Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2006, 20:20
Verwijderd
Ik hoop dat R. vanavond toch nog komt. Het is lang geleden dat we elkaar regelmatig zagen.
Advertentie
Oud 17-08-2006, 20:25
Faerie
Faerie is offline
Waarom vind ik altijd weer net iemand leuk die waarschijnlijk toch allang een vriendin heeft.. met zijn lichaam en karakter!! Hij kijkt wel naar me, en lacht ook wel terug, maar ik weet ook wel dat hij waarschijnlijk gewoon heel aardig en sociaal is en met iedereen praat en naar iedereen lacht. Echt hij is helemaal mijn type, maar dat zal hij vast wel niet van mij verwachten en willen er zullen vast wel knappere, leukere meisjes zijn dan ik die in hem geinteresseerd zijn..
Oud 17-08-2006, 20:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
moon schreef op 17-08-2006 @ 21:05 :
...
Knuffel!!
Oud 17-08-2006, 20:38
Verwijderd
Hij zal niet meer langskomen gok ik zo. Jammer.
Oud 17-08-2006, 20:40
memare
memare is offline
pfff...ik werd plotseling ziek en werd gesteund door m'n vrienden...in het begin. op een gegeven moment ben je al weken ziek en blijkt iedereen je toch snel te vergeten. een vriendin van een vriendin had altijd al een hekel aan me ( zonder reden, jaloers denk ik). en terwijl ik ziek lag te zijn heeft ze zo zitten stoken dat we hele erge ruzie kregen en iedereen zich tegen me keerde van mijn vroegere vriendengroep terwijl ik niets had gedaan. dat kun je er niet echt bij hebben als je echt ziek bent. dus geen vrienden meer en toen werd het zomervakantie en heb ik weken van niemand iets gehoord en ik zat nog steeds ziek alleen thuis want m'n ouders moeten gewoon werken. tis allemaal best rot; al die rottigheid achter elkaar en als je ziek bent heb je juist mensen nodig die je steunen maar dat was blijkbaar net iets teveel gevraagd....
Oud 17-08-2006, 20:46
Verwijderd
Citaat:
memare schreef op 17-08-2006 @ 21:40 :
tis allemaal best rot; al die rottigheid achter elkaar en als je ziek bent heb je juist mensen nodig die je steunen maar dat was blijkbaar net iets teveel gevraagd....
Zo werkt het helaas vaak... Ze zeggen ook vaak dat je pas dan merkt wie je echte vrienden zijn (wel hard als dat niemand blijkt te zijn). Wat voor ziekte heb je, als ik vragen mag?
Oud 17-08-2006, 20:52
memare
memare is offline
Citaat:
Zo werkt het helaas vaak... Ze zeggen ook vaak dat je pas dan merkt wie je echte vrienden zijn (wel hard als dat niemand blijkt te zijn). Wat voor ziekte heb je, als ik vragen mag?
nou niet echt een ziekte, meer een aandoening; cyste bij m'n staartbeen. pijnlijk en in ziekenhuis gelegen, operatie, constant onstekingen waardoor het niet wilde genezen. daar was ik ziek van. en over tijdje volgende operatie.
Oud 17-08-2006, 20:56
Verwijderd
Citaat:
memare schreef op 17-08-2006 @ 21:52 :
nou niet echt een ziekte, meer een aandoening; cyste bij m'n staartbeen. pijnlijk en in ziekenhuis gelegen, operatie, constant onstekingen waardoor het niet wilde genezen. daar was ik ziek van. en over tijdje volgende operatie.
Is er wel uitzicht op verbetering na die operatie?
Oud 17-08-2006, 21:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil weer kunnen schrijven, maar er komt gewoon niets uit. Ik wil over een maand een paar gedichten en een verhaal afhebben voor mijn opa's verjaardag en dat bundelen. Maar dat verhaal wil niet lukken.. Twee gedichten zijn er al en voor één heb ik ergens een kladje voor gepend. Snif.
Nu maar hopen dat m'n nichtjes mijn versie van Happy Birthday leuk vinden, zodat we die gaan spelen. Heb ik tenminste écht iets zelf gemaakt. (Ik vind 'm best leuk geworden; twee extra partijen en een beetje variatie in de pianopartij. <3)
Oud 17-08-2006, 21:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga morgen naar de huisarts maar voel me ook wel een beetje een aansteller Ik bedoel: vreselijk slecht gaat het niet, ik ben alleen meer benauwd dan normaal. 's Avonds en 's nachts is het op zijn ergst en daarom val ik ook moeilijk in slaap. Ik twijfel nog steeds of ik wel moet gaan maar ik heb nu een afspraak en ga maar gewoon. Ik heb het idee dat het beter moet kunnen dan nu, dan is het toch niet zo raar om langs te gaan?
Oud 17-08-2006, 22:23
Gothic
Gothic is offline
Waarom gaat opeens iedereen waar ik interesse in heb naar Liverpool
Oud 17-08-2006, 22:23
Nijn*
Nijn* is offline
Voel me echt zo verrot, ik weet dat het niet gaat lukken. Kan alleen maar janken, heb ook nergens meer zin in, ik wil gewoon niet meer. Gadverdamme, en dat terwijl ik vanmiddag nog zo sterk was. Waarom voel ik me nou zo leeg?
Oud 17-08-2006, 22:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb dus echt geen leven. Wat heb ik nou helemaal? M'n vriend woont 300km verderop dus die zie ik alleen in het weekend en als ik dan een weekend niet kan, dus twee weken niet. En hij heeft dan allemaal plannen voor in het weekend en dan zit ik hier helemaal alleen. Oké, ik moet nu echt m'n scriptie af maken, maar toch, ik haat weekenden alleen, ookal zit ik 2 volle dagen in de bieb. Ik wil niet eens weten wat hij allemaal gaat doen, want dan voel ik me alleen maar slechter, dat hij zich wel zonder mij kan vermaken en ik gewoon verder helemaal niemand heb.
En dan voel ik me weer slecht dat ik nauwelijks interesse toon.

De uitslag van m'n laatste gesprek was wel positief. Ik schijn toch wel vooruit te zijn gegaan op bepaalde vlakken en zelf bij eentje op een normaal niveau van assertiviteit te zijn uitgekomen. En ze vond dat ik me heel snel in de groep had thuisgevoeld en veel initiatief had genomen. En ze vond het knap dat ik niet altijd de gemakkelijkste weg neem, bijv. door voor m'n master naar de VU te gaan. Dus zo'n hopeloos geval ben ik nog niet. Gelukkig
Oud 17-08-2006, 22:42
rare kwast
rare kwast is offline
bedtijd.. die (piep) wekker gaat morgen weer veel te vroeg voor de verkleedoptocht..

en verder gaat t k*t
Oud 17-08-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 17-08-2006 @ 21:05 :
De spanning is te hoog opgelopen, ook al is die bij mij al snel hoog. Maar vandaag zat ik sowieso al niet lekker in mijn vel...en nu is het genoeg. Voor het eerst sinds een half jaar sta ik weer op het punt om mezelf te verwonden. Ik voel me verschrikkelijk. Het is zo ineens.
Mijn studie waar ik van in de stress schoot. Jaloezie die ik voelde. En toen ook nog angst dat hij me gaat verlaten. Hij ziet haar nu in een maand 2 keer en smst haar ook regelmatig terwijl het contact niet eerder zo hecht is geweest. Ik ben bang dat hij me in de steek laat voor haar. Oke zij mag dan een zeer heftige persoonlijkheidsstoornis hebben maar zij is zo'n ontzettend knap meisje! Ik daarintegen ben zo lelijk. Waarom kiest hij voor mij? hij houdt me voor de gek. Ik wil niet meer. Ow vandaag mag het leven stoppen, of op z'n minst de vakantie maar daarvoor in de plaats wil ik niet aan mijn opleiding beginnen. Ik wil niks. En nu heb ik al op dit moment niet echt iemand waar ik meteen dit verhaal mee zou gaan delen, maar straks als mijn ouders op vakantie zijn, wat dan?
Dan heb ik helemaal niemand, dan zit ik hier alleen. Ik zie er zo tegenop. Jeej, hou op alsjeblieft. laat me slapen ik hoef niet meer wakker te worden.
Nog zo'n hyperventilatie zoals vannacht graag, alleen dan wel graag mijn laatste adem uitblazen op dat moment. Sorry, het gaat echt even zwaar
Komop moon... tkomt echt allemaal weer goed! Misschien is het goed om eerst eens te checken of je angsten wel reeel zijn, voor je helemaal in paniek raakt. *knuft* komt goed!
Oud 18-08-2006, 00:55
darkfairy
darkfairy is offline
pff klote spanning
Oud 18-08-2006, 02:25
dwight88
dwight88 is offline
En toen kwam het besef: teveel hooi op de vork. Dit gaat een warrig verhaal worden.

Wat een klotevakantie. Terwijl ik het zo hard nodig had. Ik had het helemaal uitgestippeld: 3 weken werken, 2 weken op vakantie, daarna nog 3 weken wat werken en leuke dingen doen, en vooral: tot rust komen.
En toen werd mama ziek (zie het verhaal in dit topic eerder). Inmiddels alweer 3 weken terug toen het allemaal begon. Helaas heb ik hier nog weinig nieuws over te melden. Het nieuws dat wij krijgen is vrijwel altijd hetzelfde: geen vooruitgang. Aan de ene kant negatief uit te leggen, aan de andere kant weer positief. Feit blijft dat er een onbekende infectie bestaat, die ze nog niet hebben kunnen vaststellen. Daarmee onzekerheid, de zeer kritieke toestand, stress, kortom: alles. En de angst voor dat ene spoedtelefoontje...

Natuurlijk leer ik uitgerekend in deze tijd een hele lieve meid kennen, waarmee het erg goed klikt. Juist in deze tijd. Wou dat ik meer mezelf kon zijn, ben bang dat nu de verkeerde indruk gewekt wordt door mijn houding. Zelfs praten vind ik moeilijk; dat is nog nooit zo geweest..
En dan nog de vereniging die weer gaat lopen, colleges die weer komen........ etc.

Ik heb geen idee hoe het moet als de colleges weer van start zijn. Het gaat nu maar net, en dan noemen ze het nog vakantie.

Konden sommige dingen maar teruggedraaid worden...
Oud 18-08-2006, 12:02
moon
moon is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 17-08-2006 @ 23:48 :
Komop moon... tkomt echt allemaal weer goed! Misschien is het goed om eerst eens te checken of je angsten wel reeel zijn, voor je helemaal in paniek raakt. *knuft* komt goed!
Dankjewel, dat had ik gewoon echt even nodig, een bemoedigend woordje. Dankjewel daarvoor! En @chloe siere, ook bedankt!

Vandaag gaat het wel wat beter al voel ik me nog erg kwetsbaar alles raakt me, de kleinste dingen.
Oud 18-08-2006, 12:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Normaal lees ik alle reacties in dit topic, maar nu ik hier 10 dagen niet geweest ben, is me dat toch wat te veel... Pff, wat een drukke tijd.
We zijn intussen verhuisd, wonen ook echt al in ons appartement. En natuurlijk mist er nog vanalles, maar we kunnen ermee vooruit. Hopelijk wordt vandaag de internetverbinding opgeleverd (foutje, zou afgelopen woensdag al gebeurd moeten zijn) en halen we dit weekend onze computers en de salontafel. De rest komt dan een week later wel weer, als ik toch weer naar mijn ouders moet om zwemles te geven bij de zwemvereniging.
Toch voelt het nog wel raar, zelf ergens wonen. Vooral nu mijn ouders terug zijn van vakantie. Daarvoor viel het nog wel mee. Maar ik merkte ook wel dat het ook echt 'ons plekje' aan het worden is, compleet met alle 'als ze maar voorzichtig zijn met onze spulletjes'-gevoelens .
Net gesprek over mijn scriptie gehad; nog 1 keer aanpassen en dan is het goed (mits ik geen hele domme dingen ga zetten in de discussie die ik aan moet passen). En mijn begeleidster wil hem opsturen als kandidaat voor een of andere scriptie-prijs. Eigenlijk vind ik dat best eng, want mijn scriptie is helemaal niet zo goed... Maar zij vond hem kennelijk goed genoeg en al meerdere studenten van haar hebben een prijs gewonnen... En niet geschoten is natuurlijk altijd mis!
Verder baal ik ervan dat ik nog steeds niet weet of mijn casus nu voldoende beoordeeld is of niet... Dus of ik daar nog aan moet werken of niet...
Dalijk weer terug naar huis... Dat klinkt toch nog raar!
Oud 18-08-2006, 12:22
memare
memare is offline
Citaat:
Is er wel uitzicht op verbetering na die operatie?
als het goed is ben ik daarna weer helemaal beter als er geen complicaties zijn daarna; infecties ofzo. maar de angst dat het ooit terugkomt en die kans is aanwezig, blijft natuurlijk. heb gewoon beetje rottijd achter de rug en vooral ook een rotvakantie en zie beetje op tegen nieuwe schooljaar want doordat ik ziek was heb ik van het vorige schooljaar nogal wat gemist wat nu nog ingehaald moet worden... plotseling ziek zijn is op zich al erg genoeg maar als je er dan ook ineens alleen voor staat, zonder vrienden dan is ziek zijn ineens veel erger. maar ach, het kan altijd nog erger
Oud 18-08-2006, 12:41
Verwijderd
Ik heb mn propedeuse!!!!!
Oud 18-08-2006, 12:57
kroot
kroot is offline
@ Sonho: gefeliciteerd !!! Zie je wel dat je het kan!!!
Wanneer ik terug ben uit Zwitserland (over 1,5 week) ga ik reageren op je pm

Klote slijmbeursontsteking gaat maar niet over
Oud 18-08-2006, 17:09
Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho: gefeliciteerd!! Blijven doorzetten he meisje, je kunt het echt wel, als je er zelf maar in gelooft!!

OT: Vandaag weer wat dingetjes aan m'n kamer gedaan, wat dingetjes in de stad gekocht, maar voel me nog steeds rot. Ik wou dat ik bij de rest van mijn vrienden zat, lekker plezier maken in plaats van een beetje suf op m'n kamer zitten.. Pff..
Oud 18-08-2006, 17:13
Missy1234567890
Citaat:
HaWaHaai schreef op 18-08-2006 @ 13:03 :
Net gesprek over mijn scriptie gehad; nog 1 keer aanpassen en dan is het goed (mits ik geen hele domme dingen ga zetten in de discussie die ik aan moet passen). En mijn begeleidster wil hem opsturen als kandidaat voor een of andere scriptie-prijs. Eigenlijk vind ik dat best eng, want mijn scriptie is helemaal niet zo goed... Maar zij vond hem kennelijk goed genoeg en al meerdere studenten van haar hebben een prijs gewonnen... En niet geschoten is natuurlijk altijd mis!
Gewoon opsturen joh! Zou natuurlijk wel heel leuk zijn als je wat zou winnen. Dan heb je het helemaal niet voor niks gedaan.

OT: Mijn negativiteit van gisteravond is weer over. Op de een of andere manier heb ik dat alleen 's avonds/'s nachts. Kwam vandaag een meisje van m'n studie tegen waar het wel mee klikt. Toevallig had ze me ook gemaild vanmiddag of we weer eens wat konden afspreken. Leuk. Scriptie herschrijven begint eindelijk een beetje op te schieten. Gelukkig voelde ik me vandaag wel weer goed, denk dat ik toch last had/heb van moeheid. Kreeg net wel weer een beetje last van m'n hoofd namelijk. Maar weer goed slapen vannacht. Maandag is m'n scriptie af. Dan heb ik als ie goed gekeurd wordt m'n bachelor. Yes, einde GLTC.
Oud 18-08-2006, 18:13
Verwijderd
Grom, ik word echt gek van mezelf. Ik heb moeite met dingen in het juiste perspectief te plaatsen, ik maak me vreselijk veel zorgen om totaal onbelangrijke dingen (een pakketje versturen, hoe moeilijk kan het zijn) en ga heel losjes om met dingen die juist wel heel belangrijk zijn (zoals bijvoorbeeld de vraag hoe ik m'n collegegeld ga betalen). Zo enorm irritant.

Om kleine dingetjes kan ik hele nachten wakker liggen.
Oud 18-08-2006, 18:21
Verwijderd
Wat moet ik nou?
Oud 18-08-2006, 19:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag dus toch maar weer naar de huisarts geweest. Tot op het moment dat ik in de wachtkamer zat vroeg ik me af of ik eigenlijk wel moest gaan maar nu ben ik toch wel blij dat ik gegaan ben. Hij heeft mijn longen geluisterd en mijn bloeddruk gemeten en dat was allemaal wel goed. Hij vond alleen dat ik nog teveel klachten had en dat hij me te vaak zag en dat ik nog te slecht was dus hij wou me doorsturen naar de longarts. Mijn verwijsbrief zou dinsdag klaar zijn want hij moest mijn testuitslagen er nog bij zoeken. Verder is er bloed geprikt om te testen op allergieen. Had er toch nog maar eens naar gevraagd. Hij dacht dat het allang gebeurd was dus toch maar goed dat ik het zelf gevraagd had. Ik heb nu een afspraak voor 15 september bij de longarts. Tot die tijd mocht ik in plaats van drie keer een pufje ventolin drie keer twee pufjes nemen. Mijn Qvar bleef gelijk wat ik wel raar vind. Ik ben blij dat ik gegaan was, als ik niet gegaan was had hij ook niet geweten dat het niet zo lekker gaat dus het is wel goed zo. Ben benieuwd wat het wordt bij de longarts.

Toen ik thuiskwam waren mijn broertje en mijn moeder net thuis, de boiler was inderdaad kapot dus dat lag toch niet aan mij. Erg leuk om hun verhalen te horen en onze eigen verhalen te vertellen. Vind het wel fijn dat ze weer thuis zijn, zeven uur later dan verwacht.
Oud 18-08-2006, 19:40
Verwijderd
Ik ben blij weer even op mijn kamertje te zijn. Niets tegen mijn ouders hoor, het was allemaal heel gezellig, maar ik vind het wel fijn om mijn eigen spulletjes weer te hebben enzo, vrienden om me heen . De last in mijn rug is trouwens over, het kwam door een verkeerd bed! veerde te veel. Ook nog naar de sportschool geweest vandaag, proefles gehad. Ik was eerst heel zenuwachtig, omdat ik 1x eerder ergens gefitnesst heb en toen werd ik heel duizelig en moest ik kotsen . Maar nu ging alles goed! Ja goed, pijn in mijn knie en handen natuurlijk, maar als het goed is gaat dat op de lange termijn over als ik door blijf sporten. Ok, ik voel me wel lekker nu .
Oud 18-08-2006, 20:14
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Vandaag afscheid genomen van de groep.. was een verdrietige bedoeling.. Ookal weet ik dat ik met een aantal nog contact houd. Maar t was ook een mooi afscheid en goed.. Maar gelukkig moet ik er volgende week nog 2x zijn.. zo kan ik rustig aan wennen.

Maare, nu na het eten... voel ik mijn buik, het klinkt heel stom, maar ik voel hem de hele tijd, een volle buik die veel te dik is... Mensen zullen mij nu een zeur vinden, maar ik word er echt heel verdrietig van. De piercing die altijd zo mooi was wordt nu verpest door vet. T lijkt wel of die kilo's allemaal op mijn buik zijn gaan zitten. T liefst zou ik mezelf nu pijn willen doen op die plek, zodat ik niet meer hoeft te voelen zoals t nu zit. Maar dit is geen optie, ik moet het verdragen.
De weegschaal werkte ook niet echt mee, en daardoor voel ik me echt rot...
Maar ja, alles komt goed zal ik maar zeggen..

knuffel aan iedereen..
Oud 18-08-2006, 22:18
Nganon
Nganon is offline
Maar niets heldert op. Ik wil weg van hier.
Oud 18-08-2006, 23:23
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Redhair, ik moet toch even zeggen dat ik het heel knap van je vind dat je de stap ondernomen hebt om te stoppen.. Ik ben pas gestopt met blowen, en daar had ik al kk moeite mee, ik kan me voorstellen hoe het is als je aan iets heftigers zit, iig heel veel succes!
Oud 18-08-2006, 23:47
Verwijderd
Ik moet steeds weer huilen..

Ik voel me totaal verslagen.. he-le-maal uitgespeeld..de strijd definitief verloren te hebben.............
Oud 19-08-2006, 09:32
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb een GameCube *huppelt*

Oud 19-08-2006, 10:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gisteravond uitgeweest, kon het niet laten. Om 11 uur even online gegaan, gekeken wie er allemaal gingen en toen maar op de fiets gestapt. Het blijft leuk en gezellig, ook gisteren weer!

