![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net zo openminded als de paus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() geen krant ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Beetje hetzelfde om in een topic over kapitalisme een stuk uit de marxistische krant te gebruiken als afsluiting. Slaat ook helemaal nergens op. Je hebt vreemde manieren meisje. Hoewel t wel te verklaren valt, gewoon alles negeren en door je eigen tunneltje blijven turen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Anyway, er van uit gaan dat de Hamas er best wel eens achter kon zitten, opzettelijk of per ongeluk, is helemaal niet zo'n gekke veronderstelling. Ze geven geen ruk om levens, ook niet van hun eigen mensen, hun populariteit is tanende, ze hebben een excuus nodig om hun bestand op te zeggen en verder hadden zowel de middelen als een motief om zoiets in scene te zetten. Het is dus aannemelijk, maar niet onomstotelijk te bewijzen. Citaat:
||
Citaat:
Dat jij of ik het doet ala, maar van een organisatie van formaat mag je dat niet verwachten. |
![]() |
||
Citaat:
En again, het blijft onzinnige speculatie met grote woorden waar je geen bevestiging voor hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is het vreemd eraan. Maargoed, zal ik dan maar de conclusie trekken? We weten niet wat er gebeurd is, er zijn namelijk teveel tegenstrijdigheden en vraagtekens. Dat het echter geen goed zal doen voor de situatie, dat is een feit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
School laat zwarte kindjes apen spelen
BRISTOL - Een Britse moeder heeft de basisschool van haar 7-jarige zoon beschuldigd van racisme. De jongen en zijn vriendje, beiden zwart, moesten in een toneelstuk apen spelen. De jongetjes zijn de enige zwarte kinderen van de klas en hadden naar eigen zeggen liever een andere rol toebedeeld gekregen. De rol van jager viel blanke kinderen ten deel. Volgens moeder Lorraine Rees is er sprake van schaamteloos racisme. Overigens speelden drie andere blanke kinderen eveneens aap. De schoolleiding laat de kwestie onderzoeken. (AP) http://www.ad.nl/buitenland/article426124.ece ![]() ![]() Je mag haar zoontje zeker ook geen banaan aanbieden. Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een flinke lange periode zonder noemenswaardige aanslagen, doet de huidige israelische politiek met hun beleid minder goed dan een periode van aanslagen. Op dezelfde manier dat Bush aanslagen nodig heeft om zn beleid te kunnen verantwoorden. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het is verder belachelijk om te stellen dat Israël een reden zou willen scheppen om de Gazastrook binnen te vallen. De terugtrekking scheelt slachtoffers en geld en kweekt genoeg goodwill. Dat alle voormalige nederzettingen zijn opgevult met terreurtrainingskampen is het probleem van de PA en tevens een probleem dat het beste vanuit de lucht te bestrijden is. Oftewel: er is domweg geen reden waarom Israël zoiets zou doen.
Laatst gewijzigd op 26-06-2006 om 15:58. |
![]() |
||
Citaat:
Israel kan z'n beleid niet meer verantwoorden zonder aanslagen. Daar komt het op neer, en dat is opzich helemaal geen gekke bewering. |
![]() |
||
Citaat:
Een waarbij je er al onterecht van uit gaat dat Israël een intrinsieke wens tot agressie heeft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij gaat er vanuit dat er in palestina 1 partij is met die wens, ik ga er vanuit dat er ook daar meerdere groeperingen zijn met die wens. Dat politieke belangen weinig te maken hebben met wat het volk wilt, dat bewijst de USA weereens perfect. In alle gevallen echter wil het gros van de bevolking het liefst gewoon een rustig bestaan. |
![]() |
||
Citaat:
Mooie eis. De conclusie die Olmert echter vervolgens trekt, doet me wederom twijfelen aan zijn verstand. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het over die uitspraak van Olmert welke weer eens erg over de top is: Die vent kan 2 dingen erg goed: Roepen; We gaan jullie allemaal liquideren. En roepen; Ze willen ons allemaal vernietigen. Dat ik die actie als een keurige actie zie blijft staan hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Palestijne ontvoeren militair. Zij eissen dat vrouwen en kinderen worden vrijgelaten (kinderen in de gevangenis ![]() Duidelijk geen verstand. ![]() Trouwens, de mens word steeds naiefer hier.
Laatst gewijzigd op 27-06-2006 om 08:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wit-Rusland bevriest banktegoed van Bush en Rice
(Novum/AP) - Wit-Rusland gaat de eventuele banktegoeden en aandelen die de Amerikaanse president George Bush en minister van buitenlandse zaken Condoleezza Rice in het land hebben uitstaan, bevriezen. Dat hebben de autoriteiten maandag verklaard. De maatregel is een reactie op de beslissing van Washington om de Wit-Russische president Aleksandr Loekasjenko financiële sancties op te leggen, waaronder het bevriezen van tegoeden die zich in de Verenigde Staten bevinden en een verbod aan Amerikanen om zaken met hem te doen. Het was onduidelijk of Bush en Rice ook werkelijk tegoeden in Wit-Rusland hebben, en de Amerikaanse ambassade kon niet meteen commentaar geven. De VS en de Europese Unie legden de autoritaire Loekasjenko, die sinds 1994 aan de macht is, sancties op nadat hij in maart verkiezingen had gewonnen die algemeen als oneerlijk worden beschouwd. http://www.nieuws.nl/246884/Wit-Rusl...n_Bush_en_Rice |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo werkt Israel toch, t is of liquideren, of ze ontvoeren je gewoon en gooien je in de gevangenis. |
![]() |
||
Citaat:
Eerlijke processen voor palestijnen bestaan ook niet in Israel, dus ik denk dat de vegelijking met Guantanamo inderdaad de juiste is. |
![]() |
||
Citaat:
Palestijnse strijders worden direct geassocieerd met terroristen terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Beide landen zijn (op een laag pitje) met elkaar in oorlog.
||
Citaat:
Achja, dat is t em een beetje he, volgens Israel en zn vriendje USA heeft Israel alle rechten en Palestina geen. Met zo'n houding is het ook niet vreemd dat er oorlog is. (overigens zal ik zo vast weer een ban krijgen van een forumbaas zonder enig logisch verstand, dus waarschijnlijk tot over een weekje ofzo). |
![]() |
||
Citaat:
"de reclame is discriminerend voor Nederlanders, om reden van het feit dat men met een vies gezicht danwel misprijzend zegt: 'Hollander!' Alsof de Nederlander gierig en onbeleefd is. " Zou je eens moeten proberen met het woord turk (ik neem aan dat we allemaal de oude Van Dale definitie van het woord turk nog wel kennen). |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik aan feiten afkeur is dat de Palestijnen minderjarigen gebruiken bij gevechten en voor aanslagen. Dat jij daar direct een half boek bij moet verzinnen is verder iets dat ik niet kan helpen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Israël is klaar voor inval
Door JOOP MEIJERS JERUZALEM - Israël moet alle vrouwelijke en alle minderjarige Palestijnse gevangenen vrijlaten, in ruil voor informatie over het lot van de eergisteren door Hamas ontvoerde Israëlische soldaat Ilan Shalit. Dat eist de militaire vleugel van Hamas. Shalit werd gegijzeld door Palestijnse activisten die via een tunnel onder de Israëlisch-Palestijnse grens een Israëlische stelling aanvielen aan de grens met de Gazastrook. Bij die aanval werden twee Israëlische militairen en twee Palestijnen gedood. Na de actie ontvoerden de Palestijnen de Israëlische militair die waarschijnlijk wordt vastgehouden in het zuiden van de Gazastrook. De Israëlische minister Ramon (Justitie) wil onder geen voorwaarde met terroristen onderhandelen: ,,We roepen de Palestijnen op Ilan vrij te laten. Als dat niet gebeurt, zijn wij gedwongen pijnlijke operaties uit te voeren om hem te bevrijden.’’ Het Israëlische leger heeft de Gazastrook hermetisch van de buitenwereld afgesloten. Israëlische troepen staan klaar voor een grote militaire actie in Gaza, als premier Olmert daartoe opdracht geeft. Frankrijk probeert te bemiddelen, omdat de ontvoerde soldaat ook de Franse nationaliteit heeft. De Palestijnse premier Haniyeh wil volgens de krant Haaretz een vreedzame oplossing. Hij vreest dat een Israëlische actie het einde betekent van de Hamas-regering. De in Syrië opererende politieke leider van Hamas, Khaled Meshal, wil dat Hamas de Israëlische soldaat vasthoudt tot Israël de Hamas-eisen inwilligt. http://www.ad.nl/buitenland/article432364.ece Kennelijk gaat alles inclusief hamas regering plat als ze die soldaat niet vrijlaten. Nu ja, ik kan er niet rouwig om worden, ik denk alleen niet dat de soldaat in kwestie het zal overleven, maar ja, net alsof daar ooit al kans op was. Hopelijk wordt de machtstrijd tussen fatah en hamas hiermee wel in een klap in het voordeel van de fatah beslist, want dan is er tenminste nog een kans op vrede.
|
Bij supermarkt shoppen voor een date
In een Plus supermarkt in Almere Buiten kan je shoppen voor een date. Consumenten die op zoek zijn naar een partner kunnen een speciaal paars vrijgezellenmandje pakken. "Ik zie mensen met een paars mandje regelmatig telefoonnummers uitwisselen", zo zegt de eigenaar van de supermarkt Ed de Greef. Vooral 30-plussers gebruiken de mandjes. "Voor hen is het misschien moeilijker contact te leggen. Ze gaan toch minder vaak naar de kroeg denk ik". Het is niet bekend of er relaties voortgekomen zijn uit het idee. De eigenaar kreeg vooral van veel vrijgezelle vrouwen het verzoek voor de vrijgezellenmandjes, en heeft het daarom ingevoerd. Een woordvoerster van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) is goed te spreken over de actie. "Het is algemeen bekend dat de supermarkt een geliefde ontmoetingplek is. Mensen kijken bij elkaar in het mandje om te zien of ze éénpersoonsgerechten kopen. Dat leidt tot geflirt aan de kassa". Vrijgezellen zijn niet verplicht om mee te doen aan de actie. Vrijgezelle klanten die niet op zoek zijn naar een date, kunnen gewoon een normaal mandje gebruiken. bron Leuk initiatief. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |