![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je hoeft niet te roken in een cafe! Je mag komen, en dan mag je buiten roken. Wil je toch roken in cafe,... tja, dat kan dan dus niet. Maar je hoeft toch niet naar dat cafe te gaan. Stap nou eens af van die omgekeerde wereld: de niet-roker doet niet iets, de roker doet iets (waar anderen last van hebben). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soort bungalow tent voor rokers! Prima toch. Kan de roker 'buiten' roken, en de andere bezoekers hebben nergens last van. Komt 'roken daar komen we samen wel uit' toch nog uit idd! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ondanks dat er veel rookvrije ruimtes zijn, zijn er altijd nog bijv. in restaurants mensen die roken. en ik wil ook wel eens uitgaan, zonder erna bijna te stikken.. er zijn genoeg cafe's overal. kunnen ze niet de helft daarvan rookvrij maken ofzo? dan kunnen rokers in de andere helft rustig hun (ongezonde) gang gaan. Of om de week rookvrij maken, de ene week heeft de roker geluk, en de andere week moet hij/zij zich aanpassen. beetje eerlijk verdelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als jou dát niet bevalt kun jíj gewoon thuisblijven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik bedoelde, als er nou wat rookvrije café's komen, en die ook wat bekendheid zouden krijgen (veel reclame etc.), d'r volgens mij best veel mensen heen zouden gaan. Mensen die voorheen misschien niet zo vaak uit gingen omdat ze last hadden van de rook, en waarschijnlijk ook niet-rokers die voorheen uitgingen in café's waar wél gerookt mag worden, maar die het gewoon fijner vinden om in een niet-rokers café te zitten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OK? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We moeten dit niet meer pikken. Steun het burger intitiatief van CAN. En meldt jongerencentra en horeca in sporthallen, waar roken verboden is, bij het VWA! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet meteen maar alles rookvrij omdat jij er misschien eens een keer komt, vrij egoistisch ![]()
||
Citaat:
Overigens weet ik niet of rookvrije cafés wel zouden werken. Mensen gaan meestal uit in groepen, en groepen bestaan meestal niet uit alleen rokers of niet-rokers. Ik wil kunnen roken als ik uitga, en niet buiten in de vrieskou. Ik blaas mijn rook heus de andere kant op, maar als je er niet tegen kunt ga je thuis een film kijken. Nee, dat is niet gezellig. Alle rokers weren ook niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en jij kan wel willen roken als je uitga, ik wil normaal kunnen ademen. en wat is nou belangrijker.. en het gaat er niet om welke kant je de rook opblaast, je blijft er last van hebben, tenzij je misschien 100 meter verderop staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik Hendrixx moet geloven zorg het verbieden van roken voor meer omzet. Elke cafe eigenaar wil meer omzet, dus lijkt het me logisch dat rookvrije cafe's als paddestoelen uit de grond zouden moeten schieten. Maar waar blijven ze nou? Ik snap best dat mensen die last van hun longen en anti-rook extremisten een rookvrij cafe willen. En zo te horen hier is er ook een aardig markt voor.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een aantal mensen die nu niet of minder komt, zal door het rookverbod wel of vaker komen. En tenslotte: door het rookverbod zal er minder aanwas aan nieuwe rokers komen, dus zal het probleem minder en minder spelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eventueel uitzondering voor gedoogbeleid. Maar daar moeten we natuurlijk helemaal mee stoppen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Roken mag in de kroeg, dat weet iedereen, als je er niet tegen kunt ga je niet. Kut voor je ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou absoluut geen bezwaar hebben tegen een verbod, kan ik ook eens naar huis zonder dat mijn kleren stinken en ik een half pakje heb meegerookt. Ik kom regelmatig in Noorwegen, waar het toch echt verdomd koud kan worden, en daar blijkt het verbod in de praktijk goed te werken. Mensen gaan buiten een peukie roken en roken uiteindelijk op een avond veel minder en zeggen daar zelf geen grote problemen mee te hebben en de mensen die niet roken gaan een stuk frisser naar huis.
||
Citaat:
Gelukkig nog maar 1 pagina, en waag het niet om een deel II te open ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou zeggen: laten we door de (helemaal niet zo) zure appel heenbijten! Dan hebben we het maar gehad. En als het in Uruguay kan.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil best een rookkroeg openen, ware het niet dat ik zeer tevreden ben met het huidige aanbod en ik niet denk een verschil te kunnen maken. Een politieke partij, dat gaat 'm worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
De rokers doen iets waar iemand last van heeft, de niet-roker niet. Dus kan je ook zeggen: de actie moet bij de roker vandaan komen. Maar uiteindelijk is dit allemaal hypothetische discussie: want de wet verbiedt roken op werkplek, dus ja.... ook een rooksalon wordt ooit onmogelijk! |
![]() |
||
Citaat:
Jij hebt het afgelopen jaar niets nieuws meer toegevoegd aan de discussie, slechts zo lang oude koeien uit de sloot getrokken dat het NAP inmiddels met 20 cm gedaald is. Dat is geen discussieren, dat is bewust irriteren. Op de manier waarop Hirsi Ali Nederland bewust probeert te irriteren, net zolang tot iedereen "het maar met haar eens is".
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik ga wel uit van de premissen:
That's all.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()