Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2007, 15:35
Verwijderd
Ik vind het verbieden van dingen lame. Dat het nodig is om moorden en diefstal te verbieden is helaas zo, maar de noodzaak om reclame voor tabaksproducten te verbieden ontgaat mij volledig. Die reclame zet ook nauwelijks nietrokers aan tot roken, maar enkel rokers om voor een bepaald merk te kiezen.

Maar goed, beetje offtopic dit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2007, 15:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
knijtert schreef op 17-01-2007 @ 16:22 :
Dat zou betekenen dat ze wel heel veel sponser geld gaan krijgen... of al hebben want volgens mij hebben ze al heel wat aardige sponsercontracten.

Betekend dit ook dat ze nu in de middenmoot mee kunnen gaan draaien? of het seizoen daarna...
Niet als draait om geld, dat bewijzen Red Bull en Toyota maar al te goed. Maar geld is toch altijd de grote belemmering geweest van de ontwikkeling bij het team dat nu spyker heet.
Ze hebben nu nog geen hoofdsponsor, wellicht dat dit dat telecombedrijf kan worden... Maar sowieso is het goed om te zien dat veel sponsors 'geloven' in de toekomstplannen van Spyker.

Of ze de sprong naar de middenmoot kunnen maken zullen we pas halverwege komend seizoen weten. Dan komt namelijk die nieuwe auto die volledig door Mike Gascoyne wordt ontworpen.
Oud 17-01-2007, 17:31
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
knijtert schreef op 17-01-2007 @ 16:19 :
Of drank veel gevaarlijker is dan tabak is een geheel andere discussie. Roken is in ieder geval alleen slecht en alcohol is bij gematigt gebruik zelfs gezond. Ook al vind je dat alcohol dan ook verboden moet worden, er moet ergens begonnen worden, je kan niet ineens alle reclame verbieden, dat is praktisch onmogelijk.
Voor de duidelijkheid; ik ben niet tegen reclame voor alcohol, maar ik vind het dan wel hypocriet dat door het gezeur over tabak het mooiste circuit van het hele jaar in 2003 niet op de kalender stond, maar dat je nooit iets hoort over het afschaffen van drankreclame.
Natuurlijk is het zo dat één sigaret altijd schadelijk is en één flesje bier niet, toch vraag ik me af hoeveel mensen er jaarlijks overlijden aan de gevolgen van drankgebruik of drankgebruik van anderen en of dat aantal aanzienlijk lager zal liggen dan het aantal mensen dat overlijdt aan de gevolgen van roken.

Een tabaksfabrikant mag geen naamsbekendheid creeren door middel van reclame en hij mag geen pakjes tabak verkopen, alleen als er op elk pakje in zeer grote letters 'roken is dodelijk' staat. Zeg nu zelf, draaien we niet een beetje door? Ik vind het redelijk hypocriet en bovendien erg irritant als dat de mooiste sport in de wereld benadeelt. Daarom ben ik ertegen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 18:59
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-01-2007 @ 16:02 :
Idd, hiermee testen ze in Jerez vorig jaar. Oranje is eigenlijk de officiele racekleur van McLaren.

[afbeelding]

Spyker zou trouwens ook in onderhandeling zijn met Capri-Sonne (sponsor van Sutil), een software bedrijf (waarschijnlijk Exact) en een telecom bedrijf (welke is onbekend)...
Nice
Exact heb je juist voorspelt, hopen dat je ook met de rest gelijk heb

Exact Software empowers Spyker
Sponsor contract signed with Spyker Formula 1 TeamDelft, 16 January 2007 - Exact Holding N.V. (Exact) announces it has signed a 2-year sponsorship agreement with Spyker Formula 1 Team.

aldus de website van spyker f1
Oud 26-01-2007, 09:25
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Weer nieuwe kleurstellingen gepresenteerd:

Renault:

Red Bull:

En deze teams moeten nog:
02 feb. Williams
05 feb. Spyker F1
06 feb. Scuderia Toro Rosso

Wanneer Honda precies zijn nieuwe kleuren is nog niet duidelijk.
Oud 26-01-2007, 16:43
Verwijderd
Jezus was is die wagen van Renault lelijk zeg, die kleur stelling blauw/geel gaat echt zo niet samen met oranje/wit.
Red Bull heeft dan weer wel een mooie wagen.
Wat ik ook wel niet vind kunnen is dat Honda wel hun team presenteerd maar nog niet de auto zelf, daar gaat het toch juist om?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 10:00
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik vind die nieuwe Renault wel wat hebben...
Zo fout dat het bijna mooi wordt. Lelijk kan ik m niet noemen, hij zal iig lekker opvallen. Vind de grid de laatste jaren steeds strakker en soberder worden. Renault springt er lekker tussenuit.

Ik hoop dat Spyker dit seizoen ook voor een opvallende kleurstelling kiest!
Oud 27-01-2007, 18:45
Mitros
Mitros is offline
De Renault is opvallend en zeker niet lelijker dan de McLaren.
Ik vind de Redbull wagen wel wat saai worden, waarom niet meer ala de Sauber van vroeger met RB sponsering.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 21:32
PV
PV is offline
Doet iedereen ook weer mee met http://www.f1manager.info/ ? Een vernieuwde site zo te zien

Ik heb een subleague aangemaakt voor s.com,

naam: Scholieren.com
pass: jon

dus join en doe mee
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 09:04
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 28-01-2007 @ 22:32 :
Doet iedereen ook weer mee met http://www.f1manager.info/ ? Een vernieuwde site zo te zien

Ik heb een subleague aangemaakt voor s.com,

naam: Scholieren.com
pass: jon

dus join en doe mee
Ik niet meer, wat een bagger gedoe was het vorig jaar zeg.
De eerste race waren er problemen dus kreeg niemand punten, toen lag de site er weer voor een tijdje uit en verloor iedereen een paar miljoen.

Ik doe niet meer mee iig.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 17:57
PV
PV is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 29-01-2007 @ 10:04 :
Ik niet meer, wat een bagger gedoe was het vorig jaar zeg.
De eerste race waren er problemen dus kreeg niemand punten, toen lag de site er weer voor een tijdje uit en verloor iedereen een paar miljoen.

Ik doe niet meer mee iig.
Nah het is nu helemaal vernieuwd enzo... heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt. Bovendien kost aanmelden maar een minuut of 5
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 01:04
Verwijderd
Van der Garde testcoureur bij Spyker ipv Super Aguri.

Ik snap dat niet hoor. Nu is hij één van de vier testcoureurs van Spyker. Bij Super Aguri was hij als enige testcoureur. Verder verwacht ik dat Super Aguri dit jaar sneller is dan Spyker.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 12:13
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
De nieuwe Williams:

Gaap... succes met het uit elkaar houden van de Williams en de BMW komend seizoen. Gaat nog lastiger worden dan vorig jaar.

Spyker is de volgende... Komende wagen presenteren zij de wagen!
Oud 03-02-2007, 00:13
Verwijderd
Ik denk dat Honda en Toyota komend seizoen gaan tegen vallen, als je de testronden van de laatste weken bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 09:28
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
bootz schreef op 03-02-2007 @ 01:13 :
Ik denk dat Honda en Toyota komend seizoen gaan tegen vallen, als je de testronden van de laatste weken bekijkt.
Heet dat niet gewoon "ze blijven constant...".

Ik denk dat Red Bull flink door de mand zal vallen, weer.
Oud 03-02-2007, 09:57
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
bootz schreef op 03-02-2007 @ 01:13 :
En ik herinner me altijd nog seizoen 2004, waarin Mclaren baan-record na baan-record verbrak tijdens het testen. Terwijl ze dat seizoen hard onderuit gingen.

Hiermee probeer ik maar te zeggen dat test-tijden niets zeggen, aangezien het niet bekend is waarop en met wat voor gewicht aan brandstof de teams testen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 12:16
Verwijderd
En de nieuwe Spyker:

WTF moet dat voorstellen lijkt net een aanwijzingsbord die zegt dat het verkeer de weg naar links moet volgen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 12:24
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hier staan duidelijkere foto's, met betere belichting:
http://www.formule1.nl/index.php?pid=29&sei=23&fid=34

Ik vind hem wel mooi. Lekker fel oranje. Alleen jammer om te zien dat ze nog geen hoofdsponsor hebben weten te strikken...
Oud 05-02-2007, 14:52
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 05-02-2007 @ 13:16 :
En de nieuwe Spyker:

[afbeelding]

WTF moet dat voorstellen lijkt net een aanwijzingsbord die zegt dat het verkeer de weg naar links moet volgen.
Iets te fel oranje, moet dat de nationale trots worden

Wat doffer had best gemogen en helemaal oranje had van mij niet gehoeven
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 09:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mitros schreef op 05-02-2007 @ 15:52 :
Iets te fel oranje, moet dat de nationale trots worden

Wat doffer had best gemogen en helemaal oranje had van mij niet gehoeven
In de buitenlucht is ie een stuk minder fel... Komt door de belichting. Al is ie wel knal oranje, en das gewoon een felle kleur natuurlijk.

Die pijltjes op de sidepods en boven op de neus worden zeer waarschijnlijk vervangen door de naam van een grote sponsor. DHL wordt genoemd, en zou in de komende dagen worden bevestigd. DHL, een groot duits bedrijf, komt natuurlijk via Sutil bij Spyker terecht.
Oud 06-02-2007, 14:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-02-2007 @ 10:38 :
In de buitenlucht is ie een stuk minder fel... Komt door de belichting. Al is ie wel knal oranje, en das gewoon een felle kleur natuurlijk.
Ik neem mijn woorden terug...

Het lijkt wel een Ferrari.
Oud 06-02-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-02-2007 @ 15:48 :

[afbeelding]
Je was me net voor, ik wilde precies hetzelfde posten.
Wat was het vorig jaar ook alweer? Oh ja, toen leek de midland weer een beetje op de Mclaren, en dit jaar lijkt ie weer op de Ferrari.
Waar gaat ie volgend jaar op lijken?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 09:34
gaming champion
gaming champion is offline
youre right
Oud 07-02-2007, 10:15
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:

[afbeelding]
Nee, het lijkt op mijn moeders mislukt geverfde haar.
Oud 08-02-2007, 16:42
Mitros
Mitros is offline
Citaat:

[afbeelding]
En net als met de Ferrari kan die terug de fabriek in, Sutil heeft hem de vernieling in gereden..

Kunnen ze gelijk wat aan de kleurstelling doen want dit vloekt op foto en al helemaal op tv
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 12:11
Mitros
Mitros is offline
Scuderia Toro Rosso heeft zojuist Vitantonio Liuzzi bevestigd voor 2007
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 14:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het lijkt erop dat Spyker het oranje toch iets heeft aangepast...
Hoe hij er nu tijdens de test in Barcelona bijrijdt is ie toch een stuk prettiger voor het oog. En een stuk oranjerder...

Oud 13-02-2007, 14:43
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-02-2007 @ 15:31 :
Hoe hij er nu tijdens de test in Barcelona bijrijdt is ie toch een stuk prettiger voor het oog. En een stuk oranjerder...

[afbeelding]
Lijkt wel wat op die A1 auto van Nederland.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 15:04
one.
one. is offline
Citaat:

[afbeelding]
Lijkt een beetje op de Arrows.
Oud 13-02-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Zo vind ik em trouwens wel mooi niet dat rood-look-a-like-oranje
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nog een dikke maand en dan is het weer zover. Ik ben benieuwd welke teams een stap vooruit maken en welke teams een beetje terugvallen. Ik ben benieuwd of Raikkonen de pechjaren bij McLaren kan goedmaken met een wereldtitel bij Ferrari. Ik ben benieuwd of het Nederlandse team Spyker dit seizoen wél in staat is om mee te knokken voor wat WK-punten. Ik ben hoe de jonkies bij de grote renstallen (Renault en McLaren) het gaan doen. Ik ben benieuwd of Schumacher gemist gaat worden het komend seizoen...
Met andere woorden: laat het seizoen maar zo snel mogelijk beginnen.
Inmiddels ook kaartjes voor Spa in september besteld.
Oud 14-02-2007, 10:08
gaming champion
die eerste was vergeleken met dit:
geen klasse geen stijhijhijl
(van de oppositetes )
Oud 14-02-2007, 16:23
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-02-2007 @ 22:30 :
Nog een dikke maand en dan is het weer zover. Ik ben benieuwd welke teams een stap vooruit maken en welke teams een beetje terugvallen. Ik ben benieuwd of Raikkonen de pechjaren bij McLaren kan goedmaken met een wereldtitel bij Ferrari. Ik ben benieuwd of het Nederlandse team Spyker dit seizoen wél in staat is om mee te knokken voor wat WK-punten. Ik ben hoe de jonkies bij de grote renstallen (Renault en McLaren) het gaan doen. Ik ben benieuwd of Schumacher gemist gaat worden het komend seizoen...
Met andere woorden: laat het seizoen maar zo snel mogelijk beginnen.
Inmiddels ook kaartjes voor Spa in september besteld.
Ik ga misschien ook! Waar zit je?

En voor de liefhebbers die een ticket te duur vinden kunnen aankomende zomer een testweek bijwonen op Spa! Bron
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 16:59
McDuck
McDuck is offline
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het zal gaan met de nieuwe bandenregels en ik ben benieuwd of de GP van Fuji de GP van Japan kan vervangen, want Suzuka was altijd een van de leukste races.
Ik hoop echt dat we een super seizoen gaan krijgen met drie a vier kandidaten voor de wereldtitel, zo ongeveer net als in 2003, toen Raikkonen, Schumacher en Montoya een aantal races voor het einde nog wereldkampioen konden worden.
Ik hoop nu op Raikkonen, Alonso, Massa en heel misschien ook zelfs Fisichella.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
McDuck schreef op 14-02-2007 @ 17:59 :
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het zal gaan met de nieuwe bandenregels en ik ben benieuwd of de GP van Fuji de GP van Japan kan vervangen, want Suzuka was altijd een van de leukste races.
Ik hoop echt dat we een super seizoen gaan krijgen met drie a vier kandidaten voor de wereldtitel, zo ongeveer net als in 2003, toen Raikkonen, Schumacher en Montoya een aantal races voor het einde nog wereldkampioen konden worden.
Ik hoop nu op Raikkonen, Alonso, Massa en heel misschien ook zelfs Fisichella.
Raikkonen gun ik het niet meer, nu ie overgestapt is naar Ferrari
Alonso is het de laatste 2 jaar al geweest en Massa zit ook bij Ferrari.
Zou idd wel leuk zijn als Fisichella eens mooie dingen kan laten zien, of Button, ik hoop in iedergeval op een hoop spannende races
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 18:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 14-02-2007 @ 17:23 :
Ik ga misschien ook! Waar zit je?
Nergens, ik sta. Heb twee bronzen staankaarten besteld, want de rest was nogal duur.

Inderdaad, de teams rijden nu ook op dezelfde band, was ik ook nog vergeten te vermelden. Ben ik ook benieuwd naar...
Oud 24-02-2007, 20:27
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-02-2007 @ 19:12 :
Nergens, ik sta. Heb twee bronzen staankaarten besteld, want de rest was nogal duur.

Inderdaad, de teams rijden nu ook op dezelfde band, was ik ook nog vergeten te vermelden. Ben ik ook benieuwd naar...
Waarschijnlijk bestel ik ook staankaarten

Ondertussen zijn bijna alle teams bezig met een van de laatste testsessie's voor het begin van dit seizoen, wat over 3 (!) weken begint. De meesten testen in Bahrein, waar Mclaren tot nu toe de snelste tijden heeft gereden. Die tijden werden tijdens een korte stint van 1 tot 5 ronden gereden. Verder laten BMW en Mclaren goede dingen zien in de lange stints. Voor de rest valt er weinig op te merken uit deze test-sessies.

De nieuwe kleurstelling van Honda is uitgelekt: BRON

En Toyota heeft een nieuwe voorvleugel, welke een variant is van de Renault, Ferrari en Williams: BRON
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 13:28
Mitros
Mitros is offline
En nu is ook de laatste rijder bekend, na Liuzzi zal ook Scott Speed weer rijden voor Scuderia Torro Roso.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2007, 19:53
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Aan de ene kant vind ik die Honda spuuglelijk, maar aan de andere kant ben ik er ook verliefd op.
Oud 25-02-2007, 20:25
Brain-Damage
Brain-Damage is offline

Oud 25-02-2007, 23:07
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 25-02-2007 @ 21:25 :
[afbeelding]

Daar kan je een proces voor aan de broek krijgen.
Oud 25-02-2007, 23:55
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
[afbeelding]

Laten we het op "appart" houden
Oud 26-02-2007, 08:35
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
[afbeelding]

Wow prachtig.. Dat is weer eens wat anders..
Ik vind hem best wel mooi eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 09:51
Sandersss
Sandersss is offline
Ik vind 'm spuug lelijk
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 10:04
gaming champion
welke is da
Oud 26-02-2007, 10:05