| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik dacht dat je het over de weg-file had lol.
|
|
||
|
Citaat:
ik ben opgestaan in een staat van verwarring ofzo, ik wist niet welke dag het was en wat ik nou van plan was. Vanmiddag de stad in geweest en een broek voor m'n werk gekocht en een kado voor me baas.vanmiddag The OC S3 gekeke en gegeten zo filmpje kijkehh.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
on topic: Naar utrecht geweest, camera gehaald voor ons project (Show Your Talent!: allemaal komen, 14:00-16:00 18-11 zaal Kunst & Wetenschappen te Mariaplaats Utrecht!). Daarna wezen eten in de Stairway; trein gemist dus maar blijven hangen; toen naar huis en dadelijk een "bandpresentatie" in een lokale kroeg van (waarschijnlijk) minstens 2 slechte bands.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
goed
net terug van trouwfeest van mijn neef en een peruaanse, multiculti rules, wilders suckt dus dit valt mee :![]() http://www.politiekebarometer.nl/index_nieuws_01.htm fingers crossed! |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 10:54 | |
| De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 16:48 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 15:59 | |
| Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 17:00 | |
| Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 17:01 | |
| Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 10:11 | |