Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2006, 12:40
Orpheo
Orpheo is offline
kan iemand me even een update geven of beter; een samenvatting? want 20 pagina's ga ik echt niet lezen, maar wil wel weten wat er gebeurd is!!
Oud 16-08-2006, 12:41
Tiño
Tiño is offline
als ie al op scholieren.com komt en dan ook nog op l&r , dan vindt hij t vast wel een leuk topic en schaamt ie zich alleen maar voor zn eigen kinderachtige gedrag hoor
Oud 16-08-2006, 12:42
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-08-2006 @ 13:40 :
kan iemand me even een update geven of beter; een samenvatting? want 20 pagina's ga ik echt niet lezen, maar wil wel weten wat er gebeurd is!!
meisje(martina 1991) vindt een jongetje van 15 leuk. ze kent em van school, spreekt n keer wat met em af, hij reageert leuk, keer daarop weer, keer daarop komt ie niet opdagen.

gewoon een puberale verliefdheid met wat perikelen.de jongen is nog op vakantie ofzo, die ziet ze over 2weken weer op school, dan gaat t verhaal verder...
Oud 16-08-2006, 13:15
Orpheo
Orpheo is offline
zo, kheb t net doorgelezen

hmm. wat een jerk is die gozer! niet even laten weten waarom, en er waren/zijn genoeg middelen van communicatie!

damn, now i'm hooked too...
Oud 16-08-2006, 13:22
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 16-08-2006 @ 13:27 :

Dom van mij.

Verwijder deze topic maar!
Kleine kans dat hij dit heeft gelezen hoor
Oud 16-08-2006, 23:59
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Heb het net ook helemaal gelezen, wat begon het schattig!

Ik denk dat je er teveel achter zoekt, zeker over zijn moeder. Het is best moeilijk mensen te beoordelen, zeker als je ze maar heel even hebt gezien. Je bent al best wel onzeker over jezelf, dus dan ga je heel snel denken: "ze mag me niet" (heb ik zelf ook altijd)

Volgens mij heeft hij dit topic niet gelezen, want als je veel forumt dan zou je toch ook msn moeten hebben? Altans, de meeste forummers zijn wel op z'n minst een beetje bekend op internet enzo dus dan hebben ze toch ook wel msn... en echt super vervelend dat hij geen msn heeft. Ik zit nu ook met een jongen en die kan niet goed msnnen (typt/schrijft moeilijk) en dat vind ik verschrikkelijk irritant want ik msn heel veel...

Ik zou hem in ieder geval wel ff bellen ofzo voor een verklaring, dan weet je zelf ook waar je aan toe bent. Stuur hem anders een briefje ofzo, gwoon in de bus stoppen en hard wegrennen of laat je vriendin dat doen!
Oud 17-08-2006, 09:15
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Marloes-Nanouk schreef op 17-08-2006 @ 00:59 :

Volgens mij heeft hij dit topic niet gelezen, want als je veel forumt dan zou je toch ook msn moeten hebben? Altans, de meeste forummers zijn wel op z'n minst een beetje bekend op internet enzo dus dan hebben ze toch ook wel msn... en echt super vervelend dat hij geen msn heeft. Ik zit nu ook met een jongen en die kan niet goed msnnen (typt/schrijft moeilijk) en dat vind ik verschrikkelijk irritant want ik msn heel veel...
Ik forum veel én heb geen MSN. Toch heb ik veel contact met sommigen hier op het forum. Je redenering klopt in ieder geval niet. Net alsof je MSN moet hebben als je veel forumt . Als je nou zei dat je MSN moet hebben als je mee wil komen met de populaire mensen op school....
Oud 17-08-2006, 10:30
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
ik bedoelde het niet zo dat je anders niet mee kan komen ofzo hoor! Maar ik dacht: als iemand veel forumt en veel internet zullen ze meestal wel msn hebben...

sorry als dit arrogant ofzo overkwam, niet zo bedoeld!
Oud 17-08-2006, 11:26
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Tiño schreef op 16-08-2006 @ 13:42 :
meisje(martina 1991) vindt een jongetje van 15 leuk. ze kent em van school, spreekt n keer wat met em af, hij reageert leuk, keer daarop weer, keer daarop komt ie niet opdagen.

gewoon een puberale verliefdheid met wat perikelen.de jongen is nog op vakantie ofzo, die ziet ze over 2weken weer op school, dan gaat t verhaal verder...
Hij is 16 en geen jongentje, hoe komt het dat ik me een beetje belachelijk voel hoe jij het omschrijf? Ik bedoel; echt zo: Een puberale verliefdheid. Net als mijn ouders, die noemen het kalverliefde. Kan het dan echt niet, liefde op die leeftijd?

Misschien kom ik een beetje beledigd over, zo bedoel k het niet iig..

Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 11:33.
Oud 17-08-2006, 11:31
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Marloes-Nanouk schreef op 17-08-2006 @ 11:30 :
ik bedoelde het niet zo dat je anders niet mee kan komen ofzo hoor! Maar ik dacht: als iemand veel forumt en veel internet zullen ze meestal wel msn hebben...

Onee, ik begrijp het wel. En ik vind dat je niet arrogant overkomt.

Maar miss is het beter als k gewoon een hele nieuwe topic maak, als dat mag, en deze topic verdwijnt. Dan maak ik bijv. een hele korte samenvatting, een algemene. Zodat hij er niet achter kan komen, want het kan natuurlijk altijd zo zijn. Of zijn vrienden lezen dit en het komt hen bekend voor. En voor anderen is het ook makkelijker. Ik snap heus wel dat mensen niet zoveel pagina's gaan lezen.

Is dat niet de oplossing
Oud 17-08-2006, 19:21
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Marloes-Nanouk schreef op 17-08-2006 @ 11:30 :

Ik wees je alleen op je foute redenering. Misschien deed ik dat wat ongenuanceerd. Dat moet ik nog leren .
Oud 17-08-2006, 22:03
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 17-08-2006 @ 12:26 :
Hij is 16 en geen jongentje, hoe komt het dat ik me een beetje belachelijk voel hoe jij het omschrijf? Ik bedoel; echt zo: Een puberale verliefdheid. Net als mijn ouders, die noemen het kalverliefde. Kan het dan echt niet, liefde op die leeftijd?

Misschien kom ik een beetje beledigd over, zo bedoel k het niet iig..
die gozer vatte het even voor mij samen. en om eerlijk te zijn, zijn samenvatting klopt eigenlijk wel heel aardig. tuurlijk KAN je wel echte liefde hebben op je 16e, maar ik ben zo'n scepticus dat ik niet geloof in echte en ware liefde.

niet meer.
Oud 18-08-2006, 10:22
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-08-2006 @ 23:03 :
die gozer vatte het even voor mij samen. en om eerlijk te zijn, zijn samenvatting klopt eigenlijk wel heel aardig. tuurlijk KAN je wel echte liefde hebben op je 16e, maar ik ben zo'n scepticus dat ik niet geloof in echte en ware liefde.

niet meer.
Oke, neem me niet kwalijk..
Oud 18-08-2006, 11:03
vedetje
vedetje is offline
Citaat:

niet meer.

is liefde niet altijd echt en waar?
eeuwig daarentegen is wat anders

blijven posten hé Martina, vanaf dat je weer wat contact ermee hebt willen wij het weten
Oud 18-08-2006, 17:51
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:

niet meer.
Dan hoeft hij nog niet jongetje te zeggen, dat kwam ook raar op mij over. Maar goed.

Verder wat vedetje zegt he martina1991.
Oud 18-08-2006, 18:18
Lente
Lente is offline
waar gaat dit nou nog over? tis toch klaar met die jongen?
Oud 19-08-2006, 11:25
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Lente schreef op 18-08-2006 @ 19:18 :
waar gaat dit nou nog over? tis toch klaar met die jongen?
Ja ik wacht nog ff af..
Oud 19-08-2006, 11:26
martina1991
martina1991 is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 18-08-2006 @ 18:51 :
Dan hoeft hij nog niet jongetje te zeggen, dat kwam ook raar op mij over. Maar goed.

Verder wat vedetje zegt he martina1991.

!!
Oud 19-08-2006, 11:42
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
vedetje schreef op 18-08-2006 @ 12:03 :
is liefde niet altijd echt en waar?
eeuwig daarentegen is wat anders

blijven posten hé Martina, vanaf dat je weer wat contact ermee hebt willen wij het weten
nee. liefde is niet echt. liefde is niet waar. liefde is een leugen, zelfbedrog. wie houdt je nu voor de gek? liefde is alleen maar jezelf expres pijnigen. Ja soms heb je ook mooie momenten, maar het gros is pijnlijk, verrot, bedorven. Zijn die mooie momenten het dan waard? ik vind van niet.

