Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 08:51
Verwijderd
is het eens mooi weer zit ik de hele dag op de uva *mopper*

En we krijgen een poes.
Advertentie
Oud 12-04-2007, 09:55
WolterB
WolterB is offline
Jeuj, mooi weer, leuke week, leuke dagen te gaan.
Life is good
Oud 12-04-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 12-04-2007 @ 10:55 :
Jeuj, mooi weer, leuke week, leuke dagen te gaan.
Life is good
gefeliciteerd!
Oud 12-04-2007, 10:03
Miracle
Miracle is offline
Woei, wat is het toch heerlijk om een dagje helemaaaal vrij te zijn. Lekker rustig aan doen en niets moet.
Alleen jammer dat ik zoveel hooikoorts heb.
Oud 12-04-2007, 10:12
Verwijderd
Elke keer verbaas ik me weer over de domheid van sommige mensen (en dat heeft niets met intelligentie te maken).
Oud 12-04-2007, 10:52
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd @ wolterB

-----

ik ben kapot, zo moe en heb weer/nog barstende hoofdpijn
Oud 12-04-2007, 11:04
Verwijderd
>_> ik denk dat ik verliefd ga worden op iemand wat niet zo slim is
Oud 12-04-2007, 11:04
kroot
kroot is offline
@ WolterB: feli!

Het lukt gewoon niet.
Oud 12-04-2007, 11:36
Redhair
Redhair is offline
@IcedEarth, ik ben niet naar dat feestje geweest. Jij wel?

Wat een dagen weer. Vrijdagnacht een grote paniekaanval gehad door een nachtmerrie. De droom was heftiger dan de dromen die ik normaal heb, en toen ik wakker werd lag J. niet naast me, want hij zat met wat huisgenoten aan de mdma.
Veel dromen, meerdere paniekaanvallen en gister als klap op de vuurpijl knallende ruzie gehad met J.
Met moeite uitgepraat, maar ik had al bijna mijn spullen gepakt.

Zometeen naar Tactus, later vanmiddag een gesprek met mijn mentor, die mij opbelde.

Ik ga mijn moeder vertellen dat ik vandaag een intakegesprek bij tactus heb, zodat ik haar daarna op de hoogte kan brengen van mijn therapie daar. Gewoon doen alsof ik al die maanden hiervoor nog niet bij tactus ben geweest.
Ik zit er over te denken om een opname te vragen. Nu kan het, omdat mijn moeder weet dat ik te veel blow en omdat ze weet dat ik naar tactus wil. Als J. weg is wil ik dan misschien een week of tien dagen naar een kliniek, om te 'ontgiftigen'.

Straks ook nog even ruzie maken met een huisgenoot, omdat ze de stekker van de droger heeft doorgeknipt. Zij gebruikt hem niet en ze wil er ook niet aan meebetalen. De hoer, ze hoeft er ook niet aan mee te betalen, maar J. heeft die droger van zijn zus gekregen en ze moet met haar poten van andermans spullen afblijven, dit is niet de eerste keer dat ze zoiets flikt.
Ook even een huisvergadering regelen, zodat we er met z'n alleen over kunnen praten. Dat wijf moet snel normaal leren doen, anders ga ik eens kijken wie haar nog meer het huis uit wil hebben.
Oud 12-04-2007, 11:57
Verwijderd
Nou dacht ik "ik ruim even mijn tafel op en maak hem schoon", alleen, ik heb een te agressief middel gebruikt dus nu zie je allemaal vlekken op mijn tafel . Achja, zullen we er maar van maken dat het kunst is?
Oud 12-04-2007, 12:29
Verwijderd
ik kan helaas niet posten wat ik wil, gezien prive omstandigheden en gevoelige kwesties lijkt me dat niet slim.
maar ik voel me slecht en stom
want ik doe stomme dingen!
dingen die niet door de beugel kunnen!

