Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:03 :
ik snap niet hoe je dat daaruit opmaakt.
Omdat je doet, alsof je moet kiezen tussen Hezbollah of Israel (met het wijzen van het beschuldigend vingertje).
Advertentie
Oud 30-07-2006, 17:21
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 17:52 :
deze mensen zelf waarschijnlijk achter de Hezbollah staan (nee, dat maakt hun geen doelwit);
Jawel. Zo laten de cijfers ook blijken.

"All those now in south Lebanon are terrorists who are related in some way to Hezbollah," Mr Ramon said.

Volgens de leger top is gewoon iedereen een terrorist. Dus inderdaad, ze slachten alleen terroristen af. Ze noemen burgers gewoon terroristen.

(http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5219360.stm)
Oud 30-07-2006, 17:22
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Israeli troops are storing the bodies of dead Hizbullah fighters in refrigerated containers for use in a possible prisoner swap, it emerged today.

The military, which admitted to the practice, would not say why it was keeping the bodies. But security officials told the Associated Press that Hizbullah corpses had been used as bargaining chips in a previous prisoner swap and they were being collected for the same reason now.

The army said six bodies of Hizbullah fighters had been taken back to Israel and were being held in refrigerators until Israel's political leaders decided what to do with them. Israel has special cemeteries for Palestinian and Lebanese militants killed in fighting with Israel. Under the Geneva conventions the burial of war dead "should be honourable, and, if possible, according to the rites of the religion to which the deceased belonged".

The quick burial of complete bodies is important in both the Jewish and Muslim faiths.

In early 2004, Israel swapped hundreds of Arab prisoners and scores of guerrilla corpses for three dead Israeli soldiers and a kidnapped Israeli businessman.
http://www.guardian.co.uk/syria/stor...830610,00.html
En wederom schenden ze humanitair recht.
Oud 30-07-2006, 17:26
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:11 :
Omdat je doet, alsof je moet kiezen tussen Hezbollah of Israel (met het wijzen van het beschuldigend vingertje).
de wereld heeft gekozen, en daar maak ik een opmerking over.

Terwijl:
http://www.news.com.au/heraldsun/sto...007220,00.html
Oud 30-07-2006, 17:26
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-07-2006 @ 18:11 :
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4314898.stm
En toch laat de praktijk zien dat het nog regelmatig gebeurt.

http://www.btselem.org/english/Human...Beit_Hanun.asp
Oud 30-07-2006, 17:27
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 15:28 :
Smerige joden honden. T zijn net nazi's. Alleen nazi's logen nooit.
Kanker racist..

Ik zweer het je kerel, hoe jij praat op dit forum, Adolf zou zijn petje ervoor af doen.
Oud 30-07-2006, 17:28
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:27 :
Kanker racist..

Ik zweer het je kerel, hoe jij praat op dit forum, Adolf zou zijn petje ervoor af doen.
Dat wordt een ban. Geen kanker verwensen aub.
Oud 30-07-2006, 17:30
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 18:28 :
Dat wordt een ban. Geen kanker verwensen aub.
In dat geval, leer hem dan eens normaal praten man.

Smerige Joden honden

Joden vergelijken met nazi's.

Hier gaat een knopje om kerel.
Oud 30-07-2006, 17:30
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:27 :
Kanker racist..

Je bent een leugenaar en een moordenaar, meer niet.
Heeft niks met racisme te maken, heeft te maken met jullie acties en jullie woorden.

Het was zeker beter geweest als Adolf zn werk had afgemaakt. Hadden we nu een enorm probleem minder.
Oud 30-07-2006, 17:31
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:30 :

Smerige Joden honden

De daden van Israel laten zien dat het inderdaad smerige joden honden zijn die de meeste truukjes van ze hebben afgekeken van de nazi's.
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:30 :
Je bent een leugenaar en een moordenaar, meer niet.
Heeft niks met racisme te maken, heeft te maken met jullie acties en jullie woorden.

Het was zeker beter geweest als Adolf zn werk had afgemaakt. Hadden we nu een enorm probleem minder.
Kerel, Joden zijn onuitroeibaar, leg het je er maar bij neer.
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:26 :
de wereld heeft gekozen, en daar maak ik een opmerking over.

Terwijl:
http://www.news.com.au/heraldsun/sto...007220,00.html
De wereld koos voor wie?

Verder lol '@ bron want:

Citaat:
Dressed in civilian clothing so they can quickly disappear, the militants carrying automatic assault rifles and ride in on trucks mounted with cannon.
Op zon manier worden burgerslachtoffers goed gepraat .

Ik word spuugziek van Israel Gatara
Oud 30-07-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:30 :

Dude, ben je een neo nazi?
Oud 30-07-2006, 17:32
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Weer zoveel doden....

Waarom niet gewoon NU een VN-macht in:

* Zuid-LIbanon (en ja, die gaat Hezbollah ontwapenen)
* Noord-Israel (symmetrie!)
* WestBank en Gaza (ontwapenen Hamas en ontruimen van nederzettingen)

Er moet iets gebeuren!

Wie kan hier op tegen zijn!?
Oud 30-07-2006, 17:34
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:30 :

Smerige Joden honden

Of leer jij eens je medeforummers met fatsoen te behandelen. Je moet mensen geen kanker wensen.
Ik weet dat je als pro-jood niet erg sterk staat wat betreft argumentatie maar dat geeft geen reden om over te gaan tot persoonlijke aanvallen.
Oud 30-07-2006, 17:34
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:31 :
Kerel, Joden zijn onuitroeibaar, leg het je er maar bij neer.
Hahaha. Joden zijn best uitroeibaar, niet dat het een goeie zaak zou zijn want er zijn erg genoeg die wel verstand hebben. Er zijn er echter ook genoeg, die zulke standpunten hebben dat ze in mijn ogen een kogel verdienen.

De acties van Israel, het complete gebrek aan respect voor soevereiniteit, burgers, mensenrechten, internationaal recht, conventie van geneve, etc, laat duidelijk zien dat Israel er nazistische neigingen aan over houdt.

Don't worry, jouw tijd komt ook nog wel.
Oud 30-07-2006, 17:36
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 18:34 :
Of leer jij eens je medeforummers met fatsoen te behandelen. Je moet mensen geen kanker wensen.
Ik weet dat je als pro-jood niet erg sterk staat wat betreft argumentatie maar dat geeft geen reden om over te gaan tot persoonlijke aanvallen.
Wie moet hier nou zijn medeforummers met respect behandelen.

Hij drijft de spot het het uitroeien van Joden, dat dat beter zou zijn als alle Joden uitgeroeid werden.
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 18:34 :
Of leer jij eens je medeforummers met fatsoen te behandelen.
de pot verwijt de ketel?

Verder: M&M
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:32 :
Dude, ben je een neo nazi?
Nop. Maar het is wel een feit. Israel is een enorm probleem. Of niet soms? Als Hitler zn werk had afgemaakt was er nu geen Israel geweest.

Kortom, had Hitler zn werk afgemaakt, hadden we nu een gruwelijk probleem minder gehad. Niks anders dan feiten.

Dat wat Hitler gedaan heeft zeer verwerpelijk is is ook een feit natuurlijk.
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:34 :
Hahaha. Joden zijn best uitroeibaar, niet dat het een goeie zaak zou zijn want er zijn erg genoeg die wel verstand hebben. Er zijn er echter ook genoeg, die zulke standpunten hebben dat ze in mijn ogen een kogel verdienen.
En net zeg je nog dat Adlof ze werk heb af moeten maken.

Wat wil je nou.
Oud 30-07-2006, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:36 :
Nop. Maar het is wel een feit. Israel is een enorm probleem. Of niet soms? Als Hitler zn werk had afgemaakt was er nu geen Israel geweest.

Kortom, had Hitler zn werk afgemaakt, hadden we nu een gruwelijk probleem minder gehad. Niks anders dan feiten.

Dat wat Hitler gedaan heeft zeer verwerpelijk is is ook een feit natuurlijk.
Nee, Hitler had nooit mogen bestaan, want dan hadden we pas een enorm probleem minder. Immers joden zouden nog in Europa wonen, en niet zomaar Israel claimen, omdat ze zielig waren oid

Maar dit soort opmerkingen vind ik een grote en enorm kwetsend.
Oud 30-07-2006, 17:38
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:36 :
En net zeg je nog dat Adlof ze werk heb af moeten maken.

Wat wil je nou.
Ik zeg dat als ie dat gedaan had we nu een enorm probleem minder gehad zouden hebben.

Dat is toch een feit of niet soms?
Oud 30-07-2006, 17:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:31 :
De wereld koos voor wie?

tegen wie
Israel krijgt nu toch de schuld volledig in de schoenen geschoven? Of zit je niet op te letten?

Citaat:

Verder lol '@ bron want:

Op zon manier worden burgerslachtoffers goed gepraat

Nee hoor. Je hebt echte burgerslachtoffers en neppers. Zoals deze lui. Er wordt niets mee goed gepraat.

Citaat:

Ik word spuugziek van Israel Gatara
Ik van Hezbollah
Oud 30-07-2006, 17:39
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:38 :
Ik zeg dat als ie dat gedaan had we nu een enorm probleem minder gehad zouden hebben.

Dat is toch een feit of niet soms?
Je vergeet ook dat Hitler NOOIT zijn werk af had kunnen maken.
En misschien hadden de Joden vooralsnog Israël geclaimed?
Oud 30-07-2006, 17:40
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:37 :
Nee, Hitler had nooit mogen bestaan, want dan hadden we pas een enorm probleem minder. Immers joden zouden nog in Europa wonen, en niet zomaar Israel claimen, omdat ze zielig waren oid
Dat is natuurlijk ook niet helemaal waar. Zionisme ed begon al voor de 2e ww.

Ik denk echter wel dat Israel nooit toegstaan zou zijn in dat geval. Door wat Hitler gedaan heeft kneep de internationale gemeenschap echter een oogje toe voor in diaspora drijven van het palestijnse volk.
Oud 30-07-2006, 17:40
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Juda[NL] ,

Wat moet er volgens jou gebeuren? Nu en in de nabije toekomst? Wat moet er met de bezette gebieden gebeuren?
Oud 30-07-2006, 17:44
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:36 :
de pot verwijt de ketel?

Verder: M&M
Hmm, waar heb jij mij een enge ziekte zoals bijv. kanker iemand zien verwensen? Volgens mij weet je niet waarover je praat. Je weet kennelijk niet wat zo'n ziekte met je doet. Moet ik je gaan uitleggen wat zo'n ziekte met je doet?
Oud 30-07-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:38 :

tegen wie
Israel krijgt nu toch de schuld volledig in de schoenen geschoven? Of zit je niet op te letten?

[/b]

Nee hoor. Je hebt echte burgerslachtoffers en neppers. Zoals deze lui. Er wordt niets mee goed gepraat.
[/B]
Israel zit toch een heel land te verneuken en honderden mensen te vermoorden. Natuurlijk is dit Israel haar schuld. Indien ze echt Hezbollah wilde aanpakken, zou ze dat wel doen met de staat Libanon. Die paar miezerige raketjes richting haifa, stellen ook niet zoveel voor. Jemig, dit is duidelijk geen zelfverdediging. Wie zaL Libanon weer opbouwen? Israel zeer zeker niet

Oooo, daarom zijn er zoveel burgerslachtoffers, want misschien zijn ze wel nepperds.
Oud 30-07-2006, 17:47
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 30-07-2006 @ 18:40 :
Juda[NL] ,

Wat moet er volgens jou gebeuren? Nu en in de nabije toekomst? Wat moet er met de bezette gebieden gebeuren?
Ik ben nu sowieso een voorstander voor een staakt het vuren. Zoveel doden is niet goed te praten, van beide kanten niet. Israël heeft alleen hoogwaardigere wapens waardoor er meer gemoord kan worden.

Ik ben ook een voorstander van vredig naast elkaar leven. Ik heb zelf nooit ruzie met mensen van andere culturen en geloofsovertuigingen (bijv. Islam). Sterker nog, ik kan het vaak goed met ze vinden.

Bezette gebieden moeten teruggegeven worden, en de grenzen van Israël terug dringen naar het VN-plan. (ik kan niet zo snel een plaatje ervan vinden)
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:40 :
Dat is natuurlijk ook niet helemaal waar. Zionisme ed begon al voor de 2e ww.

