Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of ze de sprong naar de middenmoot kunnen maken zullen we pas halverwege komend seizoen weten. Dan komt namelijk die nieuwe auto die volledig door Mike Gascoyne wordt ontworpen.
||
Citaat:
Natuurlijk is het zo dat één sigaret altijd schadelijk is en één flesje bier niet, toch vraag ik me af hoeveel mensen er jaarlijks overlijden aan de gevolgen van drankgebruik of drankgebruik van anderen en of dat aantal aanzienlijk lager zal liggen dan het aantal mensen dat overlijdt aan de gevolgen van roken. Een tabaksfabrikant mag geen naamsbekendheid creeren door middel van reclame en hij mag geen pakjes tabak verkopen, alleen als er op elk pakje in zeer grote letters 'roken is dodelijk' staat. Zeg nu zelf, draaien we niet een beetje door? Ik vind het redelijk hypocriet en bovendien erg irritant als dat de mooiste sport in de wereld benadeelt. Daarom ben ik ertegen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Exact heb je juist voorspelt, hopen dat je ook met de rest gelijk heb ![]() Exact Software empowers Spyker Sponsor contract signed with Spyker Formula 1 TeamDelft, 16 January 2007 - Exact Holding N.V. (Exact) announces it has signed a 2-year sponsorship agreement with Spyker Formula 1 Team. aldus de website van spyker f1 ![]()
|
![]() |
Doet iedereen ook weer mee met http://www.f1manager.info/ ?
![]() ![]() Ik heb een subleague aangemaakt voor s.com, naam: Scholieren.com pass: jon dus join en doe mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De eerste race waren er problemen dus kreeg niemand punten, toen lag de site er weer voor een tijdje uit en verloor iedereen een paar miljoen. Ik doe niet meer mee iig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat Red Bull flink door de mand zal vallen, weer.
||
![]() |
Citaat:
Hiermee probeer ik maar te zeggen dat test-tijden niets zeggen, aangezien het niet bekend is waarop en met wat voor gewicht aan brandstof de teams testen. |
![]() |
|
Hier staan duidelijkere foto's, met betere belichting:
http://www.formule1.nl/index.php?pid=29&sei=23&fid=34 Ik vind hem wel mooi. Lekker fel oranje. Alleen jammer om te zien dat ze nog geen hoofdsponsor hebben weten te strikken...
||
Citaat:
![]() Wat doffer had best gemogen en helemaal oranje had van mij niet gehoeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die pijltjes op de sidepods en boven op de neus worden zeer waarschijnlijk vervangen door de naam van een grote sponsor. DHL wordt genoemd, en zou in de komende dagen worden bevestigd. DHL, een groot duits bedrijf, komt natuurlijk via Sutil bij Spyker terecht.
||
Citaat:
![]() Het lijkt wel een Ferrari. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat was het vorig jaar ook alweer? Oh ja, toen leek de midland weer een beetje op de Mclaren, en dit jaar lijkt ie weer op de Ferrari. Waar gaat ie volgend jaar op lijken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kunnen ze gelijk wat aan de kleurstelling doen want dit vloekt op foto en al helemaal op tv ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En voor de liefhebbers die een ticket te duur vinden kunnen aankomende zomer een testweek bijwonen op Spa! Bron |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alonso is het de laatste 2 jaar al geweest en Massa zit ook bij Ferrari. Zou idd wel leuk zijn als Fisichella eens mooie dingen kan laten zien, of Button, ik hoop in iedergeval op een hoop spannende races ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad, de teams rijden nu ook op dezelfde band, was ik ook nog vergeten te vermelden. Ben ik ook benieuwd naar...
||
![]() |
Citaat:
![]() Ondertussen zijn bijna alle teams bezig met een van de laatste testsessie's voor het begin van dit seizoen, wat over 3 (!) weken begint. De meesten testen in Bahrein, waar Mclaren tot nu toe de snelste tijden heeft gereden. Die tijden werden tijdens een korte stint van 1 tot 5 ronden gereden. Verder laten BMW en Mclaren goede dingen zien in de lange stints. Voor de rest valt er weinig op te merken uit deze test-sessies. De nieuwe kleurstelling van Honda is uitgelekt: BRON En Toyota heeft een nieuwe voorvleugel, welke een variant is van de Renault, Ferrari en Williams: BRON |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind hem best wel mooi eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor video-editing/gaming Idiotique | 25 | 09-08-2008 22:30 | |
Vrije tijd |
[F1] Häkkinen sluit comeback uit Tofke_H | 7 | 08-02-2005 19:50 | |
Software & Hardware |
[toetsenbord] F1, F2, F3 etc. RoSaLiNi | 4 | 16-12-2002 23:34 | |
Vrije tijd |
dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows rickert | 138 | 13-08-2002 21:37 | |
Vrije tijd |
De F1 Presentaties: Toyota, B.A.R, Jaguar, Renault, Mclaren, Ferrari, Williams,Sauber Mitros | 53 | 07-02-2002 11:41 |