geen succes. Barbara twijfelt of Remco echt alleen voor Jef is teruggekomen. Dinsdag 28 januari Mickey en Anita hebben ieder hun vrijgezellenfeest. Yasmin moet van Tony een aantal mensen oplichten. Remco doet zijn best om Simon jaloers te maken. Ludo is ontzettend blij als Nina bij hem langs wil komen. Woensdag 29 januari Ludo krijgt te horen hoe klein zijn kansen op genezing zijn. Milan en Charlie belanden in een ketchupgevecht. Dennis mag het ziekenhuis verlaten mits er goed voor hem gezorgd wordt. Robert treft op zijn etage een enorme puinhoop aan. Donderdag 30 januari Jef verbaast zich als hij Remco en Janine verliefd ziet doen, Barbara denkt dat hij zich vergist. Ludo wil voor zichzelf bewijzen dat hij nog steeds kunstkenner nummer één is. Barbara loopt iemand tegen het lijf die ze nooit meer wilde zien. Vrijdag 31 januari Mickey en Anita zijn druk bezig met de voorbereidingen op de mooiste dag van hun leven. Er rijdt een auto op Yasmin en Isabella in. Op het moment dat Mickey en Anita hun jawoord geven wordt de ceremonie verstoord.
|
![]() |
Mja, maar dr is hier al voorspeld of uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat Rik die bruiloft komt verstoren
![]() Maar ik vind het de laatste tijd niet zo boeiend meer: sinds dat hele stalker-gebeuren nu zo'n beetje voorbij is (of iig: je weet nu wie het is enz.) vind ik er eigenlijk weinig meer aan :/ Who's with me? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja vind ik ook! Het enige leuke in die hele serie op het moment. Dat gezeik met die stomme Micky (die niet kan neplachen)&Anita en die Tony is echt ver-se-lijk!
|
die mickey is zo irritant he.. ik kan hem op een of andere manier niet uitstaan..
![]() vanavond komt rick weer terug.. ![]() ![]() maar dat zal wel niet.. ![]() dat met janine en remco is echt leuk.. ![]() ludo word ook wel weer een beetje irritant.. ![]() en die broer van jasmin mag er van mij ook uit, dat gaat ook nergens over.. ahhh ik hoop echt dat rik terugkomt.. ![]() maar dat zal dan wel weer het einde zijn en dan moeten we dus weer wachten tot maandag.. ![]() ![]()
|
wieeeeeeeeee rik is echt terug
![]() ![]() ![]() maar volgens mij kijk je wel íets anders als je dode man binnen komt lopen.... en charlie was toch met milan? ze zeggen elkaar niet eens gedag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dat van Milan en Robert snap ik ook niet echt, het zal wel nieuwe verhaallijn worden..?
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Vet man! Dat Rik trug is! Ik ben benieuwd hoe het maandag begint, ik denk dat Anita en Micky vet bonje gaan krijgen, omdat hij al wist dar Rik nog leefde!!!
Whoeaaaaaaaahhhhhhh!!! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En Job had niet terug gemaild ofzo toch? Die zus van Barbara... waarom nou weer Jo uit SamSam...toen ik haar zag lag ik bij voorbaat al dubbel...
||
Citaat:
ja dit word grappig ![]()
|
jaaaaaaaaaaa rik..
![]() ![]() ahhh ik hoop dat hij echt het hele verhaal gaat verdraaien tegenover anita.. dus dat hij vertelt dat mickey bij hem was geweest en wist dat hij nog leefde.. en dat rik tegen hem had gezegd dat hij anita daar heen moest sturen.. en dan denkt zij natuurlijk dat rik de waarheid spreekt ghehe dat word nog wel leuk.. maar ze kan nu sowieso niet met mickey trouwen want ze is nog steeds met rick getrouwd.. ![]() wel vaag dat job er niet was, maarja als ik hem was was ik ook niet gekomen denk ik.. oeee zag je die mickey schrikken dan ghehe.. ![]() ahhh ik kan niet wachten tot maandag..
|
![]() |
hahahhahaha
ik had het vrijdag niet gezien!!! wat lachen dat rick er weer is!! hoe is hij in godsnaam uit die gevangenis gekomen!? en had hij zijn baard afgeschoren of zag hij er nog steeds uit als een zwerver?! ik hoop dat rick en anita weer wat krijgen en dat die stomme mickey-aap oprot!! hahahahhaah |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar hij zag er wel leuk uit.. en hij had zijn baard geschoren ja ![]() ja ze zullen wel weer wat krijgen die twee, ze zijn ook nog steeds getrouwd.. en die mickey zal er binnenkort wel uitgaan en zo niet ga ik dreigmailtjes naar gtst sturen.. ![]() ![]()
|
Ik zat dus weer ffkes te denken, maar als Rik echt vrij is gelaten, moet die celgenoot dus eigenlijk vrij zijn gelaten, want Rik is zogenaamd dood. Dus dit zou dus moeten betekenen dat die familie van die celgenoot de hele tijd nog geprobeerd heeft hem vrij te krijgen.
Snappie?? ![]() ![]() Vaag toch |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 | |
Films, TV & Radio |
Yeah! Gt/st begint weer! BrunetJuh | 59 | 12-10-2002 17:25 | |
Films, TV & Radio |