![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik wel eens benieuwd naar hoe dit een verraders truuk is want ik weet nog niet eens op wie de rest gaat stemmen?! Tevens weet je wel dat ik standaard verdacht wordt door 2 mensen (Elpida en Tink, hoewel, ik zie dat Elpida misschien gaat veranderen). Het is dan veilig om mij in de eerste instantie verdacht te maken. Verder geef je aan dat je niet wist dat maxwell een weerwolf was, maar als je de verrader bent of een weerwolf bent weet je dat wel degelijk. Dus helaas is die opmerking niets waard, ongeacht of die waar is of niet. EDIT: Oh ik zie waarom Tink vindt dat ik overdrijf ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 11:17. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het ook niet meer.. Skilly's posts vind ik verdacht overkomen, maar ik vind haar wel geloofwaardig klinken als ze zegt dat ze gewoon dorpeling is. Drukknoopje heb ik nooit verdacht gevonden en zoemzoem ook niet (was zij verdacht dan?). Flyaway vond ik alleen op het begin verdacht, omdat zij het 'opnam' voor Chino gurl, maar dat was op het begin, toen waren er nog niet echt verdenkingen. Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 13:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het gewoon opvallen dat je de aandacht van maxwell probeert te verplaatsen naar drukknoopje. Maxwell was een weerwolf en heeft ook al een keer aangegeven op drukknoopje te gaan stemmen. Ik denk niet dat er sprake is van een wolf-wolf verdachtmaking hier, maar goed dat is slechts een gevoel. Verdedigen doet iedereen dus op basis daarvan jou verdenken zou slecht zijn. Wat ik wel opvallend vind is dat je jezelf verdedigt op basis van dingen die eigenlijk geen inhoud hebben. Het enige dat je steeds zegt is dat mijn theorie niet klopt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mee eens, ik heb ook op Daboman gestemd. Ondanks dat hij mij in bescherming neemt, ik heb gewoon zo'n gevoel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die post was vooral de reden dat ik niet op hem stemde, en ik vind hem ook niet echt verdacht. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ok stel nou dat ik het niet overleef. Wat ik wel verwacht, anders zou ik dit verzoek niet posten. Beloven jullie me dan dat jullie m'n posts goed onder de loep nemen? ![]()
Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 19:52. |
![]() |
||
Citaat:
Mij wel? (A) Ik nam 't nog voor je op! ![]() Nou je 't toch al gezegd hebt, mag je ook wel zeggen wie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Jammer van de ziener maar gelukkig is er de leerling nog ![]() *gaat nu verhaal lezen* Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Plus: Heb nergens gezegd dat je geen ziener bent. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: maar misschien moeten we maar niet bij de dorpelingen gaan rondspoken ![]()
Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 21:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zei ook dat ik geen wolf was, maar werd toch gestemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
op de vraag of onze ziener dan misschien niet zeker wist of twinkebel een weerwolf was:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Net als niet-deelnemers ![]() |
![]() |
|
|
![]() |