Verbazingwekkend om te horen dat bij veel mensen - die ik al jaren niet meer gezien had - het leventje vaak heel anders is gelopen dan dat ze voor ogen hadden. Eén oud klasgenootje is vorig jaar bevallen van een dochtertje, de ander werd vader in zijn 1e jaar HBO, de volgende heeft de halve wereld afgereisd is blijven steken in Afrika en was nu voor een korte periode weer in Nederland. Een andere bijzonder intelligente & knappe jongen is onder aan de maatschappij terecht gekomen door verslaving. Nu sinds 2 jaar afgekickt, maar hij heeft het zwaar. Zijn dromen lagen bij geneeskunde, maar hij heeft dit jaar moeten starten op het MBO. Meer zit er volgens hem niet meer in.

Vreemd om ze allemaal weer te spreken, en gek genoeg deed het me beseffen dat ik het nog niet eens zo gek heb gedaan. Het is gek om te weten hoe verdriet en geluk zo dicht bij elkaar kunnen liggen... Nevermind; We zijn met z'n alle nog in staat plezier te maken, het was gezellig en ik ben blij te weten mezelf ook (erg gemakkelijk) in mijn eentje staande te kunnen houden. Positieve ervaring nummer zoveel! Volgende week weer!
Oud 19-08-2006, 11:40
Verwijderd
Zenuwen voor de vakantie
Oud 19-08-2006, 12:29
Verwijderd
I'm so sick of you.
Oud 19-08-2006, 12:45
snoopy
snoopy is offline
pfff... ik haaaaat het om zo blut te zijn (ik heb een schuld van 150 euro bij m'n moeder. Nou krijg ik overmorgen weer stufi enzo en ga ik ook wel weer wat verdienen, maar ik vind het zo gruwelijk vervelend. Het speelt de hele tijd door m'n hoofd, eigenlijk, bij alles wat ik doe ...)

Vriendje vertrokken naar Barcelona en dat vind ik stiekem wel een beetje lekker. Laatste tijd was een beetje vreemd namelijk. Hij zegt dat ie niet weet of we een toekomst hebben, maar vervolgens is het zo ontzettend leuk, lief en gezellig dat ik er helemaal van in de war raak. Nu kan ik het een beetje op een rijtje zetten en hij misschien ook.
Oud 19-08-2006, 14:39
Verwijderd
Vannacht weer 'heerlijk' gedroomd. Ik word er een beetje raar van, elke nacht zo heftig dromen, en dan de hele dag met dat gevoel blijven zitten.
Maar daarnaast heb ik wel een redelijke dag vandaag. Ik durfde eigenlijk niet te gaan zwemmen, maar ik heb het wel gedaan. En weer gereageerd op een kamer. Ik hoop ZO dat ik deze keer wel een kans maak.
En mijn broer komt vanmiddag.
Oud 19-08-2006, 14:47
Verwijderd
gisteravond was heel gezellig! Ben bij een vriendin film gaan kijken (aanrader!: black cat, white cat) en daarna zijn we samen naar het marokkaanse cafétje geweest, shicha gerookt (lekker lekker) en gekletst en daarna weer naar haar toe, nog een tijd gekletst. Toen was het plotseling 4 uur, ben ik naar huis gegaan en thuis nog eens achter de computer gekropen haha. Toch maar gaan slapen om 5 uur en om 15 uur pas eruit gekomen. Nu ben ik een beetje aan het relaxen achter de computer, maar ik denk dat ik toch maar eens boodschapjes ga doen.
Oud 19-08-2006, 14:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-08-2006 @ 13:45 :
pfff... ik haaaaat het om zo blut te zijn (ik heb een schuld van 150 euro bij m'n moeder. Nou krijg ik overmorgen weer stufi enzo en ga ik ook wel weer wat verdienen, maar ik vind het zo gruwelijk vervelend. Het speelt de hele tijd door m'n hoofd, eigenlijk, bij alles wat ik doe ...)
ik ken t.. heb een schuld bij de ibg en bij mn moeder van bijna 2000 euro.. en nu nog geen geld er gaat alleen maar uit en komt niets in omdat ik nu gewoon geen energie heb om te werken..

-----

de vrijwillergers week is voorbij.. ben schor, heb hoofdpijn en ben uitgeput.. ik wil alleen maar slapen..
moet vanavond nog oppassen bij mn neefjes (5 en 3) en die moet ik in bed leggen
dus iemand die vrijwillig wil oppassen op twee donderstenen?
Oud 19-08-2006, 14:56
Missy1234567890
*even pauze in scriptie-typen heeft*

Man dat ding wordt steeds langer. Wel een stuk beter dan m'n 1e versie, maar ook langer dus. En waarom krijg ik alle geniale ideeën en redenaties altijd pas op het eind? Alleen de conclusie en inleiding nog aanpassen en dan is alle tekst klaar. Dan begint het leukste werk, ahum, de lay-out en alle foutjes eruit halen. Gelukkig leest m'n vriend ook het een en ander, want op een gegeven moment lees je toch over dingen heen.

Eigenlijk vind ik dat-ie nu echt goed is, al zeg ik het zelf.
Nu maar hopen dat m'n begeleiders (vooral 1tje) dat ook vinden.
We will see.
Oud 19-08-2006, 16:41
Saarah
Saarah is offline
Gvd. Het is helemaal niet leuk als je genegeerd wordt door je vriendinnen.
Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik één van hen opbellen? Ik wil wel, maar wat moet ik dan zeggen? Het is zo moeilijk. En ze willen toch niet praten als ze niet met z'n drieën zijn, dat heb ik al gemerkt.
"We praten er later nog wel over". Later, ja. Als ze met z'n drieën zijn dus. Leuk hé, drie tegen één.
Dat probleem heb ik niet als ik één van hen opbel. Maar wat moet ik dan zeggen?
Met twee van hen heb ik al oppervlakkig "gesproken", nou ja, via mail en MSN. De derde heb ik nog helemaal niet gehoord, dus haar zou ik willen opbellen.
Ik heb geen zin om te wachten tot zij iets laten weten. Dan kan ik nog lang wachten.
Oud 19-08-2006, 17:47
Saarah
Saarah is offline
Gebeld. En opgelucht, het viel mee.
Oud 19-08-2006, 18:38
Redhair
Redhair is offline
Maanmeisje, stop dinsdag, maar dank je wel!

Donderdag de hele dag geslapen. Aan het eind van de avond flinke ruzie met mijn vader gehad. Het laatste wat ik schreeuwde is dat ik liever had dat hij dood was. Oeps, ik kreeg mijn vader aan het huilen.
Werd vrijdag tegen de ochtend wakker met keelpijn. Tot vijf uur in bed gelegen met keelpijn, toch besloten om naar J. te gaan. Wonder boven wonder mocht ik blijven slapen.

Om negen uur kwam ik daar. K. nam me eerst mee naar zijn kamer, waar ik een lijn kreeg.
Toen naar J., hij pakte de pillen. De pillen waar we ons al een week op verheugden, waar hij er maar 1 van nodig heeft om waus te worden, terwijl hij normaal drie pillen moet nemen.
We namen er een, gingen tegen elkaar op bed liggen en keken cabaret.
Wow, what the hell, wat een geweldige, spacende uren heb ik gehad. Na een half uur werd ik duizelig. Overeind komen kon ik niet, alleen maar fucking high zijn. Ik zakte helemaal weg. Hoorde nog wel wat er om me heen gebeurde, maar was helemaal in mijn eigen wereld. Er zijn ook meerdere gaten, dingen die ik niet meer weet. Maar J. en K. vroegen regelmatig hoe het ging. Ik antwoorde telkens met een grote lach dat ik aan het spacen was. Als ik praatte giegelde ik raar en kon ik het klappertanden niet in bedwang houden. Hun buren waren er ook, checkten soms ook hoe het ging, terwijl ik echt lag te spacen.
Na 1.5 uur kwam ik langzaam uit de roes, hoorde de stemmen van M. en T. op de gang.
M. vroeg of ik het trok, stralend en klappertandend knikte ik. J. en M. bleven bij me, gaven me wat te eten, zorgden dat ik water dronk. T. keek naar me en moest lachen, mijn iris was niet meer te zien, zo groot waren mijn pupillen.
Nog dik twee uur lopen spacen, maar wel meer op de wereld, drentelde tussen de kamers van J. en K.

Bij J. was de pil allang weer uitgewerkt, hij zei dat hij zin had in lsd. Ik vroeg waarom hij het dan niet nam.
"Jij hebt toch liever niet dat ik keta of tripshit neem bij jou in de buurt?"
Wow, had niet verwacht dat hij er echt rekening mee zou houden. Hij nam lsd, werd net zo vaag als ik.

Hmm, rond zeven uur vanochtend allebei weer beetje helder, weer lekker pep gehad. De hele dag nog bij hem gehangen, hij is zo geweldig, zo lief. Een week geleden dacht ik dat het over was, dacht hij dat het over was. Maar gelukkig niet, damn, I feel good.

Kan nu alleen nauwelijks slikken, de klieren in mijn hals zijn helemaal opgezet. Maar dat gaat wel weer over.

Edit:
Shit fuck klote. Kreeg net sms van uitzendbureau, of ik morgen van 12uur tot 24uur wil werken op lowlands. Holy shit, graaaaaag! Maar als mijn keel morgen nog zo is, gaat het niet. Bah.

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 18:50.
Oud 19-08-2006, 19:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben zoooooooo zenuwachtig van vanavond Ik zou bijna een smoesje bedenken zodat ik niet meer hoef...
Oud 19-08-2006, 21:48
Nganon
Nganon is offline
Ik loop al zolang te kutten met mijn eetpatroon. 800 is te weinig. 1300 teveel. Jezus, wat moet ik dan? Ik wilde dat "ze" eten nooit uit hadden gevonden.
Oud 19-08-2006, 21:58
Missy1234567890
Citaat:
Nganon schreef op 19-08-2006 @ 22:48 :
Ik loop al zolang te kutten met mijn eetpatroon. 800 is te weinig. 1300 teveel. Jezus, wat moet ik dan? Ik wilde dat "ze" eten nooit uit hadden gevonden.
Ik wil me nergens mee bemoeien maar 1300 is ook te weinig, maar dat besef je ergens hopelijk ook wel

OT: Zo moe van al m'n gedenk en geredeneer. Nog 1 dagje als het goed is en zo niet, dan is het toch goed. Vreselijk dat perfectionisme. Morgen gaat het uit!
Oud 19-08-2006, 22:01
Redhair
Redhair is offline
Auw, de confrontatie, kijk hoe je lichaam kapot is.
Dinsdag en woensdag was mijn rechteroog helemaal rood. Waarschijnlijk irritatie door het snuiven.
Net mijn gehemelte en begin van keel gecheckt. Allemaal fucking blaasjes, wondjes, witte om precies te zijn. Het slijm in mijn mond smaakt ook naar pep. JC, mijn oog, mijn neus, mijn mond.

M. kan geen pep regelen, T. ook niet, N. is op lowlands. Iedereen hier zit zonder.
Goed teken voor mijn lichaam dus. Niets dinsdag stoppen.
Het is al begonnen K., onbewust hebben we onze laatste lijn al gehad.

Kijk nu naar Lowlands op NL3, voel me wel oke. Ja, zometeen zenden ze Iggy Pop uit, dat is pijnlijk, maar ik vind het niet erg thuis te zijn. Vannacht een geweldige ervaring gehad, ben 21 uur bij mijn vriendje geweest, het is leuk hier.
Oud 19-08-2006, 22:44
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ga morgen naar Cirque du Soleil en ik heb er zin in!
Oud 19-08-2006, 22:57
Skilly
Skilly is offline
Het was vandaag weer leuk op de manege Blij me paardje weer te zien En me vriendinnen.

Ik merk steeds dat ik meer en meer verlegender wordt. Alsof me zelfvertrouwen weg is. Als een onbekende tegen me praat denk ik meteen:,,Die persoon vind me dom’’ Geen iedee waarom ik dat denk. Ook praat ik de laatste tijd minder.
Denk dat dit allemaal heeft te maken dat ik in me verleden vaak gepest werd......

Ach ja leven gaat verder

Regels voor berichten