Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik dacht dat je het over de weg-file had lol.
||
Citaat:
![]() ik ben opgestaan in een staat van verwarring ofzo, ik wist niet welke dag het was en wat ik nou van plan was. ![]() vanmiddag The OC S3 gekeke en gegeten zo filmpje kijkehh.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() on topic: Naar utrecht geweest, camera gehaald voor ons project (Show Your Talent!: allemaal komen, 14:00-16:00 18-11 zaal Kunst & Wetenschappen te Mariaplaats Utrecht!). Daarna wezen eten in de Stairway; trein gemist dus maar blijven hangen; toen naar huis en dadelijk een "bandpresentatie" in een lokale kroeg van (waarschijnlijk) minstens 2 slechte bands.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
goed
net terug van trouwfeest van mijn neef en een peruaanse, multiculti rules, wilders suckt dus dit valt mee ![]() ![]() http://www.politiekebarometer.nl/index_nieuws_01.htm fingers crossed! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |