Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2005, 10:45
Verwijderd
leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef
Advertentie
Oud 03-12-2005, 10:49
Verwijderd
Hij is echt zo vreselijk lief. Deze week onwijs veel werken, school, cursus, concert, sinterklaas, wordt er helemaal hyper van. Gelukkig is hij daar dan, en valt even die stress van me af. Gisteren even een rotmoment, maar hij ziet dat dan meteen. Kreeg even een kneepje in mijn hand, zo van 'ik weet het wel.' Lief!

Heb zin in vanaaf. Ben bijna klaar met werken, zie ik hem weer en gaan we lekker leuke dingen doen samen!
Oud 03-12-2005, 12:49
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-12-2005 @ 11:00 :
Heeft je moeder dan liever dat je met een lat thuis komt, die jou rot behandeld enzo?
Ja.
Oud 03-12-2005, 14:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Soms heb ik van die periodes dat ik wil dat ik nog even vrijgezel kon zijn en weer mega kon flirten met jongens.

Als ik nu in een discotheek dans en een jongen zoekt toenadering om met me te dansen, wimpel ik hem altijd direct af.
Oud 03-12-2005, 16:09
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-12-2005 @ 15:21 :
Soms heb ik van die periodes dat ik wil dat ik nog even vrijgezel kon zijn en weer mega kon flirten met jongens.

Als ik nu in een discotheek dans en een jongen zoekt toenadering om met me te dansen, wimpel ik hem altijd direct af.
precies dat bovenste, al wou dat ik dat ik dat laatste ook kon...
ik ben zwak, en blijkbaar niet toe aan een relatie, hoeveel ik ook ontzettend veel van hem hou..
en ik ga het hem vertellen, ookal breek ik zn hart..
Oud 03-12-2005, 16:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 03-12-2005 @ 17:09 :
precies dat bovenste, al wou dat ik dat ik dat laatste ook kon...
ik ben zwak, en blijkbaar niet toe aan een relatie, hoeveel ik ook ontzettend veel van hem hou..
en ik ga het hem vertellen, ookal breek ik zn hart..
Je bent vreemdgegaan? Hmz... Er zou nu echt niet een onwijs leuke jongen op me af moeten stappen want ik bevind me in een heel zwak moment... Terwijl ik zwoer om never niet vreemd te gaan... Misschien dat ik dat nog niet kan, maar twijfels zijn er wel. What is going on?! I don't get it.
Oud 03-12-2005, 17:32
Verwijderd
Weet ik veel
Oud 03-12-2005, 18:05
CSN
CSN is offline
±
Oud 03-12-2005, 19:49
Verwijderd
normaal ben ik NOOIT jaloers, maar vanavond gaat hij met mensen uit, en ook een lelijk meisje van 16. ik heb zo'n gruwelijke hekel aan haar, en het idee dat hij misschien wel met d'r gaat dansen of weetikveelwat vind ik echt kut. het slaat nergens op, en ik weet ook niet hoe ik INEENS jaloers kan zijn, zz.

voor de rest gaat het goed
Oud 04-12-2005, 07:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
langejongen schreef op 03-12-2005 @ 13:49 :
Ja.
Dan is dat geen moeder
Oud 04-12-2005, 08:51
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja mn vriend is lief hoor. Hij laat ook zo lekker veel van zich horen, not.
Oud 04-12-2005, 10:15
Verwijderd
Ik hoop dat ik m vandaag nog even zie
Oud 04-12-2005, 11:55
Qamra
Qamra is offline
Ik heb er zo'n hekel aan als mijn moeder me in mijn smoel uitlacht. Dan zijn de moordneigingen groot.

Lachen doet ze maar fijn achter mijn rug, dan weet ik het tenminste niet
Oud 04-12-2005, 12:12
zoef de haas
zoef de haas is offline
had ik de hoop opgegeven dat het ooit weer wat zou worden kwam ik hem vrijdag tegen en zijn we ff wat wezen drinken en toen stond ie op de bus te wachten later en toen kuste ie me gewoon weer en hij komt deze week langs in breda en omg ik ben weer helemaal verliefd... Alleen ben ik zo bang dat ik over 3 maanden me dan weer klote voel omdat hij weer met zn gedachtes in de knoop zit
Oud 04-12-2005, 13:39
T!ne
T!ne is offline
And you're all i'm thinking of..

Ik moet leren! Dringend! Maar nee, alleen jij blijft in mijn hoofd ..
Ik weet nu dat wat ik vrijdag heb gedaan goed was. Want gisteren op msn zei je dat je me momenteel niet meer kan geven dan woorden. Maar komt er ooit nog meer dan woorden..?
Oud 04-12-2005, 13:53
WolterB
WolterB is offline
Voel me flink verliefd
Oud 04-12-2005, 14:01
Iduna
Iduna is offline
Het loopt redelijk, nog niet zoals het zou moeten, maar we komen er wel. (En ik kan terugvallen op een boel mensen. )
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-12-2005 @ 11:15 :
Ik hoop dat ik m vandaag nog even zie
Ik zag jullie in Zutphen laatst
Oud 04-12-2005, 14:57
Fainne
Fainne is offline
met de examens enzo nu moet ik hem uit m'n hoofd kirjgen maar dat lukt niet echt.. Hij geeft me geen aandacht meer en iedereen zegt dat hij me niet wilt maar dat KAN en WIL ik niet aanvaarden, ik hou me wanhopig vast aan m'n sprankeltje hoop en dat neemt niemand van me af
Oud 04-12-2005, 16:23
Kimisa
Kimisa is offline
Wel ja alle hoop is bij mij nu ook vervlogen.
Oud 04-12-2005, 16:24
Verwijderd
we zien het wel
Oud 04-12-2005, 17:05
I C U
I C U is offline
En ik heb me het hele weekend bezig gehouden met stomme fantasieën... OMG...

Laatst gewijzigd op 04-12-2005 om 19:28.
Oud 04-12-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 04-12-2005 @ 15:01 :
Het loopt redelijk, nog niet zoals het zou moeten, maar we komen er wel. (En ik kan terugvallen op een boel mensen. )

Ik zag jullie in Zutphen laatst
Op het station? Vrijdag?

OT: hij is er zometeen. Woei!

Laatst gewijzigd op 04-12-2005 om 17:55.
Oud 04-12-2005, 18:06
Roosje
Roosje is offline
Morgen?
Oud 04-12-2005, 18:19
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-12-2005 @ 18:49 :
Op het station? Vrijdag?
Ja, 's morgens
Oud 04-12-2005, 19:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij wil afspreken
Ik vind hem eigenlijk wel een beetje een slijmerd, maar wat geeft het, een grotere slijmerd dan mn ex kan haast niet
En daarnaast gaat mn mamma woensdag weg: party (L)
Oud 04-12-2005, 21:41
Verwijderd
ik ben dubbel zo verliefd als dat ik was
Oud 04-12-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 04-12-2005 @ 19:19 :
Ja, 's morgens
Wat hip! Dat kan best ja. Er was een wisselstoring bij Apeldoorn, dus ik moest via Deventer reizen en hij moest naar Zwolle (was bij mij blijven slapen) .
Hij zei net al: En dan zegt ze geen hoi ofzo
Oud 04-12-2005, 22:36
Verwijderd
Twijfel, twijfel. Vertellen of niet? Het is zo ongelooflijk stom en eigenlijk niets en deels ook mn eigen schuld, maar aan de andere kant wil ik het gewoon kunnen zeggen ook. En ik wil gewoon eerlijk zijn en niets achterhouden..
Ach wat, ik vertel het gewoon.. Beter dat, dan dingen niet vertellen, want ik weet dat hij dat merkt, dat hij merkt dat iets me niet lekker zit.

Naast dit iniemienie kleine iets (waar hij eigenlijk weinig mee te maken heeft) ben ik heel gelukkig
Oud 04-12-2005, 22:55
Chaucus
Chaucus is offline
Heel gelukkig...vandaag bijzondere dag
Oud 04-12-2005, 23:08
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-12-2005 @ 23:36 :
Twijfel, twijfel. Vertellen of niet? Het is zo ongelooflijk stom en eigenlijk niets en deels ook mn eigen schuld, maar aan de andere kant wil ik het gewoon kunnen zeggen ook. En ik wil gewoon eerlijk zijn en niets achterhouden..
Ach wat, ik vertel het gewoon.. Beter dat, dan dingen niet vertellen, want ik weet dat hij dat merkt, dat hij merkt dat iets me niet lekker zit.

Naast dit iniemienie kleine iets (waar hij eigenlijk weinig mee te maken heeft) ben ik heel gelukkig
Zou het maar wel vertellen ja, hij leest het hier toch wel
Oud 04-12-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 05-12-2005 @ 00:08 :
Zou het maar wel vertellen ja, hij leest het hier toch wel
Haha, dat ook ja. Maar anders had ik dit ook niet gepost Maar sowieso weet hij altijd heel goed te achterhalen dat iets me dwars zit. En hij weet ook altijd precies de goede dingen te zeggen om het me te laten vertellen ook nog

Edit: Alles oké weer Even praten en dan ben ik altijd maar blij dat ik het toch even gezegd heb Ik wil geen relatie meer met leugens, bedrog en achter gehouden dingen. Dat beviel namelijk niet

Laatst gewijzigd op 04-12-2005 om 23:50.
Oud 05-12-2005, 00:28
Metal
Metal is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 04-12-2005 @ 22:41 :
ik ben dubbel zo verliefd als dat ik was
Oud 05-12-2005, 07:36
BananaSplit
BananaSplit is offline
Nogal verliefd........
Ga haar vandaag vragen om een film te kijken aant eind van de week.....of als zij wil eerder.

Ik laat vanmiddag wel weten hoe t is gegaan.
Oud 05-12-2005, 08:56
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Qamra schreef op 04-12-2005 @ 08:54 :
Dan is dat geen moeder
Het is natuurlijk niet helemaal waar wat ik zeg, maar ze zou liever wel een slankere schoondochter zien ja.
Oud 05-12-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 05-12-2005 @ 09:56 :
Het is natuurlijk niet helemaal waar wat ik zeg, maar ze zou liever wel een slankere schoondochter zien ja.
Ik vind het echt een beetje raar van je moeder. Hoe zou zij het vinden, als haar moeder jouw vader niet leuk had gevonden, of niet goed genoeg voor haar.
maar goed, ik denk niet dat ik me zoiets voor kan stellen. Het is en blijft vrij klote natuurlijk..

OT: Echt helemaal goed en geweldig
Oud 05-12-2005, 09:25
Verwijderd
Niet echt lekker!

Volgens mij was ze vanochtend ook sjag as hell
Oud 05-12-2005, 09:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hij laat nog steeds bar weinig van zich horen terwijl ie weet dat ik me rot voel.

Waarom is het toch altijd zo dat als ik besluit om niet de gene te zijn die steeds contact zoekt, er helemaal geen contact meer is?
Oud 05-12-2005, 09:30
Jolt
Jolt is offline
dood.
Oud 05-12-2005, 09:45
Verwijderd
Goed, lief, verliefd, goed leuk.

Alleen gister wilde ik bij hem slapen maar dat mocht niet want m'n moeder dacht dat ik vandaag naar school moest maar dat was helemaal niet zo
Oud 05-12-2005, 09:54
Jude
Jude is offline
Miserabel.
Oud 05-12-2005, 10:59
Aurora
Aurora is offline
Gelukkig is hij een stuk leuker dan zijn familie
Oud 05-12-2005, 11:04
speesjaal
speesjaal is offline
behoorlijk zielig

ik kan me niet goed aanpassen aan veranderingen vindt hij (zeg maar ik heb in me hoofd dat we a aan doen en hij komt er heel laat me dat t b wordt)

bijv. van t weekend ik zie em dan zaterdagmiddag en ga zondag na zn voetbal (als die thuis speelt) bij zn ouders eten en dan weer naar huuis. gaat ie me zaterdagavond laat vertellen dat ze met het gezin (zn ouders, zusje en broertje) gezellig zondag avond naar de bolwing gaan eerst avond eten daar en dan bolwen en dat ik dus veel vroeger naar huis moest. Nou had ik dit waarschijnlijk als ie het een week geleden had gezegt al niet leuk gevonden maar nu helemaal niet. En dan nog zeggen ja ik wist niet of ik t eigenlijk wel moest zeggen had ie me dan zondagmiddag gewoon zn ouders huis uitgezet of zo ????

nou toen mocht ik toch mss mee maar ja daar had ik al weer geen zin meer in (vrouwen... ) we hadden toen maar afgesproken dat ie vanaaf dan bij mij zou komen eten. belt ie net omdat ie dat eigenlijk af wilde zeggen hij had gister toch al ook kunnen bedenken dat ie dan vanaaf minder huiswerk kon maken en dat ie me dan vandaag alweer ziet!!! hij komt nu wel maar ik ga het mss nu zelf afbellen omdat we anders vanaaf toch alleen maar ruzie krijgen.

super lang verhaal maar nou ben ik t tenminste kwijt.
Oud 05-12-2005, 11:27
Jolt
Jolt is offline
Lang?

heb je wel eens de post van Loontje gelezen?Daar komt af en toe gewoon weg geen eind aan.
Oud 05-12-2005, 11:34
speesjaal
speesjaal is offline
ik bedoelde meer dat t voor dit topic best een lang verhaal was, sommige hier schrijven idd neverending storys (ben al heeeeeeeeeeeeeel lang een meelezer)
Oud 05-12-2005, 12:09
Verwijderd
mn ex belt me op, helemaal in paniek.. het ging echt helemaal niet goed. Krijg er echt niets uit.. vaag joch, maar het raakt me gewoon nog steeds.
Oud 05-12-2005, 12:42
Verwijderd
Eens kijken hoe lang we het nog zo volhouden
Oud 05-12-2005, 12:48
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb haar gevraagd om film te kijken en er kwam een misschien uit. Dat zal ik zolang maar opvatten als een nee.

Ze reageerde wel heel sloom toen ik haar aankeek en tot morgen zei....dat duurde echt een paar seconden

Ik denk iig niet dat ze het verwacht had. Ik wacht gewoon tot ik r op msn heb en dan praat ik er even met haar over
Oud 05-12-2005, 15:30
Verwijderd
Goed. Mja. Dat was het eigenlijk wel
Oud 05-12-2005, 15:40
T!ne
T!ne is offline
Naar de buitenwereld toe 'gedraag' ik me nu wel wat.. Huilbuien zijn er al lang niet meer bij. Ik kan wel weer vrolijk rondspringen op de speelplaats, maar als ik hem zie.. Dan wil ik gwn op hem afrennen en hem in mijn armen nemen..

En waarom stuurt hij nu véél meer dan toen we samen waren.. En waarom stuurt hij nu ook tijdens de lessen..?
Ik raak er soms echt niet uit wijs..
Oud 05-12-2005, 15:42
marzo
marzo is offline
Citaat:
T!ne schreef op 05-12-2005 @ 16:40 :
Naar de buitenwereld toe 'gedraag' ik me nu wel wat.. Huilbuien zijn er al lang niet meer bij. Ik kan wel weer vrolijk rondspringen op de speelplaats, maar als ik hem zie.. Dan wil ik gwn op hem afrennen en hem in mijn armen nemen..

En waarom stuurt hij nu véél meer dan toen we samen waren.. En waarom stuurt hij nu ook tijdens de lessen..?
Ik raak er soms echt niet uit wijs..
Omdat ie je stiekem tog terug wil???
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten