Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ot; lekker dagje, eerst uitslapen, toen paar uurtjes school, toen tijdje zon+ijsje, zometeen lekker voetballen. Ennn dan heb ik ook nog even z'n stem gehoord ![]() Morgen!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
alsnog bezoek gehad.. mn pa had iedereen afgebeld.. pfff.. t is toch raar,, je verjaardag vieren zonder degene die je op aarde heeft gezet.. ![]() waarom krijgen de goede mensen toch altijd de slechte gebeurtenissen op zich af?? Ps :: Denk dat ik al gek ben.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik hiop ook dat ik strax de feestdagen goed doorkom.. k zie er echt tegen op.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat je je vast moet houden aan de gedachten met de feesten samen met haar, maar dat je ook moet genieten van de mensen die je nog wel om je heen hebt met feesten.. en in het begin zou dat heel moeilijk zijn, maar later kom het wel... mijn vader is zijn vader ook heel jong verloren en hij heeft er soms nog moeite mee.. en doordat hij heel veel praat met de feestdagen over zijn vader is het voor hem alsof hij er nog steeds bij is.. ik weet niet of dit je iets helpt.. maar ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer me ook de leuke herrinneringen aan haar te herinneren, maar zolang de zaak loopt, zal dat niet ceht gaan.. IK ben nu gewoon echt letterlijk uitgeput en hopeloos.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik voel me wel goed en heb er verder niks over te vertellen. Morgen presentatie voor psychologie van 40 minuten, alhoewel ik er dan niet alleen sta ofzo, 2 andere meisjes uit mijn groepje doen ook mee en ik ben helemaal niet zenuwachtig. Ik was graag uitgegaan vanavond, maar vriendinnen van mij gingen niet, misschien zaterdag dan, alhoewel ik eigenlijk denk van niet. Vandaag wel goed meegedaan op school, precies zoals ik met mezelf had afgesproken ![]() Iedereen die zich kut voelt: het komt heus wel weer goed! |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben moe. Zo moe. Dat is echt niet meer normaal. Maar ja. Ons bed sliep heerlijk, dat wel. En gisteren heb ik nog gauw, op de deadline (of de dag na de deadline? dat werd me niet helemaal duidelijk uit de advertentie) een sollicitatie-mail verstuurd. Ik hoop dat ik die maand aan de slag mag voor hen, dat zou leuk en leerzaam zijn. Nu dadelijk moet ik hier ergens een copyshop vinden om mijn scriptie in te binden. Dan kan ik 'm dinsdag inleveren, krijg ik mijn cijfer en ga ik mijn cijferoverzicht aanvragen bij mijn opleiding. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 10:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |