Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 11:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
the oc
Oud 29-11-2006, 12:06
Verwijderd
Citaat:
lipglossnblack schreef op 29-11-2006 @ 12:16 :
Ik kom er maar niet op waar ik die hulpkelner nou van ken, die met dat emohaar zeg maar
Weet iemand dat toevallig?
Ik kende juist die andere, die heel irritant was en steeds zei dat ie geen pijn had en alles. Die zat ook o.a. in Dawson's Creek
Oud 29-11-2006, 13:23
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-11-2006 @ 09:04 :
ik ga je spoiler lekker niet lezen
Spoiler

Edit door Balance: je verklapt nou alsnog de inhoud van je spoiler..

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 13:31.
Oud 29-11-2006, 13:31
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Derek...

Die is de laatste tijd wel McDreamy-af moet ik zeggen. In het begin was het nog zwijmelen geblazen daar hij leek op de perfecte schoonzoon enzo, maar nu...hij gedraagt zich ronduit als een zak!
Hij houdt totaal geen rekening met anderen en hun gevoelens, alleen maar met hoe hij zich voelt.

Vorige week schold hij Meredith uit voor hoer omdat hij haar naar beneden zag komen lopen bij de dierenarts, terwijl zij en Finn niet eens sex hadden gehad, ze had alleen maar zn douche gebruikt na die geboorte van dat veulentje.
Hij kan dat niet hebben, en wordt kwaad op dr, terwijl hij voorheen al lang en breed gekozen had voor Addison.
Verder walst hij vrolijk over Addisons gevoel door duidelijk te laten merken dat hij nog van Meredith houdt, en dat hij nu kwaad is op Meredith door bovenstaande dus. Het kwetst Addison en het laat hem schijnbaar gewoon koud.

Komen we daardoor weer terug op waarom het uberhaupt verkeerd is gegaan tussen Derek en Addison, want hij had al aangegeven dat hij alleen maar met zichzelf bezig was en dat dat mede de oorzaak is geweest dat Addison genegenheid, aandacht & liefde ging zoeken bij een ander.

Hij mag wel ns wat meer om zich heen gaan kijken, ipv dat hij alleen maar kijkt naar wat zijn tere zieltje kwetst

En Izzie was ook oneerlijk naar Denny toe. Ze mag niet vragen van hem om dat gedoe met dat hart voor haar te doen, zij weet niet hoe het voelt voor hem om er zo bij te liggen, verplicht aan zo'n kastje om langer in leven te blijven. Ze wéét hoezeer hij een hekel heeft aan ziekenhuizen, en het is zijn keuze om die formulieren te ondertekenen of niet of hij gereanimeerd wilt worden.
Lullig dat zij onderweg verliefd is geworden op hem, maar je zag aan Denny dat hij zn keuze maakte op basis van haar huilbui. Hij kon er niet tegen haar zo verdrietig te zien, en daarom besloot hij af te zien van het hele gedoe en mee te gaan in haar zéér risicovolle plan. Vooral omdat wij nu weten dat Burke neergeschoten en wel op de grond ligt leeg te bloeden. Want hoe gaat het verder aflopen, theoretisch gezien?!
Oud 29-11-2006, 13:33
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 29-11-2006 @ 14:23 :
Spoiler

Edit door Balance: je verklapt nou alsnog de inhoud van je spoiler..
keej dan
Oud 29-11-2006, 13:34
Balance
Balance is offline
Mwah voor Denny is dit geen probleem. Hij liet allang blijken graag naar de hemel te gaan, ipv nog langer zo door kabbelen in dit onmenselijke leven. Dus ik snap best dat hij mee ging in het plan van Izzie. Gaat het goed, dan heeft hij weer een leven; een nieuw hart. Gaat het fout, dan mag hij eindelijk dood gaan, zondat dat Izzie er boos om zal zijn. Het is dan alleen wel heel slecht voor de carriere van Izzie.
Oud 29-11-2006, 14:22
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline

Pf. Ook al weet ik al hoe het af gaat lopen dit seizoen zit ik toch in spanning. I need to get a life
Oud 29-11-2006, 14:32
ook hallo
ook hallo is offline
Ik deze overdramatische toon niet goed met de sfeer passen en vond deze wending een beetje jammer eigenlijk
Oud 29-11-2006, 14:58
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
vond het een gave aflevering
Oud 29-11-2006, 15:44
Verwijderd
tering. Die drama van Izzie was wel iets teveel van het goede
Oud 29-11-2006, 17:11
jet
jet is offline
derek

vond het wel zielig voor addison, ook wat ze zei tegen de chief over dat iedereen weet dat derek en meredith van elkaar houden behalve die 2 zelf
Oud 29-11-2006, 17:47
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
heavinly schreef op 28-11-2006 @ 23:59 :
Grr. Ik heb 't weer gemist.
Ik wil 'm graag downloaden, maar heb geen idee hoe of wat.. Iemand die me het wil PMen?
Oud 29-11-2006, 18:01
Verwijderd
Derek idd

Izzie geeft er volgens mij niet zoveel om dat ze haar baan riskeert, in ieder geval niet zoveel als dat danny weer gezond wordt. In het stukje over volgende week zei ze ook
Spoiler

ik ken die restaurant manager ergens van, maar ik weet het ook niet. Op imdb staat dat ie in 10 afleveringen van dawson's creek heeft gespeeld, dus ik denk daarvan, maar ik kan hem me toch niet herinneren..
Oud 29-11-2006, 18:04
Verwijderd
Ja, dat zei ik ook al. Maar ik wist wel wie hij was in DC, hij was de docent van Joey en toen hadden ze soort van een affaire ofzo.
Oud 29-11-2006, 18:05
Verwijderd
over heen gelezen
ik had alleen zien staan van die hulp-kelner.
Oud 29-11-2006, 18:07
Verwijderd
Oke, maar weet je het nu dan? Of zegt het je nog niks?
Oud 29-11-2006, 18:09
Verwijderd
ja, dat van die affaire had ik gelezen, maar ik kan me er echt niks meer van herinneren
Oud 29-11-2006, 19:31
Verwijderd
Serie 5, denk ik
Oud 29-11-2006, 19:44
niña
niña is offline
Aaah Burke! Aaaah!

En Izzie, getdemme die is geflipt.
Oud 29-11-2006, 20:58
Lilything
Lilything is offline
Eigenlijk speelt die Denny wel verdomde goed he

http://www.imdb.com/name/nm0604747/

Jeffrey Dean Morgan heet hij
Oud 30-11-2006, 10:05
Verwijderd
Ik weet niet, ik leef helemaal niet mee met Denny. Het kan me niks schelen of-ie doodgaat. Terwijl hij toch al maanden meedoet in de serie.
Oud 30-11-2006, 10:09
Verwijderd
Vindt de verhaallijn van Denny ook niet de meest boeiende.

Verder vond ik de ep van dinsdag echt geweldig, moet me echt inhouden om niet te gaan downloaden!
Oud 30-11-2006, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 30-11-2006 @ 11:05 :
Ik weet niet, ik leef helemaal niet mee met Denny. Het kan me niks schelen of-ie doodgaat. Terwijl hij toch al maanden meedoet in de serie.
het kan me ook niet echt schelen voor hem, maar wel om izzie. misschien dat ik het daarom ook niet echt erg vind als ie doodgaat, want hij acteert goed en ik vind t een schatje, maar ik vind izzie leuker zonder hem
Oud 30-11-2006, 11:00
innogen
innogen is offline
Izzie kan echt goed acteren, ze werd helemaal panish gewoon. Maar ze neemt het wel tot een whole new level

Ik haat afleveringen waarin ze dan zeggen to be continued.. en dan dat de 2e aflevering ook weer zo'n cliffhanger heeft
Oud 30-11-2006, 13:54
synclinorium
synclinorium is offline
Ik snap ook niet echt wat Izzy in Denny ziet. Ik hoop niet dat Meredith en mc Dreamy weer bij elkaar komen... die dierenarts is veel leuker!!!
Oud 30-11-2006, 15:07
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik vind Denny juist helemaal top!.. ik hoop dat ie niet doodgaat maar denk van wel..
Oud 30-11-2006, 15:28
Verwijderd
Liever Alex dan Denny
Oud 30-11-2006, 16:01
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind denny echt supersexy
Oud 30-11-2006, 16:42
met al die slangen aan z'n lichaam? Ik ga toch voor de dierenarts
Oud 30-11-2006, 18:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 30-11-2006 @ 16:42 :
met al die slangen aan z'n lichaam? Ik ga toch voor de dierenarts
Ik ook. Denny doet mij ook niet veel. Hij mag wel dood, vooral omdat hij dat zelf ook wil (klinkt heel cru zo)
Oud 30-11-2006, 18:29
Verwijderd
Ja ik vind Denny opzich wel leuk, maar meestal leef ik echt mee met de karakters uit 'mijn series' en wil ik dat het goed met ze gaat enzo, Denny kan me niets schelen.
Oud 30-11-2006, 18:37
*Sbien
*Sbien is offline
ook niet toen Denny met zn vochtige traan oogjes om een kus vroeg?!? ik hield t niet droog hoor ahah

sowieso een hele dramatisch ep voor mij als mietje
Oud 30-11-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
*Sbien schreef op 30-11-2006 @ 22:07 :
ook niet toen Denny met zn vochtige traan oogjes om een kus vroeg?!? ik hield t niet droog hoor ahah

Hm nee dat had ik ook niet, terwijl ik normaal gesproken echt heel snel huil. Denny mag om mij wel doodgaan, zou ik niet erg vinden

Maar Burke ben benieuwd
Oud 30-11-2006, 18:48
Zal ie blijven leven of niet?
Oud 30-11-2006, 21:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ooh, izzie volkomen hysterisch! Ik vind het zo'n coole ep. Zij stond met die schaar in haar hand, en ik bijna hardop roepen 'nee, NEE NIET DOEN, DOOS!' Niet helemaal hardop, overigens.
Ik vind wel dat ze te ver gaat. Derek is een zak. Addison is cool. En Meredith weet ik niet helemaal. Burke mag niet dood, en die scene waar hij Christina achterlaat was vet. Zijn studiegenoot was afgezaagd, en Callie is onredelijk. George is lief.
Oud 30-11-2006, 22:03
Verwijderd
Kon Izzie niet iets minder opvallends verzinnen dan een kabel doorknippen? Ze deed alsof Danny achteruit ging, maar een kabel doorknippen is nogal duidelijk sabotage en bewust door iemand gedaan.
Of zou het haar allemaal totaal niet meer uitmaken of iemand het zou ontdekken?
Oud 30-11-2006, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 30-11-2006 @ 23:03 :
Kon Izzie niet iets minder opvallends verzinnen dan een kabel doorknippen? Ze deed alsof Danny achteruit ging, maar een kabel doorknippen is nogal duidelijk sabotage en bewust door iemand gedaan.
Of zou het haar allemaal totaal niet meer uitmaken of iemand het zou ontdekken?
ik denk dat het haar erom gaat dat hij het hart krijgt, of ze het nou doorhebben of niet. ik bedoel, ze had het toch ook al min of meer tegen burke vertelt. als zij een kabel doorknipt gaat hij zo hard achteruit dat het niet uitmaakt dat het expres is, hij moet een hart hebben om te blijven leven en dat was haar doel.
Oud 30-11-2006, 22:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 30-11-2006 @ 19:37 :

Same here.
Ik moest wel huilen met die scene met Izzie en Denny. Ik vind hen allebei juist geweldig spelen en ik leef juist best met Denny mee. Z'n wanhoop komt echt over bij mij.
Oud 01-12-2006, 21:42
Verwijderd
omgggg dat van burke zag ik echt niet aankomen ik wil het NU zien
Oud 01-12-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 01-12-2006 @ 22:42 :
omgggg dat van burke zag ik echt niet aankomen ik wil het NU zien
Idd, dat vond ik het ergste. Ik vond Izzie ook erg zielig met Denny, maar bij Burke hield ik het niet meer.
Oud 02-12-2006, 09:18
Angel on Earth
Citaat:
freakjuh schreef op 01-12-2006 @ 22:42 :
omgggg dat van burke zag ik echt niet aankomen
ik had het al gezien.. ik keek even op youtube en toen zag ik chasing cars en greys anatomy ofzo.... hele clip een mega spoiler.. en het houdt niet op... en je kunt niet stoppen met kijken
... dat had ik tenminste

ik vond burke niet eens zo erg, ik vond het erger voor denny en izzy...
en christina wordt zo wel een beetje een bitch zeg! "so i felt asleep during sex, so what"

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 09:21.
Oud 02-12-2006, 10:00
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vond burke meer een bitch dan christina, dat hij alex koos om mee te gaan terwijl zij het eerst vroeg.
Oud 02-12-2006, 19:07
innogen
innogen is offline
Citaat:
Angel on Earth schreef op 02-12-2006 @ 10:18 :
ik had het al gezien.. ik keek even op youtube en toen zag ik chasing cars en greys anatomy ofzo.... hele clip een mega spoiler.. en het houdt niet op... en je kunt niet stoppen met kijken
... dat had ik tenminste

ik vond burke niet eens zo erg, ik vond het erger voor denny en izzy...
en christina wordt zo wel een beetje een bitch zeg! "so i felt asleep during sex, so what"
fell asleep

En ik had ook echt niet verwacht! Daarna zat ik ook echt samen met vriendin van me tegen Izzie te roepen dat ze het niet moest doen. Ja echt tegen de TV dus
Oud 02-12-2006, 19:37
Verwijderd
Pfft Izzie ik vind het maar een stom gedoe. En Burke
Oud 02-12-2006, 22:42
Angel on Earth
Citaat:
L_angel schreef op 02-12-2006 @ 20:07 :
fell asleep
wist ik wel... ik dacht fel asleep maar dat klopt niet.. dat had ik meteen wel door dus toen maakte ik er felt van terwijl ik normaal niet zo slecht in mijn engels ben.. magoed.. het was ook 10.18.. kan ik dat als excuus gebruiken??
Oud 03-12-2006, 17:29
justhanna
justhanna is offline
Hebben er meer mensen last van dat ze de nieuwste aflevering (seizoen 3 aflevering 10) niet kunnen downloaden? Op ABC.com staat dat hij 30/11 al wel is uitgezonden, maar hij staat niet in de lijst bij het programma waar ik hem normaal download...
Oud 03-12-2006, 20:14
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 02-12-2006 @ 20:07 :
fell asleep

En ik had ook echt niet verwacht! Daarna zat ik ook echt samen met vriendin van me tegen Izzie te roepen dat ze het niet moest doen. Ja echt tegen de TV dus
dat ken ik ja

'zoen elkaar nou, zoen nou! huphup!'
of
'nee nee nee nee nee doe nou niet!!'

bij veel series heb ik dat dat ik mee praat maar wel best zachtjes meestal
Oud 04-12-2006, 14:20
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Spoiler

soms vergeet ik gewoon hoeveel mensen die het op de NL tv volgen nog moeten zien, wat er allemaal nog moet gebeuren.
Oud 04-12-2006, 14:38
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 04-12-2006 @ 15:20 :
Spoiler

soms vergeet ik gewoon hoeveel mensen die het op de NL tv volgen nog moeten zien, wat er allemaal nog moet gebeuren.
Spoiler
Oud 05-12-2006, 09:02
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat er vanavond gebeurt!
Hopelijk word ik door het verhaal meegesleurd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten