![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"All those now in south Lebanon are terrorists who are related in some way to Hezbollah," Mr Ramon said. Volgens de leger top is gewoon iedereen een terrorist. Dus inderdaad, ze slachten alleen terroristen af. Ze noemen burgers gewoon terroristen. (http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5219360.stm) |
![]() |
||
Citaat:
En wederom schenden ze humanitair recht. |
![]() |
||
Citaat:
Terwijl: http://www.news.com.au/heraldsun/sto...007220,00.html |
![]() |
||
Citaat:
http://www.btselem.org/english/Human...Beit_Hanun.asp |
![]() |
||
Citaat:
Ik zweer het je kerel, hoe jij praat op dit forum, Adolf zou zijn petje ervoor af doen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Smerige Joden honden Joden vergelijken met nazi's. Hier gaat een knopje om kerel.
||
Citaat:
Heeft niks met racisme te maken, heeft te maken met jullie acties en jullie woorden. Het was zeker beter geweest als Adolf zn werk had afgemaakt. Hadden we nu een enorm probleem minder. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder lol '@ bron want: Citaat:
![]() ![]() Ik word spuugziek van Israel Gatara ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat je als pro-jood niet erg sterk staat wat betreft argumentatie maar dat geeft geen reden om over te gaan tot persoonlijke aanvallen. |
![]() |
||
Citaat:
De acties van Israel, het complete gebrek aan respect voor soevereiniteit, burgers, mensenrechten, internationaal recht, conventie van geneve, etc, laat duidelijk zien dat Israel er nazistische neigingen aan over houdt. Don't worry, jouw tijd komt ook nog wel. |
![]() |
||
Citaat:
Hij drijft de spot het het uitroeien van Joden, dat dat beter zou zijn als alle Joden uitgeroeid werden.
||
Citaat:
Verder: M&M |
![]() |
||
Citaat:
Kortom, had Hitler zn werk afgemaakt, hadden we nu een gruwelijk probleem minder gehad. Niks anders dan feiten. Dat wat Hitler gedaan heeft zeer verwerpelijk is is ook een feit natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je nou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dit soort opmerkingen vind ik een grote ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is toch een feit of niet soms? |
![]() |
||||
Citaat:
tegen wie ![]() Israel krijgt nu toch de schuld volledig in de schoenen geschoven? Of zit je niet op te letten? ![]() Citaat:
Nee hoor. Je hebt echte burgerslachtoffers en neppers. Zoals deze lui. Er wordt niets mee goed gepraat. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En misschien hadden de Joden vooralsnog Israël geclaimed?
||
Citaat:
Ik denk echter wel dat Israel nooit toegstaan zou zijn in dat geval. Door wat Hitler gedaan heeft kneep de internationale gemeenschap echter een oogje toe voor in diaspora drijven van het palestijnse volk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oooo, daarom zijn er zoveel burgerslachtoffers, want misschien zijn ze wel nepperds. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook een voorstander van vredig naast elkaar leven. Ik heb zelf nooit ruzie met mensen van andere culturen en geloofsovertuigingen (bijv. Islam). Sterker nog, ik kan het vaak goed met ze vinden. Bezette gebieden moeten teruggegeven worden, en de grenzen van Israël terug dringen naar het VN-plan. (ik kan niet zo snel een plaatje ervan vinden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"All those now in south Lebanon are terrorists who are related in some way to Hezbollah," Mr Ramon said. Kortom, volgens Israel mogen ze alles en iedereen in zuid-libanon vermoorden, want t zijn allemaal terroristen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zullen we de zigeuners nu Zuid-Libanon geven? Israel is immers al goed op weg daar de boel te annihileren. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind het helemaal niet netjes, van niemand niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Israel zal niet mogen ![]() En Israel kan niet met de staat Libanon het Hezbollah zaakje opruimen, want 1. Hezbollah is vertegenwoordigd in haar bestuur (vechten tegen zichzelf doe je niet) en 2. Libanon heeft niet hele goede relaties met Israel en 3. de bedoeling was dat dit gebeurde vanuit Libanese zijde i.s.m. UNIFIL - zonder Israel. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vast en zeker ook weer bij het Qana II - The return debat wat nu bezig is in de veiligheidsraad. |
![]() |
|||
Citaat:
Het is btw Juda[NL] en geen Juda-gast ![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat gaat dat geweldig mooi worden zeg, als de USA zn miljarden steun aan Israel niet meer kan ophoesten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|