Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2006, 17:53
zeep007
zeep007 is offline
aaargghh, waarom kan die niet spontaan en leuk zijn en dan mij verrassen, als dat wel zijn intentie was. Ik heb nu helemaal geen zin meer
Advertentie
Oud 02-06-2006, 18:52
Rioto
ga je er voor een keer voor.. krijg je '' tis net uit met mn ex''
Oud 02-06-2006, 19:00
T!ne
T!ne is offline
Oke daar voelde ik me even slecht om.. Maar ik begrijp het ergens wel.. Vanavond gaan we er toch een superavond van maken
Oud 02-06-2006, 20:35
Verwijderd
Ok. Ik zie het niet meer gebeuren.. maar oh, hoe schattig was dat, toen hij zo lief tegen dat kindje praatte terwijl hij dacht dat niemand het zag.
Oud 02-06-2006, 21:40
Verwijderd
Perfection. Ik wil hier niet meer weg.
Oud 02-06-2006, 21:40
Verwijderd

En nu doettie weer stom. Waarom heb ik nou niet het talent om dingen iets tactischer te brengen. Lieverd, zo was dat helemaal niet bedoeld. Ik ben ook niet kwaad hoor.
Hij kan op mij niet kwaad zijn. Ik wilde dat hij dat kon.
Oud 02-06-2006, 21:55
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ok ik ben gemeen en hij is lief en zo is het altijd geweest
Oud 02-06-2006, 22:35
Verwijderd
*insert domme grijns om het krijgen van een sms*
Oud 02-06-2006, 22:42
T!ne
T!ne is offline
verliefd!!
Oud 02-06-2006, 22:42
fractuur
fractuur is offline
!
Oud 03-06-2006, 02:20
Toet0r
Toet0r is offline
tijdens het werken de hele dag aan het exvriendje moeten denken en dat vond ik dus totaal niet fijn! Kom ik op t eindexamenfeest ook nog een goeie vriend en vriendin van em tegen en dat vond ik ook niet leuk

Verder heb ik toffe vrienden, echt een superavond gehad en kan mn beste vriendin de boom in (ik loop dr een half uur te zoeken, vind dr eindelijk, zegt ze 3 woorden ofzo en verder komt ze ook niet naar me toe ofzo, terwijl ik dat dus wel een paar keer bij haar deed, maarja. Op die manier hoeft het niet!)

&maandag samen met beste vriendje op zn neefjes passen maar ik hoop hem eerder ook nog te zien (liefst morgen, maar dan moet ik oppassen, misschien wil ie wel mee )

zo en nu slapen!
Oud 03-06-2006, 06:51
WolterB
WolterB is offline
Fijn dat ik gisteren nog een poos bij haar ben geweest, zal nu 8 dagen niet zo zijn vanwege mijn stage, waarvoor ik een weg weg ben. Hopelijk is de ontvangst daar een beetje oké zodat ik kan smsen, anders is t niet grappig
Oud 03-06-2006, 08:17
Verwijderd
Vannacht weer heeeerlijk wezen stappen! Ik hou er zo van om van die stiekume blikken uit te wisselen met iemand, en om precies te weten wat de ander denkt.
Kwam mn ex ook nog tegen, met n nieuwe vriendin, moet eerlijk zeggen, het is een leuk meisje Hij had gezegd dat ze een beetje op mij leek, en ja, hij heeft wel gelijk, want ik ben ook gewoon leuk natuurlijk

En nog een uurtje of 55, dan zie ik mn vriend weer.. God, wat heb ik daar zin in zeg!
Oud 03-06-2006, 09:39
woezel
woezel is offline
ik hoop dat ik hem zie vanavond en dat ie niet dronken is.
of mss moet ik hem toch maar niet zien.
Oud 03-06-2006, 10:17
underthabridge
underthabridge is offline
Ben echt zo slecht zonder haar... gewoon een beetje ziek van zelfs. Maarja... nog maar een dag of 8...
Oud 03-06-2006, 11:26
Verwijderd
Ik kan het niet helpen, maar ik vind het stiekem ontzettend jammer dat ie een vriendin heeft. We hadden het zo gezellig afgelopen week. Ik wist vanaf dag 1 hoe het zat, maar het blijft jammer.
Oud 03-06-2006, 13:19
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
De aanhouder wint! Ik voel me zo lekker!
We hebben het voor het eerst sinds lang 'gezellig' gehad en hadden er geen alcohol bij nodig... en het was super! Lekker tegen elkaar aankruipen op de bank en hij kwam weer helemaal los en praatte honderuit.
Nu smst hij me weer heerlijke onzin

We hebben al een nieuwe alcoholvrije date gepland!

Back in love?
Oud 03-06-2006, 13:22
vixen
vixen is offline
Het gaat best ok, eigenlijk. Gisteren enorme ruzie gehad wat natuurlijk weer escaleerde. Maar daarna was het wel leuk weer.
Oud 03-06-2006, 13:34
T!ne
T!ne is offline
Het is zo leuk om te horen dat ik er echt gelukkig uitzie Mensen rondom mij merken het allemaal op. Gisteren echt een leuke avond gehad! Trivial Pursuit gespeeld, meisjes tegen jongens Wij hebben gewonnen ^^ Hem ook zo de hele tijd aan het plagen en hem in de val lokken ivm de vragen *stout*
Toen ik afscheid nam van hem nog wat zitten praten. Hij kan niet geloven dat ik al zo lang een crush heb op hem (mannen zijn blind)
Ik vind dat de vriendin van zijn ex wel vreselijk bot doet! Ze zegt dat hij wel laag gevallen is en dat ik zo'n verschrikkelijk mens ben en zo lelijk.. Soms wil ik gewoon op haar afstappen en haar eens goed mijn gedacht zeggen, maar ten 1e) ik zou het alleen maar erger maken ten 2e) ik zou me alleen maar verlagen tot haar niveau
Dus het gewoon naast me laten gaan en zolang hij gelukkig is met mij en ik met hem is alles super!
Oud 03-06-2006, 13:59
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
We maken veel ruzie want ik ben lastig en hij ook maar hij is ook erg lief. Tja.
Oud 03-06-2006, 14:08
snoopy
snoopy is offline
heerlijk weekje gehad, samen , vooral donderdag toen we uit eten zijn geweest en daarna naar de bioscoop. Echt weer helemaal verliefd en het was net als in het begin, behalve dan die domme jaloezie van mij
Oud 03-06-2006, 14:15
ST*R
ST*R is offline
Gisteravond na een feestje ben ik echt zoo boos op hem geworden, terwijl hij juist zo lief was.. Maar ik kan er gewoon echt niet meer tegen dat hij alles van mij af laat hangen: 'ga jij naar huis? nee? ow dan ik ook niet. vind je het erg als ik dat weekend weg ga?' Doe gewoon wat je zelf wil!! Argh. Maargoed hij bedoelt het allemaal juist lief. En ik was echt gemeen vannacht, en het sloeg allemaal nergens op, en hij blijft ook maar lief doen wat ik niet snap. Dus ik moet maar even extra lief gaan doen om het goed te maken, maarja dat kon ik net om een vage reden echt niet, maar vanavond ga ik lief doen, dat verdient hij.
Oud 03-06-2006, 14:22
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 03-06-2006 @ 14:34 :
Het is zo leuk om te horen dat ik er echt gelukkig uitzie Mensen rondom mij merken het allemaal op. Gisteren echt een leuke avond gehad! Trivial Pursuit gespeeld, meisjes tegen jongens Wij hebben gewonnen ^^ Hem ook zo de hele tijd aan het plagen en hem in de val lokken ivm de vragen *stout*
Toen ik afscheid nam van hem nog wat zitten praten. Hij kan niet geloven dat ik al zo lang een crush heb op hem (mannen zijn blind)
Ik vind dat de vriendin van zijn ex wel vreselijk bot doet! Ze zegt dat hij wel laag gevallen is en dat ik zo'n verschrikkelijk mens ben en zo lelijk.. Soms wil ik gewoon op haar afstappen en haar eens goed mijn gedacht zeggen, maar ten 1e) ik zou het alleen maar erger maken ten 2e) ik zou me alleen maar verlagen tot haar niveau
Dus het gewoon naast me laten gaan en zolang hij gelukkig is met mij en ik met hem is alles super!
Tja, die is natuurlijk pissig dat haar vriendin pijn gedaan wordt, maar het is wel vreselijk kinderachtig. Je zou eventueel kunnen uitleggen dat je verliefd op 'm geworden bent en er niets aan kon doen en ook niet gedacht had dat het wederzijds zou zijn/worden, maar goed, waarschijnlijk hebben vriendin en ex daar nu toch geen oor voor.

Verder voel ik me eigenlijk prima
Oud 03-06-2006, 15:59
Iduna
Iduna is offline
Ik moet zeggen dat ik niet helemaal goed functioneer, maar ik voel me goed. Ik geniet van de aandacht, maar ik weet goed dat ik er niks mee kan/wil doen. Maar goed, ik voel me heerlijk zweverig en de zon helpt daar ook goed bij.
Oud 03-06-2006, 16:26
Verwijderd
Samen zijn is heerlijk! Lekker staan springen en gek doen op fantastische muziek is uiteraard altijd goed. Wel een beetje jammer dat ik onwijs verkouden ben, bijna niet kan praten omdat ik last van mijn keel heb en wat verhoging heb, maar dan is het ook fijn om samen te zijn. Praktisch ook, want dan kan hij voor me praten en hij is net op de fiets gesprongen om sinaasappels te halen
Oud 03-06-2006, 16:38
zeep007
zeep007 is offline
ik heb alvast een heeeeel mooi cadeautje gekocht voor hem, hoop dat ie het mooi vind. Ben namelijk nu wel blut Maar het verdient ook wel wat, iedere dag het met mij uithouden...
Oud 03-06-2006, 17:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Heel-erg-slecht.
Onbeantwoorde liefde hč, as usual.
Oud 03-06-2006, 18:13
Verwijderd
Gaat wel. Het is goed dat ik niet naar hem toe ga vanavond, dat zou weer uitlopen op een ramp ben ik bang.
Verder weet ik niet wat ik van vanavond moet verwachten. Waarschijnlijk een hele hoop gepraat, maar helemaal geen uitkomst. Maar dat kun je verwachten met die twee.

En vanmiddag was echt wel maf. Ik ken hem niet eens persoonlijk ofzo, en toch kreeg ik bijna een hartverzakking. Ik moet dat toch echt eens afleren. Ik krijg hartverzakkingen op de meest ongelegen momenten, bij de meest onverwachte personen.
Oud 03-06-2006, 18:15
I C U
I C U is offline
ARGH! Ik weet niet van wie ik nu meer baal, van mezelf of van haar. En wat moet ik er in jezusnaam verder mee? Ik wil niet, ik doe het niet, maar ergens heb ik het idee dat ik ertoe gedwongen ga worden. BAH!

Verder was het donderdag supertof, en vanaaf gaat echt gék worden! OEH! I need it...
Oud 03-06-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 03-06-2006 @ 19:15 :
ARGH! Ik weet niet van wie ik nu meer baal, van mezelf of van haar. En wat moet ik er in jezusnaam verder mee? Ik wil niet, ik doe het niet, maar ergens heb ik het idee dat ik ertoe gedwongen ga worden. BAH!
Klinkt gezellig....
Oud 03-06-2006, 19:32
Verwijderd
hetisbijnamaandag!hetisbijnamaandag!hetisbijnamaandag!

Mezelf alleen morgen nog zien te vermaken, en maandag ga ik de hele dag hyper zijn. Want ik mis hem, en wil wel weer eens zoenen!!
Oud 03-06-2006, 20:36
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
guitarist schreef op 01-06-2006 @ 20:55 :
Met wie ??
stommie.
het was niks, maar dat was te verwachten.
Oud 03-06-2006, 20:38
guitarist
guitarist is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-06-2006 @ 21:36 :
stommie.
Oud 03-06-2006, 22:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gadje schreef op 03-06-2006 @ 21:36 :
stommie.

Verder: goedgoedgoed!!
Oud 04-06-2006, 09:41
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar vanmiddag. We zien ewl hoe het loopt, ik ben bang dat ik verstandige mag uithangen.
Oud 04-06-2006, 11:46
Verwijderd
waarom moet ie nou weer werken het hele weekend
Oud 04-06-2006, 12:38
Verwijderd
Ik denk erover om het uit te maken.
Ik heb de laatste tijd echt het idee dat het een beetje van mijn kant moet komen, en dat ik een blok aan zijn been ben enzo. Ik gedraag me ook veel te jaloers, dat weet ik, en daar heb ik ook geen zin meer in.

Oud 04-06-2006, 12:39
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 03-06-2006 @ 19:15 :

Verder was het donderdag supertof, en vanaaf gaat echt gék worden! OEH! I need it...
Ik neem aan dat ik weet wat je bedoelt. Wat een gekkenhuis. Sommige mensen!

Hij was er gister ook.. en ik heb hem genegeerd, ondanks de alcohol in mijn lichaam. Ik hoor en zie gewoon niet wat ik wil zien. Ik ontdek het liever zelf, kom er liever zelf achter hoe iemand in elkaar zit, maar nu... ik weet niet. Ik denk niet dat hij goed voor me zou zijn.

Maar verder was het zo gezellig! Bijna alle meisjes mee en de mensen van school.. ik heb zo'n geweldige avond gehad. Jarig zijn is toch best wel heel leuk
Oud 04-06-2006, 12:47
I C U
I C U is offline
@ Nala: Gezellig is niet het juiste woord. Echt niet. Maar het komt wel goed, ik laat me niet dwingen. Bekijk het even...

@ Cytherea: Tja, ik neem aan dat je weet wat ik bedoel, ik heb het je geloof ik uitgelegd

Gisteravond was echt leuk! Dat dan weer wel! O man, echt hé, vanaf komende dinsdag alleen maar van dit soort avonden, ongeveer... Heerlijk!

O, en misschien wordt het tijd voor grenzen
Oud 04-06-2006, 12:47
Methuselah
Methuselah is offline
Vanavond zie ik haar weer, heb haar sinds vrijdag zeven uur 's avonds ofzo niet meer gezien. Doet wel vreemd, als je de week voordien eigenlijk gewoon samenwoont.
Oud 04-06-2006, 14:41
Mephisto
Mephisto is offline
ik moet een set keuzes maken die ongetwijfeld tot lastige gesprekken leiden; en ik heb ook nog geen idee wat't gaat worden.
Oud 04-06-2006, 14:54
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 04-06-2006 @ 13:38 :
Ik denk erover om het uit te maken.
Ik heb de laatste tijd echt het idee dat het een beetje van mijn kant moet komen, en dat ik een blok aan zijn been ben enzo. Ik gedraag me ook veel te jaloers, dat weet ik, en daar heb ik ook geen zin meer in.

Ik denk dat dat "jaloers gedragen/voelen" echt niet weg gaat door het uit te maken. Het wordt misschien alleen maar erger, omdat je nu nog machtelozer staat, want hij is dan niet meer "van jou".
Over dat andere probleem kan ik niets zeggen, want daar weet ik verder niet zoveel van af.

Sterkte!
Oud 04-06-2006, 15:02
Verwijderd
Hij lijkt ineens zo anders. En dat is niet slecht ofzo, juist goed. Hij is veel rustiger, alsof hij nu een soort zekerheid heeft gekregen die hij wilde zonder het echt te weten. Grappig om te merken
Ik betrap me er wel op dat ik nog vaak zeg dat hij mijn vriend is. Soms vraag ik zelfs wanneer we gaan trouwen

Fijn dat we bijna vakantie hebben
Oud 04-06-2006, 15:16
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij breekt keer op keer mijn hart en het gaat gewoon niet. Ik wil zo graag zo graag maar we hebben altijd ruzie en het lijkt altijd mis te gaan.
Oud 04-06-2006, 15:42
fractuur
fractuur is offline
Ik belde hem net onder het voetballen. En hij vond het niet eens heel erg.
Oud 04-06-2006, 15:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-06-2006 @ 13:47 :
Vanavond zie ik haar weer, heb haar sinds vrijdag zeven uur 's avonds ofzo niet meer gezien. Doet wel vreemd, als je de week voordien eigenlijk gewoon samenwoont.
Niet dus. Ze heeft weer koorts en dus moet ze morgen naar de dokter van haar moeder, bij haar thuis...

En ze ziet haar examens totaal niet meer zitten, heb haar daarnet ook al moeten opbellen om haar te troosten en moed in te spreken, en nu op msn weer... Ik wil haar gewoon kunnen knuffelen nu...
Oud 04-06-2006, 16:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ Methuselah: Kun jij niet naar haar toe dan? Dan kun jij haar knuffelen en lekker verzorgen en kan zij morgen gewoon thuis naar de huisarts (al weet ik niet of die er morgen is, op 2de pinksterdag? Maar als het erger wordt, kan ze sowieso langs de huisartsenpost).
Oud 04-06-2006, 16:18
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-06-2006 @ 17:10 :
@ Methuselah: Kun jij niet naar haar toe dan? Dan kun jij haar knuffelen en lekker verzorgen en kan zij morgen gewoon thuis naar de huisarts (al weet ik niet of die er morgen is, op 2de pinksterdag? Maar als het erger wordt, kan ze sowieso langs de huisartsenpost).
Nopes, ik zit op kot met als enige vervoermiddel m'n fiets en ze woont ongeveer 30min met de auto van hier, via autostrade, dus da's wel meteen 'n eind fietsen. En dat gaan haar ouders sowieso ook nooit goed vinden vrees ik...
Huisartsen hier in België zijn anders geregeld, dus da's geen probleem, er is sowieso wel 'n dokter van wacht in de buurt.
Verwijderd
Ik baal nog steeds een beetje om heel eerlijk te zijn. Het helpt dat ik toch al wist dat het niet kon, omdat ie bezet is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je aan Temptation Island mee zou doen om de relatie van iemand anders naar de klote te helpen. Eigenlijk ben ik er daarom heel blij mee dat er niks gebeurd is en heb ik ook niet hard m'n best gedaan, anders had ik me zo schuldig gevoeld.

Toch is het ook goed om te weten dat ik toch wel goed in de markt ligt, om het maar even heel plat te zeggen Dus ik voel me eigenlijk best goed.
Aurora
Aurora is offline
Jezus, ik kan niet eens meer fatsoenlijk slapen en eten.

Regels voor berichten