Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speel GuildWars. (PC)
Wel lekker, online spelen zonder maandelijks betalen met vet coole graphics. Ik denk dat de graphics mooier zijn dan World of Warcraft. En eerlijk gezegd is Guild Wars ook veel beter dan World of Warcraft, Mijn vriend doet namelijk World of Warcraft. Ik mocht eens van hem en de eerste seconde vond ik er al niks meer aan. Jammer dat Guild Wars wel iets duurder dan andere spellen, maar dat heb je zo weer terug verdiend aangezien je niet maandelijks hooeft te betalen. Als je Guild Wars ECHT leuk wilt maken, dan zul je verschillende versies moeten aanschaffen. Verder heeft Guild Wars veel opties, als je geduld hebt (tot eind 2008 denk ik) dan kun je Guild Wars 2 met nog meer opties gaan spelen. Daar kun je dan zwemmen en springen, Jammer genoeg bij de gewone niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() WoW is misschien kut maar Guild Wars slaat alles, bovendien is Guild Wars net zo hard een MMO als Diablo 2 dat is... NIET.
||
Citaat:
Dan is Diablo 2 dat ook, daar kun je ook met 20.000 man tegelijk chatten en een game maken met 10 mensen.
|
Verwijderd
|
Jemig man, wie vraagt er nou naar jou reactie?
Dit topic is er om te zeggen wat je ZELF leuk vind... Guild Wars is gewoon mijn smaak. MMO is dat je met veel mensen samen ergens kan zijn (online natuurlijk). Aangezien dit bij Guild Wars kan is het een MMO. Natuurlijk niet zo'n grote MMO!!! Weet je wat... wat voor spel speel jij??? Dan zal ik jou eens even lekker afzeiken... |
![]() |
||
Citaat:
Ik speel overigens geen spellen. Dat is voor kinderen.
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit een half weekeinde Guild Wars gespeeld, maar ik vond het bagger dat ik gedwongen werd om samen te spelen met andere mensen, omdat de monsters anders te sterk waren. En dan kun je wel hirelings nemen, of iets in die geest, maar schiet ook niet echt op. Ik vind online multiplayer eigenlijk overrated, in vrijwel alle gevallen. Niet echt mijn spel dus.
In other news: Bioshock is uit, dus ga ik nu weer verder met Doom 3. Eigenlijk best wel een enorm kutspel. Saai, suf en eentonig en het heeft een aantal dodelijke missers. De geweren klinken en voelen allemaal als mislukte proppenschieters, de lijken van de monsters desintegreren sfeerloos nog voordat ze de grond raken, maar ze floepen er wel altijd nog op semi-komische wijze hun hersenen eruit. Ziet er echt niet uit. |
![]() |
|
|