Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2006, 13:09
Ramble On
Ramble On is offline
Ik had om 9u een toets maar ik kon weer eens niet slapen dus uiteindeiljk maar iets van 4 uurtjes geslapen. Toch opgestaan om 8u, toets gemaakt en toen ik thuis kwam weer gaan slapen. Nu ben ik net wakker, straks douchen, naar m'n ouders, daarna na een verjaardag (en misschien nog uit).
Oud 17-11-2006, 14:34
Metal
Metal is offline
20 graden buiten. En keiharde zon.
Oud 17-11-2006, 14:35
Verwijderd
Voor twee tentamens een 8
Oud 17-11-2006, 15:04
Metal
Metal is offline
Leren, was doen, nu even kamer opruimen en schoonmaken.
Dadelijk boodschappen, en langs de huisbaas, wat dingetjes regelen.

EN DAN WEER LEREN...
Oud 17-11-2006, 15:35
Skilly
Skilly is offline
Rustig en nog ziekjes
Oud 17-11-2006, 15:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Metal schreef op 17-11-2006 @ 00:34 :
meisje zijn digibeten haah :')

er als eens aan gedacht om er EEN file van te maken?

ik dacht dat je het over de weg-file had lol.
Oud 17-11-2006, 16:10
Metal
Metal is offline
Haha.

Ik heb net mijn hele kamer opgeruimd en schoongemaakt + de rest van het huis. Nu ben ik een gelukkig man.
Oud 17-11-2006, 16:14
merels
merels is offline
eergister uit eten geweest, gister wat gedronken en gewerkt, toen kwam er iemand CHILLEN en vanochtend had ik les en vanmiddag heb ik les invalides en het legermuseum^plus biibehorde tombe van napoleon bezocht (het zijn trouwens vijf lagen omgg ) . oh en ik word dikker.
Oud 17-11-2006, 16:41
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond wat drinken met een vriend, vanmorgen zou ik er vroeg uit gaan om aan een verslag te werken wat ik ook vandaag in zou moeten leveren maar mijn gebrek aan zelfdiscipline is tot een dieptepunt gezonken. Dus nu heb ik me voorgenomen om zondag aan het verslag te werken.
Zometeen boodschappen doen en vanavond missch naar het Hedon.
Oud 17-11-2006, 16:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik had vanacht een nachtmerrie waar ik de hele dag aan bleef denken en ik ergerde me op school heel erg aan een klasgenoot die een goed voorbeeld is van het feit dat mensen van apen afstammen en toen kwam ik thuis en toen kregen mijn ouders mij voor derde dag op rij aan het janken en nu denken ze dat ik depressief ben door school maar het is juist niet zo want ik ben depressief van mezelf en op school is het juist wel leuk maaarja.
Oud 17-11-2006, 16:47
Verwijderd
gewerkt, middagje weinig gedaan, vanaaf waarsch naar waterfront.
Oud 17-11-2006, 16:54
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ik moest voor Phonology een aantal willkeurige Britten ondervragen op straat over hun accent. Embarrassing, want ik verstond ze gewoon echt niet Verder heb ik mezelf beloond met een nieuwe Grey's Anatomy en ANTM
Oud 17-11-2006, 16:58
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag school alweer overgeslagen maar ipv daarvan 3 hoofdstukken uit mn boek geleerd. ook heb ik mijn kamer gestoft en gesopt, want dat was wel heel erg nodig. en nu ben ik weer thuis bij mijn ouders en ik verveel me nu al.
Oud 17-11-2006, 17:06
kenni
kenni is offline
Echt super!! Eventjes een tentamen gemaakt, chillen in een toko met wat klasgenoten, winkelen, en vanavond - stappen met bepaalde leuke personen

Is en wordt een superdagje! Lange tijd niet zo geweldig gevoeld..

Verbreken van een relatie is nooit zo tof, maar nu voel ik me beter dan de beste momenten die ik toen heb gehad..

Zo'n dag als vandaag mogen er nog heel veel van volgen
Oud 17-11-2006, 17:22
Verwijderd
vanmiddag ging ik met m'n moeder naar emmen, en toen kwamen we erachter dat we beide een nieuwe bril wilden, dus morgen afspraak bij fielmann daarna even gewinkeld en blijkbaar had ik de auto vastgeparkeerd ofzo, want ik heb er 10 minuten over gedaan om er weer weg te komen
Oud 17-11-2006, 17:43
Verwijderd
gisteravond ging ik uit, en het begon heel leuk maar eindigde heel raar en verwarrend
vanmorgen heb ik, brak als ik was op de nintendo gespeeld, en nu ben ik verslaafd. net had ik rijles en dat ging goed en nu ga ik me, you and everyone we know kijken
Oud 17-11-2006, 19:05
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 17-11-2006 @ 18:43 :
en nu ga ik me, you and everyone we know kijken

ik ben opgestaan in een staat van verwarring ofzo, ik wist niet welke dag het was en wat ik nou van plan was. Vanmiddag de stad in geweest en een broek voor m'n werk gekocht en een kado voor me baas.

vanmiddag The OC S3 gekeke en gegeten zo filmpje kijkehh.
Oud 17-11-2006, 19:34
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben kapot. Ben zes uur lang getattoeërd en mn hele rug zit vol en nu kan ik bijna niet meer praten wwahwhw.
Oud 17-11-2006, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 17-11-2006 @ 20:34 :
Ik ben kapot. Ben zes uur lang getattoeërd en mn hele rug zit vol en nu kan ik bijna niet meer praten wwahwhw.
Oo. Foto plz.
Oud 17-11-2006, 20:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-11-2006 @ 21:36 :
Oo. Foto plz.
I second that! .

on topic:

Naar utrecht geweest, camera gehaald voor ons project (Show Your Talent!: allemaal komen, 14:00-16:00 18-11 zaal Kunst & Wetenschappen te Mariaplaats Utrecht!).

Daarna wezen eten in de Stairway; trein gemist dus maar blijven hangen; toen naar huis en dadelijk een "bandpresentatie" in een lokale kroeg van (waarschijnlijk) minstens 2 slechte bands.
Oud 17-11-2006, 20:49
niña
niña is offline
Redactievergadering
'Openingsseminar' op een groot pont met hoge heren en lekkere hapjes, mwah, blijft leuk hoe ze op pers reageren. Daar twee uur bezig geweest, lekker met fototoestel gespeeld.
Oud 17-11-2006, 22:19
tuttebel
tuttebel is offline
Gebaald dat ik niet ben uitgeweest, want t was blijkbaar heel gezellig..en ik kon van half 1 tot 3 gratis drank krijgen.
maar ik was wel fris en fruitig om 9 uur op mijn college..wat over de germaanse volksverhuizing en kelten enzo ging.
erna nog een onzinpresentatie over 'waarom kilts verplicht moeten worden in schotland' en mijn dag was weer compleet.
Vanavond had ik een etentje met mn oude economie-cluster bij de Griek, en dat was wel gezellig!
Oud 17-11-2006, 22:35
Teun
Teun is offline
Ik kreeg vandaag zomaar twee vrij uren in de schoot geworden. Kwam mooi uit, want ik heb maar 2 uur geslapen afgelopen nacht. Ik heb net gekookt voor mijn huisgenote en nu ben ik met Merels aan het MSNen. Interessant he?
Oud 17-11-2006, 22:49
merels
merels is offline
zeer interessant jongeman.
Oud 17-11-2006, 22:53
Teun
Teun is offline
Wat heb jij allemaal gedaan vandaag, Merels?
Oud 17-11-2006, 22:58
merels
merels is offline
mijn nick is zonder hoofdletter , ik had school, vervolgens ging ik een café drinken, en toen invalides plus legermuseum en graftombe van napoleon bezoeken. daarna werkte ik en nu gebruik ik het internet. maar ik val in de herhaling .
Oud 17-11-2006, 23:22
Teun
Teun is offline
Citaat:
merels schreef op 17-11-2006 @ 23:58 :
mijn nick is zonder hoofdletter , ik had school, vervolgens ging ik een café drinken, en toen invalides plus legermuseum en graftombe van napoleon bezoeken. daarna werkte ik en nu gebruik ik het internet. maar ik val in de herhaling .
Napolean is met hoofdletter. Lekker SPANNEND!

Oud 18-11-2006, 00:09
Verwijderd
Ik ben naar school geweest en aldaar kreeg ik mijn overgangs certificaat van de eerste naar de tweede fase, en dat terwijl ik al bijna in de derde fase zit, . Na school boterhammen met chocopasta gegeten en friends gekeken bij een vriendin. Thuis kaasfondue gegeten met mijn moeder, zus & haar vriend (want mijn vader zit in China en die lust geen kaasfondue, dus nu kunnen we dat eten. Eh... ja.) De wereld draait door gekeken waar een meisje was die hetzelfde met dr gezicht heeft als ik. Opgepast, en mijn oppaskindje had elke keer iets waardoor ze uit bed kon komen. Uiteindelijk bleek dat ze het zo spannend vond dat Sinterklaas morgen aankomt, hihi, wat lief. Nu ga ik slapen.
Oud 18-11-2006, 01:43
Verwijderd
goed

net terug van trouwfeest van mijn neef en een peruaanse,
multiculti rules, wilders suckt

dus dit valt mee :

http://www.politiekebarometer.nl/index_nieuws_01.htm

fingers crossed!
Oud 18-11-2006, 02:35
Carn
Carn is offline
limburg blijft wonderbaarlijk!
Oud 18-11-2006, 09:40
suikerprinses
suikerprinses is offline
donderdagavond ging ik uit+ naar een feestje op de kroeg geweest waar ik bijna verzeild raakte in een vechtpartij , daarna verder gehoust in de monzaaa. vrijdagochtend had ik een vreselijke kater. dus naar huis gegaan en verder geslapen. na mijn avontuur in de ah kwam er een vriend eten. tevens gingen we pokeren, ezelen en gtst kijken. wat een dag.
Oud 18-11-2006, 09:42
Kryptonite
Kryptonite is offline
Gisteren uit eten geweest naar een heel gezellig Marokkaans restaurantje (honingkoekjes halleluja!) met een vriendin die ik al een tijd niet meer had gezien en nu hebben we het plan bedacht met oud en nieuw naar Parijs te gaan
En ik ben blij dat ik een MSdos-nerd ben, want daardoor heb ik mezelf gisteren een half uur typwerk bespaard.
Oud 18-11-2006, 10:25
Faerie
Faerie is offline
Tot nu toe is m'n dag al niet echt geweldig.
Vannacht werd ik om half 6 super misselijk wakker en toen moest ik overgeven . Ik was echt enorm aan het trillen en toen kwam ik eigenlijk pas rond 7 uur echt weer in slaap. Vanmorgen weer misselijk wakker geworden en nu heb ik net gegeten en ben ik nog misselijker En dan straks van 13u tot 20u werken. Bah, ik heb er echt geen zin in, al die kut klanten af en toe en machines schoonmaken
Oud 18-11-2006, 11:23
Drez
Drez is offline
Ik ging gisteravond naar mijn vriendjes huis, waar hij nog niet was, heel tof, en de buren hadden tot 8uur sochtends een feest met kutmuziek. Dus kut geslapen, en nu studeren en straks tweedehands meubels checken en verf whoe. <3.
Oud 18-11-2006, 11:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik ben vanochtend vroeg terug gekomen uit parijs en nu ben ik kk brak en ziek maar het was wel suuuuuuuuuper gaaf.
Oud 18-11-2006, 12:02
Verwijderd
http://www.flabber.nl/archief/018377.php

jeugdsentiment <3
Oud 18-11-2006, 12:37
Verwijderd
Gisteren naar Rotterdam geweest. Naar de waterfront. Daar had ik het goed naar mijn zin en weer veel mensen gezien die ik al een tijd niet gezien had. Daarna gingen we nachillen bij een vriend en toen ging ik naar huis omdat ik moest werken, wat ik nu aan het doen ben. Ik kwam wel vet laat, omdat er weer eens geen treinen rijden
Oud 18-11-2006, 13:49
kuik
kuik is offline
ik ging naar aalsmeer om een biebboek in te leveren wat ik eigenlijk al op 28 oktober moest doen en kousjes te kopen en onderweg waren allemaal irritante kinderen met zwartepietenhoedjes en ouders BAH uiteindelijk 2 onderbroekjes gekocht die echt (L) zijn en kousjes en eten voor de roadtrip morgen, maar ik ben vergeten om t boek in te leveren. en morgen naar antwerpen! YAY!
Oud 18-11-2006, 14:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg mijn dag begon wel leuk want mijn pony was lief tegen me. en vandaag is mijn moeder jarig en er kwam een vriendin van haar en mijn moeder zei dat ik mijn cd's moest draaien ook al kent ze niks en toen zette ik antony and the johnsons op en toen begon die vriendin te zeiken dat ze gestoord werd van die muziek dus toen heb ik meteen al mijn cd's maar weer boven gelegd, min mijn kate bush cd's want die wil mijn moeder perse draaien. maar argh, als ze AATJ al niet kunnen verdragen hoe kan die vriendin dan ooit kate bush verdragen. en als ze straks gaan zeiken dat het te hard en te over the top is gaat die cd speler weer weg en zoeken ze het maar uit hoor. beetje doen alsof je van leuke muziek houdt maar gaan janken als antony and the johnsons draait.
Oud 18-11-2006, 14:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohja daarvoor probeerde ik ook nog sigur ros maar dat viel ook al niet in de smaak en mijn moeder zette het geluid zo zacht dat het net zo goed uit had kunnen staan.
Oud 18-11-2006, 14:45
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik werd om 13u wakker van een hele hoop herrie omdat de Sint door de straat heen kwam, wat een kutzooi. En nu heb ik koppijn door iets teveel bier gisteren, en ik moet wetenschappelijke artikelen samenvatten maar ik kom er niet eens doorheen.
Oud 18-11-2006, 14:48
Verwijderd
ik stond al om 10u op want ik moest volleyballen. we hadden nieuwe tenues en die hebben dezelfde kleuren als dit forum, dus ik lijk op een kanarie nu leer ik mijn theorie en zo moet ik broodjes bakken.
Oud 18-11-2006, 15:28
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ben bezig met m'n eindscriptie voor Academische Vaardigheden II over spreekangst en ik neem nu even pauze, want ik word er gek van dat ik nu al veel teveel woorden heb.
Straks ook nog werken
Daarna naar een feest dat een vriendin geeft in de Badcuyp.
Oud 18-11-2006, 15:59
Verwijderd
kk ik mag vanavond geen alcohol, en nu heb ik geen zin meer om uit te gaan. maar ik ga wel uit. verder heb ik vanmorgen een nieuwe bril uitgezocht, en volgens mij is hij leuk. het model iig wel, de kleur weet ik niet echt, want ik ben kleurenblind. volgens mij is hij paars/roodachtig, maar misschien is het ook wel oranje
Oud 18-11-2006, 16:06
capibara
capibara is offline
Gewerkt en vanavond een gig doen in het godvergeten Lobith.
Oud 18-11-2006, 16:07
Verwijderd
ik ging even de stad in om cadeautjes te kopen maar ik wist niet dat het sinterklaas-dag was dus overal waren kinderen en moeders en nog meer kinderen en vooral mensen
Oud 18-11-2006, 16:15
Verwijderd
Ik moet uiterlijk 7 uur vertrekken richting een feestje, want ik heb met mensen afgesproken die niet weten waar 't is en zodoende opgehaald moeten worden. Maar ik zit hier nog in pyjama aan de koffie en ik moet nog douchen en naar de AH en roken en degene met wie ik meefiets bellen dat 'ie hierheen moet komen enzo. HMM.
Oud 18-11-2006, 16:17
Verwijderd
Ik heb bijna de hele dag over uni wageningen gestruind en het was daar dope²
Oud 18-11-2006, 16:18
Verwijderd
godverdetering, had ik na lang uitstellen eindelijk es een beetje zin om aan mijn portfolio te werken, houdt blackboard er na 15 min. mee op
Oud 18-11-2006, 17:11
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=PKN6cZpAMk4

wahahah geer en goor bij de hofstadgroep
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten