Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2007, 22:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 22-04-2007 @ 22:44 :
Je snapt best wat hij bedoelt, nu is het nog relevant.
Nee, vijfde vóór de playoffs was Europees voetbal, nu is het playoffs om Europees voetbal. Voorheen was het dus minstens even interessant.
Oud 22-04-2007, 22:35
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Achteraf jammer dat de wissel Ogararu/Perez niet goed uitpakte, maarja. Als het 8-0 was geworden had Ajax het volgende week in eigen hand gehad..

Trouwens als AZ kampioen wordt zie ik zowel Ajax als PSV niks klaarspelen in de play-offs.
Oud 22-04-2007, 23:05
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 22-04-2007 @ 23:35 :
Achteraf jammer dat de wissel Ogararu/Perez niet goed uitpakte, maarja. Als het 8-0 was geworden had Ajax het volgende week in eigen hand gehad..

Trouwens als AZ kampioen wordt zie ik zowel Ajax als PSV niks klaarspelen in de play-offs.
Ik denk dat dat zelfde geld voor AZ als ze het alsnog verspelen

En wie moet anders de play offs gaan winnen? Als AZ, Ajax en PSV niets gaan klaarspelen houd je twente en feyenoord/heereveen over. Dan heb ik nog steeds meer vertrouwen in AZ, Ajax en in mindere mate in PSV. Twente heeft echt zitten prutsen dit jaar tegen zowel Ajax als AZ. Feyenoord zal het ook niet al te lastig gaan maken. En heereveen kan verassen, maar ik zie het niet gebeuren.

Moraal van het verhaal: AZ, PSV of Ajax gaat de play offs winnen
Oud 23-04-2007, 06:47
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-04-2007 @ 23:15 :
Nee, vijfde vóór de playoffs was Europees voetbal, nu is het playoffs om Europees voetbal. Voorheen was het dus minstens even interessant.
Oeps.
Oud 23-04-2007, 10:46
Verwijderd
Lang niet zo spannend geweest in de compeititie Jammer alleen dat nu wss die arrogante kazen kampioen worden.. maar ja wie weet kan Tonnie Sixpack nog voor een stuntje zorgen op Woudestein door te winnen van het te nerveuze AZ

Zou wel komisch zijn als Roda of FCG nog 5de wordt..

We zullen het a.s. zondag rond 16.15 weten!
Oud 23-04-2007, 11:00
kalinho
kalinho is offline
Trouwens, als Utrecht verliest zondag en Nac wint, gaat Nac nog gewoon de playoffs in voor UEFA cup voetbal
Oud 23-04-2007, 11:27
Verwijderd
Man, wat een rotzondag!
Oud 23-04-2007, 11:45
Strever
Strever is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-04-2007 @ 22:49 :
Jullie begrijpen wel dat ik een plezierige dag achter de rug heb...
Ja, dat begrijpen we. Ik trouwens ook hoor Ik baal er alleen van dat Ajax het bij RKC verpest heeft.
Maar goed, PSV geen kampioen, dat is al heel wat
Oud 23-04-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 23-04-2007 @ 12:00 :
Trouwens, als Utrecht verliest zondag en Nac wint, gaat Nac nog gewoon de playoffs in voor UEFA cup voetbal
Ja, maar heb er weinig vertrouwen in dat NAC uit bij Twente weet te winnen. Zoals Ernie Brandts het mooi zei gisteren: "De pijp is leeg."
Oud 23-04-2007, 15:33
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
knijtert schreef op 23-04-2007 @ 00:05 :
. Twente heeft echt zitten prutsen dit jaar tegen zowel Ajax als AZ.
AZ - Twente 2-2 (en daar kwamen ze héél goed weg)
Twente - AZ 3-0 (geen scorebordjournalistiek)
Ajax - Twente 1-1 (ook deze onverdiend)
Twente - Ajax 1-4 (totaal weggespeeld)

dat klopt niet helemaal he
Oud 23-04-2007, 15:57
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Restant ADO - Groningen in Emmen

ADO Den Haag - FC Groningen, dat zondag na 49 minuten (0-3) werd gestaakt, wordt woensdag vanaf 12.00 uur uitgespeeld op het veld van Emmen. Er is geen publiek welkom bij het restant van het duel.

FC Groningen strijdt nog met Feyenoord, Heerenveen en Roda om de vijfde plaats in de eredivisie. Wint FC Groningen van ADO en volgende week van FC Utrecht en eindigt Heerenveen - Feyenoord volgende week in een gelijkspel, dan kan het doelsaldo doorslaggevend zijn.

Met die wetenschap in het achterhoofd hoopt Groningen dat saldo tegen ADO nog wat op te krikken.

Bron: NOS Teletekst pagina 809
Oud 25-04-2007, 13:24
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 23-04-2007 @ 16:57 :
Restant ADO - Groningen in Emmen

ADO Den Haag - FC Groningen, dat zondag na 49 minuten (0-3) werd gestaakt, wordt woensdag vanaf 12.00 uur uitgespeeld op het veld van Emmen. Er is geen publiek welkom bij het restant van het duel.

FC Groningen strijdt nog met Feyenoord, Heerenveen en Roda om de vijfde plaats in de eredivisie. Wint FC Groningen van ADO en volgende week van FC Utrecht en eindigt Heerenveen - Feyenoord volgende week in een gelijkspel, dan kan het doelsaldo doorslaggevend zijn.

Met die wetenschap in het achterhoofd hoopt Groningen dat saldo tegen ADO nog wat op te krikken.

Bron: NOS Teletekst pagina 809
Eindstand: 1-3
Oud 25-04-2007, 16:52
kalinho
kalinho is offline
Willem II-fans gunnen AZ titel niet
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 25 april om 14:01

Als het aan de supporters van Willem II ligt werken de spelers van de Tricolores zondag mee aan een kampioensfeestje van Ajax. De haat in Tilburg jegens Dirk Scheringa, voorzitter van AZ, is nog steeds groot. Fans van Willem II gunnen de Alkmaarders dan ook geen kampioensschap.

Willem II leverde een groot aandeel in de ontwikkeling van AZ tot topclub. Scheringa kocht spelers als Jaliens, Mathijsen, Landzaat, Dembele en Augustien weg uit Brabant en dat zit veel supporters nog steeds niet lekker. Dat blijkt uit een artikel in het Brabants Dagblad.

"Ik gun Scheringa de titel niet", stelt Marco Cruijssen bijvoorbeeld. Cruijssen was de initiatiefnemer achter de ludieke stickeractie tegen de handelsgeest van Scheringa. Stickers met 'Ik rem niet voor Scheringa' vlogen als warme broodjes over de toonbank.

Dat bewijst volgens Cruijssen dat Willem II-fans AZ nog steeds niet is vergeven. Tijd om terug te slaan? Als het aan de Tilburgse fans ligt wel. Mocht AZ zondag van Excelsior winnen, dan zal Ajax Willem II met zeer ruime cijfers moeten verslaan. Zeer onwaarschijnlijk is dit niet: De formatie van Dennis van Wijk speelt deze competitie feitelijk nergens meer voor.
Oud 25-04-2007, 17:33
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Boeiend wat de Stillem2 supporters vinden...
Oud 25-04-2007, 17:57
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
0-20 lijkt me wel een gepaste uitslag.
Oud 25-04-2007, 18:39
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Stel je voor dat WillemII gewoon extra 10 tegengoals veroorzaakt, en Ajax daardoor dus kampioen wordt. Waar zal dat toe leiden?
Oud 25-04-2007, 18:57
one.
one. is offline
Een kampioenschap voor Ajax en gehuil bij AZ. Ik denk dat ze de KNVB niet veel zal kunnen doen.

Ik kan me een wedstrijd met Malta herinneren dat opeens met hele grote cijfers verloor, waardoor Nederland een toernooi miste. Denk ik.
Oud 25-04-2007, 19:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zou het wel een pracht-actie vinden
Oud 25-04-2007, 20:42
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha, dat zou me wat zijn. Eigenlijk zou ik dat best stijl vinden maar de supporters staan helaas niet op het veld..
Oud 26-04-2007, 00:25
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 25-04-2007 @ 18:33 :
Boeiend wat de Stillem2 supporters ervan vinden
Jij vind jezelf niet voor lul staan met een ratelachtig ding in je handen
Oud 26-04-2007, 08:14
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 26-04-2007 @ 01:25 :
Jij vind jezelf niet voor lul staan met een ratelachtig ding in je handen
Kampioenen...!
Oud 26-04-2007, 09:53
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 25-04-2007 @ 19:57 :
Een kampioenschap voor Ajax en gehuil bij AZ. Ik denk dat ze de KNVB niet veel zal kunnen doen.

Ik kan me een wedstrijd met Malta herinneren dat opeens met hele grote cijfers verloor, waardoor Nederland een toernooi miste. Denk ik.
Behoorlijke competitie vervalsing eigenlijk maar weinig tegen te doen ja.

Maar ze moeten zich niet zo aanstellen, alle kleine clubs worden nu eenmaal leeggeplukt, ze zijn echt niet de enige hoor. En ze krijgen er heus geld zat voor.
Oud 26-04-2007, 10:55
Escapism
Escapism is offline
ik kan me ook nog een gelijkspel tussen psv en, ik geloof, groningen van een aantal jaar terug herinneren, waardoor psv kampioen werd en groningen zich ook ergens voor plaatste. tja, wat kan je aan die dingen doen? geen idee.

maar willem II zal zich echt niet express compleet laten afmaken.
Oud 26-04-2007, 11:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
'Alles heeft een prijs'
Oud 26-04-2007, 17:41
baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-04-2007 @ 20:48 :
Ik zou het wel een pracht-actie vinden
Ik ook. Dan wil ik dat arrogante hoofd van Van Gaal wel eens zien. Ik denk dat hij dan ontploft ofzo.
Oud 28-04-2007, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 26-04-2007 @ 11:55 :
ik kan me ook nog een gelijkspel tussen psv en, ik geloof, groningen van een aantal jaar terug herinneren, waardoor psv kampioen werd en groningen zich ook ergens voor plaatste. tja, wat kan je aan die dingen doen? geen idee.

Groningen ontliep daardoor de nacompetitie.

Waaorm zou je daar iets tegen willen doen? Het hoort nu eenmaal bij de sport, beide ploegen zouden wel gek zijn geweest om vol op de aanval te spelen in bovenstaand voorbeeld.

De stillen tegen Ajax is een ander verhaal natuurlijk, totaal niet vergelijkbaar. Voor Willem II staat niets op het spel. En opzettelijk verliezen is iets anders dan opzettelijk heel voorzichtig spelen om niet te verliezen.
Oud 29-04-2007, 10:14
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik hoop op een gelijkspel in Heerenveen (en anders maar winst voor Gert-Jan en minimaal 3 Goals van Alves )....
Oud 29-04-2007, 10:20
Verwijderd
Van de ene kant is het wel leuk als de kots van het zuiden in de play-offs met 6-0 op de broek krijgt van Ajax/PSV/AZ, van de andere kant zijn ze dan zeker van UEFA-Pokal-voetbal, dat gun ik ze niet. Dus doe mij maar een winnaar bij Heerenveen - Feyenoord.

Liefst Feyenoord, maar ach, Heerenveen mag ook wel.
Oud 29-04-2007, 12:08
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ertur schreef op 29-04-2007 @ 11:20 :
Van de ene kant is het wel leuk als de kots van het zuiden in de play-offs met 6-0 op de broek krijgt van Ajax/PSV/AZ, van de andere kant zijn ze dan zeker van UEFA-Pokal-voetbal, dat gun ik ze niet. Dus doe mij maar een winnaar bij Heerenveen - Feyenoord.

Liefst Feyenoord, maar ach, Heerenveen mag ook wel.
Heereveen in Uefa-cup oké maar géén Feyenoord, dat hebben we nu wel ff gehad voor de komende jaren dacht ik zo.

Eerlijk gezegd vind ik Roda ook niet in de Uefa-Cup thuis horen. Maar ik zou wel een paar leuke Uefa-cup wedstrijden willen bijwonen hier
Oud 29-04-2007, 14:30
Escapism
Escapism is offline
mijn god wat een spanning.
Oud 29-04-2007, 14:59
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Escapism schreef op 29-04-2007 @ 15:30 :
mijn god wat een spanning.
Ongelooflijk..!

Ben benieuwd hoe Talpa deze spanning vanavond over gaat brengen. Misschien de 3 wedstrijden samenvoegen en de hoogtepunten chronologisch laten zien
Oud 29-04-2007, 15:03
Verwijderd
Wel godver, ik ben veel te brak voor deze spanning.
Oud 29-04-2007, 15:12
Verwijderd
oomg spannender moet het niet worden
Oud 29-04-2007, 15:25
Escapism
Escapism is offline
godverdomme.
Oud 29-04-2007, 15:26
Verwijderd
Ik ga me dood drinken!!
Oud 29-04-2007, 15:26
WolterB
WolterB is offline
Krankzinnig
Oud 29-04-2007, 15:28
Supreme Dutch
fucking bizar.. echt..
Oud 29-04-2007, 15:31
DanielC
DanielC is offline
Allejezus, wat een ontknoping! Mooi PSV!
Oud 29-04-2007, 15:32
Strever
Strever is offline
Jezus.. Wat een middag. Wat een winnaar. Zo jammer dat PSV kampioen is geworden. Hoopte op het laatst zelfs dat AZ ging scoren als Ajax het niet kon.
Ajax heeft de kansen gehad, en niet benut. Zo jammer, kan echt wel janken.
En nu wil ik die kop van Van Gaal zien. Of zal ie al zelfmoord hebben gepleegd?
Oud 29-04-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 29-04-2007 @ 16:26 :
Ik ga me dood drinken
Oud 29-04-2007, 15:45
kalinho
kalinho is offline
kk de kk op 1 fuckin doelpunt geen kampioen worden, godvergloeiende

het enige +punt eraan is dat die kk idioot van een braindamage weer weet wat zn plaats is
Oud 29-04-2007, 15:57
one.
one. is offline
Citaat:
Ufke schreef op 29-04-2007 @ 16:26 :
Ik ga me dood drinken!!
Alleen met een andere reden.
Oud 29-04-2007, 16:11
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 29-04-2007 @ 16:45 :
kk de kk op 1 fuckin doelpunt geen kampioen worden, godvergloeiende

het enige +punt eraan is dat die kk idioot van een braindamage weer weet wat zn plaats is
je laat je nu wel een beetje kennen he?
Oud 29-04-2007, 16:14
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Brain Damage

Zijn eigen Ajax arrogantie wordt hier afgestraft.
Oud 29-04-2007, 16:17
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 29-04-2007 @ 17:14 :
Brain Damage

Zijn eigen Ajax arrogantie wordt hier afgestraft.
als er iemand wordt afgestraft is het van Gaal wel.. AZ had zelf de touwtjes en handen, en nu bleek dat AZ ook niet kan presenteren onder druk, daar waar van Gaal dat eerder zei over Ajax en PSV.

Petje af voor PSV, en vooral voor Ronald Koeman.. Laat eens een keer iedereen opstappen die niet achter Koeman stond dit weekend, en zich hierover uitgelaten heeft over de pers.... Hiddink presteerde erg goed maar PSV, maar zat nooit in een situatie waar Hiddink zich uit moest zien te knokken. Dat is Koeman dus tijdens de laatste speelronde wel gelukt, daar waar zowat iedereen hem liever zag vertrekken

Laatst gewijzigd op 29-04-2007 om 16:20.
Oud 29-04-2007, 16:24
mjk
mjk is offline
Allereerst maar felicitaties. Maar denk dat ze in eindhoven grote bos bloemen naar Stilburg kunnen sturen. Die lui stonden te juichen toen Ajax niet de 3-0 had gemaakt en PSV kampioen werd. Vanaf minuut 1 tijdrekken en in eigen 16 rondlopen. Weten dat je verliest, maar niet te veel. Wat maakt dat uit in laatste wedstrijd als je nergens voor speelt (geen kans op welke play-off dan ook), ga dan lekker spelen (en terecht winnen of met 5-1 verliezen), niet zo.
Oud 29-04-2007, 16:29
Verwijderd
Citaat:
mjk schreef op 29-04-2007 @ 17:24 :
Allereerst maar felicitaties. Maar denk dat ze in eindhoven grote bos bloemen naar Stilburg kunnen sturen. Die lui stonden te juichen toen Ajax niet de 3-0 had gemaakt en PSV kampioen werd. Vanaf minuut 1 tijdrekken en in eigen 16 rondlopen. Weten dat je verliest, maar niet te veel. Wat maakt dat uit in laatste wedstrijd als je nergens voor speelt (geen kans op welke play-off dan ook), ga dan lekker spelen (en terecht winnen of met 5-1 verliezen), niet zo.
Jankerd Echt, waar slaat dit nou weer op, Ajax heeft het helemaal zelf laten liggen. Stillem II moet je geen verwijten maken.

En in het algemeen: supergaaf zo'n laatste spannende ronde. Als je niet echt een favoriet bij de kampioenskandidaten hebt is het lachen gieren brullen

Mooi dat de koempels ondanks een klein overwinninkje gewoon met lege handen gaan staan over een paar weken.

Tellen doelpunten van Alves in de play-offs eigenlijk nog mee voor de Europese topscorerstitel?
Oud 29-04-2007, 16:31
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 29-04-2007 @ 17:17 :
als er iemand wordt afgestraft is het van Gaal wel.. AZ had zelf de touwtjes en handen, en nu bleek dat AZ ook niet kan presenteren onder druk, daar waar van Gaal dat eerder zei over Ajax en PSV.

Braim-Damage is Azetter(en een arrogante ook nog )

Wat een onzin trouwens mjk, als Excelsior dit ook gedaan had was het vanmiddag helemaal geen spannende middag.

En wel leuk voor Koeman, de strontkar was al bijna over hem heengereden.

Citaat:
Ertur schreef op 29-04-2007 @ 17:29 :

En in het algemeen: supergaaf zo'n laatste spannende ronde. Als je niet echt een favoriet bij de kampioenskandidaten hebt is het lachen gieren brullen

Inderdaad
Oud 29-04-2007, 17:00
Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 29-04-2007 @ 17:31 :
Braim-Damage is Azetter(en een arrogante ook nog )

Wat een onzin trouwens mjk, als Excelsior dit ook gedaan had was het vanmiddag helemaal geen spannende middag.

En wel leuk voor Koeman, de strontkar was al bijna over hem heengereden.

Inderdaad
Ow dan had ik te weinig gelezen Het was de spannendste speelronde ooit wat mij betreft, maar als die goal van deZeeuw tegen ajax was afgekeurd, was ajax gewoon kampioen geworden
Oud 29-04-2007, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Thaksie schreef op 29-04-2007 @ 18:00 :
Ow dan had ik te weinig gelezen Het was de spannendste speelronde ooit wat mij betreft, maar als die goal van deZeeuw tegen ajax was afgekeurd, was ajax gewoon kampioen geworden
Ja en als Kuijt was gebleven was Feyenoord kampioen, als Ronaldinho bij Den Haag had gespeeld en Bodde bij Barcelona...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten