![]() |
||
Citaat:
Maar doe het gewoon. Trouwens: bedenk dan wel dat je volgende pil-periode weer minimaal 21 dagen moet duren, dus die aangebroken strip kan je dan het beste bewaren voor reserve, bijvoorbeeld als een pilletje door de wasbak spoelt, of als je weer eens wat dagen wilt doorslikken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of je dan meteen 'ongesteld' wordt, maar dat is gewoon even afwachten. Na je stopweek van maximaal 7 dagen, kun je aan een nieuwe strip beginnen, slik minimaal 21 dagen achterelkaar de pil. Je kunt je halve strip gebruiken als 'reserve strip'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dankje! ![]() En nou maar hopen dat ik niet zwanger ben.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maak je niet zo druk om kleine dingetjes, volgens mij weet je het allemaal hartstikke goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik wil zekerheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kan met behulp van de bijsluiters vergelijken of ze echt hetzelfde zijn van samenstelling of niet. Een keertje extra ongesteld zijn is vervelend, dat snap ik maar toch ook weer geen ramp.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had eerst een andere verzekering omdat ik dus in het buitenland zat, en sinds juli weer een gewone bij Geove, maar ben nooit bij de dokter geweest o.i.d. Maar ik heb nu een hele hoge eigen risico, en geen aanvullende dingen, dus ik zal wel alles zelf moeten betalen. Maar wordt dat ook anders, met die nieuwe verzekeringen, komt de pil daarbij in het basispakket? Want dan wacht ik nog even ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of de pil in je verzekeringspakkwet komt weet ik niet, als het goed is krijg je daar informatie over van je verzekeraar, anders kun je die informatie aanvragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij zou het geen reden zijn om direct te stoppen met de pil. Je zou voortaan 2 strips (ivp 3) achter elkaar kunnen slikken, misschien werkt dat beter.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onregelmatig pil innemen --> buikpijn? Sasjeliefff | 2 | 10-11-2005 17:47 | |