Ik denk echter wel dat Israel nooit toegstaan zou zijn in dat geval. Door wat Hitler gedaan heeft kneep de internationale gemeenschap echter een oogje toe voor in diaspora drijven van het palestijnse volk.
Ja dat bedoel ik! Maar ook dan zou een eventuele Israel nooit zo machtig zijn/haar macht misbruiken, want het westen had dan ook niet met een schuldgevoel te kampen.
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:45 :
Israel zit toch een heel land te verneuken en honderden mensen te vermoorden. Natuurlijk is dit Israel haar schuld. Indien ze echt Hezbollah wilde aanpakken, zou ze dat wel doen met de staat Libanon. Die paar miezerige raketjes richting haifa, stellen ook niet zoveel voor. Jemig, dit is duidelijk geen zelfverdediging. Wie zaL Libanon weer opbouwen? Israel zeer zeker niet

Oooo, daarom zijn er zoveel burgerslachtoffers, want misschien zijn ze wel nepperds.
Israel erkent geen burgers in zuid-libanon.

"All those now in south Lebanon are terrorists who are related in some way to Hezbollah," Mr Ramon said.

Kortom, volgens Israel mogen ze alles en iedereen in zuid-libanon vermoorden, want t zijn allemaal terroristen.
Oud 30-07-2006, 17:48
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:47 :
Israel erkent geen burgers in zuid-libanon.

Kortom, volgens Israel mogen ze alles en iedereen in zuid-libanon vermoorden, want t zijn allemaal terroristen.
en dat is een opmerking die ikzelf niet vind kunnen, want je moet geen bevolkingsgroep over 1 kam scheren (muv. nazi's uiteraard)
Oud 30-07-2006, 17:49
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:47 :
Ja dat bedoel ik! Maar ook dan zou een eventuele Israel nooit zo machtig zijn/haar macht misbruiken, want het westen had dan ook niet met een schuldgevoel te kampen.
Dat is waar.
Zullen we de zigeuners nu Zuid-Libanon geven? Israel is immers al goed op weg daar de boel te annihileren.
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 18:44 :
Hmm, waar heb jij mij een enge ziekte zoals bijv. kanker iemand zien verwensen? Volgens mij weet je niet waarover je praat. Je weet kennelijk niet wat zo'n ziekte met je doet. Moet ik je gaan uitleggen wat zo'n ziekte met je doet?
niet jij, Pruttelpot.

En ik vind het helemaal niet netjes, van niemand niet.
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:47 :
Ik ben nu sowieso een voorstander voor een staakt het vuren. Zoveel doden is niet goed te praten, van beide kanten niet. Israël heeft alleen hoogwaardigere wapens waardoor er meer gemoord kan worden.

Ik ben ook een voorstander van vredig naast elkaar leven. Ik heb zelf nooit ruzie met mensen van andere culturen en geloofsovertuigingen (bijv. Islam). Sterker nog, ik kan het vaak goed met ze vinden.

Bezette gebieden moeten teruggegeven worden, en de grenzen van Israël terug dringen naar het VN-plan. (ik kan niet zo snel een plaatje ervan vinden)
Klinkt heel redelijk allemaa!
Oud 30-07-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:47 :

Je bent wel een chille jood
Oud 30-07-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 18:49 :
Dat is waar.
Zullen we de zigeuners nu Zuid-Libanon geven? Israel is immers al goed op weg daar de boel te annihileren.
Neejoh zigeuners komen oorspronkelijk uit india
Oud 30-07-2006, 17:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:45 :

Israel zal niet mogen
En Israel kan niet met de staat Libanon het Hezbollah zaakje opruimen, want 1. Hezbollah is vertegenwoordigd in haar bestuur (vechten tegen zichzelf doe je niet) en 2. Libanon heeft niet hele goede relaties met Israel en 3. de bedoeling was dat dit gebeurde vanuit Libanese zijde i.s.m. UNIFIL - zonder Israel.

Citaat:

Het aantal burgerslachtoffers valt nog mee, eigenlijk. Ja, ik wil niet cru zijn, maar een Dresden, een Rotterdam of een Afghanistan is het niet in Libanon.
Oud 30-07-2006, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:52 :

Israel zal niet mogen
En Israel kan niet met de staat Libanon het Hezbollah zaakje opruimen, want 1. Hezbollah is vertegenwoordigd in haar bestuur (vechten tegen zichzelf doe je niet) en 2. Libanon heeft niet hele goede relaties met Israel en 3. de bedoeling was dat dit gebeurde vanuit Libanese zijde i.s.m. UNIFIL - zonder Israel. [/B]
Dus het is ook een oorlog, tegen de staat Libanon. Ach Israel moet vooral zo doorgaan. Zo graven ze hun eigen graf

Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:52 :

Het aantal burgerslachtoffers valt nog mee, eigenlijk. Ja, ik wil niet cru zijn, maar een Dresden, een Rotterdam of een Afghanistan is het niet in Libanon.
Jemig die honderden doden vallen mee? .
Oud 30-07-2006, 17:56
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:54 :
Dus het is ook een oorlog, tegen de staat Libanon. Ach Israel moet vooral zo doorgaan. Zo graven ze hun eigen graf
Werken de Libanezen dan mee om die Hezbollah-strijders op te sporen?
Oud 30-07-2006, 17:58
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 30-07-2006 @ 18:49 :
niet jij, Pruttelpot.

En ik vind het helemaal niet netjes, van niemand niet.
WTF quote je mij dan? Quote die Juda-gast ofzo en zeg tegen hem dat hij niet met ziektes als kanker moet gaan smijten.
Oud 30-07-2006, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 18:56 :
Werken de Libanezen dan mee om die Hezbollah-strijders op te sporen?
Omdat Israel hen dat niet gevraagd heeft? Het land vraagt om een staak het vuren, maar luistert Israel daar ook maar? Jemig het hadden 2 andere landen moeten zijn, en had gezien hoe de wereldgemeenschap in actie schoot.
Oud 30-07-2006, 18:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:58 :
Omdat Israel hen dat niet gevraagd heeft? Het land vraagt om een staak het vuren, maar luistert Israel daar ook maar? Jemig het hadden 2 andere landen moeten zijn, en had gezien hoe de wereldgemeenschap in actie schoot.
De wereld gemeenschap is in actie. Alleen blokeert de USA dat steeds.

Vast en zeker ook weer bij het Qana II - The return debat wat nu bezig is in de veiligheidsraad.
Oud 30-07-2006, 18:00
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 18:58 :
WTF quote je mij dan? Quote die Juda-gast ofzo en zeg tegen hem dat hij niet met ziektes als kanker moet gaan smijten.
Kerel, hou je een beetje koest weet je

Het is btw Juda[NL] en geen Juda-gast

Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 18:58 :
Wil jij als Christenen-groepje tussen de moslims en Joden springen dan?
Oud 30-07-2006, 18:02
Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 19:00 :
Kerel, hou je een beetje koest weet je

Het is btw Juda[NL] en geen Juda-gast
Hoezo? Welke ziekteverwensing heb je nog meer in petto?
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 30-07-2006 @ 19:00 :
De wereld gemeenschap is in actie. Alleen blokeert de USA dat steeds.

Vast en zeker ook weer bij het Qana II - The return debat wat nu bezig is in de veiligheidsraad.
mja oke, maar kvind de gemeenschap nog wel soft. Wanneer gaan we gezamelijk Amerika boycotten ofzo
juno
juno is offline
"Een Rotterdam"? Die paar mensen die daar zijn doodgegaan stellen on a global scale echt niks voor. Het is weliswaar een van de ergste dingen die WIJ hier in nederland hebben meegemaakt, maar om het nou in één adem te noemen met Dresden...
Oud 30-07-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Juda[NL] schreef op 30-07-2006 @ 19:00 :

Wil jij als Christenen-groepje tussen de moslims en Joden springen dan?
uh?
Oud 30-07-2006, 18:06
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 30-07-2006 @ 19:02 :
mja oke, maar kvind de gemeenschap nog wel soft. Wanneer gaan we gezamelijk Amerika boycotten ofzo
Niet. Wij europeanen zijn slim. Nu dulden we de USA. Over 25 jaar keren de de USA de rug toe (zooitje arme paupers zijn t dan nog) en dan dulden we China.

Wat gaat dat geweldig mooi worden zeg, als de USA zn miljarden steun aan Israel niet meer kan ophoesten.
Oud 30-07-2006, 18:06
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 30-07-2006 @ 19:02 :
Hoezo? Welke ziekteverwensing heb je nog meer in petto?
Ik ken er zoveel, maar ik zal even spelen voor de verstandigste, en dit was dus het laatste wat ik tegen je hierover heb gezegd

Regels voor berichten