Er zijn 3 dingen eeuwig en constant in dit universum:

de dood
Belasting
muziek

de rest is bijzaak.

Dus beter kappen we er gewoon allemaal mee, duik je je bed in, spaanplaatje erop, zand erop, want het leven en liefde is zinloos. de liefde en verliefdheid is zo relatief. wat voor mij echt is, is voor jou leugen, en andersom. Maar wij mensen zijn an sich al te dom om dat in te zien. De mensheid is gewoon dom. Al worden we ondergezeken door aliens zijn we nog te dom om dat in te zien.
Oud 19-08-2006, 11:43
Orpheo
Orpheo is offline
waar komt die melancholie en scepticisme vandaan.....
Oud 19-08-2006, 13:58
martina1991
martina1991 is offline
Waar gaat dit over?
Oud 19-08-2006, 14:30
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
martina1991 schreef op 19-08-2006 @ 14:58 :
Waar gaat dit over?

de een na grootste leugen die de wereld in is geholpen en waar de mensheid massaal voor valt:

liefde.
Oud 19-08-2006, 15:54
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-08-2006 @ 15:30 :
de een na grootste leugen die de wereld in is geholpen en waar de mensheid massaal voor valt:

liefde.
Wat is de grootste dan?
Niet dat ik het met je eens ben, trouwens , maar dat is geen discussie om in dit topic te voeren denk ik.
Oud 19-08-2006, 16:07
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Saarah schreef op 19-08-2006 @ 16:54 :
Wat is de grootste dan?
Niet dat ik het met je eens ben, trouwens , maar dat is geen discussie om in dit topic te voeren denk ik.
ik denk dat ie met de grootste leugen god/de bijbel oid bedoelt
Oud 19-08-2006, 22:15
Poepkind
Poepkind is offline
Binnenkort zit je op 500 reply's en gaat er vanzelf een slotje op. Dan kan je meteen een topic openen met een samenvatting en dergelijke! Ik heb het tijdje terug gelezen en het klinkt echt lief!

wbt "kalverliefde" "echte liefde" etc, mijn mening is dat je op deze leeftijd veel sneller en gemakkelijker heftige gevoelens kan hebben dan als pak em beet op je 40e. Je bent veel verliefder veel nerveuzer enzo. Maar de gevoelens gaan ook sneller weg en de relatie is ook sneller voorbij. Het verschil tussen sprint en marathon! Het is wel minder serieus, maar het hoeft niet! Ken in mijn omgevinf mensen die getrouwd zijn met hun jeugvriendjes. Maar over het algemeen is het gewoon kort maar krachtig, en ook minder serieus.

Blijf ons op de hoogte houden aks er weer iets gebeurt!
Oud 19-08-2006, 22:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-08-2006 @ 17:07 :
ik denk dat ie met de grootste leugen god/de bijbel oid bedoelt

*toeters en bellen*

we have a winner.

De grootste leugen is religie. religie is de grootste, meest massale en omvangrijke vorm van georganiseerde misdaad. Het consequent voorschotelen van leugens, dat is religie. En 90% van de mensheid is er voor gevallen. Ondersteunt weer mijn stelling dat de mensheid dom is.
Oud 20-08-2006, 10:46
Jones
Citaat:
Orpheo schreef op 19-08-2006 @ 23:37 :
*toeters en bellen*

we have a winner.

De grootste leugen is religie. religie is de grootste, meest massale en omvangrijke vorm van georganiseerde misdaad. Het consequent voorschotelen van leugens, dat is religie. En 90% van de mensheid is er voor gevallen. Ondersteunt weer mijn stelling dat de mensheid dom is.
Echt, kruip terug in je bed.

OT: Kom maar op met die samenvatting
Oud 20-08-2006, 11:20
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Jones schreef op 20-08-2006 @ 11:46 :
Echt, kruip terug in je bed.

OT: Kom maar op met die samenvatting
die is al gemaakt. een paar posts terug. begin deze week is ie gemaakt.
Oud 20-08-2006, 11:26
Verwijderd
martina1991, als je meer advies wilt, mag je gerust een nieuw topic openen, maar dit gaat een beetje teveel offtopic.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten