Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 16:33
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Frankly, I don't think it's this black-and-white. In the world of theorycraft, guilds min/max their raid compositions "perfectly". However, the reality is that raid composition can vary pretty significantly (if the guilds that have beaten Naxxramas are any indicator), yet still be successful (ie: one guild beating Nax with 1 hunter, another with 6 hunters in the raid).

I believe that the class mechanics need to get you to the point where raids can choose their participants based on the skill of the player behind the controls, rather than based on the mechanics themselves, despite the inevitability of class preferences (not to be mistaken with requirements) that are not only based off the class' mechancis, but also on the encounters themselves.

Now, while it may or may not apply to this particular case, I've found that time and time again, players mistake being excluded from raids as a failure of the class, when the reality is that the officers responsible for selecting players are excluding the player based on either that player's skill (but they often don't actually say this to the player in question) or other "human factors".

Aldus de class lead designer. Dit berichtje heeft enige onrust veroorzaakt in de druid community. Gaat weer over het oude druids moeten healen in raids-gedoe. Hoewel het bericht op meerdere manieren geinterpreteerd zou kunnen worden, hebben sommigen het opgevat als l2play. Da's niet slim om dat tegen je klanten te zeggen

Oh en ik vind dat druids ook wat anders kunnen, ik heb het keer op keer bewezen voor m'n guild, het is alleen jammer dat ik het elke keer opnieuw moet bewijzen. Een voorbeeld: een druid grijpt een loslopende mob en brengt deze terug naar de tank, mocht zo'n mob de eerste defentielijn gepasseerd zijn. Dacht dat dat is wat hij bedoelde en gelukkig zeiken ze me niet af als ik zoiets doe in de guild

Bron: http://forums.worldofwarcraft.com/th...5629&pageNo=11 (post #215)
Oud 29-09-2006, 16:51
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
grl schreef op 29-09-2006 @ 17:31 :
Ja hoor, de enige plek waar je in dit gehucht gamecards kon kopen bleek zojuist verhuisd te zijn. Flauw.
Wij hebben 'm online gekocht.
Oud 29-09-2006, 16:58
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-09-2006 @ 17:32 :
Nou ja, de server doet het toch al een week nauwelijks (schijnt het.. ik was er niet)
Heel veel Realms lopen te kutten. Bij Stormrage alleen maar lagspikes, maar is wel up.
Oud 29-09-2006, 17:18
Ymir
Ymir is offline
Vanavond AQ20 \o/
Oud 29-09-2006, 17:41
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
druids zijn leuke tanks. wij hebben altijd een druid als offtank overal(ja zelfs@nef )
ik gaat douchen en naar aq40 nu
Oud 29-09-2006, 17:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Daboman schreef op 29-09-2006 @ 17:33 :

Aldus de class lead designer. Dit berichtje heeft enige onrust veroorzaakt in de druid community. Gaat weer over het oude druids moeten healen in raids-gedoe. Hoewel het bericht op meerdere manieren geinterpreteerd zou kunnen worden, hebben sommigen het opgevat als l2play. Da's niet slim om dat tegen je klanten te zeggen
[/B]
Ik vind dat 'ie gewoon gelijk heeft. Mensen zeiken te veel.
Oud 29-09-2006, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 29-09-2006 @ 17:33 :

Oh en ik vind dat druids ook wat anders kunnen, ik heb het keer op keer bewezen voor m'n guild, het is alleen jammer dat ik het elke keer opnieuw moet bewijzen. Een voorbeeld: een druid grijpt een loslopende mob en brengt deze terug naar de tank, mocht zo'n mob de eerste defentielijn gepasseerd zijn. Dacht dat dat is wat hij bedoelde en gelukkig zeiken ze me niet af als ik zoiets doe in de guild

Bron: http://forums.worldofwarcraft.com/th...5629&pageNo=11 (post #215) [/B]
Helaas hebben de meeste mensen die willen dat druids alleen healen voorlopig wel een heel goed punt.

Een echte tank = beter dan druid tank
Een echte rogue/dps warrior = beter dan catform druid

Het is gewoon logisch dat druids moeten healen, want healen kunnen ze erg goed. Tel daarbij ook nog innervates en combat resses.. Als healer en resser zijn ze zeer nuttig. Dit zal altijd zo blijven, omdat een druid een support class is.. geen dps-class. Als blizzard druids zo zou maken dat ze imba tanks en imba dps-classes zijn en ook nog zo goed kunnen healen zou het ook gewoon niet eerlijk zijn.

En onder support valt idd ook het offtanken van een loose mob terug naar een tank, en een add van een priest afhouden. Maar hoe je het ook wend of keert, je kunt gewoon uitstekend healen en de rest van je skills maar middelmatig doen.

Ik heb zelf tijden geraid met een druid (wel als alt) en dit heeft me op een gegeven moment zo gefrustreerd dat ik mn druid alleen nog gebruik als disenchanter. Niet dat ik een hekel heb aan healen (main is een paladin), maar ik trek het gewoon niet dat een in potentie geweldig class (druid ja) zo gefocussed moet zijn op healing.
Zelfs de end-game armor sets zijn pure healing sets met spi, int en een hoop stamina, wat al genoeg zegt over wat blizzard met druids wil. Jammer, idd.
Oud 29-09-2006, 19:36
Verwijderd
Erg goed healen? Van de vier healing classes zijn druids in raids toch verreweg de minste, hoor, omdat de druid de enige class is zonder fatsoenlijke single target heal. Het is dat de druid buff wel handig is en innervate/combat res, anders zou je in een raid het beste 0 druids mee kunnen nemen.

Gaan ze in BC gelukkig wel wat aan doen met die stackende HoTs.
Oud 29-09-2006, 19:58
Verwijderd
Hangt van de skill van de persoon af. In onze guild hebben we 2 druids (okey 1, de ander is nu feral voor raiden) die steke competitie levert voor de beste priests.
Oud 29-09-2006, 20:17
Lorelei
Lorelei is offline
Of een feral druid minder dps doet dan een rogue is niet zo goed te zeggen hoor.. dat hangt o.a. van de speler, de gear en de focus af. Je kan wel zeggen dat het in principe zo is (al weet ik dat ook nog niet helemaal zeker tbh) maar dat doet er niet toe. Onze feral druids staan altijd in de top 7 dps-wise. Ze outdamagen de hunters, de locks en een heel aantal (slackende) rogues en mages. Gooi het op betere focus of betere gear.. prima, maar punt blijft wel dat ze meer damage doen.

Tankwise hebben we inderdaad meer aan onze warrior tanks maar een druid tank voor de verandering en vooral ook op momenten dat er te weinig warriors zijn (bijv. bij bug trio of sartura in aq40) kan echt veel helpen. Wij gebruiken sowieso altijd druids bij phase 1 bij nef en dat is prima.

Healingwise geldt in principe dat druids ontzettend handig zijn voor grote heals. Bijvoorbeeld bij twins, bij patchwerk en bij andere gevechten waar de tanks veel damage krijgen is het geweldig om priests en pala's te hebben voor het "bij healen" van verloren hp en druids om af en toe een enorme heal erop te gooien zodat de mt weer full hp heeft. Natuurlijk is dit bij lang niet alle gevechten effectief en zijn veel druids overgestapt op HT rank 4 en krijgen ze het meest geheald door hun rejuv (en swiftmend) maar bij de gevechten waar het nodig is kan een druid heel goed, heel veel healen.

Daarnaast zijn ze te gebruiken voor het sleepen van dragons, het combat ressen van members, het innervaten van iemand die mana nodig heeft en de mogelijkheid om, zelfs in healing gear, tijdelijk te tanken (of te stunnen dmv bash) daar waar nodig.

Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat we altijd een secondary class zullen blijven. We kunnen vanalles maar vanzelfsprekend nooit zo goed als de class voor wie het primary bedoeld is, maar een goeie druid kan de rol in de raid aannemen die op dat moment nodig is, ongeacht spec en gear.
Oud 29-09-2006, 20:17
Lorelei
Lorelei is offline
Tjesis wat een lap tekst
Oud 29-09-2006, 20:22
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
skeleton schreef op 29-09-2006 @ 08:28 :
^^, Ik heb dat ding volgens mij nog niet een X zien droppen van garr , zover ik weet heeft maar 1 iemand hem in de guild, je bent dus best lucky geweest .
Ik dacht dat het een vrij normale droprate was. Ik ben nu de 2e van m'n guild die em krijgt.
Oud 29-09-2006, 22:22
Ymir
Ymir is offline
AQ20 gecleared tot en met dat enorme beest in het water met de eieren. Aspect of the Hawk rank 7 boek gekregen, jee 10 rap meer.

In het begin, na de eerste twee gladiators, bij de ruimte met al die patrols, mocht ik pullen ondanks dat het m'n eerste keer daar was
Ik deed het beter dan meeste anderen blijkbaar, en kreeg een hoop positief commentaar, ook weer wat punten gehaald dus
Al met al, gave run, gave sfeer, en zowaar loot, ik ben tevreden.
Oud 29-09-2006, 23:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
buru heet het kreng
en grats na je blue's is 10ap upgrade veel anyway dus =p
Oud 30-09-2006, 17:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Revan schreef op 29-09-2006 @ 19:39 :
*knip*
Ik denk dat jij de druid class niet begrijpt, zoals velen anderen. Een druid vult aan waar nodig. Een aantal voorbeelden: Jindo the hexxer, waarbij een druid tank een veel betere optie is dan een warrior. Ten tweede: Healen op bazen en dps op trash, omdat op trash vaak stukken minder healing vereist is dan op bazen. Ten derde. In healing gear. BWL, de drakonids. Als zo'n mob een stun ability heeft en de warrior een stun te pakken krijgt, kun je hem als second line of defense als druid taunten in bearform en terugbrengen voordat hij de andere healers molt. Persoonlijk vind ik dat de druid op alle 3 de gebieden voldoet, maar ik ben het met je eens dat ze niet de beste zijn. Hoewel een druid die NIET healt met een roleswitch soms best een verschil kan maken. Op deze manier maken ze de laatste 20% goed die ze achter lopen op andere classes. Dit vereist wel veel skill en wilskracht, omdat raidleiders vaak vast zitten in denkbeelden. Druids moeten dan al resto zijn voordat ze een kans krijgen zich te bewijzen.

Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-09-2006 @ 20:36 :
Erg goed healen? Van de vier healing classes zijn druids in raids toch verreweg de minste, hoor, omdat de druid de enige class is zonder fatsoenlijke single target heal. Het is dat de druid buff wel handig is en innervate/combat res, anders zou je in een raid het beste 0 druids mee kunnen nemen.

Gaan ze in BC gelukkig wel wat aan doen met die stackende HoTs.
Hier ben ik het niet mee eens. Combat res kan een wipe saver zijn. Natures swiftness kan een wipe saver zijn. Hot's kunnen goed zijn. Priests zijn innervate-verslaafd. Rank 4 HT met veel +healing is erg goed. En daarbij leert de ervaring dat paladins en priests (kan niets zeggen over shamans) sneller out of mana gaan dan druids. Soms zelfs MET innervate. Ik zie de 3 classes die ik wel ken als vergelijkbaar, skill maakt het echte verschil uit. Tuurlijk zullen er kleine verschillen zijn, maar elke healer class heeft z'n voor en nadelen. Je geeft eigenlijk zelf al aan in je post dat er genoeg dingen zijn die ze hebben en die ze goed maken.

