Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2007, 08:30
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 01-04-2007 @ 07:32 :
mijn stem gaat naar jou.
Edit: Of naar Skilly. Ik weet het nog niet.
Advertentie
Oud 01-04-2007, 11:12
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-04-2007 @ 07:32 :
Ik wist toen nog niet dat hij weerwolf was...
Ook zeg je dat ik Maxwell heb verdedigd, dit heb je nou al 2 keer gezegd, nog heb ik de bron niet gezien...
kortom, je verdachtmaking is nergens op gebaseerd, lijkt me een typisch verraders trucje oftewel mijn stem gaat naar jouw.
Ik heb anders duidelijk verteld waar mijn verdenkingen op gebaseerd zijn en in die uiteenzetting heb ik wel m'n bronnen vermeld. En ik heb er heel duidelijk bij gezegd dat je het niet expliciet hebt gezegd, door heel overdreven te zeggen dat het zou gaan betekenen dat ik het spel uit vlieg. Bovendien is het wel heel makkelijk om m'n verhaal onderuit te halen door te zeggen dat het nergens op gebaseerd is. Dat is op zijn beurt ook nergens op gebaseerd want ik geef de bronnen wel aan zoals je ziet. Ik heb het de eerste keer alleen per ongeluk te ver doorgetrokken (en als je zegt dat dat nergens op gebaseerd is, dan zou je pas een punt hebben), maar gezien hoe je er op reageert verdenk ik je nu nog sterker. Je blijft maar dingen zeggen die eigenlijk maar weinig inhoud hebben.

Verder ben ik wel eens benieuwd naar hoe dit een verraders truuk is want ik weet nog niet eens op wie de rest gaat stemmen?! Tevens weet je wel dat ik standaard verdacht wordt door 2 mensen (Elpida en Tink, hoewel, ik zie dat Elpida misschien gaat veranderen). Het is dan veilig om mij in de eerste instantie verdacht te maken. Verder geef je aan dat je niet wist dat maxwell een weerwolf was, maar als je de verrader bent of een weerwolf bent weet je dat wel degelijk. Dus helaas is die opmerking niets waard, ongeacht of die waar is of niet.

EDIT: Oh ik zie waarom Tink vindt dat ik overdrijf Anyway, ik had gewoon veel te zeggen over je post, twinkebel

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 11:17.
Oud 01-04-2007, 11:25
twinkebel
twinkebel is offline
over dat verrader kan ik net zo goed van jouw zeggen, of wolf miss ik verdenk je iedergeval sterk. Je hebt trouwens wel bronnen vermeld, maar daar zeg ik helemaal niks dat Maxwell zou hebben moeten verdedigen, en als je me nu weer meer verdenkt omdat ik mezelf verdedig wat je nu vast wou gaan zeggen, dat is normaal lijkt me zo want jouw verdenking slaat helemaal nergens op.
Oud 01-04-2007, 13:36
Verwijderd
ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar wel op wie ik niet ga stemmen, namelijk flyaway, zoemzoem, Skilly en drukknoopje. Skilly heeft al meerdere malen gezegd dat ze een beetje chaotisch is (in het LJH topic) en ik geloof haar. Maxwell wilde haar ook verdacht maken, dus ik denk gewoon dat zij onschuldig is. flyaway en drukknoopje zijn idd ook door Maxwell genoemd. ze kunnen dan natuurlijk nog steeds verrader of heks zijn, maar iig geen wolf. en ws ook geen andere slechterik, want waarom zou een wolf ze dan zo graag weg willen hebben?
Oud 01-04-2007, 13:43
Trass
Trass is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-04-2007 @ 14:36 :
ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, maar wel op wie ik niet ga stemmen, namelijk flyaway, zoemzoem, Skilly en drukknoopje. Skilly heeft al meerdere malen gezegd dat ze een beetje chaotisch is (in het LJH topic) en ik geloof haar. Maxwell wilde haar ook verdacht maken, dus ik denk gewoon dat zij onschuldig is. flyaway en drukknoopje zijn idd ook door Maxwell genoemd. ze kunnen dan natuurlijk nog steeds verrader of heks zijn, maar iig geen wolf. en ws ook geen andere slechterik, want waarom zou een wolf ze dan zo graag weg willen hebben?
Misschien juist om ons te laten denken dat zij dan zeker niet slecht zijn. Ik denk dat er zeker verdachtmakingen van wolf tegen wolf inzitten, puur om dat idee. Dan niet iedereen opstoken om op iemand te gaan stemmen, maar meer halverwege zeggen dat je die ook wel verdacht vindt omdat je dan weet dat diegene toch al geen meerderheid meer krijgt.

Ik weet het ook niet meer.. Skilly's posts vind ik verdacht overkomen, maar ik vind haar wel geloofwaardig klinken als ze zegt dat ze gewoon dorpeling is. Drukknoopje heb ik nooit verdacht gevonden en zoemzoem ook niet (was zij verdacht dan?). Flyaway vond ik alleen op het begin verdacht, omdat zij het 'opnam' voor Chino gurl, maar dat was op het begin, toen waren er nog niet echt verdenkingen.

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 13:59.
Oud 01-04-2007, 13:46
Verwijderd
dat is waar Trass.. wolf-wolf verdachtmakingen zouden erg slim zijn, maar misschien ook wel met een groot risico
(en nee, zoemzoem was niet verdacht, wilde alleen benadrukken dat ik niet op die users ging stemmen iig)
ik denk dat ik een random ga doen tussen de rest eigenlijk... of ik ga voor Flowtje, omdat die nog bijna niks heeft gepost en ik er dus niks uit op kan maken, maar dat is eigenlijk echt een kutargument
Oud 01-04-2007, 13:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
maxwell schreef op 25-03-2007 @ 20:20 :
ik stem ook op chino girl op een ander stemmen heeft toch geen zin meer :')
Oud 01-04-2007, 13:58
Trass
Trass is offline
Daarom denk ik ook dat het onschuldige verdachtmakingen zijn, waar bijna niet op gelet wordt en die geen invloed uitoefenen. En waaruit de dorpelingen vervolgens afleiden dat die dan wel geen wolf zou zijn omdat hij door een wolf verdacht werd. Ik weet niet of dat de wolven dat gedaan hebben, maar daarom maakt het voor mij degene die door Maxwell verdacht werden niet minder verdacht.

Ik weet het ook nog helemaal niet. Ik zie vanavond nog wel, maar ik denk niet dat ik random ga gebruiken. Dan kies ik wel iemand die ik net iets meer verdacht dan een ander vind, al heb ik nog geen idee wie dat gaat worden. Of misschien toch de stilste... als er toch niemand verdacht overkomt kan beter de stilste eruit dan dat er gelijkspel ofzo komt. Maar dat is weer zo lullig, dus aan de andere kant denk ik dat ik dat ook weer niet ga doen.
Oud 01-04-2007, 15:28
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-04-2007 @ 12:25 :
over dat verrader kan ik net zo goed van jouw zeggen, of wolf miss ik verdenk je iedergeval sterk. Je hebt trouwens wel bronnen vermeld, maar daar zeg ik helemaal niks dat Maxwell zou hebben moeten verdedigen, en als je me nu weer meer verdenkt omdat ik mezelf verdedig wat je nu vast wou gaan zeggen, dat is normaal lijkt me zo want jouw verdenking slaat helemaal nergens op.
Waarom zou ik als verrader of wolf het initiatief nemen om je verdacht te maken. Is dat een slimme manier om gelijkspel uit te lokken? Is dat schapengedrag waar wolven nog wel eens de neiging to hebben?

Verder vind ik het gewoon opvallen dat je de aandacht van maxwell probeert te verplaatsen naar drukknoopje. Maxwell was een weerwolf en heeft ook al een keer aangegeven op drukknoopje te gaan stemmen. Ik denk niet dat er sprake is van een wolf-wolf verdachtmaking hier, maar goed dat is slechts een gevoel.

Verdedigen doet iedereen dus op basis daarvan jou verdenken zou slecht zijn. Wat ik wel opvallend vind is dat je jezelf verdedigt op basis van dingen die eigenlijk geen inhoud hebben. Het enige dat je steeds zegt is dat mijn theorie niet klopt.
Oud 01-04-2007, 15:31
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 16:28 :
Waarom zou ik als verrader of wolf het initiatief nemen om je verdacht te maken. Is dat een slimme manier om gelijkspel uit te lokken? Is dat schapengedrag waar wolven nog wel eens de neiging to hebben?

Verder vind ik het gewoon opvallen dat je de aandacht van maxwell probeert te verplaatsen naar drukknoopje. Maxwell was een weerwolf en heeft ook al een keer aangegeven op drukknoopje te gaan stemmen. Ik denk niet dat er sprake is van een wolf-wolf verdachtmaking hier, maar goed dat is slechts een gevoel.

Verdedigen doet iedereen dus op basis daarvan jou verdenken zou slecht zijn. Wat ik wel opvallend vind is dat je jezelf verdedigt op basis van dingen die eigenlijk geen inhoud hebben. Het enige dat je steeds zegt is dat mijn theorie niet klopt.
Dat is juist het hele probleem, je verdachtmakingen slaan nergens op. Voor de rest is er niks aan de hand dus dat is inderdaad het enige waartegen ik me verdedig.
Oud 01-04-2007, 15:39
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-04-2007 @ 16:31 :
Dat is juist het hele probleem, je verdachtmakingen slaan nergens op. Voor de rest is er niks aan de hand dus dat is inderdaad het enige waartegen ik me verdedig.
Waarom slaat mijn verdachtmaking nergens op? Ik ben benieuwd Als je met iets goeds komt, ben je voor mij niet meer verdacht.

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 16:00.
Oud 01-04-2007, 16:09
twinkebel
twinkebel is offline
Jij zegt constant dat ik de aandacht van Maxwell afleidde. Maar, als je terugleest heb ik wel degelijk gegronde redenen om drukknoopje verdacht te vinden aangezien ze zo nadrukkelijk zei dat ze een goede functie heeft. Dat was voor mij aanleiding genoeg om op haar te stemmen. Niet om de aandacht van Maxwell af te leiden, maar ik verdenk haar gewoon. Jij vindt mij hierdoor verdacht, maar volgens mij neem jij nu drukknoopje in bescherming juist. Je probeert nu de aandacht op mij te vestigen terwijl je eigenlijk geen reden hebt. Wat ik ook raar vindt: Als ik nu met een 'goeie' verklaring volgens jouw kom, ben ik niet meer verdacht. Ik vind dit wolvengedrag, je probeert mij verdacht te maken als blijkt dat je eigenlijk geen goede reden hebt en dat komt uit probeer je het te sussen om zelf niet verdacht te worden. Nu ben je voor mij nog verdachter.

Zoals ik al zei, ik stem op jouw.
Oud 01-04-2007, 16:16
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmmm, eigenlijk word ik een beetje moe van deze blijkbaar oneindige discussie.
Mijn stem gaat naar Daboman, want die gaat er steeds maar weer op door, we weten nu wel dat je twinkebel oh zo verdacht vindt.
Oud 01-04-2007, 16:30
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 01-04-2007 @ 17:09 :
Jij zegt constant dat ik de aandacht van Maxwell afleidde. Maar, als je terugleest heb ik wel degelijk gegronde redenen om drukknoopje verdacht te vinden aangezien ze zo nadrukkelijk zei dat ze een goede functie heeft. Dat was voor mij aanleiding genoeg om op haar te stemmen. Niet om de aandacht van Maxwell af te leiden, maar ik verdenk haar gewoon. Jij vindt mij hierdoor verdacht, maar volgens mij neem jij nu drukknoopje in bescherming juist. Je probeert nu de aandacht op mij te vestigen terwijl je eigenlijk geen reden hebt. Wat ik ook raar vindt: Als ik nu met een 'goeie' verklaring volgens jouw kom, ben ik niet meer verdacht. Ik vind dit wolvengedrag, je probeert mij verdacht te maken als blijkt dat je eigenlijk geen goede reden hebt en dat komt uit probeer je het te sussen om zelf niet verdacht te worden. Nu ben je voor mij nog verdachter.

Zoals ik al zei, ik stem op jouw.
Je hebt gelijk, ik neem drukknoopje in bescherming. Daar durf ik ook best voor uit te komen. Maar goed, ik denk dat we het toch niet eens kunnen worden over de waarde van m'n theorie. Uiteraard kunnen we het ook nooit eens worden over jouw theorie over mij. Dus ik denk dat we genoeg gedebateerd hebben. Want nu geef je wel een theorie over mij. De rest moet maar zien wat ze ermee doen. Mijn stem zal naar jou gaan in ieder geval.
Oud 01-04-2007, 17:04
twinkebel
twinkebel is offline
ff een lijstje:

Daboman:
- Twinkebel
- Zoemzoem
- Elpida

Twinkebel:
- Daboman

update.

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 17:47.
Oud 01-04-2007, 17:35
Verwijderd
Ik wilde eventueel op Skilly stemmen vanwege haar posts waarin ze doet alsof ze een weerwolf is, maar ik ga vanavond maar weer gewoon voor Daboman.
Oud 01-04-2007, 18:55
Daboman
Daboman is offline
Ai dat ziet er slecht voor me uit, vooral als iedereen achter de meute aanloopt. Dan wil ik nog even m'n theoriën spuien voor het geval dat ik monddood wordt gemaakt . Ik denk dat Elpida en drukknoopje te vertrouwen zijn. Flyaway vertrouw ik nu eigenlijk ook. Ik weet niet wat ik van Skilly moet denken.

En bij zoemzoem heb ik dat zelfde onverklaarbare gevoel dat Elpida bij mij heeft, maar ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Twinkebel vertrouw ik nog minder dan zoemzoem, ik hoop op z'n minst te zien welke rol hij heeft, als ik wordt opgehangen.
Oud 01-04-2007, 19:18
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 01-04-2007 @ 17:16 :
Mijn stem gaat naar Daboman, want die gaat er steeds maar weer op door, we weten nu wel dat je twinkebel oh zo verdacht vindt.

Mee eens, ik heb ook op Daboman gestemd. Ondanks dat hij mij in bescherming neemt, ik heb gewoon zo'n gevoel...
Oud 01-04-2007, 19:24
Trass
Trass is offline
Ik stem niet op Daboman, gewoon omdat ik hem niet verdacht vind. Ik denk eerder dat hij een goede functie heeft, ziener denk ik maar dat is alleen maar een gevoel.

En als hij ziener is, vind ik twinkebel wel weer verdacht. Maarja, dat weten we vanavond wel want Daboman gaat er waarschijnlijk toch uit.
Oud 01-04-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 19:55 :
Ai dat ziet er slecht voor me uit, vooral als iedereen achter de meute aanloopt. Dan wil ik nog even m'n theoriën spuien voor het geval dat ik monddood wordt gemaakt . Ik denk dat Elpida en drukknoopje te vertrouwen zijn. Flyaway vertrouw ik nu eigenlijk ook. Ik weet niet wat ik van Skilly moet denken.

En bij zoemzoem heb ik dat zelfde onverklaarbare gevoel dat Elpida bij mij heeft, maar ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Twinkebel vertrouw ik nog minder dan zoemzoem, ik hoop op z'n minst te zien welke rol hij heeft, als ik wordt opgehangen.
Pas nu begin ik te twijfelen. Misschien ben je inderdaad wel de ziener
Oud 01-04-2007, 19:33
Trass
Trass is offline
Citaat:
Elpida schreef op 01-04-2007 @ 20:31 :
Dat dacht ik dus ook daarom. Nog snel even zeggen wie er goed/slecht zijn. Maarja, hij ligt er nu toch uit en misschien was het ook alleen maar om ons te laten denken dat hij ziener is.

Die post was vooral de reden dat ik niet op hem stemde, en ik vind hem ook niet echt verdacht.
Oud 01-04-2007, 19:49
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Trass schreef op 01-04-2007 @ 20:24 :
Ik stem niet op Daboman, gewoon omdat ik hem niet verdacht vind. Ik denk eerder dat hij een goede functie heeft, ziener denk ik maar dat is alleen maar een gevoel.

En als hij ziener is, vind ik twinkebel wel weer verdacht. Maarja, dat weten we vanavond wel want Daboman gaat er waarschijnlijk toch uit.
Niet als jullie voor twinkebel gaan. Hij heeft al 1 stem

Citaat:
Elpida schreef op 01-04-2007 @ 20:31 :
Muts

Citaat:
drukknoopje schreef op 01-04-2007 @ 20:18 :
Mee eens, ik heb ook op Daboman gestemd. Ondanks dat hij mij in bescherming neemt, ik heb gewoon zo'n gevoel...
Ooooh *zucht*. Laatste keer dat ik iemand in bescherming neem, volgende spelletjes inclusief

Ok stel nou dat ik het niet overleef. Wat ik wel verwacht, anders zou ik dit verzoek niet posten. Beloven jullie me dan dat jullie m'n posts goed onder de loep nemen? Ik heb ergens een hele sterke hint laten vallen...

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 19:52.
Oud 01-04-2007, 19:58
Trass
Trass is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 20:49 :
Niet als jullie voor twinkebel gaan. Hij heeft al 1 stem

Ooooh *zucht*. Laatste keer dat ik iemand in bescherming neem, volgende spelletjes inclusief

Ok stel nou dat ik het niet overleef. Wat ik wel verwacht, anders zou ik dit verzoek niet posten. Beloven jullie me dan dat jullie m'n posts goed onder de loep nemen? Ik heb ergens een hele sterke hint laten vallen...
Sorry, ik heb al gestemd dus mij lukt 't niet meer. En met gelijkspel bereik je ook niks.

Mij wel? (A) Ik nam 't nog voor je op!

Nou je 't toch al gezegd hebt, mag je ook wel zeggen wie Twinkebel?
Oud 01-04-2007, 20:05
Verwijderd
Ja, zeg het nu je nog leeft.
Oud 01-04-2007, 20:08
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 19:55 :
hoop op z'n minst te zien welke rol hij heeft, als ik wordt opgehangen.
Doordenkertje. Wie snapt hem?
Oud 01-04-2007, 20:09
zoemzoem
zoemzoem is offline
Dus je weet nog niet zeker of ie weerwolf is...
Oud 01-04-2007, 20:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 21:08 :
Doordenkertje. Wie snapt hem?
Ik.
Oud 01-04-2007, 20:11
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 01-04-2007 @ 21:09 :
Dus je weet nog niet zeker of ie weerwolf is...
Oh jawel. Laat ik het zo zeggen, waarschijnlijk zijn jullie blij als jullie van hem af zijn
Verwijderd
Zeg, eh, we zitten toch niet toevallig opgescheept met een leerling-weerwolf, of wel? Welke functies kan de leerling eigenlijk overnemen?

Edit: Oh gelukkig, we hebben een nieuwe ziener. Ik was al even bang dat de leerling ook weerwolf kon worden.

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 20:14.
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-04-2007 @ 21:10 :
Ik.
Eindelijk iemand die wel naar me luistert
Spelleider
Spelleider is offline
Eye of Sauron zat aan zijn bureau te genieten van een welverdiende sigaar en een kop koffie toen er op de deur werd geklopt. Met een zware stem zei hij dat de persoon binnen kom komen. Terwijl de deur langzaam openging keek hij met een nieuwsgierig en enigzins geïrriteerd gezicht naar wie zijn rust had doorbroken.
In de deuropening stond Tink*.
"Meneer Eye of Sauron? Mag ik astublieft een gesprek met u? vroeg het meisje met een smekend gezicht. Eye of Sauron knikte.
"Pak een stoel", zei hij. Snel liep Tink* naar binnen, bang dat hij zich misschien zou bedenken. Eye of Sauron stond op het punt om te vragen wat er aan de hand was toen hij buiten een luid tumult hoorde.
"Heb je een moment Tink*? Ik moet even ingrijpen. Wacht maar hier, ik kom zo terug", zei hij met een zachte stem om vervolgens naar buiten te lopen.

Buiten aangekomen liep Eye of Sauron snel richting het lawaai. Tot zijn grote verbazing was het Linda die aan het schreeuwen was. Het meisje, dat normaal altijd zo timide was ging tekeer alsof haar leven ervan afhing. Hij liep naar het meisje toe die prompt stilviel toen ze de directeur op haar af zag komen.
"Wat is er aan de hand, Linda?" vroeg Eye of Sauron. Hij zag een lach op haar gezicht verschijnen.
"Het gaat goed hoor meneer! Zoemzoem zei dat ik voor mezelf moest leren opkomen, dat ik mezelf meer moest laten horen. Dat ik niet bang moet zijn om op te vallen."
Eye of Sauron kon zijn glimlach niet onderdrukken. Hij voelde zich trots op haar. En vooral op Zoemzoem, die de enigste was die ondanks zijn populariteit ook dacht aan andere mensen. Hij probeerde een streng gezicht op te zetten, "Waar is Zoemzoem dan? Dit soort gedrag kan ik niet tolereren op deze rustige school."
Linda wees naar het sportveld en terwijl Eye of Sauron erop af ging riep ze hem na dat hij niet te streng moest zijn.

Bij het sportveld aangekomen riep Eye of Sauron Zoemzoem bij zich. Zoemzoem voelde de bui al hangen en liep met tegenzin richting de directeur. Hij probeerde een excuus te verzinnen maar nog voordat hij daar aan toe kon komen onderbrak Eye of Sauron hem al.
"Zoemzoem, ik neem aan dat je weet waarom ik je bij me heb geroepen?" Zoemzoem knikte. Hij baalde want hij probeerde zo goed om anderen te helpen. Dat wilde hij later ook graag doen, mensen met problemen helpen. Het werd alleen niet altijd op prijs gesteld.
"Je hoeft niet zo teleurgesteld te kijken Zoemzoem, ik kom niet om je te straffen. Ik wil je een compliment geven." Verbaast keek Zoemzoem naar de directeur op, "E-een compliment?"
"Ja. Ik ben echt heel erg trots op je. Je bent een voorbeeld voor de andere leerlingen. Ik weet zeker dat je op deze manier komt waar je wilt en als je ooit hulp nodig hebt dan weet je me te vinden." Eye of Sauron gaf de verbaaste jongen een schouderknopje en liep weer terug naar zijn kantoor.

Terug in het kantoor verwachtte Eye of Sauron om Tink* weer aan te treffen. Niks was echter minder waar. Ze was weggegaan, vond het misschien te lang duren. Hij zuchtte en besloot haar maar te gaan zoeken, zijn koffie was toch al koud geworden. Eye of Sauron liep de hele school door maar hij kon Tink* nergens terug vinden. Ten einde raad liep hij naar de bibliotheek waar hij de nerds Twinkebel en TopDrop aantrof.
"Weten jullie waar Tink* is?" vroeg hij de jongens. Twinkebel wees naar zijn zakcomputer en trok een eigenwijs gezicht. TopDrop keek Twinkebel aan en rolde met zijn ogen alsof hij wilde zeggen dat ze eigenlijk te intelligent en te superieur waren om de directeur om zulke onnodige quests te helpen. TopDrop en Twinkebel waren net aan het discussiëren over roleplaying games en ze waren zich al helemaal aan het inleven.
"Onze quest begint, oh Eye of Sauron", zei TopDrop met een mysterieuze stem. Twinkebel pakte zijn zakcomputer en zette hem aan. Hij startte PeopleLocator op en begon te zoeken.
"Het subject bevindt zich in de diakamer. Daar zal uw quest eindigen. Gaat u op weg oh heer."

Snel begaf Eye of Sauron zich naar de diakamer. Ondanks hun intelligentie en hun geweldige toekomstkansen bleef hij de nerds eng vinden. Ze leken zo in een andere wereld te leven. Hij besloot om daar maar eens wat aan te doen. "Ze moeten maar eens leren dat de normale wereld ook nog bestaat", mompelde hij tegen zichzelf.
Hij duwde de deur van de diakamer open en zag daar inderdaad Tink*. Snel bedekte hij zijn ogen want Tink* was helemaal naakt. Haar kleren lagen, samen met een stapeltje mannenkleren bij de deur. Het waren de kleren van Daboman, de leraar.
"Bedek jullie", snauwde hij tegen de twee geliefden. Ze trokken snel hun kleren aan.
"Bah, wat ben ik teleurgesteld zeg. Eerst Mr Soija en nu jullie. Heeft hij misbruik van je gemaakt Tink*?" Tink sloeg haar ogen naar beneden.
"Meneer Eye of Sauron...", even was ze stil, "Het was niet zijn schuld meneer. Ik heb hem verleid. Ik ben verliefd, i-ik hou zielsveel van hem." Daboman vulde haar aan, "En ik hou ook van haar Eye of Sauron. Ik weet dat het me mijn baan kan kosten maar liefde, zo'n pure liefde heb ik nog niet eerder meegemaakt."

Verslagen liep Eye of Sauron terug naar zijn kantoor. Hij wist dat hij een waardevolle leraar moest ontslaan. Hij hoopte slechts dat Daboman een goede leerling had opgeleid.

Deelnemers:
01. Sagana (wolfsbane)
02. Tink*
03. sterrenmeisje
04. Trass
05. Elpida
06. Maxwell (weerwolf)
07. Mr Soija (cupido)
08. Severus (geliefde)
09. Hanneke (geliefde)
10. light fighter
11. P-apple
12. Skilly
13. Daboman (ziener)
14. TopDrop
15. zoemzoem
16. twinkebel
17. Flowtje
18. Dark Phoenix (dorpeling)
19. Neiu
20. Flyaway
21. ChIn0_gUrL (weerwolf)
22. drukknoopje

blauw = gedood
rood = opgegeten
groen = gestorven aan liefdesverdriet

Slechte keus dorpelingen, gelukkig voor jullie is er met de dood van de ziener een nieuwe ziener onstaan. De leerling komt tot leven en de weerwolven zijn aan zet.
Oud 01-04-2007, 20:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 21:11 :
Eindelijk iemand die wel naar me luistert
Ik wist je functie allang... ik had sowieso al het gevoel dat je ziener was.
Oud 01-04-2007, 20:15
twinkebel
twinkebel is offline
Oke, blijkbaar heeft hij dan toch mijn functie niet opgevraagd ofzo en probeerde hij dat aan te geven.. Ik snap er iedergeval niks meer van, Beats me...
Oud 01-04-2007, 20:15
Daboman
Daboman is offline
Nu kan ik mooi gaan genieten van m'n Ik-zei-het-toch moment tegenover mr soija . Succes verder, hopelijk doen jullie wat met m'n beroemde laatste woorden...
Oud 01-04-2007, 20:16
P-apple
P-apple is offline
Dat meen je niet... *dankt god voor de leerling*

Ok, de volgende keer Twinkebel eruit, en dan nog maar één weerwolf te gaan...

Edit: Huh? Twinkebel, hij heeft je functie wel gezien lijkt me
Oud 01-04-2007, 20:16
Trass
Trass is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-04-2007 @ 21:14 :
Ik wist je functie allang... ik had sowieso al het gevoel dat je ziener was.
Ik ook en het werd op het einde werd het ook steeds duidelijker.

Jammer van de ziener maar gelukkig is er de leerling nog Beter dan dat die de functie van heks inneemt.

*gaat nu verhaal lezen*

Citaat:
twinkebel schreef op 01-04-2007 @ 21:15 :
Oke, blijkbaar heeft hij dan toch mijn functie niet opgevraagd ofzo en probeerde hij dat aan te geven.. Ik snap er iedergeval niks meer van, Beats me...
Ik denk dat het iets anders is
Oud 01-04-2007, 20:19
twinkebel
twinkebel is offline
hij zegt dat hij hem graag wil ZIEN dat duidt er volgens mij op dat hij hem nog niet opgevraagd heeft maar mij sterk verdenkt om zijn redenen dan denk ik.
Oud 01-04-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 21:15 :
Nu kan ik mooi gaan genieten van m'n Ik-zei-het-toch moment tegenover mr soija . Succes verder, hopelijk doen jullie wat met m'n beroemde laatste woorden...
Dacht het niet, piet. Halve groep liegt de boel bij mekaar, dus pech voor je dat ik geen sympathie voor je hebt.

Plus: Heb nergens gezegd dat je geen ziener bent.
Oud 01-04-2007, 21:09
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-04-2007 @ 21:49 :
Dacht het niet, piet. Halve groep liegt de boel bij mekaar, dus pech voor je dat ik geen sympathie voor je hebt.

Plus: Heb nergens gezegd dat je geen ziener bent.
Je zei dat ik verdacht was Je zei zelfs dat ik "verdachte nummer 1" was kijk hier maar eens. En hier. Je hebt me verdachter gemaakt dan ooit iemand heeft gedaan, dus geniet ik lekker van m'n ik-zei-het-toch moment, want ik heb je wel een hint gegeven. Dat je niet zei dat ik geen ziener was okey, maar je verdacht me wel Ik zei nog zo, wie het laatste lacht, lacht het best, en nu is het dus mijn beurt

EDIT: maar misschien moeten we maar niet bij de dorpelingen gaan rondspoken

Laatst gewijzigd op 01-04-2007 om 21:15.
Oud 01-04-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 22:09 :
Je zei dat ik verdacht was Je zei zelfs dat ik "verdachte nummer 1" was kijk hier maar eens. En hier. Je hebt me verdachter gemaakt dan ooit iemand heeft gedaan, dus geniet ik lekker van m'n ik-zei-het-toch moment, want ik heb je wel een hint gegeven. Dat je niet zei dat ik geen ziener was okey, maar je verdacht me wel Ik zei nog zo, wie het laatste lacht, lacht het best, en nu is het dus mijn beurt

EDIT: maar misschien moeten we maar niet bij de dorpelingen gaan rondspoken
Jezus, ik heb zowat iedereen verdacht. Zoals gewoonlijk. Tig mensen worden verdacht door tig mensen en tóch zijn dr maar vier wolf, lieverd
Ik zei ook dat ik geen wolf was, maar werd toch gestemd
Oud 01-04-2007, 22:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 01-04-2007 @ 23:54 :
Jezus, ik heb zowat iedereen verdacht. Zoals gewoonlijk.
Mij niet
Oud 01-04-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-04-2007 @ 23:55 :
Mij niet
oh jawel hoor
Oud 01-04-2007, 23:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 02-04-2007 @ 00:06 :
oh jawel hoor
Dan ben je stom.
Oud 01-04-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-04-2007 @ 00:07 :
Dan ben je stom.
heb het toch niet gepost
Oud 02-04-2007, 09:27
twinkebel
twinkebel is offline
volgens daboman is zoemzoem dus niet een slechterik. We hebben iedergeval iets gehad aan de ziener, maar ik begrijp nog steeds niet waarom hij over mij begon als hij mijn functie niet had opgevraagd.
Oud 02-04-2007, 12:22
Verwijderd
op de vraag of onze ziener dan misschien niet zeker wist of twinkebel een weerwolf was:
Citaat:
Daboman schreef op 01-04-2007 @ 21:11 :
Oh jawel. Laat ik het zo zeggen, waarschijnlijk zijn jullie blij als jullie van hem af zijn
dus ik denk dat ie dat niet voor niets heeft gepost eigenlijk twink... maar van mij mag je best nog even blijven leven, als je mij/Linda maar beschermt
Oud 02-04-2007, 14:36
twinkebel
twinkebel is offline
oke dankje, toeminste nog iemand geloofd dat ik niet slecht ben.. ik snap niet wat die ziener heeft uitgevoerd zouden de functies weer zijn verwisselt ofzo? want dit is niet normaal als dat zo is.
Oud 02-04-2007, 15:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Spelleider, vertel, zijn de functies verwisselt?
Oud 02-04-2007, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-04-2007 @ 16:03 :
Spelleider, vertel, zijn de functies verwisselt?
Doden moeten hun mond houden
Net als niet-deelnemers
Oud 02-04-2007, 15:08
Verwijderd
De Spelleider doet hierover geen uitspraken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten