Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
rustig.. knuffel waarom ben je zenuwachtig?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *nog steeds zenuwachtig is* Maar iig bedankt voor je thee en banaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar vond het even bijzonder te merken dat iemand die ik niet eens goed ken, verder niet mee omga maar alleen mee in het team zit, me dan smst en nog meevraagt naar koninginnennacht ook ![]()
|
Verwijderd
|
Zo. Dat was best oke. Hoewel ik vond dat j. te raar deed, maargoed. Ik moet er maar niet te lang over wakker liggen. En nu zometeen spullen pakken, alles bij elkaar rapen. Nog even een rondje lopen door de stad? Weet nog niet hoor wat ik allemaal moet doen. *gaap* En ik ben moe. Morgenochtend ook weer vroeg op. Maar ik heb nog helemaal niet het idee dat het morgenochtend is. Dat is wel het rare eigenlijk.
*gaaaaap* Jongens, tot over een weekje. Mushu gaat lekker een week het klooster in. Ik was vergeten, glad vergeten Maar vandaag, hoe mooi het brein Ik was vergeten, dat vergeten Wat het beste weg kan zijn Wel het verdiet Nooit de persoon Nooit de persoon Maar soms de pijn |
![]() |
|
Werd ik net terug gebeld
![]() ![]() ![]() En ik heb de baan ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm, maandag presentatie en blegh
![]() Maar ik heb een prijs gewonnen bij een verhalenwedstrijd en dat is leuk. En langste ontbijt was ook wel grappig. En het is veel te koud.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
zo weer een paar uurtjes gewerkt.. moest wacht zitten bij een terminale client..
das is toch best raar en t was heel rustig dus heb weer veel te veel na zitten denken ![]() heb knallende koppijn en voel me best wel kut.. zo maar eens een dvd'tje kijken ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben ziek, maar toch weggeweest vanavond.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() Toen D. en ik weg gingen gaf mijn flirt me heel lief drie wangkussen, R. gaf me een knuffel, net zo'n knuffel als eerst. Mijn god, het is weer goed tussen mij en R.. Helemaal goed. We worden weer vrienden zoals we waren. ![]() Vanmiddag naar een festivalletje in de tuin vann het concertzaaltje hier geweest, samen met D.. Erg vet, R. en F. kwamen ook nog even, het voelde weer zo fijn dat R. en ik normaal deden. Mijn flirt zou ook komen, maar moet vannacht daar werken, was moe, dus bleef liever thuis. Op een gegeven moment gingen D. en ik er even tussenuit om in de stad wat te eten te halen. Zag ik B. opeens lopen. B. die fucking vermist was. Bleek dat hij echt serieus bezig is met afkicken. Dat hij mij niks kwalijk nam dat hij door mij weer pep is gaan gebruiken. Hij moet nog 8 maanden in de kliniek, dan naar een begeleid wonen project. Omg, het gaat goed met B., hij zag er zo goed uit. Weer terug naar het festivalletje gegaan, met een heroine verslaafde punker die in hetzelfde kraakpand als mijn flirt woont geouwehoerd, bier van een bandlid gekregen, gedanst en gepit bij een punkband, samen met de heroinejunk en D.. Dronken geworden van de whisky die we kregen van de gitarit van de punkband, oude vrienden tegen gekomen waarmee D. en ik geblowd hebben, dus weer lekker stoned en dronken geweest vandaag. Uiteindelijk kwam mijn flirt toch even, omdat hij mij een kusje wilde geven. Zo lief. Ik vroeg waarom hij me afgelopen nacht oz netjes drie wangkussen gaf. Het was omdat hij het niet moeilijk voor me wilde maken in mijn stamkroeg, want hij weet dat mijn vriendenn hem niet mogen. Zo lief. Mijn voeten en benen gaan dood van het vele dansen/lopen/staan van vandaag, en ik ga zometeen weer uit. Ik heb geen eens pep op!
Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 23:47. |
![]() |
|
Wáárom heb ik zo het idee dat er dingen voor me achterwege worden gehouden door mensen uit mijn nabije omgeving. Ogen liegen niet, opmerkingen niet, en een grijns of blik ook al niet.
Grappig dat er serieus mensen zijn die denken dat het eeuwig zwart blijft voor mijn ogen. Jammer, het zal ze gaan verbazen, echt! ![]() Count on me, want ik pak je gewoon terug. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
De Kantine |