Citaat:
grl schreef op 29-09-2006 @ 21:17 :
Of een feral druid minder dps doet dan een rogue is niet zo goed te zeggen hoor.. dat hangt o.a. van de speler, de gear en de focus af. Je kan wel zeggen dat het in principe zo is (al weet ik dat ook nog niet helemaal zeker tbh) maar dat doet er niet toe. Onze feral druids staan altijd in de top 7 dps-wise. Ze outdamagen de hunters, de locks en een heel aantal (slackende) rogues en mages. Gooi het op betere focus of betere gear.. prima, maar punt blijft wel dat ze meer damage doen.
Mee eens, dedicated feral druids kunnen tot op zekere hoogte de strijd aangaan met rogues op de dps meter.

Citaat:
Tankwise hebben we inderdaad meer aan onze warrior tanks maar een druid tank voor de verandering en vooral ook op momenten dat er te weinig warriors zijn (bijv. bij bug trio of sartura in aq40) kan echt veel helpen. Wij gebruiken sowieso altijd druids bij phase 1 bij nef en dat is prima.
Druids zijn misschien inderdaad slechter, maar ze lopen echt niet zo ver achter. Als je wilt kan ik je wel een video geven waarbij 1 druid 8 garr adds tankt, dat heb ik een warrior nog niet zien doen. Maar zoals ik al zei, een druid voldoet wel, hoewel ze misschien niet de beste zijn. Er bestaan guilds die een druid als MT hebben.

Citaat:
Healingwise geldt in principe dat druids ontzettend handig zijn voor grote heals. Bijvoorbeeld bij twins, bij patchwerk en bij andere gevechten waar de tanks veel damage krijgen is het geweldig om priests en pala's te hebben voor het "bij healen" van verloren hp en druids om af en toe een enorme heal erop te gooien zodat de mt weer full hp heeft. Natuurlijk is dit bij lang niet alle gevechten effectief en zijn veel druids overgestapt op HT rank 4 en krijgen ze het meest geheald door hun rejuv (en swiftmend) maar bij de gevechten waar het nodig is kan een druid heel goed, heel veel healen.
Jep, de verschillende healing classes vullen elkaar aan. Het gaat er bovendien om als een team te werken, niet wie er de beste is.

Citaat:
Daarnaast zijn ze te gebruiken voor het sleepen van dragons, het combat ressen van members, het innervaten van iemand die mana nodig heeft en de mogelijkheid om, zelfs in healing gear, tijdelijk te tanken (of te stunnen dmv bash) daar waar nodig.

Mee eens

Citaat:
it alles neemt natuurlijk niet weg dat we altijd een secondary class zullen blijven. We kunnen vanalles maar vanzelfsprekend nooit zo goed als de class voor wie het primary bedoeld is, maar een goeie druid kan de rol in de raid aannemen die op dat moment nodig is, ongeacht spec en gear.
Zoals ik al zei, de laatste 20% moeten we aanvullen met role-switching. Ik heb me hier ontzettend in verdiept en mijn ervaring is dat het werkt. Zelfs in een 5 man party waar de druid de enige healer is.

Tot slot wil ik nog zeggen. De druid is een teamspeler, hij vult aan waar nodig. Daarbij gaat het er niet om wie de beste is. Dat is veel te individueel. Een healende priest en druid werken synergisch. Het zou nog mooier zijn als dat bij tanken en dps ook zo is. Ik ben ook best blij met de skills/talents in de expansion set, de meeste helpen me bij het vervullen van de role-switch rol. Ik heb veel geprobeerd, maar ik moet zeggen dat dat is waar de druid echt het beste in is. Het vereist skill en wilskracht, maar als een druid het kan, is een druid een kracht waar je absoluut wat aan hebt. Als je als druid aanvult waar het nodig is zul je nergens de "beste" in zijn, maar heeft het team veel meer aan je dan wanneer je 2/3e van je class in de koelkast zet. Dat geldt voor healing, maar net zo goed voor tanking en dps'ing.

Wat dat betreft ben ik ook blij dat de lead designer zei dat officers druids toch wel andere dingen laten doen, ik vond het alleen niet zo erg tactisch hoe hij reageerde op de druids die dat niet mochten

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 17:38.
Oud 30-09-2006, 18:33
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ymir schreef op 29-09-2006 @ 18:18 :
Vanavond AQ20 \o/
Net ook nog ff AQ gedaan, maarja als de healers niet tussen ossi en het volgende crystal blijven gaat dat nooit werken natuurlijk. M.a.w. ik ben weer de nodige dukaten armer en heb nog steeds ossi niet op z'n bek zien gaan =( .
Oud 01-10-2006, 10:08
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
you have been terminated
Oud 01-10-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 30-09-2006 @ 18:29 :
Rank 4 HT met veel +healing is erg goed. En daarbij leert de ervaring dat paladins en priests (kan niets zeggen over shamans) sneller out of mana gaan dan druids.
Dan ben jij wel gare paladins gewend, want paladins kunnen helemaal niet OOM gaan. Als ik als paladin lage mana heb switch ik naar rank 1 FoL, die kost 35 mana dus dat houd ik wel een tijdje vol. Verder heeft rank 4 HT wel aardige mana efficiency, maar heeft een trage cast en kan qua efficiency ook niet tippen aan FoL (20 healed per 1 mana).
Oud 01-10-2006, 12:51
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-10-2006 @ 11:35 :
Dan ben jij wel gare paladins gewend, want paladins kunnen helemaal niet OOM gaan. Als ik als paladin lage mana heb switch ik naar rank 1 FoL, die kost 35 mana dus dat houd ik wel een tijdje vol. Verder heeft rank 4 HT wel aardige mana efficiency, maar heeft een trage cast en kan qua efficiency ook niet tippen aan FoL (20 healed per 1 mana).
AQ40 gevechten kunnen heel mana intensief zijn

Ik zal toegeven dat ik het in BWL en MC en de 20 man instances niet zo heb gezien (niet echt op gelet destijds), maar in AQ40 komt het toch al een stuk duidelijker naar voren.

En bovendien, een rank 1 healing spell lijkt me niet echt efficient als een baas met 1000 dps op een MT staat in te hakken

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 12:55.
Oud 01-10-2006, 13:13
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
skeleton schreef op 30-09-2006 @ 19:33 :
Net ook nog ff AQ gedaan, maarja als de healers niet tussen ossi en het volgende crystal blijven gaat dat nooit werken natuurlijk. M.a.w. ik ben weer de nodige dukaten armer en heb nog steeds ossi niet op z'n bek zien gaan =( .
Mja onze laatste AQ trip hekelde op Buru. We hadden 2 keer een 1% wipe. Het is wel een heel tof gevecht met het kiten en de eggs smashen tot 20%.. dan Buru d'r overheen en de adds killen. Erg cool.
Wat wel grappig is, is dat ik altijd bij dat gevecht op nr1 sta op de damage meters. Ik ben zo prot specced als 't maar kan en het meeste van m'n gear is def/sta based maar met 25% crit gear en 2 mooie 1handers win ik van de rogue's en van de mages.
Die eggs kunnen namelijk niet dodgen en je kan er niet op missen. Dus daarom zit ik altijd op egg duty. Erg tof.
Oud 01-10-2006, 19:26
skeleton
skeleton is offline
Ik ben zelf ook pro specced 11/2/38, kan niet echt lekker tanken met een fury/pro build .

Maar ik ben ook inmiddels wat crit gear bij elkaar aan het rapen om toch nog enigszins schade te kunnen doen .
Oud 01-10-2006, 21:09
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
jullie laten warrior zo wel erg lekker klinken 35% crit en geeneens bwl loot
Oud 01-10-2006, 23:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
1%...1% princess huhuran 1%
omg met 39man die ene gast die echt weg moest gaat zich ZO kut voelen
Oud 02-10-2006, 09:21
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 01-10-2006 @ 22:09 :
jullie laten warrior zo wel erg lekker klinken 35% crit en geeneens bwl loot
Warriors zijn kinda multifunctioneel , we kunnen zowel tanken als dik veel dps doen ( bij ons in de guild zit een fury warrior die altijd wel ong in de top 5 van dps staat ) .
Oud 02-10-2006, 09:41
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
skeleton schreef op 02-10-2006 @ 10:21 :
Warriors zijn kinda multifunctioneel , we kunnen zowel tanken als dik veel dps doen ( bij ons in de guild zit een fury warrior die altijd wel ong in de top 5 van dps staat ) .
En als een warrior een keer aggro trekt van zijn DPS switched hij gewoon FF naar tank-role tot de MT de aggro weer terug heeft
Oud 02-10-2006, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 01-10-2006 @ 13:51 :
AQ40 gevechten kunnen heel mana intensief zijn
Nogmaals, 35 mana...
Citaat:
Ik zal toegeven dat ik het in BWL en MC en de 20 man instances niet zo heb gezien (niet echt op gelet destijds), maar in AQ40 komt het toch al een stuk duidelijker naar voren.
35 mana...
Citaat:
En bovendien, een rank 1 healing spell lijkt me niet echt efficient als een baas met 1000 dps op een MT staat in te hakken
Met een beetje redelijke gear (~800 healing) healt FoL rank 1 zo'n 500 per 1.5 sec. Met drie paladins hou je dus met gemak 1000 dps bij, zonder ooit mana kwijt te raken.
Oud 02-10-2006, 10:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-10-2006 @ 10:54 :
[B]Nogmaals, 35 mana...[b]35 mana...Met een beetje redelijke gear (~800 healing) healt FoL rank 1 zo'n 500 per 1.5 sec. Met drie paladins hou je dus met gemak 1000 dps bij, zonder ooit mana kwijt te raken.
heeft tier 2 +800 healing?

Dan wordt het hoog tijd dat ze druid gear eens een stoot omhoog geven.
Oud 02-10-2006, 10:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daboman schreef op 02-10-2006 @ 11:44 :

Er is meer gear dan de standaard classsets
Oud 02-10-2006, 12:32
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
oke ik kwam net online. mensen gaan wss flasks uitdelen voor morgen... 1% wipe of huhu omdat je met 39 man bent zuigt zwaar kont
Oud 02-10-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-10-2006 @ 10:54 :
[B]Nogmaals, 35 mana...[b]35 mana...Met een beetje redelijke gear (~800 healing) healt FoL rank 1 zo'n 500 per 1.5 sec. Met drie paladins hou je dus met gemak 1000 dps bij, zonder ooit mana kwijt te raken.
ga jij eens gauw patchwerk met je rank 1 fol

http://www.thottbot.com/?i=53847 @ tnx btw!
Oud 02-10-2006, 14:17
Allochthony
Allochthony is offline
Oh wat ben ik blij dat er nog geen palas zijn bij horde, je moet maar verliezen van een pala met rollen op die mace als priest zijnde.

Boo.
Oud 02-10-2006, 14:43
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
rollen?

let the dkp do the talking!
Oud 02-10-2006, 16:44
Allochthony
Allochthony is offline
Ja, dat bedoel ik ook, meer DKP uitgeven omdat een PALA je item wil hebben, dat is kut.

Horde ftw!
Oud 02-10-2006, 16:46
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-10-2006 @ 14:28 :
ga jij eens gauw patchwerk met je rank 1 fol

http://www.thottbot.com/?i=53847 @ tnx btw!
Oud 02-10-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 02-10-2006 @ 11:44 :

Paladins healen niet in tier 2, tenminste niet als ze een beetje verstand hebben van hun class. Tier 2 is een PvP set.
Oud 02-10-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 02-10-2006 @ 15:17 :
Oh wat ben ik blij dat er nog geen palas zijn bij horde, je moet maar verliezen van een pala met rollen op die mace als priest zijnde.

Boo.
Dus? Pala's > priest bijna standaard op healing meters, op onze server zijn bovendien ook al genoeg shamans/druids die die mace hebben.
Oud 02-10-2006, 19:56
Ymir
Ymir is offline
http://www.thottbot.com/?i=13406 en http://www.thottbot.com/?i=37177 geloot net in Strat, ik ben blij
De bow geeft me per autoshot 100 damage meer, aimed doen 200-300 meer, heerlijk <3
Oud 02-10-2006, 21:12
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-10-2006 @ 20:00 :
Dus? Pala's > priest bijna standaard op healing meters, op onze server zijn bovendien ook al genoeg shamans/druids die die mace hebben.
Ik heb gewoon een hekel aan paladins
Oud 02-10-2006, 21:28
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 02-10-2006 @ 22:12 :
LOLLADINS
Oud 02-10-2006, 21:50
Obi Wan
Obi Wan is offline
Mmh ik ben toch blij met mijn pala
Oud 02-10-2006, 22:52
<*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Ymir schreef op 02-10-2006 @ 20:56 :
http://www.thottbot.com/?i=13406 en http://www.thottbot.com/?i=37177 geloot net in Strat, ik ben blij
De bow geeft me per autoshot 100 damage meer, aimed doen 200-300 meer, heerlijk <3
vette shit neger
Oud 03-10-2006, 04:20
Ymir
Ymir is offline
Yeah zeker
Heb al met aardig wat zekerheid te horen gekregen dat als morgen de blastershot launcher dropt ik die krijg, ook wel fijn dus
Oud 03-10-2006, 07:01
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
eigenlijk niet ymir

de dps upgrade van lollerschot is te klein om het grote snelheidsverschil te compenseren. de extra autoschot cooldown tijdens aimed door 3.3speed(quiver daargelaten 14% ofzo waarschijnlijk) levert tonnen meer dps dan crapperschot ooit zal kunnen
Oud 03-10-2006, 07:49
Verwijderd
Inderdaad. Mensen denken dat sinds de normalization het niet meer uitmaakt of je nu een snel of langzaam wapen neemt. Niets is minder waar, zeker in pvp.
Oud 03-10-2006, 09:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 02-10-2006 @ 22:50 :
Mmh ik ben toch blij met mijn pala
Hier nog een.
Oud 03-10-2006, 11:33
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 02-10-2006 @ 22:12 :
Wie niet? .

Vind het overigens ook zwaar kut dat met de expansion de horde ook pally's krijgt en de alliance shammy's . Dit was nou echt namelijk een van DE grote verschillen op races na tussen horde/alliance....
Oud 03-10-2006, 15:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik zou al een bloodelf paladin willen maken (als ik niet zo'n hekel had aan de luiemensenoplossing van blizz) alleen om al die hordies te jennen met het feit dat ze nu zelf ook paladin's hebben
Oud 03-10-2006, 15:30
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-10-2006 @ 08:49 :
Inderdaad. Mensen denken dat sinds de normalization het niet meer uitmaakt of je nu een snel of langzaam wapen neemt. Niets is minder waar, zeker in pvp.
Ik mik niet voor niets standaard op langzame wapens. Ik PvP niet.

@ Alpha: 9 DPS meer op de gun vs. 0.70 speed verschil.
De rest van je post kan ik geen wijs uit worden.
Oud 03-10-2006, 17:35
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
oke ik zal het zo uitleggen(uit mijn hoofd dan)

die gun is 2.60 speed toch?
met een 14% quiver is dat
260:1.14=2.28 speed ongeveer

3.30:1.14=2.89 ongeveer

aimed shot duurt 3 secondes om te "casten(download Ecastbar anders ) tijdens die 3 secondes heeft je autoschot zijn cooldown als je het net timed.

dus verlies je met lollerschot:
3.00-2.28=0.72 seconde dps tijd

met carpice spine is dit:
3.00-2.89=0.11 seconde dps tijd

daarom Carpice spine crossbow>crapperschot
Oud 03-10-2006, 20:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
huhuran down

2 mensen met zelfde dkp. ofc verlies ik (ik 25 roll hij 87, en ja we doen aan dkp )

en hier heb ik zin in :

Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 23:22.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten