![]() |
||
Citaat:
Thanx!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nuff Said - Lekker Dieng ? Heerlijk nummer idd. Dat heb ik heel wat meegeschreeuwd. (http://www.nuffsaid.nl , Archive-> Video's ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 22:59. |
![]() |
||
Citaat:
Sheryl Crow - Angel Westlife - Angel Kelly Clarckson - Angel Ik denk dat je deze bedoelt, dit is allemaal het zelfde nummer waarin die zin voorkomt in verschillende uitvoeringen. Echt ontzettend vaak gecovered dit nummer, ik hoop dat het is wat je zocht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Travis Barker remix Dj Zinc remix Red cafe remix Pomatic & Kee Remix The proffessor remix Marcelo Guerra remix Ik denk dat de versie die jij hoorde de DJ Zinc remix geweest is, het kan natuurlijk ook een bootleg zijn, maar dan kom je er echt nooit achter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar gelukkig heb je hem toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik zit met een brandende vraag: na het wereldkampionschap voetbal 1998 in frankrijk, heeft mijn broer een terugblik op dit toernooi opgenomen. Aan het eind van deze terugblik, komen de mooiste goals 1 voor 1 nog een keertje langs.. (denk aan de solo van owen, de wereldgoal van bergkamp, de afstandsknal van oliseh, het uitkappen en inschieten van Hadj, enz. enz.) Weet iemand alsjeblieft te noemen welk lied er op dat moment wordt afgespeelt?
wat heel vaak terugkomt in het lied zijn de woorden "go go go!" en "ole! ole! oleeee!" zegmaar.. maar het is in een taal die ik niet ken, en alleen dit herken ik echt.. ik hoop echt dat iemand me kan helpen hiermee, dit is alles wat ik weet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ok ik weet zoals gebruikelijk niet veel van het nummer maar hoop toch dat iemand me kan helpen.
Het nummer wordt door een vrouw gezongen, en gaat zoiets als "And whyhyhyhyhyhy did you start crying and whyhyhyhyhyhy .... etc" Vooral die lange whyhyhyhy is kenmerkend. Ik ken de tekst alleen niet verder en weet niet eens of deze zin wel klopt. Toch erg bedankt voor alle moeite! Ik dacht trouwens dat het van katie melua was maar ik geloof niet dat dat klopt. Ik had ook wel verwacht dat ie in de top40 stond, maar daar kan ik hem ook niet vinden. |
![]() |
|
Ik ben op zoek naar de titel en artiest van een liedje wat ik net zag op MTV2 bij Gonzo. En natuurlijk stond er net nu weer niet bij wie het was...
Het was een akoestische opname van een jonge gast met een vlassig snorretje ![]() Hij heeft een beetje het accent zoals de zanger van de Arctic Monkeys maar dan onverstaanbaarder. Wat ik op heb kunnen vangen is: fellah.......blabla......umbrella Het is een nieuw nummer. Ik hoop dat iemand nu weet waar ik het over heb. |
![]() |
||
Citaat:
MIJN EEUWIGE DANK ![]() ![]() ![]() ![]() punkstar for president! ![]() ![]()
|
hloo
![]() ik ben op zoek naar het liedje van de vooraankondiging van de film '' love my way''.. op net5.. kent iemand dit liedje of is er een alwetende site waar je dit soort vooraankondigingsliedjes op kan zoeken?? alvast bedankt!! Lot
||
Citaat:
![]() tenminste als ik denk te weten welke je bedoelt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2...915/index.html
Dat muziekje dat je aan het begin hoort... waar is dat ook weer van?
|
![]() |
Hallo, ik heb even een vraagje. ik zoek namenlijk een liedje. Het wordt gebruikt in de rtl5 reclame voor promotie van allemaal series, o.a. the l word.
Het klinkt een beetje dramatisch en gaat ongeveer zo in t refrein: And Whyy why (die Whyy wordt gezongen als: Whyhiehiahieaay). help me aub ![]() Dankjewel alvast! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'Hijo de la luna' is niet hetzelfde als 'la luna'. De eerste is idd van mecano. De tweede is volgens google idd van sarah brightman.
|
Als het al gevraagd is sorry maar ik ga niet de hele topic doorlezen.
Ik zoek een nummer dat een tijdje (maand a 2 maanden) terug oa megahit was op 3FM en ik weet alleen dat het door een man gezongen wordt, en het refrein: nana nananana is... Ik hoop dat iemand het weet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Typisch geval van de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
3FM probeerde ik ook, maar daarkon ik niet zo'n playlist vinden.
||
Citaat:
![]() (Mannen, vrouwen, ach, androgeniteit is hip.)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ijsland hoort toch ook bij scandinavië? en blij dat je t hebt gevonden |
Advertentie |
|
![]() |
|