![]() |
||
Citaat:
Aldus de class lead designer. Dit berichtje heeft enige onrust veroorzaakt in de druid community. Gaat weer over het oude druids moeten healen in raids-gedoe. Hoewel het bericht op meerdere manieren geinterpreteerd zou kunnen worden, hebben sommigen het opgevat als l2play. Da's niet slim om dat tegen je klanten te zeggen ![]() Oh en ik vind dat druids ook wat anders kunnen, ik heb het keer op keer bewezen voor m'n guild, het is alleen jammer dat ik het elke keer opnieuw moet bewijzen. Een voorbeeld: een druid grijpt een loslopende mob en brengt deze terug naar de tank, mocht zo'n mob de eerste defentielijn gepasseerd zijn. Dacht dat dat is wat hij bedoelde en gelukkig zeiken ze me niet af als ik zoiets doe in de guild ![]() Bron: http://forums.worldofwarcraft.com/th...5629&pageNo=11 (post #215)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een echte tank = beter dan druid tank Een echte rogue/dps warrior = beter dan catform druid Het is gewoon logisch dat druids moeten healen, want healen kunnen ze erg goed. Tel daarbij ook nog innervates en combat resses.. Als healer en resser zijn ze zeer nuttig. Dit zal altijd zo blijven, omdat een druid een support class is.. geen dps-class. Als blizzard druids zo zou maken dat ze imba tanks en imba dps-classes zijn en ook nog zo goed kunnen healen zou het ook gewoon niet eerlijk zijn. En onder support valt idd ook het offtanken van een loose mob terug naar een tank, en een add van een priest afhouden. Maar hoe je het ook wend of keert, je kunt gewoon uitstekend healen en de rest van je skills maar middelmatig doen. Ik heb zelf tijden geraid met een druid (wel als alt) en dit heeft me op een gegeven moment zo gefrustreerd dat ik mn druid alleen nog gebruik als disenchanter. Niet dat ik een hekel heb aan healen (main is een paladin), maar ik trek het gewoon niet dat een in potentie geweldig class (druid ja) zo gefocussed moet zijn op healing. Zelfs de end-game armor sets zijn pure healing sets met spi, int en een hoop stamina, wat al genoeg zegt over wat blizzard met druids wil. Jammer, idd. |
![]() |
||
Citaat:
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mee eens ![]() Citaat:
Tot slot wil ik nog zeggen. De druid is een teamspeler, hij vult aan waar nodig. Daarbij gaat het er niet om wie de beste is. Dat is veel te individueel. Een healende priest en druid werken synergisch. Het zou nog mooier zijn als dat bij tanken en dps ook zo is. Ik ben ook best blij met de skills/talents in de expansion set, de meeste helpen me bij het vervullen van de role-switch rol. Ik heb veel geprobeerd, maar ik moet zeggen dat dat is waar de druid echt het beste in is. Het vereist skill en wilskracht, maar als een druid het kan, is een druid een kracht waar je absoluut wat aan hebt. Als je als druid aanvult waar het nodig is zul je nergens de "beste" in zijn, maar heeft het team veel meer aan je dan wanneer je 2/3e van je class in de koelkast zet. Dat geldt voor healing, maar net zo goed voor tanking en dps'ing. Wat dat betreft ben ik ook blij dat de lead designer zei dat officers druids toch wel andere dingen laten doen, ik vond het alleen niet zo erg tactisch hoe hij reageerde op de druids die dat niet mochten ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal toegeven dat ik het in BWL en MC en de 20 man instances niet zo heb gezien (niet echt op gelet destijds), maar in AQ40 komt het toch al een stuk duidelijker naar voren. En bovendien, een rank 1 healing spell lijkt me niet echt efficient als een baas met 1000 dps op een MT staat in te hakken ![]()
Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat wel grappig is, is dat ik altijd bij dat gevecht op nr1 sta op de damage meters. Ik ben zo prot specced als 't maar kan en het meeste van m'n gear is def/sta based maar met 25% crit gear en 2 mooie 1handers win ik van de rogue's en van de mages. ![]() Die eggs kunnen namelijk niet dodgen en je kan er niet op missen. Dus daarom zit ik altijd op egg duty. Erg tof.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan wordt het hoog tijd dat ze druid gear eens een stoot omhoog geven.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.thottbot.com/?i=53847 @ tnx btw! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.thottbot.com/?i=13406 en http://www.thottbot.com/?i=37177 geloot net in Strat, ik ben blij
![]() De bow geeft me per autoshot 100 damage meer, aimed doen 200-300 meer, heerlijk <3
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vind het overigens ook zwaar kut dat met de expansion de horde ook pally's krijgt en de alliance shammy's . Dit was nou echt namelijk een van DE grote verschillen op races na tussen horde/alliance....
||
Citaat:
@ Alpha: 9 DPS meer op de gun vs. 0.70 speed verschil. De rest van je post kan ik geen wijs uit worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Final Fantasy!!! <<<< Verwijderd | 17 | 07-02-2011 09:45 | |
Games |
World of Warcraft deel 21 Verwijderd | 500 | 14-06-2009 19:47 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
Games |