| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Je hebt toch eigenlijk iets met die andere jongen waar je verliefd op bent maar wil dat hij toegeeft aan de buitenwereld? Maar zoenen met een ander is/voelt nog wel ok in deze situatie ? (interesse, geen oordeel)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag/morgen pm ik je even om het uit te leggen. Maar ja, je hebt wel een beetje gelijk. Omg, ik klink echt heel fout nu.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Een real life tongzoen van bepaalde vrouwelijke personen zou niet verkeerd zijn
|
|
||
|
Citaat:
Uhm... Afgelopen vrijdagochtend, toen ik bij hem wegging. Een gewone kus op de mond. En ik hoop dat het nu eindelijk eens de laatste was. |
||
|
|
|
|
Eerder vanavond van mijn vriend. Ging naar huis na een goede 7 uur op zijn bank te hebben liggen zoenen
Ik was even vergeten hoe leuk het kan zijn om gewoon alleen maar te zoenen en verder nog even niks. Normaal ga ik veel sneller maar k ben nu veel te verliefd, vind ik zonde Suf he.
|
|
|
|
vanmiddag nog
kwart over 1 geloof ik. t was goed dat ik die vroege tram nam anders kwam ik echt dik te laat, maar ach, college was toch uitgevallen, en ik wist van niks (lang leve medestudenten die je niks laten weten van 'verschoven college'!). maar goed.hopelijk donderdag weer
|
|
|
|
Gister een kort kusje voor we allebei in een andere zaal (dat was ook voor het eerst, normaal zitten we ALTIJD in dezelfde zaal met tentamen en dat is stom want nu kon ik niet af en toe naar hem staren). Hij beloofde er wel bij dat we alles nog in gaan halen van de afgelopen weken
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 17:06 | |
| Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 23:08 | |
| De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 12:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 19:02 | |
| Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 19:59 | |
| Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 07:45 | |