Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is nooit waar geweest, er hebben in die duizenden jaren altijd joden, moslims en weet ik veel wat in palestina vredig naast elkaar gewoont. Het werd pas een probleem toen de joden begonnen met het deporteren van iedereen die geen jood was. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zouden joden heilig zijn en moord en doodslag mogen zaaien, een staat mogen baseren op racisme en precies dat doen waar ze zich op beroepen zelf slachtoffer van te zijn (onderdrukking)? Waar komt die extreem hypocriete instelling van je toch vandaan vraag ik me af. |
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je daarnou mee zeggen? Omdat het vroeger door anderen gedaan is mogen zij het nu ook? Dat is nogal krom namelijk. Het is allemaal af te keuren en je mag verwachten dat we leren van de geschiedenis. Nu is het nogal duidelijk dat de apartheids staat Israel dat niet doet. Sterker nog, er is op het moment in de wereld geen enkel regime met zoveel overeenkomsten met het 3e rijk als dat Israel heeft op het moment. Hoe hypocriet ben je om aan de ene kant vanalles en nog wat over moslims te roepen, en aan de andere kant de volkerenmoorden en onderdrukking uit naam van Israel blijft goedkeuren. |
![]() |
||
Citaat:
Ik leerde dat voor het eerst kennen in mijn schoolboek Nederlands, jij-ook argumentatie. Het stond onder het hoofdstuk 'drogredenen'. ![]()
||
Citaat:
Idd. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() "Eerlijkheid" is in dit soort zaken compleet relatief, en het hangt er maar net van af bij welke groep je hoort natuurlijk.. overigens, wanneer kwamn er "opeens" joden dan? Verdiep je eerst eens in de geschiedenis van de streek voordat je dat soort dingen gaat zeggen.. de joodse claim op het gebied loopt namelijk ook al weer een paar millenia terug, dus dat "opeens" zie ik eigenlijk niet zo.. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij verdient een prijs voor je onovertroffen hypocrisy. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Dat het conflict eigenlijk is geboren uit Arabische intolerantie en nationalisme en dat de driedaagse staking (tevens van Arabische kant, het klinkt haast alsof ik subjectief bezig ben) het eigenlijk begin van het geweld was. Verder is het natuurlijk absurd om te stellen dat mensen die ergens al vijfig jaar wonen weg moeten omdat de opa van iemand anders toevallig vroeger daar ergens in de buurt woonde. Israël is al meer dan vijftig jaar een fait accompli, leef ermee. Citaat:
Zullen in plaats van al dit gedoe over het verleden dat toch niet meer te veranderen is eens gaan praten over een realistische oplossing, zoals bijvoorbeeld de vraag hoe alle terreurorganisaties ontmanteld moeten worden?
|
Een interessante kijk door Afshin Ellian
|
![]() |
||
Citaat:
Het is onzin namelijk. De problemen begonnen toen er een paar miljoen joden kwamen die een land innamen en de bevolking die er woonde deporteerden. Daarmee zijn de problemen begonnen, niet met arabische intolerantie of waar je het ook op af wil schuiven. Als jouw buurman zijn hek halverwege jouw tuin zet, ben jij dan de schuldige wegens inteolerantie van T_ID jegens de buurman? De vaker ik je bullshit lees, de vaker ik debiele onzin en leugens tegenkom. En dan nog over anderen zeiken dat er wat aan hun opleiding schort. Wat is t bij jou dan? Gewoon een pathetisch leugenaar of wat? |
![]() |
||
Citaat:
Of zijn al die VN resoluties soms gewoon onzin enzo? Zal ik je voortaan maar Gatara Singh Farma noemen? Er zijn weinig mensen die systematisch zoveel leugens verspreiden als dat jij dat doet. Je verdient de kogel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk is wat Israel en Amerika doen heel normaal en iets van alle tijden. Hoeveel staten hebben in het verleden wel niet hun imperialistische dromen proberen te verwezenlijken? Dat Islamitische landen daartegen geen vuist kunnen vormen, en Europese landen/Rusland/China/Afrika/Z-Amerika daar niks tegen in durven te brengen, is iets waarover zij zich moeten buigen. |
![]() |
|
Moet ik m'n kaartje Israel versus islamitische landen weer tevoorschijn toveren? Hoe zielig het voor de moslims niet is dat zoveel land is afgenomen dat ze geen plek meer hebben om te leven?
Over tolerantie gesproken, ik las toevallig iets over een kleine joodse gemeenschap in Tadjikistan bij wikipedia, de enige synagoog is daar door de overheid weggebuldozerd, volgens "de wet" (sharia?) mocht die daar niet meer staan Gelukkig mogen ze nu (na aandringen van enige invloedrijke landen) op eigen kosten een nieuwe bouwen ![]() Lekker tolerant ook deze Soennieten... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat leugenaars iedereens vijand zijn. Gatara is zonder enige twijfel een leugenaar. Gatara Sing Farma. De pathetische forum leugenaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Wat mijn conclusie is over jou weet je nu, en daar gaat het me om. Ik denk dat ik het nog zeer vaak zal herhalen, zeker als je weer eens aankomt met je leugenachtige propaganda. Nogmaals, voor t slapen gaan, je bent een leugenachtig hypocriet wicht. Jouw gedachtegoed en de manier waarop jij je opsteld in deze questie maakt je geen haar beter dan Hitler ooit was. Je bent een moderne nazi. |
![]() |
|
Het gaat toch al niet meer alleen over Libanon (dat kan ook niet echt, je beperken tot 1 land, in die regio), dus dan halen we even een update aan
![]() Jewish terrorist convicted of murder By ETGAR LEFKOVITS An Israeli settler who shot and killed four Palestinian civilians in the West Bank in an attempt to scuttle Israel's pullout from the Gaza Strip was convicted Monday in the Jerusalem District Court on four counts of murder. Asher Weisgan, 38, of the West Bank settlement of Shvut Rachel, who had subsequently called for the assassination of former Prime Minister Ariel Sharon, had been found mentally fit to stand trial by a psychiatrist who examined him at court order. A driver who transported Palestinian laborers, Weisgan grabbed a gun from a security guard at the end of the work day last August after asking him for a drink of water, and then opened fire at the workers in his car at close range, killing three instantly, and mortally wounding a fourth, who died later on the operating table at Jerusalem's Hadassah-University Hospital at Ein Kerem. http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël vs. Palestina Italiano0570 | 39 | 19-12-2011 12:48 | |
Hamas aan de macht T_ID | 500 | 30-01-2006 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Israël/PA met poll Sweet_Hadar | 91 | 08-02-2004 20:37 | |
Kleine Mohammed kwam niet om door Israëlische kogels Vincent Vega | 72 | 16-05-2002 18:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 |