Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De prijs van emo, screamo en indie luisteren komt soms hard aan Ruttie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik maak telkens nieuwe dingen voor het Zumo de Escarabajo-project (den chaoot & blism), maar cha0s is steeds niet online dus kan ik het hem niet laten horen.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() het was ook een kuthoer hoor die me uit ging lachen, waarschijnlijk was ze jaloers. vandaag had ik een bijna dood ervaring want ik was met bart in de stad en we liepen langs een toeristencoffeeshop bij de nieuwmarkt en ze hadden zo n school/krijtbord buitenstaan met de menukaart ofzo erop geschreven in mooie kleurige letters en toen liepen we daar dus langs en ging bart met zn vinger over dat bord zodat er een paar letters lichtelijk waren uitgeveegd en toen kwam er een heel vies bebaard gek mannetje naar buiten rennen, achter ons aan en hij riep DICKHEAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en we werden geduwd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben flink verkouden, m'n oren zitten dicht en natuurlijk m'n neus ook. Daardoor heb ik bijna niet kunnen slapen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Irritatie Topic GreyHound | 6 | 27-08-2012 09:06 | |
Psychologie |
Irritatie anonymous888 | 12 | 02-10-2007 12:47 | |
Games |
Meest irritante game personages! Eye of Sauron | 200 | 19-03-2006 11:03 | |
Liefde & Relatie |
irritante jongen in mijn klas Noddy | 62 | 23-04-2005 11:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer. lestat080 | 10 | 23-12-2004 20:19 |