![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je was zowiezo vrij en kreeg de uren als BD betaald. Vervolgens was de mogelijkheid dat je kon werken (wij waren op) en dan kreeg je 200% uit betaald. Iemand die normaal werkte op die dah kreeg ongeveer 300% betaald. Dit is dit jaar weer het geval Wat betreft de zomer vakantie daar heb ik nooit problemen mee gehad. Zal dit jaar ook wel de eerste keer zijn met onze nieuwe SMM. Verder willen zij dat ik en een collega (beide vulploegleider) onze vakantieuren op maken we hebben er tussen de 200 en 400 staan nog van vorige jaren. Dus daar zijn we beetje mee begonnen (op ons gunstige tijden). En wij hebben dezelfde weken zomervakantie genomen ik ben benieuwd of we het krijgen want we gaan misschien met een groepje op vakantie ![]()
Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 17:39. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens mogen klanten hun gewone boodschappen bij de klantenservice/counter afrekenen? Bij ons mag dat niet en ik vind dat opzich heel logisch vooral i.v.m de opstelling van de counter bij ons. Maar mag het bij jullie enzo nee hebben jullie al eens klanten gehad die daardoor gingen gooien met producten ? ![]()
||
![]() |
Citaat:
De rest van de kassa's zijn met winkelwagen en kabel afgesloten (indien gesloten) voor de veiligheid van de medewerkers. Had je nog wat betreffende de 29ste april trouwens? Het is heb ik nog even opgezocht namelijk gewoon een feestdag zoals kerst, pasen e.d., echter geen feestdag in het kader van de winkeltijdenwet, dus je mag zonder toestemming open zijn (tenzij er een plaatselijke verorderning is die dat verbied). Dat is wat ik kan vinden.
||
Citaat:
Nee, dat mag officieel niet alhoewel ze het soms wel doen, en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand met producten ging gooien ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bij ons staat de counter eigenlijk naast de 8 kassa's. Er is bij de counter ook één snelkassa. Bij drukte kunnen klanten daar ook afrekenen (als ik of een collega die kassa opent) dat is dan ook de enige optie om producten uit de winkel bij de counter af te rekenen.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wie is hier nou de egotripper: de persoon achter de kassa die iemand oproept om wat drinken te halen (à la slaafje) of de 'waterhaler' die denkt 'dikke vinger, je overleefd het anders ook wel/had je van te voren meer moeten drinken/flesje drinken mee moeten nemen'? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je 4 uur gaat werken op een dag heb je recht om je pauze na 2 uur te kunnen nemen. Wat ji jzegt over dat je op de HB na 3,5 uur recht hebt op een pauze, kan je dat voor me onderbouwen? Doormiddel van handboeken e.d.? Trouwens is het bij jullie ook zo dat als je van 12 tot 21 werkt je volgens R&R maar 1x 30 min hebt en 1x 10 min en als je van 13 tot 22 werkt je 1x 30 min hebt en 2x 10 min? En wat vinden jullie ervan dat je een uur lunchpauze hebt en maar een half uur avond eet pauze? Groetjes Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee want naar mijn weten zit er geen verschil tussen de pauzes qua afdelingen. Dat is juist helemaal gelijk getrokken met het nieuwe pauze profiel ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kijk eerst ff na in welke loonperiode welke weken worden uitbetaald. als het dan nog niet klopt moet je even naar degene toegaan die over het salaris gaat. xxx
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() damn, dan kan bij ons de winkel dicht denk ![]()
||
![]() |
Citaat:
De VM Houdbaar/Vers ZB 4 Man Houdbaar 1 vrouw Vers Bediening 1 vrouw kassa Later kon 1 iemand van de HB terug aan ze eigen werk, toen kwamen er 2 kassa mensen bij. En helaas was het natuurlijk op zo'n dag altijd ook nog eens extra druk. Koffie pauzes waren wel een ramp ben zelf om iets over half 5 gegaan toen ik om 1 was begonnen, maar goed dat boeid me weinig de rest zeurt erom ik zie het wel. Vandaag weer een crisis dag te gemoet zien want we krijgen waarschijnlijk hetzelfde probleem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 100% extra ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |