Advertentie | |
|
![]() |
|
geld=item=kills=xp=levels=goed
ben nu 48 ![]() http://www.thottbot.com/?i=19544 (quest) heerlijk ding http://www.thottbot.com/?i=19474 (een van imo de betere broeken op mijn level) ik wilde eerst dragonsscale LW doen, ik neem toch tribal heb voor 6g combined patterns voor devilsaur set gevonden, die zijn lekker waard in onze server die items, en DS LW had toch niks lekker op black dragon mail na ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Skinning is een makkelijke gatheringskill om snel geld mee te verdienen. Zodra je monsters van het type Beast hebt gedood (en sommige sterk behaarde humanoids) en je al hun loot hebt kun je ze sknnen. Eerst krijg je wat rafels, maar later krijg je steeds betere huiden die je ook goed kunt verkopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Mensen, ik begin echt serieus de spetterschijt te krijgen van mijn bagger gun
![]() lvl44 en dan loop je rond met die quest reward van stv (colonel kurzen) Ik instance mezelf suf maar er wil maar geen bow/gun droppen ![]() Niet dat het veel uitmaakt. Mijn pet is ongeveer 40% van mijn DPS op dit moment (beast mastery de gexte ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 23:14. |
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik in 14 dagen boven de 20 zou komen, maar goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en ik speelde maar weinig, in weekenden niet bijv.
||
Citaat:
Je moet dus wel het spel zelf kopen, omdat je uiteindelijk een key nodig moet hebben, om hem te kunnen updaten. Ik speelde altijd via mn vriend zijn account en toen gaf hij mij een trial account en ik moest toch het spel kopen voor de key ![]()
||
Citaat:
![]() Zit minstens net zoveel uren als levels in ![]() Maar goed, nu level 10, die skill oid geleerd waarmee m'n spells 20% minder threatgedoe hebben (weet ik veel, je snapt me wel ![]() ![]() Daarna naar Ironforge om skinnen te leren ![]()
||
Citaat:
ik heb net geleerd met zwaarden te vechten, dat is veel fijner dan die stomme dolkjes. Ik had voor mijn Human Rogue een Night Elf Druid, dus ik blijf nu steeds te lang staan, omdat ik vergeet dat ik mezelf niet meer kan healen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ondertussen al zo'n 17 silver bij elkaar gesprokkeld (in totaal minstens dubbel zoveel, maar dit heb ik nu zo bij me) dus ik ga zo mooi spells kopen, dan richting Ironforge. Ik heb een mooie grote staff met iets van 5 dps, gevonden op een troll headhunter meen ik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meteen maar even getest... beste hit tot nu toe is 2601. En ook spider doodgrekregen in ZG, na 20 eerdere wipes ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hehe, mijn nieuwe staff. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat mij als n00b even blij zijn met elk item dat niet compleet afgeragd is ja ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik dit maar neem als nieuwe build:
http://www.wow-europe.com/en/info/ba...52033512203151 Hij wil niet. Nou ja, dit dus: Holy Talents - 18 points Divine Strength rank 5/5 Spiritual Focus rank 5/5 Healing Light rank 3/3 Consecration rank 1/1 Improved Lay on Hands rank 2/2 Unyielding Faith rank 2/2 Protection Talents - 0 points Retribution Talents - 33 points Benediction rank 5/5 Improved Judgement rank 2/2 Deflection rank 3/5 Vindication rank 3/3 Conviction rank 5/5 Seal of Command rank 1/1 Pursuit of Justice rank 2/2 Eye for an Eye rank 2/2 Two-Handed Weapon Specialization rank 3/3 Sanctity Aura rank 1/1 Vengeance rank 5/5 Blessing of Kings rank 1/1 |
![]() |
|
Blijkbaar was het deze week hunter week...
Ik ben erg tevreden met me nieuwe speeltje -_- http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19361
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() We hebben in sommige raids meer vrouwen dan mannen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In mijn Guild zit maar 1 meisje, en dat ben ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou deze nick dus ^^ (Ik zit bij paperz en grl in de guild. Ik heal hem soms in AB als ik naast m sta en niet hard geragd word en we hebben net Nef voor t eerst gekilled. Dus! Oja en iemand anders bij ons heeft vandaag ook nog eens sulfuras gekregen. We zijn 1337 hoor) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Blessing of Salvation Imba paladin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nef duurde ongeveer 17 minuten... dat is één keer salvation refreshen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar eh.. hoi! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
MMORPG's AceSpade | 0 | 13-08-2011 13:16 | |
De Kantine |
Schokkende bekentenissen #2 Bongalientje | 500 | 08-08-2007 00:22 | |
De Kantine |
Ctrl + v topic! #65 TommY_ | 500 | 04-01-2007 15:08 | |
Psychologie |
Mezelf verloren / "normaal" zijn in gezelschap vs. eenzaam "mezelf zijn" herby | 9 | 06-12-2006 15:27 | |
Games |
Topmomenten uit je gamecarriere Daboman | 152 | 26-08-2005 21:41 |