![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 20:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EVEN SERIEUS. Voetbal, ( EVEN NADRUK !!!!!VOETBALLLL!!!!!) gaat dus VOOOOOOOORR de Mol ja. Voetbal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat kun je toch mooie quotes halen uit de mol ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat me trouwens ook opviel, nu we het over handen hebben. In aflevering 1, met die videobeelden enzo, hadden Renate en Inge allebei 6 antwoorden goed. Bij de executie zei Karel: 'Ik wil met twee voor de hand liggende kandidaten beginnen.' Eerst deed hij Inge, daarna Renate. Natuurlijk was het wel duidelijk dat zij er niet uit zouden gaan met 6 jokers, maar wel een uitdrukking met 'hand'..... misschien ga ik nu echter wel te ver doordenken hoor! |
![]() |
||
Citaat:
Uiteraard moet hij vaak teksten met hand zeggen, maar hij weet zelf ook niet dat dat op Inge slaat.
||
Citaat:
![]() Toen Karel op het einde zei van over twee weken weten we wie de mol is en laten we zien hoe u het eigenlijk allang had kunnen weten, moest ik meteen aan de handenhint denken. Ze deed het nu weer! Paul gaat (hopelijk) winnen. ![]()
||
Citaat:
Nu je op Inge let is het makkelijk ja. Maar als jij bv de derde aflevering dacht dat het Dick was, en op hem lette, had je hem allerlei molacties zien doen. Zo werkt het nu eenmaal. En daarbij, iedereen doet elke dag dingen die beter en slechter voor de pot zijn, uit eigenbelang, omdat je die dag wat moe bent, omdat je niet de beste oplossing voor iets weet, omdat je niet zo goed kunt samenwerken met de persoon in je groep, etc etc. En als je zelf dan ook nog bezig bent, dan zie je helemaal maar de helft, niet zo gestructureerd als wij. Denk alleen al aan alle opdrachten waarbij ze in groepjes werken en door de stad lopen, op een vlot zitten, etc. Dan zie je de hele opdracht alleen maar de persoon uit jouw groepje! Het is gewoon zo dat als je iemand verdenkt, je dat overal in bevestigt ziet, en molacties van andere personen 'wegwuift' omdat je diegene niet verdenkt. Dat is niet eens bewust, maar een psychologisch proces.
||
Citaat:
Ik ben er zelf erg benieuwd naar moet ik zeggen, want ik kan ook niet veel dingen bedenken die ze heeft gedaan!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kan ik weinig meer bedenken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mol is juist degene die alles op stiekeme wijze doet zodat je het (zeker op tv) niet of nauwelijks ziet. Die andere mensen hebben te weinig verstand om het zo maar even te zeggen van mollenacties om ze goed uit te voeren en verborgen te houden. En, waarom zouden ze ook? Het is juist de bedoeling dat andere mensen het wel zien, want dan worden ze verdacht en hebben ze zelf meer kans om te winnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
15 maart zien we alle molacties vast wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als ze allemaal de waarheid sproken over wat ze invulden bij de laatste test (en er van uitgaand dat Inge idd de mol is) is het vrij duidelijk wie gaat winnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |