Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 19:34
Verwijderd
Pixies
Gorillaz
ACDC

iiiiiiih ik gil
Advertentie
Oud 09-08-2005, 19:40
JaJ
JaJ is offline
al dat schreeuwen
welk nut dient dat
dat ik je niet wil verlaten
voor zo lang
als ik weet dat de dag
wel weer komt
dat ik er morgen weer ben
wat hoop ik hier eigenlijk te vinden
zo bang

jeuj, ik ben er al weer
gister leek het alsof het best snel is gegaan
maar wat een puinhoop heb ik hier achtergelaten
Oud 09-08-2005, 19:57
Stefanie
Stefanie is offline
Ik kreeg opeens een woede-aanval op mn werk. Ik zag hem voor me en hoe hij altijd tegen me deed. Tijd om al zn spullen weg te gooien Out of sight, out of mind. De lelijkerd
Oud 09-08-2005, 20:53
Verwijderd
Mams heeft haar been gebroken op vakantie, of had ik da tal gezegd?

In ieder geval kan ik niet met mijn moeder naar Parijs en dat is echt enorm jammer! Maar nu hebben ze gezegd dat ik moet bedenken met wie ik nu wil. Met mijn oma, mijn vader of met totaal iemand anders..

Ik weet het niet zo goed
Oud 09-08-2005, 21:59
fractuur
fractuur is offline
Godverdomme, die totaal contact gestoorde achterbuurjongen met het iq van 80 heeft een solicitatiebrief gehaald, en vervolgens slijmt zijn moeder bij mn baas. :mag: Als ze maar niet denken dat ik hem als een hondje achter me aan laat lopen, want dat laat ik niet gebeuren. Kut, het was net zo gezellig, komt hij het waarschijnlijk bij.
Oud 09-08-2005, 21:59
Gothic
Gothic is offline
ik moet echt niet meer naar zijn foto's kijken
Oud 09-08-2005, 22:00
Nona
Nona is offline
Joepiedejoepiedepoepie!

*mondmoethouwe*

Maar de week was in ieder geval gaaf, moet nu nog lachen als ik aan sommige momenten terugdenk. En volgend jaar weer, maar het is niet eerlijk dat dat weer zo lang duurt. *zing van die zomermorgen*
Heuhhh, en daarna even op de boot geweest. Op zich wel leuk, maar varen zonder doel is toch niet echt iets voor mij. Aan een tocht moet een doel vastzitten en een beetje doelloos rondvaren, daar voel ik me onprettig bij. Nu ja, toch weer nieuwe ervaringen. Even aan het roer gestaan zo hier en daar, dat was ook wel gaaf. Viel alleen bijna in slaap als ik even niets hoefde.

Ik wil nog even op msn voor iemand, maar ik wil ook zo naar bed en sms kan niet want telefoon bijna op en lader in het noorden laten liggen.
Oud 09-08-2005, 22:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Tyfes HTML, ik word er gek van!
Ben nu al ruim 6 uur aan het kloten, en er zit één klein foutje in een hele lap tekst van 12 a4... en ga jij maar eens raden waar.

Dat weekend was zo slecht nog niet..
Oud 09-08-2005, 22:29
Verwijderd
Oehh het gaat echt goed hier
vandaag mn laatste werkdag gehad voor deze vakantie. Maar eindelijk komt dat oproepcontract me eens vanpas. De komende maanden mag ik nog lekker vaak terugkomen.

Morgen met een vriendin zomertoeren. Eerst naar Valkenburg, daar rodelen en rondkijken. Dan naar Maastricht, daar lekker shoppen<3.

Donderdag zie ik mn vriendje eindelijk weer. Nja ik weet ook niet precies hoe het verder gaat met hem, maar hij is lief en ik ben super blij om m te zien.

En vrijdag eindelijk weer op vakantie. Heerlijk naar Kroatië toe, ik heb er zin in!
Oud 09-08-2005, 22:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
verveling.. verveling... verveling.. verveling... AAAAAAH!
Oud 09-08-2005, 22:53
Verwijderd
Gisternacht met de meest mooie muziek op door het dorp heen gebanjerd, heerlijk.
Oud 09-08-2005, 22:58
Verwijderd
Vandaag was wel okeej. Alleen ook zonder haar nu, is het nog steeds niet fantastisch. Hij zeurt zo ongelofelijk veel. Ik ben echt een keer tegen hem uitgevallen dat het nu weer genoeg was voor vandaag.
Ik mis haar niet, maar echt beter is het zo ook niet. Ik vraag me af of ik, wanneer ik uit huis zou gaan, veel gelukkiger zou zijn dan nu. Heel veel kleine dingen maken me al zo ongelukkig. Zoals een fout, waardoor ik het verkeerde boek heb ontvangen en er morgen mee terug moet. Of iemand die irritant en vervelend doet.
Ik heb ook steeds het gevoel dat ik niemand heb, niemand die om me geeft. Allemaal mensen zijn weg, ik spreek niet zoveel mensen nu, enz. Er zijn nog wel wat mensen, en ik besef me soms ook dat ik best veel mensen heb, mar toch voelt het alsof ik niemand heb. Ik voel me gewoon alleen.
Ik ben gewoon te gevoelig nu... ik kan om alles huilen.
En ik had nog wel gedacht dat dit een heerlijke week zou worden.
Ik haat mezelf
Oud 09-08-2005, 23:16
masterdj
masterdj is offline
chago
Oud 09-08-2005, 23:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik voel me momenteel heel erg waardeloos. Heb echt idee dat het nergens naartoe gaat met m'n leven. Ik heb vrijwelgeen vrienden, en de vrienden die ik wel heb wonen zo ver weg dat ik ze bijna nooit zie. Ik heb dus eigenlijk geen sociaal leven, want ik ga nooit uit.
Ik heb een kutbaan waarmee ik niet genoeg verdien om uit huis te gaan (want dat wil ik ook graag, ik word gek hier).
En ik heb geen opleiding. Ik wil nu een MBO-4 zelfstudie doen zodat ik mss wat hogerop kan komen, maar ik weet niet of ik dat vol kan houden naast m'n werk en ik betwijfel of ik de discipline kan opbrengen.
En daar bovenop komt ook nog es dat ik voor het eerst in mijn leven stapelverliefd ben, en dat ik hem maar iets van een week in 2 maanden tijd kan zien. Als ik bij hem wil zijn zou ik moeten emigreren en dat kan dus met mijn kloterige salaris niet...

Ik zie het echt even niet meer zitten. Alles is gewoon zo uitzichtsloos. En ik voel me zo eenzaam
Oud 10-08-2005, 00:11
Verwijderd
Wauw, van rosé word je wel een stuk sneller heel er gdronken dan van bier
Oud 10-08-2005, 09:27
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-08-2005 @ 01:11 :
Ik weet 't

OT: Zometeen naar D. toe, lekker naar de film en even kijken of we nog een terrasje kunnen meepikken.. Heb d'r zin in, heb d'r dan ook zo lang niet gezien!
Oud 10-08-2005, 09:32
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-08-2005 @ 01:11 :
Kom je daar nu pas achter?
Oud 10-08-2005, 09:35
Lilium
Lilium is offline
Ik ben blij en verdrietig tegelijkertijd, hmm...

Het is nog te vroeg om daarover na te denken.
Oud 10-08-2005, 09:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
3 hele dagen vrij... (als het uitzendbureau niet belt tenminste, maar dat verwacht ik eigenlijk niet)
En ik heb mijn salaris van de camping van juli al gekregen! Wauw!
Maar nu ik 'verzuip' in de vrije tijd, weet ik nog niet wat ik wil/moet doen en heb ik nergens zin in behalve computeren...
Oud 10-08-2005, 10:58
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-08-2005 @ 22:59 :
ik moet echt niet meer naar zijn foto's kijken
Oud 10-08-2005, 11:39
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Lilium schreef op 10-08-2005 @ 10:35 :
Ik ben blij en verdrietig tegelijkertijd, hmm...

Het is nog te vroeg om daarover na te denken.
Ik heb besloten om vandaag blij te zijn.
Oud 10-08-2005, 11:51
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Mijn opa en oma vieren vandaag gezamelijk hun verjaardag. Ik heb mezelf netjes aangekleed en ben best tevreden... Ik ga mee, máár heb absoluut geen trek (en heb keelpijn).. bovendien ben ik erg moe door die anti-depressiva.. Toch vind ik het goed van mezelf dat ik doorzet! Misschien zie ik mijn zus daar ook nog. Ik heb geen contact meer met d'r.. dus het zal vreemd zijn..
Oud 10-08-2005, 12:23
Fruitcake
Fruitcake is offline
"Want ik wil jouw schouder om op te huilen
Jouw huis om in te schuilen
Maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg
Zo ver weg van mij
Ja, alles wat ik wil lijkt zo ver weg"
Oud 10-08-2005, 13:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-08-2005 @ 11:58 :
Jouw schuld hè
Oud 10-08-2005, 13:59
Dolores
Dolores is offline
Eén opmerking.. echt één klein opmerkinkje en niet eens tegen mij gericht. :/ Damn, wat een leven.
Oud 10-08-2005, 15:14
El Kim
El Kim is offline
Stomme fietsenmaker. Hadden ze me niet in het bestand staan waardoor mijn fiets er zogenaamd niet zou staan, beweert die fietsenmaker dat ik of dronken of stoned geweest moest zijn toen ik die fiets bracht maar ik keek ff bij de gestalde fietsen en ik haalde mijn fiets er binnen 1 minuut uit. Die fietsenmaker keek wel op zijn neus.

Maar ik hoefde toen geen stallingskosten te betalen
Oud 10-08-2005, 15:18
farai
farai is offline
pfff....'k zou zoveel tegen 'r willen zeggen, zoveel willen doen maar dat kàn dus nu ff niet.....

Zo rot voor der. Godver, hoe ga je als vriendin ermee om als een dierbaar iemand van een vriendin op sterven ligt? Iemand een antwoord?
Oud 10-08-2005, 15:19
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-08-2005 @ 14:07 :
Jouw schuld hè

En damnerdedamndamn, waarom krijg ik die computer niet aan de praat
Oud 10-08-2005, 15:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 10-08-2005 @ 16:19 :

En damnerdedamndamn, waarom krijg ik die computer niet aan de praat
omdat hij ook helemaal niet kan praten ?
Oud 10-08-2005, 15:46
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-08-2005 @ 16:37 :
omdat hij ook helemaal niet kan praten ?
Ik ben nu niet in de stemming voor grapjes, rotding!
Oud 10-08-2005, 15:55
Verwijderd
Hmm...
Ik weet het niet. Raar gesprek gister. Ik wil het niet. Laat me maar. Ik wil niet praten, niet tegen jou. Maar ik heb beloofd mn best te doen. Eten, ben wel in bikini geweest! Ondanks mn krassen/littekens en ondanks de schaamte over mn lichaam. Toen ik eenmaal in het water lag was het heerlijk. Maar nu durf ik niet meer, voel me dik en lelijk en stom. Ik weet niet hoe het verder moet, met E., Riagg, school. Tis een zooitje. Gelukkig heb ik am nog..

Kut, ik wil gewoon niet meer. Had ik het lef maar, dan was alles meteen opgelost, maar ik durf niet. Ik hoop, vannacht in mn slaap. Nee, fout, dit mag ik niet hopen, dit mag ik neit zeggen.

Ik ga maar weer wat lezen ofzo. (De wereld van Sofie!! Aanrader)
Oud 10-08-2005, 15:57
farai
farai is offline
Citaat:
sonho schreef op 10-08-2005 @ 16:55 :
Hmm...
Ik ga maar weer wat lezen ofzo. (De wereld van Sofie!! Aanrader)
*deze Sofie heeft 'm gelezen ooit lang geleden*

idd
Oud 10-08-2005, 16:09
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Verdorie, hoe kan ik je na alles nou nog steeds niet uit mijn hoofd zetten? Ga weg!
Oud 10-08-2005, 16:10
Dolores
Dolores is offline
De enige oplossing die ik zie is gewoon haast niets meer eten.
Maar dat kan ik niet en dat mag niet. :/
Oud 10-08-2005, 16:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag weer de hele dag door de stad gestruind op zoek naar een geschikt cadeau. Niet gevonden. Kwam in de bibliotheek een kennis van me tegen, die ik al lang niet meer gesproken had. Hij had me zien binnengaan en besloot me achterna te komen om even een praatje te maken. Leuk om in deze tijd nog mensen te treffen die me niet opeens negeren.
Oud 10-08-2005, 16:51
Quiana
Quiana is offline
Gek om weer eens 'hier' te zitten in alle rust en met een stuk
minder onzekerheden dan een flinke tijd hiervoor..

Vandaag ging oké, heb ook contact gehad met m'n coördinator,
en in principe is het zo dat wanneer ik m'n sluimervakken naar
behoren heb 'gevolgd', ik m'n jaar gehaald heb..

De manier waarop is niet iets waar ik trots op ben (ook gek, dat
had ik eerst vast anders gezien), maar ik ben wel heeel erg blij
dát het binnen handbereik is. Want goed of niet goed; zonder
het geren had het er nu wél anders uit gezien.. 19 augustus is
de inleverdag, en ik denk dat ik het wel red. En zo niet.. Jammer
dan, dit zal niet meer de doorslaggevende factor zijn.

Verder is het wél weer heel moeilijk over hoe ik het volgende jaar
dan in ga vullen, zal ik toch echt ook weer moeten aankaarten bij
m'n PB'er. Moeilijk (meer voor mijn gevoel en de kans dat ik het
niet fulltime op kan pakken), maar goed, dat wist ik van tevoren..

Verder? Verder gaat het wel oké. Gewoon. Neutraal.
Oud 10-08-2005, 17:15
moon
moon is offline
grote krassen, bloed

ze zou bellen maar dat heeft ze niet gedaan, ik had haar zo hard nodig....heb haar zelf 2 keer gebeld maar dan was ze in gesprek.
Oud 10-08-2005, 17:18
Roadrunner
Roadrunner is offline
ik heb nu eigenlijk totaal geen zin in Tsjechie. Waarom weet ik niet, maar ik zou nu liever gewoon thuis blijven. Gelukkig blijf ik daar geen 2 weken ofzo, maar slechts 5 dagen. Die 5 dagen heb ik tenminste wel wat afleiding enzo, dat is wel fijn, en er gaan 2 hele lieve vrienden mee, maar toch. Ik sta niet te springen om weg te gaan.
Oud 10-08-2005, 18:18
Kamilla
Kamilla is offline
Ik zie erg op tegen het aankomende jaar. Moet er echt keihard aan gaan werken wil ik mijn opleiding dit jaar afronden. Anders is er wéér een jaar verspild. Ik wil zo graag weer naar een 'normale' school, want zo blijft mijn kringetje zo klein. Heb weinig echte vrienden. Ik leef voor de weekenden en als die tegenvallen voel ik me ontzettend rot.

Maar ik wil er alles aan doen om zo snel mogelijk echt weer naar school te gaan, dus dat jaar keihard werken heb ik er dan wel weer voor over, ben alleen bang dat ik het niet red.
Oud 10-08-2005, 18:24
Verwijderd
Eigenlijk voel ik me schuldig. Een beetje. Maar ik kan het ook niet anders hoor!
Zo, vannacht weg. Naar griekenland. Eindelijk rust. Eindelijk niets meer.
En ik voel me ergens ook heel erg vreselijk boos. Echt boos. En verdrietig. En als al die emoties en gevoelens maar door elkaar lopen weet ik ook niet meer hoe ik het hebben moet.
Zo. Vandaag dus veel gedaan. laat wakker, door knuffels weinig geslapen nacht daarvoor. Sprookjeswonderland was enig. Enorm genoten van alles. Vooral van het bosgeestenlied Vandaag veel in stad geweest, moest toch nog veel hebben eigenlijk. Het valt altijd tegen als je weggaat. In de laatst opruiming ook nog gauw wat dingetjes gekocht die ik mee moest nemen. En dan nu: VAKANTIE

Want ik ben ik en jij bent jij.
Tenminste een van ons is vrij.
Gelukkig viel het lot op mij

Maar ik hou van jou, dus moet jij van mij houden

Dus, zometeen naar vriend. En dan morgen om half 5 in de auto omdat we om 7.00 vliegen *gaap*. Maar dan ben ik weg! Veel plezier allemaal!!
Oud 10-08-2005, 19:08
WolterB
WolterB is offline
Bah.

Waarom moet ik het voor mezelf soms zo ontzettend moeilijk maken
Hetlijkt niet zoveel gevraagd, maar ik zoek blijkbaar altijd de moeilijkste oplossing
Oud 10-08-2005, 20:29
Verwijderd
Wow, ik voel me eigenlijk enorm goed opeens
Oud 10-08-2005, 21:15
rare kwast
rare kwast is offline
dat was de derde dag van het vakantiespel...
en weet je..ik voel me leeg, zo leeg
Oud 10-08-2005, 21:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-08-2005 @ 22:01 :
Enschede is een beetje uit de route voor je

Komen zelfs 2 mensen morgen
En er belde een vriendin die ik maanden neit gesproken had
hoezo? ik wil een "nieuwe" studie starten in enschede of nijmegen
Oud 10-08-2005, 21:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Morgen naar 'haar' toe ivm haar verjaardag. Ik heb dan wel geen cadeautje kunnen vinden, maar het geld (wat ze eigenlijk ook het liefste wilde, maar ik vind dat altijd zo onpersoonlijk) heb ik tenminste orgineel in weten te pakken.

Ik heb er zin in. We hebben elkaar ruim een maand niet meer gezien (wel bijna iedere dag 'gesproken' op msn), dus het werd weer eens tijd. Bovendien is het altijd zo fijn bij haar thuis te zijn. Het is een heel 'warm' huis en ook een heel fijn gezin. Geweldige ouders, met wie ik ook goed overweg kan. Zouden goede schoonouders zijn. Ik voel me daar altijd meer thuis dan in m'n eigen huis.

Het wordt vast leuk, zoals altijd.
Oud 10-08-2005, 21:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-08-2005 @ 22:16 :
hoezo? ik wil een "nieuwe" studie starten in enschede of nijmegen
Dat wist ik dus niet

Vandaag zijn we minstens 5 keer gebeld voor nóg meer kamerzoekers, geeft wel hoop voor de komende kamers die in de loop van dit jaar leeg komen te staan.

En ik heb behoefte aan een knuffel, of iig iemand bij me waarbij ik mezelf kan zijn enzo
Oud 10-08-2005, 21:51
Nijn*
Nijn* is offline
Was ontzettend leuk vandaag.. Hele leuke film gezien (Charlie and the chocolatefactory), en lekker kunnen praten. Ondanks dat we vanwege een lekke band bijna terug moesten lopen, kwam het allemaal toch weer goed

Ik ben benieuwd naar m'n boeken, ben benieuwd naar het aankomende jaar.. Hoop dat ik bij vriendinnen in de klas kom..

Aah en na 13 weken, wil ik het nog steeds!! Wanneer gaat dat 'verlangen' nou weg, ik wil het niet meer, of toch wel? *in de war*
Oud 10-08-2005, 22:28
WolterB
WolterB is offline
Auw

Ontzettende buikpijn opeens...
Oud 11-08-2005, 00:36
Verwijderd
Het is laat.
Ik ben raar, ik voel me niet gelukkig terwijl ik wel gelukkig zou moeten zijn nu. Het was best leuk vandaag. IJsje gegeten, 'gewinkeld' (geen kleren, anders winkelen), lekker gekookt, beetje piano gespeeld.
En nou ga ik waars overmorgen met een vriendin afspreken die ik bijna een maand niet heb gezien, echt een goede vriendin van me. Maar, ik weet niet hoe het kan, ik heb eigenlijk helemaal geen zin... Ergens heb ik ook wel zin, maar toch ook weer niet...
Ik ben raar...
Ik ga zo maar slapen... onee, ik moet nog vanalles doen...
ach, ik heb toch nog geen slaap...
Oud 11-08-2005, 07:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie echt enorm op tegen mijn stage die 22 augustus gaat beginnen. Ik durf niet, en ik wil niet! Ik wil gewoon weer college volgen en tentamen doen en verder niks engs/nieuws... Ik kan dat allemaal niet...
En ik wil ook helemaal geen auto, dat wordt toch niks. *zucht*

En die stomme stomme puzzel uit de 'Boodschappen' krijg ik niet eens opgelost, dat is frustrerend! Misschien komt dat wel doordat ik er weer om 6u uit moest vanochtend, maar toch. Vannacht slaap ik echt wel in mijn eigen bed, en dan morgen uitslapen. Ik heb me genoeg opgeofferd voor Vriendje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten