![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, meneer wil heel graag laten zien dat ie een nieuw vriedinnetje heeft en zo over me heen is. zucht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En @Secret Agent: heb ik geprobeerd, maar dan krijg ik als antwoord: als dat is wat je wilt horen, waarom zeg je dat dan niet? ![]() M'n vriend is een echte man-man en gaat het licht echt niet zien.. maar toch hou ik van hem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ok, 4 hechtingen in je pink zijn wel een beetje hoge prijs voor een ochtend samen, maar het was wel gezellig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was dit aan het vertellen tegen mijn ex die de situatie en de 15jarige kent en hij zei lachend dat het in elk geval beter was dan Brian. Waarop ik dus in de lach schoot en moest bekennen dat hij wel hetzelfde heet. (En lachen na een wijsheidstandenverwijdering is ook een week later nog steeds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar eigenlijk vond ik mijn smsje ook best duidelijk.... "Alles gaat kut, ik ben bang dat ik het niet haal en dat ze gelijk krijgen en dat ik het toch niet kan, spreek dat eens tegen?" Dan is alles wat je hoeft te doen, dat tegen te spreken. Maar hij bedoelt het goed. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ja goed hoor, hij belde om te zeggen dat z'n haar veel te kort was geknipt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oke, mijn ouders zagen mijn huidige vriend al na een week, maar dat kwam ook doordat we toen nog een eind uit elkaar woonden en hij dus gelijk een heel weekend bleef slapen. Maar opzich vind ik 2 maanden niet heel lang ofzo. Kan dan wel begrijpen dat het gewoon vervelend is als het al twee keer is afgesproken en het dan vervolgens niet doorgaat. OT: vanavond even de stad in met hem en wat vrienden, wordt wel gezellig ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #51 Ming-Xia | 500 | 22-12-2006 20:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI Verwijderd | 489 | 06-01-2005 21:33 |