Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2006, 23:06
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 18-10-2006 @ 23:36 :
Die, Die, Die my darling! don't utter a single word! Die die Die my darling! you're future's in an oblong box! Just shut your pretty eyes, I'll be seeing you in Hell!
Man, ik heb geeneens een relatie met je en ik word al moe van jou.

OT: Alles
Oud 18-10-2006, 23:07
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Menahem schreef op 19-10-2006 @ 00:06 :
Man, ik heb geeneens een relatie met je en ik word al moe van jou.

OT: Alles
is gericht naar ex voor de rest gaat t nog steeds zoals in de post daarvoor, en daarvoor, en daarvoor (met andere woorden: wel okay).

edit: voor degenen die dat stukje tekst niet kennen: das the Misfits. wie het niet kent: ga je schamen. DIEP schamen.
Oud 18-10-2006, 23:19
hellebel
hellebel is offline
ik vind niet dat je je moet schamen als je the Misfits niet kent.
Oud 18-10-2006, 23:22
Bloompje
Bloompje is offline
Deze twee dagen waren leuk. Na werk kwam hij naar mij toe, hij bleef slapen. Heerlijk om dan na sex in zijn armen in slaap te vallen en vervolgens zo vervelend om om half 6 door de fucking wekker wakker gemaakt te worden. Samen gedouched en gegeten en toen naar ons mam gelopen, we gingen vandaag op personeelsuitje van mama's werk. Na 2 uur in de bus waarin vriendlief (incl. ochtendhumeur) zit te mopperen op de weinige beenruimte, kwamen we aan bij Moviepark Germany. Hele dag door het park gestruind en toen lekker bij de Mc Donald's gegeten. We hebben toen we thuis kwamen nog voor pampus voetbal liggen kijken op bed en daarna is hij naar huis gegaan. Ik ben zooo verliefd en blij en gelukkig met hem We zijn lekker gek samen en ik hoor van verschillende mensen dat de verliefheid ervan af straalt.
Oud 18-10-2006, 23:32
T!ne
T!ne is offline
Elkaar liefdesliedjes toezingen/fluisteren is zo lief
Oud 19-10-2006, 00:17
Verwijderd
zn vriendin is een kutwijf, hoe haalt ze t in dr kop om dezelfde dingen als mij leuk te vinden, nou raak ik m alsnog kwijt al stelt hun relatie geen kut voor
Oud 19-10-2006, 06:40
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
hellebel schreef op 19-10-2006 @ 00:19 :
ik vind niet dat je je moet schamen als je the Misfits niet kent.
vind ik wel. the misfits is een van de pioniers geweest als het gaat om punk/metal. de huidige muziek is zwaar geinspireerd op the misfits.

on topic: help ik heb n goed humeur en dat met 't vooruitzicht van 9 uur college vandaag (4th day in a row...)
Oud 19-10-2006, 06:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, elkaar een weekend niet zien is toch best lastig. Juist dan ga je hem meer missen
Oud 19-10-2006, 07:42
M'ne
M'ne is offline
Ik weet niet wat we aan het doen zijn. maar zo mag het nog wel even door gaan. Vanavond komt hij eten. En ik kan nou al niet wachten om hem een kleín kusje te geven

*vlinders vlinders*
Oud 19-10-2006, 07:47
Iduna
Iduna is offline
Afgelopen tijd week veel thuis geweest, wat echt heerlijk is, alsof ik op vakantie ben. Vanmiddag nog even naar een borrel, daarna uiteten met nieuwe mensen en daarna weer lekker naar huis. Volgende week begint de drukte weer, maar eerst nog even genieten.

Ik zie hem niet dit weekend.
Heerlijk een weekend thuis.

Oud 19-10-2006, 08:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-10-2006 @ 06:40 :
on topic: help ik heb n goed humeur en dat met 't vooruitzicht van 9 uur college vandaag (4th day in a row...)
Dat is niet ontopic, dit is niet het 'hoe voel je je' topic maar het 'hoe voel je je op relationeel gebied' topic. Anders moet je meer op psychologie kijken ofzo, daar is vast wel een topic over hoe je je voelt.
Oud 19-10-2006, 08:17
Verwijderd
Rot toch op zeg. Ik laat me niet gebruiken. Je zoekt maar iemand anders om je geilheid op af te kunnen reageren. Je denkt toch niet dat ik een keer nog daarheen kom om eventjes seks te hebben en weer weg te gaan? Dat is het niet waard. Je zoekt maar een lelijk mokkol ofzo (weet er zo genoeg op te noemen die zo de benen voor je spreiden) en dan ga je daar maar proberen aan je trekken te komen. Ciao.

Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 08:23.
Oud 19-10-2006, 08:40
Verwijderd
Poe, uit bed gaan...
Oud 19-10-2006, 08:40
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me zo verliefderig en ik droomde vannacht alweer van hem. <3
Oud 19-10-2006, 08:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
goedddd zometeen zie ik hem weer als het goed is, hoop dat hij zich alweer wat beter voelt.
Oud 19-10-2006, 08:59
ST*R
ST*R is offline
Goed, geloof ik (als ik niet te veel nadenk). Heb iig zin om hem weer te zien, maar vind het geloof ik ook niet erg als dat 'pas' zaterdag is. En verder weet ik niet of ik met hem moet praten of niet.
Oud 19-10-2006, 09:36
Moustache
Moustache is offline
Ik hou van haar, en niet zo'n beetje ook <333
Oud 19-10-2006, 10:03
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Mijn huisgenootje is weer thuis en dat hebben we geweten! Haar vriend was er ook en er was ( weer ) vette oorlog, maar dit keer om 03:00 snachts! LOL... Maargoed, echt normaal was 't niet.

ONTOPIC: Het gaat heel goed, alleen mis ik hem......
Oud 19-10-2006, 10:27
Konijn
Konijn is offline
Goed Hij is deze week geen enkele avond thuis, behalve zaterdag en dan ben ik er niet. Maar vanaf zondag zijn we samen en gaan we ons voorbereiden op onze vakantie (dinsdag naar Ierland ).
Oud 19-10-2006, 10:46
Verwijderd
Het loopt allemaal niet zo lekker.
Wat niet?
Alles niet.
Hoezo, alles niet?
Mijn stage. Mijn stage opzich wel, maar mijn opdrachten niet. Mijn relationeel gebied.
Wat gaat er mis op relatie-gebied dan?
Ook alles.
Hoezo alles?
Nou, ik laat dingen liggen die ik ze eigenlijk heel graag wil doen, en ik pak dingen op die ik eigenlijk helemaal niet wil. En er zijn honderdduizend mensen om me heen waar ik het goed mee kan vinden, maar niet één (buiten mijn moeder, maar dat is ook niet altijd alles) die kan zorgen dat ik een keer flink met mezelf geconfronteerd word met mezelf, zoals anderen zeggen dat ik dat altijd bij hen doe. Ze hebben het alleen maar over zichzelf, maar er is geen een die oprecht geinteresseerd naar míj luistert. Niemand luistert een hele middag naar mij, om dan naar huis te gaan om na te denken over wat ik nou precies gezegd heb. Er is niemand tegen wie ik kan zeggen dat ik oma mis, dat ik bang ben niet te slagen voor mijn stage, dat ik me kut voel. Er is niemand die me, nadat ik dit alles gezegd heb, vastpakt, een knuffel geeft, fluistert dat alles goed komt en me een klein kusje geeft. Verdomme, ik heb iemand nodig. Iedereen zegt altijd: je kunt bij mij terecht, echt waar! En ik weet ook wel dat ik bij ze terecht kan, maar ik wil getroost worden op een manier die niemand in mijn omgeving heeft.
Waar gaat het nou eigenlijk om?
Weet ik ook niet.
Nou, stel je dan niet zo aan en ga beginnen.

Dus.

Laatst gewijzigd op 19-10-2006 om 10:48.
Oud 19-10-2006, 11:44
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-10-2006 @ 09:17 :
Rot toch op zeg. Ik laat me niet gebruiken. Je zoekt maar iemand anders om je geilheid op af te kunnen reageren. Je denkt toch niet dat ik een keer nog daarheen kom om eventjes seks te hebben en weer weg te gaan? Dat is het niet waard. Je zoekt maar een lelijk mokkol ofzo (weet er zo genoeg op te noemen die zo de benen voor je spreiden) en dan ga je daar maar proberen aan je trekken te komen. Ciao.
You go girl!
Oud 19-10-2006, 11:48
Verwijderd
hahaha
Oud 19-10-2006, 12:17
Verwijderd
Zodra ik mijn deur uitstapte werd het me duidelijk dat ik een goede dag had. Aan de overkant stonden twee mannen (bouwvakkers/ramenwassers/klusjesmannen?). Waar ik heen ging, wat voor studie doe en dat ik een mooie dame ben en dat hij me graag uit eten zou nemen
Gezellig gepraat met de orthopeed, het is zo verademend dat professionals (om ze zo maar te noemen) door hebben dat ik niet achterlijk ben en ze gewoon dingen in hun jargon kunnen uitleggen. En al die mensen maar kijken waarom ik de eerste hulp binnen liet

Het is gewoon een goede dag vandaag!!

@Loontjuh: komt me bekend voor. Je kunt beter zeggen: kom maar naar mij toe als je zonodig wilt . Vind ik dan.
Oud 19-10-2006, 13:17
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-10-2006 @ 09:01 :
Dat is niet ontopic, dit is niet het 'hoe voel je je' topic maar het 'hoe voel je je op relationeel gebied' topic. Anders moet je meer op psychologie kijken ofzo, daar is vast wel een topic over hoe je je voelt.
je hebt alleen geen idee waarom ik t op die manier post

o.t.: ik mis 'r wel... weird ass m.f.ker...
Oud 19-10-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
waarom heb ik die ballen niet
Oud 19-10-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
je bent lief als je boos bent..

OT

waarom kom ik de laatste tijd weinig leuke meisjes tegen...
Oud 19-10-2006, 15:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ik had het kunnen zeggen Ben het helemaal met je eens!
Oud 19-10-2006, 16:06
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
twijfels.
Oud 19-10-2006, 16:38
Verwijderd
Vandaag een maand, whoo!
Oud 19-10-2006, 18:25
Orpheo
Orpheo is offline
m'n ex is als een kankergezwel. je bestraalt het (letterlijk), hakt t weg, schiet t weg, en iedere keer als je denkt 'YES!! ze is weg!' komt ze weer hard terug, en dan in het kwadraat.
Oud 19-10-2006, 18:32
Pluis
Pluis is offline
oei, ben ik toch verder heen dan ik dacht/wilde toegeven. Ik wil niet meer alleen slapen... of nouja, dat slapen op zich merk ik niks van, maar ik vind t zo leuk om naar m te kijken als ie nog slaperig enzo is...

hoe krijg ik hem nu weer uit m'n hoofd, ik moet me op mijn tentamens voorbereiden!!! help
Oud 19-10-2006, 18:38
George
George is offline
Fuck, ik mis hem zo.
Oud 19-10-2006, 19:02
Metal
Metal is offline
Het gemis.
Oud 19-10-2006, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 19-10-2006 @ 13:17 :

@Loontjuh: komt me bekend voor. Je kunt beter zeggen: kom maar naar mij toe als je zonodig wilt . Vind ik dan.
Idd. Maar dat is moeilijk moeilijk. Van zowel zijn als mijn kant. Ten eerste kan ik niet zomaar iedereen hier om half 3 's nachts binnen laten komen om even te seksen en ten tweede heeft hij natuurlijk altijd de smoes 'ik mag niet meer rijden blabla'.
Oud 19-10-2006, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 19-10-2006 @ 16:12 :
je bent lief als je boos bent..

Ik denk dat mijn ex dat niet met je eens is

Citaat:
Bartezz schreef op 19-10-2006 @ 16:12 :
OT

waarom kom ik de laatste tijd weinig leuke meisjes tegen...
Ik vraag me datzelfde ook weleens af mbt jongens. Ik heb echt een leuke scharrel nodig, maar kan geen leuke vinden.
Oud 19-10-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 19-10-2006 @ 16:05 :
waarom heb ik die ballen niet
Wat voor ballen? Waarvoor? Ik ben ook maar een zwak meisje dat vaak weer toegeeft aan haar verlangens en dan weer teleurgesteld is in zichzelf Beetje een cirkeltje waar ik in rondloop. Haat, leuk, haat, leuk, etc... Hahahaha
Oud 19-10-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-10-2006 @ 16:25 :
Ik had het kunnen zeggen Ben het helemaal met je eens!
Zo lees ik vaak jouw posts en denk hetzelfde Hahaha
Oud 19-10-2006, 20:22
M'ne
M'ne is offline
teleur gesteld, voor de 1000x keer, waarom blijf ik al die verwachtingen maken??
Oud 19-10-2006, 20:37
Crimson
Crimson is offline
straalverliefd, als dat tenminste een woord is
Oud 19-10-2006, 20:41
snoopy
snoopy is offline
ik ben zo blij! Hij kwam me vannacht wakker maken met de mededeling: 'ik weet het nu zeker. Ik wil voor altijd bij je blijven. Ik wil jou echt niet meer kwijt'.
Hij heeft het eindelijk gezegd!
Oud 19-10-2006, 20:49
Cesar
Cesar is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-10-2006 @ 19:25 :
m'n ex is als een kankergezwel.
Wtf

Ot: Goed, goed
Oud 19-10-2006, 21:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 19-10-2006 @ 19:25 :
m'n ex is als een kankergezwel. je bestraalt het (letterlijk), hakt t weg, schiet t weg, en iedere keer als je denkt 'YES!! ze is weg!' komt ze weer hard terug, en dan in het kwadraat.
Dit vind ik dus echt ziek..

OT: Samen heel huiselijk lampjes en foto's ophangen
En ik ben best wel verwend... Hebben we echt een heerlijk huisje samen waar we nu toch al weer bijna 1,5 jaar zitten, maar omdat er zoveel mensen om ons heen aan het verhuizen zijn, krijg ik zelf ook weer de kriebels voor een nieuw huis
Oud 19-10-2006, 21:18
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 19-10-2006 @ 21:41 :
ik ben zo blij! Hij kwam me vannacht wakker maken met de mededeling: 'ik weet het nu zeker. Ik wil voor altijd bij je blijven. Ik wil jou echt niet meer kwijt'.
Wat heerlijk meis. Ben zo blij voor je!
Oud 19-10-2006, 21:41
Orpheo
Orpheo is offline
waarom is t ziek? tis toch zo. en ga niet blaten 'je weet niet hoe erg kanker is' want dat weet ik dondersgoed. het is namelijk wel zo wat m'n ex betreft....

o.t.: lache om ouwe vrienden weer te spreken! stelletje mafketels dat t zijn exact een jaar geleden zijn we met z'n allen naar de efteling geweest. nu kan t niet meer... veel te druk met school enzo.. jammer.
Oud 19-10-2006, 21:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
snoopy schreef op 19-10-2006 @ 21:41 :
fijn zeg
Oud 19-10-2006, 22:08
__
__ is offline
hoi ik ben blij voor snoopy en Crimson, dat is alles wat ik even te zeggen heb.
ohnee want mijn lovertje belde net en hij komt er zo aan en nu ben ik vrolijk
Oud 19-10-2006, 22:15
Verwijderd
Nou we zouden elkaar wel wat meer mogen zien.. graag zelfs.. maar ik houd wel vreselijk veel van hem <333
Oud 19-10-2006, 22:19
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
__ schreef op 19-10-2006 @ 23:08 :
hoi ik ben blij voor snoopy en Crimson, dat is alles wat ik even te zeggen heb.
ohnee want mijn lovertje belde net en hij komt er zo aan en nu ben ik vrolijk
haha cool dankje
kreeg net een mailtje met als afsluiting 'schatje, ik hou van je'
awwwwwwww....
Oud 19-10-2006, 22:30
Nuck
Nuck is offline
Damn good , alleen zie ik m waarschijnlijk nu even een tijdje niet ivm tentamens van ons allebei.
Oud 19-10-2006, 22:48
Verwijderd
En dan hoor je weer wat van zijn beste vriend... Loser.... (niet die beste vriend dus, maar die kerel waarvan het de beste vriend is )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten