Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik lees Een nieuwe man van Thomas Rosenboom. En hm. Ik weet nog niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ben nu LotR two towers aan 't lezen, vertaling dan.. houd niet zo van engels lezen ![]()
||
Citaat:
![]() Ikzelf lees nu Truman Capote's In Cold Blood.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik lees De Joodse Messias, erg leuk. Verder blader ik door De Feesten van Angst en Pijn van Paul van Ostaijen, in zijn handschrift. Mooie uitgave. (http://www.vantilt.nl/nieuws/00106/)
Is er iemand die Het geheime dagboek van Adriaan Mole 13 3/4 jaar heeft? |
![]() |
||
Citaat:
Tot ik jou vind- John Irving Ja, Irving is leuk en aangenaam. Maar er zit wel echt heel veel seks in ![]()
||
Citaat:
Als je dit soort verhalen goed vindt raad ik je de volgenden aan: Aldous Huxley -Brave New World Ira Levin - This Perfect Day Yevgeny Zamyatin - We
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() O.T.: HP6 maar weer |
![]() |
||
Citaat:
![]() En De donkere kamer van Damokles want die heeft er indirect mee te maken, is van W.F. Hermans. En er is nog een boek dat ik even vergeten ben maar ook daarover gaat. En ontopic, ik ga vandaag of zo beginnen in De boekhandelaar van Kaboel van Asne Seierstad. En ik heb net Joe Speedboot uit, wat een geniaaaal boek. <3
|
![]() |
|
|