Advertentie | |
|
![]() |
|
toenstraks mijn hele kamer opgeruimd, stofzuigen, cd's etc ordenen. 2 en een half uur mee bezig geweest, maar dat moet ook af en toe he, ik ben een echte huisman\m/
verder kwam ik erachter dat de optische digitale uitgang van mijn versterker 'kapot' is, nl dat het 'dingetje' is afgebroken waardoor de kabel blijft zitten, zeg maar. verder net ff heel erg gelachen om dit, is dus een stream van 'neuken doe je zo 2004' van bnn echt ERG vermakelijk. iedereen ff kijken dus, vooral die kakkers zijn fantastisch, en die boeren kunnen er ook wat van. wat een heerlijk contrast
||
Citaat:
![]() apathisch?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vandaag wilde ik naar Tang Soo Do, maar het was dicht toen ik er kwam dus toen ging ik maar weer naar huis. Heb ik mijn halfuurtje per dag beweging ook weer gehad ![]() Maar toen kon ik wel America's next topmodel kijken met Janice Dickinson en ik dacht dat de finale al kwam en volgens mij is het volgende week niet, maar dan ben ik toch op Lowlands. Dus.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Straks wordt er nog even geschoren en vanavond werken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mindfields: ja echt heel erg, maar ook erg grappig hehe ![]() die boeren zijn ook geniaal, maar die kakkers zijn nog vetter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag voel ik me trouwens NIET ZO BLIJ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb net het huis klaar gemaakt voor het volk dat straks komt en heb alle benodigdheden voor de bbq opgehaald. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet ook het HELE huis opruimen want het is echt een teringzooi maar da's mn eigen schuld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meisje: 'Nee, niet echt' Ernst de kakker: 'Hoezo niet?' Meisje: 'gewoon niet' Ernst de kakker(met hete aardappel in zijn keel): 'Ja, is dus gewoon een kutwijf, dit moeten we natuurlijk niet hebben he -lacht als boer met kiespijn- wat een kuthoer' wat een debielen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik heb die KKKKKKKKKKKKKK baan niet ![]() ![]() ![]() er was iemand met werkervaring ![]() ![]() ![]() waarom vragen ze me uberhaupt op gesprek ![]() HOERUHHHHHHH |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ah well, misschien krijg ik binnenkort een leuker baantje. ofzo. ![]() (dit was een poging tot positiviteit) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|