Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 16:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-05-2006 @ 16:42 :
wat heb ik gemist?

Ik heb echt een geweldige avond gehad gister. Beetje teveel drinken, beetje op de tafels dansen, beetje praten met iedereen, beetje niet leuke jongens duidelijk maken dat ze geen kans maken. Als er dan volgende keer een echte leukerd rondloopt, is het nog veel leuker. Italianen, wat een hartenbrekers Vraagt hij eerst waarom ik beledigd ben en daarna zegt hij dat ik hem beledigd heb. Ach, als hij nou leuk was geweest, maar dat nog niet eens.
Hé, jij hier?

O, dat hoor je nog wel, mail eerst maar es terug Jij bent ook lekker bezig, zo te zien
Oud 09-05-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 09-05-2006 @ 17:02 :
Hé, jij hier?

O, dat hoor je nog wel, mail eerst maar es terug Jij bent ook lekker bezig, zo te zien
ik had weer zoiets.. 'komt wel', maar dat kan natuurlijk niet nu ik weer hier ben
Oud 09-05-2006, 16:29
groovy
groovy is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-05-2006 @ 11:05 :

ot: Hier was het gisteren wel even raar. Ik had de hele tijd gedacht dat ik niks meer van hem zo horen, en vond het ook goed zo. Ik kreeg gisteravond een smsje hoe mijn vakantie was geweest en dat hij het er moeilijk mee had dat ik het heb uitgemaakt. Of ik dat ook niet had?
Ik heb een tijd lang getwijfeld; wat moet ik nu terugsturen? Maar ik ben wel eerljk geweest. En toen vond hij ook ineens dat het goed was zo.

En om de een of andere reden kan ik het niet goed hebben als mensen over hem oordelen. Ik snap hem heel goed, maar kan he nie uitleggen. Wazigheid.
Is het uit tussen jullie? Ik dacht juist dat jullie zo'n leuke relatie hadden, en het rustig aan deden en dat hij na al die meiden enzo nu gelukkig was met jou?

Wat shit voor je

Jullie leken gelukkig samen!
Oud 09-05-2006, 16:42
Toet0r
Toet0r is offline
@Luchtballon: oh wat erg Heel veel sterkte meisje!
Oud 09-05-2006, 17:02
Verwijderd
@ Luchtballon: heel veel sterkte, dat is rot

Ontopic: gee vee dee. Mr. Player flirt en is aardig. Maar dat alles nog keer 10 als een vriendin van me in zicht is.
Oud 09-05-2006, 17:10
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Shit, er moet iets veranderen, en snel. Niet dat ik me niet vermaak hoor, dat doe ik wel. En dat is het probleem. Ik haat mensen die thuis op de bank zitten, en nu ben ik er zelf zo één. Oké, ik ben zeventien, beter ga ik snel weer normaal doen.
Oud 09-05-2006, 17:18
I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 09-05-2006 @ 17:20 :
ik had weer zoiets.. 'komt wel', maar dat kan natuurlijk niet nu ik weer hier ben
Foei!

Oud 09-05-2006, 17:26
luchtballon
luchtballon is offline
Eej, bedankt iedereen Echt lief, al die steunbetuigingen.
Het is mooi om te zien hoeveel mensen er om hem gaven. Hij heeft zoveel vrienden die allemaal wat voor hem willen doen.

op relationeel gebied: mijn vriend heeft het er wat minder moeilijk mee omdat hij hem minder goed kende, maar nu ben ik toch erg blij dat ik iemand heb die ik mag blijven knuffelen.
Oud 09-05-2006, 18:08
Verwijderd
Jeetje luchtballon Heel veel sterkte en kracht de komende tijd en daarna natuurlijk ook.

OT: En nog steeds staat mijn beslissing vast wbt alle relationele gebieden: ik ga niet weer diegene zijn die de eerste stap zet. Ze stikken er maar lekker in ofzo, maar ik heb vaak genoeg het initiatief genomen.
Oud 09-05-2006, 18:38
Verwijderd
Vanmiddag was echt stom. Kutmensen, hij vooral stomme klojo. Echt waar, ik moet dit niet meer doen, kost me veel te veel energie. Gelukkig heb ik even kunnen janken en jullie helemaal verrot kunnen schelden, en nu gaat het wel weer. Ben benieuwd naar morgen.

@groovy: Het is woensdag twee weken uit, ja. Het kwam door meerdere dingen. Een voorbeeld: Hij zou zaterdagavond blijven slapen, maar ik wilde niet dat hij bij mij in bed zou liggen. Waarom weet ik niet, ik wilde het gewoon niet. Hij was er de hele tijd vanuit gegaan dat het wel kon, en toen hij erachter kwam dat hij op een matras moest slapen, werd hij kwaad. Echt kwaad. Daar had ik dus geen zin. Toen ik rustig (wat me dus al heel erg veel energie kostte) vertelde wat ik moeilijk vond, onderbrak hij me ineens met iets waarvan ik dacht: ja hallo, luister je wel?
Dat zijn van die dingen, en daar heb ik gewoon geen zin in. Nee is nee bij mij, dat vond hij moeilijk... En toen heb ik het maar uitgemaakt. Ook had ik heel andere 'basisregels' van thuis meegekregen dan hij. Verder wil ik er eigenlijk niet meer over uitwijden, want dan gaat het overkomen alsof hij stom is. En dat is hij niet. Hij is nog steeds heel lief, alleen is het niet mijn soort lief.
Oud 09-05-2006, 19:15
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
@luchtballon: bleh, wat klote heel veel sterkte gewenst!

Ontopic:
Zelf net heel slecht nieuws te horen gekregen: mijn stiefmoeder heeft kanker in een nier en twee longen. De 24e van deze maand wordt haar nier verwijderd en ze gaan een nieuwe techniek toepassen met cellen van die tumor om de tumoren (of tumors?) in de longen tegen te gaan, maar zelfs als die techniek aanslaat heeft ze maximaal nog anderhalf/twee jaar.

Ook zo'n typisch moment waarop ik de afstand tussen mij en m'n vriend haat, maar vooral de afstand tussen mijn vader en mij (ruim 250km); ik wil mijn vader en stiefmoeder een knuffel kunnen geven& ik wil een knuffel van mijn vriend.
Oud 09-05-2006, 19:20
I C U
I C U is offline
@ Ming-Xia: Damn, dat is behoorlijk heftig! Sterkte daarmee! Het lijkt wel alsof we alleen maar bezig zijn met elkaar sterkte wensen *knuv geeft*

OT: Tja, morgen moest ik maar es gaan praten. Nu even niet, omdat ik niet weet wat ik zal gaan zeggen. *zucht* I think I need a hug...
Oud 09-05-2006, 19:20
groovy
groovy is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-05-2006 @ 19:38 :

*verhaal*
He meis, ik heb respect voor de dingen waar jij je aan vasthoudt, want als ik het zo hoor, zouden er ook best wat meisjes zijn die op zo'n moment toegeven. Ik vind het dan ook erg knap dat jij dat niet gedaan hebt!
En op de 1 of andere manier begrijp ik je wel, met dat hij heus wel lief is, maar niet jouw soort lief. Maar dan nog vind ik het knap dat je deze beslissing gemaakt hebt, want het lijkt me best moeilijk!
Zit er ook geen kans meer in dat het goed komt?

Nouja, je hebt nu in ieder geval niks gedaan waar je later spijt van kan krijgen

ot: lekker rustig, alhoewel we soms best discussies kunnen hebben of pittige gesprekken. Maar dan niet van het erge soort, dit is meer het soort dat het spannend houdt en we elkaar ook gewoon begrijpen
Heb zin in komend weekend, dan gaan we lekker samen tijd doorbrengen En in morgen, want dan komt hij even langs
Oud 09-05-2006, 20:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 08-05-2006 @ 03:37 :
Damn, dit gaat goed. En snel. Ik verbaas me zelf...
't Gaat nog altijd goed. Ben er zelf nog altijd niet goed van, vertrouw haar echt compleet en 't voelt helemaal niet onwennig ofzo... Zie haar zo goed als elke dag (behalve in 't weekend) en ik raak haar niet beu en zij mij niet...

Edit: vergeten

Luchtballon: sterkte meis.

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 20:48.
Oud 09-05-2006, 20:26
Nuck
Nuck is offline
Het is altijd fijn om hem aan de telefoon te hebben

Tuurlijk, het is nog beter als we bij elkaar zijn maar als het niet anders kan is bellen een goed alternatief <3
Oud 09-05-2006, 20:44
Toet0r
Toet0r is offline
@Ming-Xia: ook al zo'n rotverhaal, bah! Jij ook heel veel sterkte he, ook voor je vader en stiefmoeder!
Oud 09-05-2006, 21:01
Polivy
Polivy is offline
Ik heb net weer Evelien gekeken. En toen was er een scène en toen werd dat nummer van Anouk (Lost) gebruikt. Au, dat deed zeer. En ik kan niet precies zeggen waarom, want dat snap ik zelf ook niet, maar ik voelde me even heel verdrietig.
Oud 09-05-2006, 21:37
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Oke, terugval..

Dan gebeurd er thuis weer iets en dan weet ik weer hoe alleen ik me voel.... Geen schouder waarop ik uit kan huilen van iemand die weet hoe het hier thuis zit..
Oud 09-05-2006, 21:41
Verwijderd
@ Luchtballon: Wat kut zeg! Jeetje, door een verdrinking... Ik weet dat doodgaan er gewoon bij hoort, maar het is altijd schrikken als je zoiets hoort van jonge mensen, geheel onverwachts. Ben blij dat je vriend er zo voor je is!

@ Ming- Xia: ook al zo iets. Afstand kan dan echt verrot zijn. Kan je er niet gewoon naar toe dan? Werk/school even afzeggen ofzo?

Ontopic: Gisteren samen bij een vriendin van me gezeten. Was erg leuk om haar weer te zien en bij te kletsen. En dan stiekem als ze even in de keuken is zoenen.
Vandaag weer even gewerkt en het blijft gewoon fijn om thuis te komen en te weten dat hij er dan is.
Hij is lief... en ik blijf verliefd!
Oud 09-05-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Polivy schreef op 09-05-2006 @ 22:01 :
Ik heb net weer Evelien gekeken. En toen was er een scène en toen werd dat nummer van Anouk (Lost) gebruikt. Au, dat deed zeer. En ik kan niet precies zeggen waarom, want dat snap ik zelf ook niet, maar ik voelde me even heel verdrietig.
Zo herkenbaar

Ik betrapte mezelf op de gedachte: 'oh dat wil ik weer zo graag'. Aandacht is fijn, maar ik heb gewoon weer die rush van het verliefdzijn nodig.

@iedereen die het nodig heeft: sterkte (en ik meen het echt, maar om nu alle namen op te noemen)
Oud 09-05-2006, 22:09
cagie
cagie is offline
Veel sterkte en een knuffel zowel voor luchtballon als voor Ming-Xia.

Ot: Oke als ze het niet leuk vind dat ik vertel over de dingen die ik mee heb gemaakt dan hou ik mijn mond wel. Dan bel ik wel niet meer ofzo. Vind het alleen wel erg jammer dat ze het niet recht in mijn gezicht zegt. En wat nou onvolwassen? Ik ben 2,5 jaar veel te serieus geweest en geprobeerd veel te volwassen te doen. Dit is mijn leven nu en ik voel me er goed bij. Ik ben nog jong en wil niet weer van alles voorbij laten gaan omdat het misschien niet altijd even volwassen gedrag is. En als het haar niet bevalt dan moet ze dat zeggen. Heb liever dat ze gewoon eerlijk is en zegt wat ze denkt. Ik dacht tenminsten dat vrienden eerlijk waren over dat soort dingen.
Oud 09-05-2006, 22:29
ST*R
ST*R is offline
Ik weet het echt niet meer.. en ik word van deze situatie ook niet echt gelukkig, what to do..
Oud 09-05-2006, 22:51
Verwijderd
Jah, luchtballon en Ming-Xia, heel veel sterkte! Kutsituaties, zeg...

OT: Hm, datejongen ingelicht, hij vindt 't niet dramatisch gelukkig en ik voel me spontaan een stuk minder ongemakkelijk, dus da's okee. Hij blijft wel leuk, dus wie weet... maar god, ja, dit is dus blijkbaar wel te snel voor zulke dingen.

Verder - smsjes? *lacht*
Oud 09-05-2006, 23:43
Verwijderd
Fantastisch
Oud 10-05-2006, 07:38
Verwijderd
@Ming-Xia: jeetje zeg, wat rot! Jij ook heel veel sterkte

Ontopic:

Oud 10-05-2006, 07:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-05-2006 @ 22:51 :
Jah, luchtballon en Ming-Xia, heel veel sterkte! Kutsituaties, zeg...

OT: Hm, datejongen ingelicht, hij vindt 't niet dramatisch gelukkig en ik voel me spontaan een stuk minder ongemakkelijk, dus da's okee. Hij blijft wel leuk, dus wie weet... maar god, ja, dit is dus blijkbaar wel te snel voor zulke dingen.

Verder - smsjes? *lacht*
Dan moet je natuurlijk niet gewoon verder gaan met de volgende
Oud 10-05-2006, 07:59
I C U
I C U is offline
Blegh, gisteren was ff rot! Lag meer aan mij dan aan anderen geloof ik, heb me te druk zitten maken. Stom! Maar goed, ik hoop dat ik 'm niet teveel lastig gevallen heb En anders... tja, dan heeft 'ie maar lekker pech Komt hij vast wel overheen.

Verder gaat 't vandaag wel lekker, werd wakker met een glimlach. God mag weten wat ik gedroomd heb
Oud 10-05-2006, 07:59
woezel
woezel is offline
hoewel ik niet weet wat ik van hem moet verwachten/vinden vind ik het kut om hem zo te zien en zo'n dingen te horen (dat ie in slaap valt in de berm naast een grote weg, dat ie veel meer gebruikt dan ik dacht en dat hij zich verstopt als ie weetikveel wat heeft gebruikt omdat ij zich schaamt, dat zelfs zn vrienden ( die niet veel beter zijn) bezorgd om hem zijn en bang zijn dat ie niet thuiskomt.)
urgh
Oud 10-05-2006, 08:48
Qimm
Qimm is offline
Pffff ik wilk met mijn vriendje zoenen, maar hij heeft 3 flinke koortsblaren op zijn lippen
Oud 10-05-2006, 09:30
Aurora
Aurora is offline
luchtballon en Ming-Xia: sterkte!

Ontopic: morgen zie ik hem weer, jeej! We hebben allebei zó'n zin om samen te gaan wonen.. maar we moeten helaas nog een paar maandjes wachten.
Oud 10-05-2006, 09:52
Orpheo
Orpheo is offline
maandag zien we elkaar weer!!

blijkbaar hadden we allebei nog wat twijfels over elkaar, onszelf, de relatie. gister gewoon ff over gepraat.... het bleek weer eens dat we op zo'n gelijke golflengte zitten but I don't mind!! maandag...damn, dat duurt echt nog TE lang. maar tis nie anders. 2 dagen werken 3 dagen vrij... en voor haar 2 dagen SCHOOL en 3 dagen werken. ach, komt wel goed.
Oud 10-05-2006, 10:09
farai
farai is offline
wegens gezondheidsproblemen heb ik tijdje niet meer kunnen reageren maar ik ben nu dus weer trug.

OT: ik had dus mn twijfels over onze relatie, (en mijzelf kennende zullen die het me in de toekomst nog wel eens moeilijk maken) maar ik heb nu dus int ziekenhuis gelegen en hij is er al die tijd voor me geweest. Weet ni hoe ik het anders (gezien mijn verleden) doorgekomen zou zijn. Ondertussen ook fikse ruzie gehad met mn moeder die me bijna het huis uit had gejaagd en ook paar x heeft gedreigd hem buiten te gooien om allerlei vage redenen........ (ga ik hier verder niet op in)

Maar ik heb nu ondanks alles wel geleerd dat ie écht van me houdt en voor me door het vuur zou gaan. We zijn geloof ik nog steeds samen en wat er ook gebeurd, we zijn van plan nog heeeeeeeeeel lang samen te blijven.
Oud 10-05-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-05-2006 @ 08:48 :
Dan moet je natuurlijk niet gewoon verder gaan met de volgende
Ik doe niks (A)
Oud 10-05-2006, 11:16
Verwijderd
Ik heb zin om met mijn vriendje te zwemmen, te knuffelen en daarna goede seks te hebben...

-maar ja ik zit nu op school, bezig met mijn afstudeerproject *bah*-
Oud 10-05-2006, 11:20
Verwijderd
@Ming-Xia: Heel veel sterkte meid! Wat een kutsituatie. Sterkte ermee.

@Groovy: Het was zeker niet makkelijk om die beslissing te maken, maar nee is nee. We hadden daar al vaker, niet echt ruzie, maar meer geirriteerde gesprekken over gehad. En dat is bij mij echt een van de laatste dingen waar je ruzie over moet maken, hij heeft dat maar te respecteren. Zo simpel is dat. Op dit moment vind ik hem nog steeds wel lief, maar ik ben niet meer verliefd. We hebben de 27e een feestje bij een gezamenlijke (wat een kutwoord) vriendin van ons, en ik weet niet hoe het dan gaat lopen... Ben wel benieuwd. Hij belde gisteravond.

Ja, hij belde gisteravond dus. Het was voor mij goed om hem te horen, merkte ik. Het ging niet zo heel erg goed. Ruzie op het werk, de vader van zijn beste vriend gestorven, ruzie thuis en hij zat er nog steeds mee dat ik het uitgemaakt. Hij vertelt dan over hoe ze hem zaterdag twee keer de telefoon uit zijn handen hebben moeten pakken, anders had hij mij gesmst. Ook dat het zo'n pijn doet als hij weer de foto van ons ziet, en dat hij mij van de ene kant heel graag wil zien, maar van de andere kant ook niet. Hij ziet oko heel erg op tegen dat feestje, hij weet niet goed hoe het zal gaan. Ik ben het eerste meisje geweest waar hij echt gek op is geweest, en nu pas heeft hij in de gaten hoeveel pijn liefde kan doen. Ik vind het heel rot om te horen, vooral omdat het eigenlijk door mij komt. Van de andere kant moet ik denken aan mijn oma: "Als jullie bij elkaar horen, komen jullie vanzelf wel weer bij elkaar terecht."
Ik heb bij hem ook niet het idee dat hij me dat vertelt om medelijden te wekken, of om mij terug te krijgen. Hij vertelt, omdat hij het kwijt moet. Dat idee heb ik tenminste. Of dat zo is? Ik weet het niet, maar ik vind het goed zo.
Ik vond het fijn dat hij zelf belde. Waar ik heel bang voor was, was dat hij hetzelfde over mij als over zijn exen ging doen. Niet positief dus. Ik heb hem dat gezegd, maar hij zegt dat hij niks neagtiefs aan mij kan vinden. Dat is dan wel weer moeilijk, want ik ben helemaal niet perfect. Ik wil het ook helemaal niet zijn.

Ik vind het wel moeilijk om te horen dat hij eigenlijk geen contact met me wil, want, zoals ik al zei, hij is wel heel erg lief. Maar als vriendje op dit moment niet. Ik ben van af en toe een kaartje, een keer de hele avond alleen maar knuffelen en de kleine kusjes. Hij heeft dat niet. Niks mis mee, maar ik het het wel nodig...
Oud 10-05-2006, 11:49
__
__ is offline
half jaartje vandaag

WAT SPANNEND, DAT BETEKENT DAT ROOSJE EN WOLTER B MORGEN OOK ALWEER EEN HALF JAAR SAMEN ZIJN OMGWTF.
Oud 10-05-2006, 11:51
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Dankjulliewel allemaal!

Ik zit nu een beetje met het dilemma dat ik niet zo goed durf te bellen en zomaar langsgaan is niet echt een optie, dat zal wel pas na mijn examens zijn.

Ik weet niet wat ik aan de telefoon moet zeggen tegen haar maar ik wil wel bellen. :/ Grrr.

Overigens gaat 't met vriendlief wel goed, vandaag 5 maanden samen.
Oud 10-05-2006, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ming-Xia schreef op 10-05-2006 @ 12:51 :

Ik weet niet wat ik aan de telefoon moet zeggen tegen haar maar ik wil wel bellen. :/ Grrr.
Is het geen optie om te zeggen: 'ik heb het nieuws gehoord, en ik weet niet goed wta ik moet zeggen, maar ik vind het hartstikke zwaar kut.'?
Werkt bij mij altijd, gewoon zeggen wat je voelt, dat word meestal wel gewaardeerd. Sterkte meid
Oud 10-05-2006, 12:13
T!ne
T!ne is offline
Oh nee hoor Niet weer.. Ben echt niet van zin van er weer in te trappen. Ik voel me enorm gevleid, maar daar blijft het dan ook bij
Oud 10-05-2006, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 10-05-2006 @ 12:56 :
Is het geen optie om te zeggen: 'ik heb het nieuws gehoord, en ik weet niet goed wta ik moet zeggen, maar ik vind het hartstikke zwaar kut.'?
Werkt bij mij altijd, gewoon zeggen wat je voelt, dat word meestal wel gewaardeerd. Sterkte meid
Inderdaad. En anders stuur je een kaartje om te vertellen dat je aan ze denkt
Oud 10-05-2006, 12:39
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 10-05-2006 @ 12:56 :
Ik denk ook dat ik ook zoiets ga zeggen vanavond. Ik had gisteren al een sms naar m'n vader gestuurd dat ik 't klote vond en dat ie kon bellen als ie dat wou enzo en toen kreeg ik een smsje terug dat ie het fijn vond dat ik stuurde.

En bedankt.
Oud 10-05-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-05-2006 @ 09:48 :
Pffff ik wilk met mijn vriendje zoenen, maar hij heeft 3 flinke koortsblaren op zijn lippen
Nou, dan zoen je toch gewoon ergens anders?
Oud 10-05-2006, 13:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-05-2006 @ 12:57 :
Nou, dan zoen je toch gewoon ergens anders?
dat is ook wel leuk, maar gewoon... wil zoenen....
Oud 10-05-2006, 16:07
Verwijderd
Ik ben blij met hem. Er is niemand bij wie ik me zo bloot durf te geven, bij wie ik me zo op mijn gemak voel en niemand die dat zo beseft en daar goed mee om kan gaan. Mijn favoriete plek is in zijn armen....

* en zwijmelt weer rustig verder *
Oud 10-05-2006, 16:27
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
__ schreef op 10-05-2006 @ 12:49 :
WAT SPANNEND, DAT BETEKENT DAT ROOSJE EN WOLTER B MORGEN OOK ALWEER EEN HALF JAAR SAMEN ZIJN OMGWTF.
Oh, ja joh.
Oud 10-05-2006, 16:39
Poor Leno
Poor Leno is offline
Geweldig. NOT.
Oud 10-05-2006, 16:52
__
__ is offline
Citaat:
Roosje schreef op 10-05-2006 @ 17:27 :
Oh, ja joh.
ofwel je maakt me nu belachelijk ofwel je had er zelf nog niet aan gedacht? which one is it?
Oud 10-05-2006, 17:15
Verwijderd
Hmm, we gaan samen lekker 3 nachten naar Antwerpen van de zomer <3 Ik heb er echt enorm veel zin in zeg! 13 juli gaan we al, dat zal me echt goed doen. Dat hij graag met me weg wil, neemt al 1onzekerheid weg

@ Ming-Xia; jeetje, wat een nieuws zeg.. Als je niet durft te bellen / niet weet wat je moet zeggen zou ik idd een kaartje sturen. Sterkte hoor..
Oud 10-05-2006, 17:27
Toet0r
Toet0r is offline
ik zag vandaag een jongen met de perfecte outfit lopen, alleen zn hoofd was niet zo leuk

Vandaag lekker op het strand bij de boulevard gezeten en beste vriendje kwam ook nog even langs
Oud 10-05-2006, 17:28
Verwijderd
Echt, wat een schatten zijn het zeg. Ze toveren toch maar mooi weer een glimlach op mijn gezicht.
En die jongen in de trein... Ik heb genoten van zijn gezicht, want hij was een spelletje aan het spelen op zo'n supersonisch spelletjesding en daar trok ie allemaal gekke bekken bij.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten