Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2006, 13:07
Verwijderd
400 posts bullshit
Advertentie
Oud 07-09-2006, 11:50
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
hookee schreef op 03-09-2006 @ 09:23 :
Zucht... Alleen maar om aan te geven omdat gesproken werd over landverdeling. Als je over Palestina spreekt zul je eerlijk is eerlijk óók Jordanië en delen van Syrië mee moeten rekenen. Doe je dat niet, komen de huidige arabieren die zich Palestijnen zijn gaan noemen er inderdaad maar bekaaid van af.
Waarom zou een volk aanspraak maken op een gebied waar ze niet eens woont? Waarom zou landverdeling door een voormalig kolonisator enige legitimiteit geven?
Oud 07-09-2006, 12:00
juno
juno is offline
Dus wat doen we praktisch gezien met al die Israeli's als we heel palestina weer teruggeven aan de palestijnen en de joden daar, voor de tweede keer in 2000 jaar, mind you, moeten oprotten?
Oud 07-09-2006, 12:53
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
juno schreef op 07-09-2006 @ 13:00 :
Dus wat doen we praktisch gezien met al die Israeli's als we heel palestina weer teruggeven aan de palestijnen en de joden daar, voor de tweede keer in 2000 jaar, mind you, moeten oprotten?
aangezien ze er al 50 jaar wonen, lijkt me dat, na de bevolking is vergoed voor de opgelopen schade, het best is om de status quo te aanvaarden (dwz, maak waar pal. in de meerderheid zijn pal, en laat de rest israelisch, of onderhandel over de gebieden levensvatbare staat krijgt (dwz, ong. rond de groene lijn + transportconcessies naar gaza, werkbare kustwateren, etc.
Oud 07-09-2006, 13:04
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
juno schreef op 07-09-2006 @ 13:00 :
Oeh, weer een fabeltje.

Dat is nooit waar geweest, er hebben in die duizenden jaren altijd joden, moslims en weet ik veel wat in palestina vredig naast elkaar gewoont. Het werd pas een probleem toen de joden begonnen met het deporteren van iedereen die geen jood was.
Oud 07-09-2006, 13:30
juno
juno is offline
Dat de moorse overheersing in spanje vredig en tolerant was, dat is pas een fabeltje. Maimonides, de spaans joodse filosoof schreef over deze periode dat de onderdrukking en vervolging nooit zo erg was geweest als toen het joodse volk zuchtte onder de moorse overheersing.
Oud 07-09-2006, 13:37
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
En wat wil je daarmee zeggen? Palestina heeft nooit in spanje gelegen en de palestijnen hebben geen enkele connectie met de moren of wel soms?

Het zijn feiten dat de afgelopen duizenden jaren in Palestina joden , moslims en nog vanalles en nogwat vredig naast elkaar gewoont hebben. Daar kwam pas verandering in toen de zionisten besloten dat zij het alleen recht hadden en de rest moest oprotten.

Overigens; Ook onder de moren was er geen sprake van onderdrukking. Er was sprake van rijkdom die van d rijken ontnomen werd; en niet alleen van joden. Er was ook sprake van bekering, kortom, geen godsdienst vrijheid, wederom gold dat niet alleen voor joden, maar ook vioor bijvoorbeeld grieks orthodoxen of moslims.

Maargoed, dat de joden een handje hebben van zichzelf in een overdreven slachoffer rol te positioneren is ook oud nieuws natuurlijk.
Oud 07-09-2006, 13:48
juno
juno is offline
Net zulk oud nieuws als dat moslims zichzelf in een heiligenpositie manouvreren terwijl ze een zeer agressieve expansiepolitiek bedreven, (turken hebben vreselijk huisgehouden in oosteuropa, tot de 17 e eeuw) en dat nog steeds doen. (Remember Soedan?)
Oud 07-09-2006, 13:52
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
juno schreef op 07-09-2006 @ 14:48 :
Net zulk oud nieuws als dat moslims zichzelf in een heiligenpositie manouvreren terwijl ze een zeer agressieve expansiepolitiek bedreven, (turken hebben vreselijk huisgehouden in oosteuropa, tot de 17 e eeuw) en dat nog steeds doen. (Remember Soedan?)
Ah, kijk, nu komen we ergens. De turken doen dat al heel lang niet meer, dat hebben we aan ene Attaturk te danken, slimme moslim was dat. Wat in soedan gebeurt is verschirikkelijk, maar wel te vergelijken met het zionistiche expansie regime.

Waarom zouden joden heilig zijn en moord en doodslag mogen zaaien, een staat mogen baseren op racisme en precies dat doen waar ze zich op beroepen zelf slachtoffer van te zijn (onderdrukking)?

Waar komt die extreem hypocriete instelling van je toch vandaan vraag ik me af.
Oud 07-09-2006, 14:00
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
juno schreef op 07-09-2006 @ 14:48 :
Ps, nederlanders hebben vreselijk huisgehouden in Indonesie; immigranten hebben gruwelijk huisgehouden in Amerika (indianen), de inca's hebben de spanjaarden eigenhandig zga uitgemoord, de joden zijn vreselijk aan het huishouden in het midden oosten.

Wat wil je daarnou mee zeggen? Omdat het vroeger door anderen gedaan is mogen zij het nu ook? Dat is nogal krom namelijk.

Het is allemaal af te keuren en je mag verwachten dat we leren van de geschiedenis. Nu is het nogal duidelijk dat de apartheids staat Israel dat niet doet. Sterker nog, er is op het moment in de wereld geen enkel regime met zoveel overeenkomsten met het 3e rijk als dat Israel heeft op het moment.

Hoe hypocriet ben je om aan de ene kant vanalles en nog wat over moslims te roepen, en aan de andere kant de volkerenmoorden en onderdrukking uit naam van Israel blijft goedkeuren.
Oud 07-09-2006, 14:18
juno
juno is offline
Ik keur niet goed wat Israel doet jegens de Palestijnen. Dat heb je me nergens ooit zien posten. Maar dat ze er zitten is nu eenmaal een fait accompli, dus ik sta een wat pragmatischer oplossing voor dan ze allemaal in zee te drijven.

Ik keur Israelische gevangenissen en deportaties en administrative detentie net zo goed af als wat moslims nu nog steeds in Soedan doen, wat ze in nigeria doen, wat de regimes in zoveel moslimstaten ter wereld doen.

Ik vind de misstanden van de aanhangers van de islam van onderwerping en heilige oorlog niet opwegen tegen alle andere misstanden die door niet-moslims worden uitgehaald.

Misstanden deugen niet, in wiens naam ze ook plaatsvinden.
Oud 07-09-2006, 18:33
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-09-2006 @ 15:00 :
Ps, nederlanders hebben vreselijk huisgehouden in Indonesie; immigranten hebben gruwelijk huisgehouden in Amerika (indianen), de inca's hebben de spanjaarden eigenhandig zga uitgemoord, de joden zijn vreselijk aan het huishouden in het midden oosten.
Ah, en omdat er wel meer grove dingen gebeuren is willekeurig welke misdaad gerechtvaardigt?

Ik leerde dat voor het eerst kennen in mijn schoolboek Nederlands, jij-ook argumentatie.
Het stond onder het hoofdstuk 'drogredenen'.
Oud 07-09-2006, 22:06
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-09-2006 @ 19:33 :
Ah, en omdat er wel meer grove dingen gebeuren is willekeurig welke misdaad gerechtvaardigt?

Ik leerde dat voor het eerst kennen in mijn schoolboek Nederlands, jij-ook argumentatie.
Het stond onder het hoofdstuk 'drogredenen'.
Ga eens verder met lezen in die reactie na die regels?

Idd.
Oud 07-09-2006, 23:52
Cartosa
Cartosa is offline
Grappig hoe vaak ik hier al 'kijk maar naar Sudan!' heb gelezen. Als je alle topics die er al over dit onderwerp geweest zijn leest, hoe kan je nog de oppervlakkigheid opbrengen om te denken dat dit om strikt religieuze conflicten gaat?
Oud 08-09-2006, 09:09
Gatara
Gatara is offline
Cartosa, het gaat erom dat er niks afgekeurd wordt. De zuid-noord kwestie is behoorlijk religieus getint, maar nu rustig. De Darfur kwestie valt er een beetje buiten. Hier zijn het moslims die moslims afmaken.

Achja, net zoals in Irak - hoewel de motieven anders zijn.

En hoewel er al heel wat lui vermoord zijn door moslims meer dan de zogenaamde genocides (proest) in gaza en er niemand is die daar een vinger naar wijst, dan poppen die vraagtekens toch in je hoofd op.

Is dat soms minder erg?
Is het minder erg omdat er gemoord wordt door moslims?
Oud 08-09-2006, 12:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Moord is moord. En jij bent een laffe moordenaar Gatara.
Oud 08-09-2006, 13:30
juno
juno is offline
Moord is moord. Of het nou door een jood, een christen of een moslim gebeurd. Precies.
Oud 09-09-2006, 18:00
RepsaJ Neretgun
RepsaJ Neretgun is offline
Ik vind dat de Joden weg van dat land moeten gaan. Ik bedoel. De Palestijnen woonden daar in vrede (even als heel midden-oosten) toen kwamen er opeens Joden. Slaan Palestijnen neer en jatten land van hun en bouwen hun huis erop. En weet je waarom? Het is het beloofde land! Ik vind dat eigenlijk niet eerlijk.

Volgens mij heeft God het niet zo gewilt. Dat moeilijke conflict waar niemand weet wat hij of zij ermee aanmoet. Ik zelf ben hierin tegen Israel.

En ik weet dat ze in de WW2 heel wat te verduren hebben gehad. Maar dit vind ik niet kunnen.
Oud 09-09-2006, 19:20
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 09-09-2006 @ 19:00 :
Ik vind dat de Joden weg van dat land moeten gaan. Ik bedoel. De Palestijnen woonden daar in vrede (even als heel midden-oosten) toen kwamen er opeens Joden. Slaan Palestijnen neer en jatten land van hun en bouwen hun huis erop. En weet je waarom? Het is het beloofde land! Ik vind dat eigenlijk niet eerlijk.
Volkomen mee eens, en nu we toch op het onderwerp zitten, vind ik ook dat de blanke Amerikanen weer moeten vertrekken uit Amerika en de boel terug moeten geven aan de native-Americans en iedereen van Spaanse of Portugese afkomst moet als de donder vertrekken uit Zuid Amerika, en blanken hebben uiteraard ook niks te zoeken in Zuid Afrika of Australie.

"Eerlijkheid" is in dit soort zaken compleet relatief, en het hangt er maar net van af bij welke groep je hoort natuurlijk.. overigens, wanneer kwamn er "opeens" joden dan? Verdiep je eerst eens in de geschiedenis van de streek voordat je dat soort dingen gaat zeggen.. de joodse claim op het gebied loopt namelijk ook al weer een paar millenia terug, dus dat "opeens" zie ik eigenlijk niet zo..

Citaat:
Volgens mij heeft God het niet zo gewilt. Dat moeilijke conflict waar niemand weet wat hij of zij ermee aanmoet. Ik zelf ben hierin tegen Israel.
Heel fijn. Weer iemand die precies weet wat god wel en niet wil... ik zal er verder geen theologische discussie van maken, dus zeg ik alleen maar dat vrijwel alle conflicten in het gebied van de afgelopen 2,000 jaar veroorzaakt zijn door mensen die in gods naam optreden..

Citaat:
En ik weet dat ze in de WW2 heel wat te verduren hebben gehad. Maar dit vind ik niet kunnen.
Tsjah.. life sucks...
Oud 10-09-2006, 12:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
over misinformatie/eenzijdige informatie ingestampt gekregen gesproken
Oud 10-09-2006, 12:16
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-09-2006 @ 13:10 :
over misinformatie/eenzijdige informatie ingestampt gekregen gesproken
Hahahaha. Dat uit jouw mond te mogen horen, dat is hilarisch.
Jij verdient een prijs voor je onovertroffen hypocrisy.
Oud 10-09-2006, 12:41
hookee
hookee is offline
@RepsaJ Neretgun
Mag ik vragen, ben jij moslim?
Als God (AllaH?) bestond en het zo niet had gewild, had hij het dan niet anders laten verlopen? Of is deze God zo geil op oorlogen en zoveel mogelijk Palestijnse martelaren?
Stap af van het idee dat er een God is die de touwtjes in handen heeft. Als hij vindt dat er teveel mensen zijn is onvruchtbaarheid een beter wapen dan oorlog. Hij zou het zelfs selectief kunnen toepassen.

Probeer meer uit te gaan van beweegredenen van mensen en hun moraal. Normale mensen zijn meer geinteresseerd in overleven dan moorden uit "eergevoel".

Oh en nog wat, joden woonden er al duizenden jaren. Wie heeft wie eruit geknikkerd?
Oud 10-09-2006, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 10-09-2006 @ 13:16 :
Hahahaha. Dat uit jouw mond te mogen horen, dat is hilarisch.
Jij verdient een prijs voor je onovertroffen hypocrisy.
We hebben er inderdaad over gedacht om die prijs in te voeren en 'm aan Gatara te geven, maar dat kwam er bij de beleidsmakers niet door
Oud 10-09-2006, 12:44
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
hookee schreef op 10-09-2006 @ 13:41 :
@RepsaJ Neretgun
Mag ik vragen, ben jij moslim?
Als God (AllaH?) bestond en het zo niet had gewild, had hij het dan niet anders laten verlopen? Of is deze God zo geil op oorlogen en zoveel mogelijk Palestijnse martelaren?
Stap af van het idee dat er een God is die de touwtjes in handen heeft. Als hij vindt dat er teveel mensen zijn is onvruchtbaarheid een beter wapen dan oorlog. Hij zou het zelfs selectief kunnen toepassen.
Hahah, Hookee, dat was dus precies de 'theologische discussie' die ik bedoelde op de vorige pagina... ik moest echt opm'n tong bijten om er niet over te beginnen..
Oud 10-09-2006, 12:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik weet dat scholen niet meer zijn wat ze geweest zijn, maar zoveel onwetendheid en dan nog commentaar leveren ook vind ik op mijn beurt niet kunnen.

Dat het conflict eigenlijk is geboren uit Arabische intolerantie en nationalisme en dat de driedaagse staking (tevens van Arabische kant, het klinkt haast alsof ik subjectief bezig ben) het eigenlijk begin van het geweld was.

Verder is het natuurlijk absurd om te stellen dat mensen die ergens al vijfig jaar wonen weg moeten omdat de opa van iemand anders toevallig vroeger daar ergens in de buurt woonde.

Israël is al meer dan vijftig jaar een fait accompli, leef ermee.
Citaat:
Als de Palestijnen destijds hadden onderhandeld in plaats van te gaan vechten hadden ze ook al vijftig jaar een eigen staat. Nu zitten hun (achter)kleinkinderen echter op de blaren van voorgaande generaties. Lullig en alles, maar eigen schuld dikke bult.

Zullen in plaats van al dit gedoe over het verleden dat toch niet meer te veranderen is eens gaan praten over een realistische oplossing, zoals bijvoorbeeld de vraag hoe alle terreurorganisaties ontmanteld moeten worden?
Oud 10-09-2006, 13:17
hookee
hookee is offline
Een interessante kijk door Afshin Ellian
Oud 10-09-2006, 16:21
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-09-2006 @ 13:55 :

Dat het conflict eigenlijk is geboren uit Arabische intolerantie en nationalisme en dat de driedaagse staking (tevens van Arabische kant, het klinkt haast alsof ik subjectief bezig ben) het eigenlijk begin van het geweld was.
Bij jouw opleiding en verstand zijn zeer zeker ook grote vraagtekens te plaatsen.

Het is onzin namelijk. De problemen begonnen toen er een paar miljoen joden kwamen die een land innamen en de bevolking die er woonde deporteerden.

Daarmee zijn de problemen begonnen, niet met arabische intolerantie of waar je het ook op af wil schuiven.

Als jouw buurman zijn hek halverwege jouw tuin zet, ben jij dan de schuldige wegens inteolerantie van T_ID jegens de buurman?

De vaker ik je bullshit lees, de vaker ik debiele onzin en leugens tegenkom. En dan nog over anderen zeiken dat er wat aan hun opleiding schort. Wat is t bij jou dan? Gewoon een pathetisch leugenaar of wat?
Oud 10-09-2006, 17:41
Gatara
Gatara is offline
ja pruttelpot, joden zijn slecht. ga nu maar naar je bedje toe en geef je moeder een kus.
Oud 10-09-2006, 18:36
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-09-2006 @ 18:41 :
ja pruttelpot, joden zijn slecht. ga nu maar naar je bedje toe en geef je moeder een kus.
Hahaha. Het is toch een feit dat de joden daar een eigen staat gesticht hebben en honderden duizenden palestijnen gedeporteerd hebben?

Of zijn al die VN resoluties soms gewoon onzin enzo?

Zal ik je voortaan maar Gatara Singh Farma noemen?

Er zijn weinig mensen die systematisch zoveel leugens verspreiden als dat jij dat doet. Je verdient de kogel.
Oud 10-09-2006, 18:47
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 10-09-2006 @ 19:36 :

Er zijn weinig mensen die systematisch zoveel leugens verspreiden als dat jij dat doet. Je verdient de kogel.
Doe is niet zo onaardig.

Eigenlijk is wat Israel en Amerika doen heel normaal en iets van alle tijden. Hoeveel staten hebben in het verleden wel niet hun imperialistische dromen proberen te verwezenlijken?

Dat Islamitische landen daartegen geen vuist kunnen vormen, en Europese landen/Rusland/China/Afrika/Z-Amerika daar niks tegen in durven te brengen, is iets waarover zij zich moeten buigen.
Oud 10-09-2006, 21:28
hookee
hookee is offline
Moet ik m'n kaartje Israel versus islamitische landen weer tevoorschijn toveren? Hoe zielig het voor de moslims niet is dat zoveel land is afgenomen dat ze geen plek meer hebben om te leven?
Over tolerantie gesproken, ik las toevallig iets over een kleine joodse gemeenschap in Tadjikistan bij wikipedia, de enige synagoog is daar door de overheid weggebuldozerd, volgens "de wet" (sharia?) mocht die daar niet meer staan
Gelukkig mogen ze nu (na aandringen van enige invloedrijke landen) op eigen kosten een nieuwe bouwen
Lekker tolerant ook deze Soennieten...
Oud 10-09-2006, 22:20
juno
juno is offline
Citaat:
Je verdient de kogel.
Nee, het hoofd afsnijden, dat is toch de geprefereerde methode in moslimkringen?
Oud 10-09-2006, 22:24
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
En T_ID z'n tuin is groot genoeg, dus ie moet niet zeiken als zn buurman zn hek middenin zet.

Je moet je verstand eens leren gebruiken Hookee. Ook jij bent niks anders dan een leugenachtige moordenaar met een dubbele moraal.
Oud 10-09-2006, 22:25
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
juno schreef op 10-09-2006 @ 23:20 :
Nee, het hoofd afsnijden, dat is toch de geprefereerde methode in moslimkringen?
Sinds waneer ben ik een moslim of vertoef ik in moslim kringen?
Oud 10-09-2006, 23:02
juno
juno is offline
Als joodse is zij toch de vijand van arabieren en arabieren zijn toch moslims?
Oud 10-09-2006, 23:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 10-09-2006 @ 23:25 :
Sinds waneer ben ik een moslim of vertoef ik in moslim kringen?
Dat weet ik niet Maar die kogel-opmerking kan echt niet!!
Oud 10-09-2006, 23:11
juno
juno is offline
Ah joh laat gaan. Gatara is niet van suiker en we weten wie 't zegt.....
Oud 10-09-2006, 23:18
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
juno schreef op 11-09-2006 @ 00:02 :
Als joodse is zij toch de vijand van arabieren en arabieren zijn toch moslims?
Joden zijn de vijand van de wereldvrede volgens het gros van de wereldbevolking (tijdje terug was er een onderzoek). Niet persee van arabieren en zeker niet van alle arabieren. Waar nog eens bijkomt dat ik geen arabier of moslim ben.

Ik denk dat leugenaars iedereens vijand zijn. Gatara is zonder enige twijfel een leugenaar.

Gatara Sing Farma. De pathetische forum leugenaar.
Oud 10-09-2006, 23:28
Gatara
Gatara is offline
ik ben benieuwd of je "mijn leugens" kunt aanhalen en onderuit halen door "jouw waarheid".

ik wacht met smart.
Oud 10-09-2006, 23:29
Gatara
Gatara is offline
niet alle arabieren zijn overigens moslims, juno
Oud 10-09-2006, 23:30
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2006 @ 00:18 :
Ik denk dat leugenaars iedereens vijand zijn. Gatara is zonder enige twijfel een leugenaar.

Gatara Sing Farma. De pathetische forum leugenaar.
Ik ben het vaak niet met Gatara eens. Maar ik heb haar, ook via PMs, wel leren kennen als een prettig persoon. Doe niet zo naar tegen haar!
Oud 10-09-2006, 23:37
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik zou zo zeggen, lees eens terug in de duizenden posts hierover.

Maargoed, dat jij vanalles en nogwat (van VN resoluties, tot statistieken, tot historische feiten) afdoet als onzin weten we allang natuurlijk.

Vandaar ook mn conclusie, je bent een pathetisch leugenaar en een laffe moordenaar. Ik zou nog niet in zn oren pissen als je hersens in de fik zouden staan.
Oud 10-09-2006, 23:45
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Je verdient de kogel.
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2006 @ 00:37 :
je bent een pathetisch leugenaar en een laffe moordenaar. Ik zou nog niet in zn oren pissen als je hersens in de fik zouden staan.
Ja zo kan-ie wel weer. Ga eens ergens anders de driftkikker uithangen.
Oud 10-09-2006, 23:55
Gatara
Gatara is offline
Pruttelpot, dat noem ik niet "leugens weerleggen".

Quote mij en weerleg dat als je meent dat het gelogen is.
Oud 11-09-2006, 00:29
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara Sing Farma schreef op 11-09-2006 @ 00:55 :
Pruttelpot, dat noem ik niet "leugens weerleggen".

Quote mij en weerleg dat als je meent dat het gelogen is.
Zoals ik al zei; lees maar terug , dat hebben ik en velen anderen de afgelopen maanden honderden keren gedaan en dat weet je donders goed. Net als dat jij er nooit op ingaat, maar dat is wat anders. Lees je uberhaupt de vele reacties op jouw onzin weleens? Als je dat zou doen zou je dit niet eens vragen.

Wat mijn conclusie is over jou weet je nu, en daar gaat het me om. Ik denk dat ik het nog zeer vaak zal herhalen, zeker als je weer eens aankomt met je leugenachtige propaganda.

Nogmaals, voor t slapen gaan, je bent een leugenachtig hypocriet wicht. Jouw gedachtegoed en de manier waarop jij je opsteld in deze questie maakt je geen haar beter dan Hitler ooit was. Je bent een moderne nazi.
Oud 11-09-2006, 05:52
Gatara
Gatara is offline
Zolang je niet met voorbeelden komt, maak je jezelf alleen maar belachelijk.
Oud 11-09-2006, 08:46
hookee
hookee is offline
Laat 'm nog maar even, als we'm net iets meer afzeiken stevent hij regelrecht af naar z'n volgende ban
Oneerlijke wereld is het toch, dat een leugenaar en moordenaar als ik dat zomaar mag zeggen..
Oud 11-09-2006, 09:46
juno
juno is offline
Het zou saai worden zonder types als Pruttelpot en Sherpao. Vooral niet bannen!
Oud 11-09-2006, 10:18
Gatara
Gatara is offline
Het gaat toch al niet meer alleen over Libanon (dat kan ook niet echt, je beperken tot 1 land, in die regio), dus dan halen we even een update aan

Jewish terrorist convicted of murder

By ETGAR LEFKOVITS

An Israeli settler who shot and killed four
Palestinian civilians in the West Bank in an attempt to scuttle Israel's pullout from the Gaza Strip was convicted Monday in the Jerusalem District Court on four counts of murder.

Asher Weisgan, 38, of the West Bank settlement of
Shvut Rachel, who had subsequently called for the
assassination of former Prime Minister Ariel Sharon, had been found mentally fit to stand trial by a psychiatrist who examined him at court order.

A driver who transported Palestinian laborers,
Weisgan grabbed a gun from a security guard at the
end of the work day last August after asking him for a drink of water, and then opened fire at the workers in his car at close range, killing three instantly, and mortally wounding a fourth, who died later on the operating table at Jerusalem's Hadassah-University Hospital at Ein Kerem.
http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull
Oud 11-09-2006, 10:37
akumabito
akumabito is offline
Joh, iedereen doet nou net of alle zeik begonnen is met de oprichting van de staat Israel. Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar er wonen toch al duizenden jaren Joden in het gebied? Er zijn ook al eeuwenlang conflicten geweest tussen allerhande religieuze groeperingen.. kunnen we aub ff stoppen met die onzin dat alles begonnen zou zijn toen de staat Israel officieel werd gesticht?

En de 'zielige Palestijnen' zijn anders ook niet bepaald met open armen ontvangen door hun bloedeigen moslimbroeders.. welnee joh, die gebruiken ze lekker als buffer en werktuig om de joden dwars te zitten ipv dat ze die mensen daadwerkelijk helpen..

Regels voor berichten