Oud 12-04-2007, 12:32
Verwijderd
eindelijk het eerste goede punt binnen, na een 4,5 een 4,4 en een 4,3.. een 8,6 voor Latijn , misschien kan ik dan toch nog iets.

ik word zooo blij van de zon
Oud 12-04-2007, 12:45
Yana
Yana is offline
Ik weet het niet zo goed meer. Ben een beetje in dubio. Nu doorgaan met afvallen en het nu eens echt goed aanpakken (=minderen), of wat langzamer en vandaag gewoon een softijsje pakken? Ik merk dat ik weer heel eetbui gevoelig begin te raken, wat logisch is als je te weinig eet. Maar als ik niet te weinig eet, dan ben ik helemaal waardeloos als ik straks bij die startgroep aan kom. Ik eet niet te weinig, ik braak niet, laxeer niet, en toch heb ik een eetstoornis? Haha.
Oud 12-04-2007, 12:51
Redhair
Redhair is offline
Yana, ook al eet je niet te weinig en laxeer/braak je niet, je kan gewoon een eetstoornis hebben. Kom op, het houdt je toch bijna 24/7 bezig?

Zo, bij tactus geweest en een detox geregeld. Nu ben ik bang dat ik te snel besloten heb. Wat moet ik tegen mijn moeder zeggen? Mam, ga even zitten, eind mei word ik een week opgenomen in een kliniek om te ontgiftigen.
Ach, ik moet niet bang zijn, mama zal alleen maar blij zijn dat ik het ga doen.

Ik vind het doodeng. Een week tussen junks zitten, en als ik thuis kom is J. er niet eens, want dan zit hij nog tussen andere junks af te kicken. Ik durf nu al niet meer, wil terug krabbelen, maar ik weet dat ik het moet proberen. Een week is maar heel kort, en als ik echt wil stoppen met alle drugs is een opname misschien wel het beste.
Oud 12-04-2007, 13:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Yana: Een eetstoornis gaat niet alleen over de hoeveelheden die je eet, maar ook over de gedachtes die je hebt. Stap 1 is beter eten, als je dat doet, kan stap 2: niet meer eetgestoorde gedachtes ook. Als je dwangmatig met eten bezig bent, heb je een eetstoornis, klaar. Je hoeft jezelf daarvoor niet te "bewijzen", nu je hulp zoekt. En dan nog: beter geen eetstoornis en wel hulp dan wel een eetstoornis en geen hulp, toch?

OT: Ik ben zo blij Mijn mondeling ging zoals verwacht (niet zo best dus), maar mijn woordjes gingen wel hartstikke goed. En hij zei ook: Je leert nu elf weken Turks, best logisch dat je dan nog geen heel gesprek kan voeren. Alleen luisteren was jammer, had wel geleerd maar was blijkbaar één tekst vergeten en die vroeg hij natuurlijk net. Maar goed, mijn grammatica was blijkbaar wel goed gegaan, ben benieuwd naar het cijfer. En nu is het vakantie en is alles goed. Volgende week gaat leuk worden. Ik ben zo blij
Oud 12-04-2007, 13:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Redhair schreef op 12-04-2007 @ 13:51 :
Yana, ook al eet je niet te weinig en laxeer/braak je niet, je kan gewoon een eetstoornis hebben. Kom op, het houdt je toch bijna 24/7 bezig?
precies.. het gaat niet alleen om weinig eten e.d maar juist om het denk gedrag..

@ redhair.. ik denk dat het een goede keuze is.. kom op, niet terugkrabbelen
Oud 12-04-2007, 13:52
Verwijderd
omg the 69 eyes <3
Oud 12-04-2007, 13:54
Verwijderd
De zon schijnt zo fijn Ik wilde vandaag dolgraag in de zon gaan zitten, maar aangezien ik lekker last heb van kramp - was even vergeten dat ik ongesteld moest worden - blijf ik maar lekker thuis. Straks wel even genieten van de zon door een wandeling naar de supermarkt te maken

Ben vrij oké aan het werk, niet helemaal tevreden erover, maar 't begin is er.
Oud 12-04-2007, 14:06
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Dankjulliewel voor de felicitaties

Mn dag wordt alleen maar beter geloof ik. Vergadering van school liep erg goed en toen ik thuiskwam lagen er twee pakketjes op me te wachten die ik eigenlijk iets eerder verwachtte

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 14:10.
Oud 12-04-2007, 14:14
rensd
rensd is offline
Jeuj, ik had een 8 voor mijn Nederlands betoog, waardoor mijn schoolexamencijfer op een 8.1 gemiddeld uitkwam. En dat was het hoogste van de klas Al met al ben ik dus erg blij en best wel verbaasd, want normaal ben ik toch helemaal niet zo goed in Nederlands..
Oud 12-04-2007, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 12-04-2007 @ 13:45 :
Ik eet niet te weinig, ik braak niet, laxeer niet, en toch heb ik een eetstoornis?
Je weet zelf heel goed dat een eetstoornis veel meer is dan alleen dat.

OT: Ik voel me ziek en het wordt eigenlijk steeds erger. Het ziekenhuis zal nog wel even op zich laten wachten (qua wachttijden, maar ook omdat ze gewoon raar zijn) en mijn eigen huisarts is een maand met vakantie.
Oud 12-04-2007, 14:24
Verwijderd
Gefeliciteerd wolterB!

OT: Die zon doet me echt heel erg goed. Vanmiddag lekker in het zonnetjes gezeten met vriendin, lekker gekletst, beetje uitgerust, ontspannen, heerlijk! Toen bleek college daarna uit te vallen, dus ik was wat eerder thuis, erg fijn. Zometeen lekker op mijn balkon voorbereiden voor morgen en vooral lekker rustig aan.
M'n tentamen vanochtend ging mwah.. ik heb bij het gewone deel gedaan hoe ik dacht dat alles moest, dus ik hoop maar dat ik dat goed gedaan heb. De woordjes heb ik verknald, maar ze vroeg net díe woordjes die ik niet kende of steeds vergat. Maar die kan je gelukkig vrij makkelijk herkansen.
Ik ben toch eigenlijk wel een beetje op zoek naar een ander plekje om te wonen. Niet dat het hier heel vreselijk is, maar ik baal er zo van dat ik eigenlijk tussen heel veel niet-studenten woon en dat het ook zo ver is van alles. Ik merk dat ik de tijd die ik nu nodig heb om te reizen eigenlijk nodig heb voor andere dingen. Nu maar hopen dat ik redelijk snel iets kan vinden, zou ik wel fijn vinden!
Nu is er gelukkig een klein beetje meer rust in het leven en het is lekker weer, dus heerlijk .

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 14:26.
Oud 12-04-2007, 14:34
Nyawa
Ik heb zojuist een grote inhaalslag gehaald met Spaanse woordjes leren, de opgaven voor volgende week gemaakt in de trein, alles gelezen voor deze week én al een deel voor volgende week, dus ik ben trots op mezelf . Ik ben eindelijk niet meer zo ontzettend moe, heerlijk is dat, en vanavond zie ik vriendjelief weer. En och, er zijn ook wel stomme dingen, maar ze vallen in het niet bij de goede .
Oud 12-04-2007, 14:40
rare kwast
rare kwast is offline
flikker toch op..
krijg ik nu een brief van de luchtmacht dat ik me MORGEN om 9 uur moet gaan uitboeken!!
JA NIET!
je gaat toch geen dag van te voren een brief sturen! ik heb ook een sociaal leven (niet super druk ofzo maar loop niet achter hun gat aan)
heb sowieso een soll. gesprek dus kan niet maar dat terzijde
ik bellen naar daar dat ik niet kan krijg ik die heks aan de lijn waar ik al mee overhoop lig en die zegt dat het al de 4de keer is dat ik niet kan..
3de keer pas ja! en daarnaast de 2de keer was jullie schuld..

en ik kreeg mijn dosier waar ik inzage in wilde hebben... stelt geen fuck voor! die formulieren heb ik thuis ook ja.. die hoefde ik niet ik wil die vellen hebben waarom ik er uit moest en wat er allemaal achter mijn rug om is besproken!

*very pissed is nu*
Oud 12-04-2007, 15:29
snoopy
snoopy is offline
Ik voel me veeeeeeel beter dan laatst
Ben vrolijk!
Oud 12-04-2007, 15:30
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hiephoi WolterB!!! Gefelicteerd!

Ik had een 8,8 voor m'n scheikundetentamen polymeren! Omg, jeej! Stiekem moest ik een 8,2 hebben, maar hij heeft verkeerd geteld. Voor mijn gemiddelde had het haast niets uitgemaakt, maar mooi is het wel. Wel een 5,5 voor natuurkunde.. Maar m'n gevoel zei een 4 en voor 40 min. de tijd vind ik het nog redelijk. Desalniettemin dom laag. Ik zie mijn natuurkundecijfer angstvallig naar de 6,5 gelijden, oei.

Maar nu zit ik al voor aap in een blauwe legging met een zwart rokje en een blauw shirtje én rode schoentjes. Hihi, voorspeeltentamen met een thema.
Oud 12-04-2007, 15:38
Verwijderd
WolterB, gefeliciteerd!

ik heb t voor mekaar
Oud 12-04-2007, 15:54
Alwien
Alwien is offline
Ja zeg, ik heb na anderhalf jaar lessen, vier verprutste praktijkexamens, in totaal drie theorie-examens (een keer gezakt en een verlopen certificaat) ein-de-lijk mijn rijbewijs gehaald.

En volgende week vakantie

Als het nu niet goed met me zou gaan, zou ik het ook niet meer weten. Het gaat dus erg goed
Oud 12-04-2007, 15:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aaaah wat tof! Krijg ik zojuist een brief van school dat ik morgen 2 (voor mij erg belangrijke) tentamens in mag halen, een dag van te voren; Wat een pret, zo op het laatste moment!
Oud 12-04-2007, 16:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie. M'n computer deed raar en toen was ineens m'n venster gesloten, voor ik op 'verstuur reply' kon klikken.

Wat ik (ongeveer) getypt had:
Mijn stage is echt super super super super super super super leuk. Ik word echt gewaardeerd door de kinderen en door mijn mentor. Ik krijg de kans om dingen uit te proberen en mijn mentor vindt het zelfs goed als ik om 8.00u vraag of het goed is als ik van 8.30 tot 9.00u in een andere klas bij een stagiaire ga filmen en zij daarna bij ons in de klas komt filmen en dat ik dan met twee kinderen een werkje wil doen. Tof mens. En ik heb al helemaal zin in het nieuwe thema.
En ik heb ook een stageplek voor na de meivakantie; daar werd net voor gebeld. Wel een experiment, maar zelfs al is het niet geslaagd, dan is het nog maar 4 weken, dus dat valt te overleven. Joepie.
Nu langzaamaan naar school, ze stikken er maar in. Ik heb geen tijd om veel eerder te komen, of ja, ik ga die moeite niet doen. Laat de anderen ook maar eens wat overleggen en besluiten; ik heb al genoeg gedaan. Ik help dadelijk nog wel mee.
Nu toets en ik heb geen zin om die 245 vragen te lezen en te maken; ik wil lekker op ons balkonnetje zitten (wel in m'n eentje, want vriendlief heeft weer een abonnement op het overwerken *zucht*). Ach ja, misschien is het maar beter ook; kan ik vast wennen aan het feit dat de toetsweken voorbij zijn en ik vanaf maandag weer 's avonds naar school moet. Buh, heb er geen zin in.
Oud 12-04-2007, 16:31
Verwijderd
Ooooh, ik heb in de zon gezeten, de hele dag, <33
Oud 12-04-2007, 16:51
Verwijderd
Haaa, wat een heerlijk nieuws; met mijn nichtje is alles prima! Ze was niet te klein, wat de verloskundige dus wel dacht, maar gewoon precies gemiddeld. Nog ongeveer 2 maandjes...

En ik hoorde dat een van mijn nichtjes zwanger is. Vrij bizar nieuws.. ze is 18, heeft gelukkig wel een vaste vriend die het kindje ook wil opvoeden, maar ze woont doordeweeks in een soort revalidatiekliniek omdat ze sinds 2 á 3 jaar plotseling uitval in haar benen heeft; ze kan soms gewoon ineens niet meer lopen. (Waarschijnlijk is er ooit iets mis gegaan met een ruggeprik.) Haar zwangerschap zal niet goed zijn voor haar herstel en haar aandoening zal ook niet goed zijn voor haar zwangerschap. (Haar moeder bleef nooit langer dan 6 maand zwanger; mijn nichtjes en neefjes waren allemaal bijzonder klein bij de geboorte en de gevolgen van die te vroege geboorte zijn ook heel duidelijk te merken; ze hebben allemaal flinke leerachterstanden en ook fysieke problemen. Hopelijk kan mijn nichtje het ietsje langer volhouden...)

Verder is mijn zus lief Heel lief
Oud 12-04-2007, 16:57
Eurynome
Eurynome is offline
we doen WILD !!!

ik heb net mijn boek gekaft met papier van KITSCH kitchen

wohooow!

*yeah*
Oud 12-04-2007, 17:08
Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: ik denk ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt, het is het proberen waard

OT:
Moeilijke dag vandaag, hoop gepraat. Ben langs het lokaal gegaan dat voor T. is ingericht, heb daar nog even wat vrienden van hem gesproken en in het condoleanceregister geschreven.
Wat schrijf je in godsnaam op? 'Veel sterkte', 'We denken aan jullie' het lijken allemaal zulke zinloze woorden, woorden zonder betekenis, zonder kracht. Ik heb uiteindelijk maar opgeschreven: 'Heel veel kracht en sterkte toegewenst.' alsof het wat voor ze zal uitmaken..

Werd nog door D. (coördinator) uit de klas gehaald, natuurlijk onder Duits dus de nieuwsgierige blikken zag ik al rondgaan.
Mijn eigen co was de hele dag in het lokaal aanwezig, dus die kon mij niet spreken. Waar het op neer kwam was dat ze zich zorgen maakten om mij, omdat ik gisteren zo geschrokken was, en me er zo slecht door voelde. D. vertelde dat hij wist dat ik in therapie was, maar hij wist ook van mijn eigen verleden ivm zelfmoordpogingen. Hij wilde weten of ik er goed over kon praten met mijn ouders/vriendinnen en wilde toch ook even naar mijn ouders bellen. Ze maakten zich oprecht zorgen om me, en hoopten dat ik goed besefte dat het ZIJN keuze was en dat dat losstaat van MIJN gemaakte keuzes. Ik voelde me er meteen weer naar door, maar vond het wel lief van ze.

Net bij therapie ook weer over zijn dood gehad en uiteraard ook over mijn pogingen, mijn herinneringen daaraan. Vond het zowel fijn als griezelig om te bespreken. Fijn omdat ik het kwijt kon, griezelig omdat dat tijden zijn waar ik liever niet meer aan wil denken. Ik ben helemaal niet meer het meisje dat ik toen was, ik besef dat ik al zo ver gegroeid ben, maar toch. Het blijft pijn doen, diep van binnen. En hoewel ik zo blij ben, dat ik nog leef.. blijf ik denken, dit had mijn herdenking moeten zijn, niet die van M.
Oud 12-04-2007, 17:35
Verwijderd
Ik vind het heel goed van Yana en Redhair dat ze hulp hebben gezocht. Knap!

Ik geloof dat het de laatste tijd niet goed gaat met mijn relatie. Nouja, ik zie wel wat er van komt... Als we uit elkaar zouden gaan, dan zou dat ook het beste zijn, maar ik geef nog niet op!

Voor mijn vorige opdracht ook een voldoende en ik hoop dat volgende week leuk wordt.
Oud 12-04-2007, 18:07
Ann
Ann is offline
Nu gaat J. ook al niet naar Disneyland. Fijn. Vanochtend moesten we dus het geld inleveren en ik zag J. al nergens en ik had nog een beetje hoop, maar niet dus. Maar Ej gaat ook mee, ik heb meteen gevraagd of hij mee gaat met ons, dat is voor H, ook leuk want hij kent Af en Ar niet. Hoe haalt N het in vredesnaam in dr kop om hen te vragen. Echt waar. En ik ben flink kwaad op haar, elke dag een beetje meer, en misschien nog wle meer op de rest. Niemand mag haar, maar ze blijven fijn met haar omgaan, uhuh... tuurlijk joh.

Vandaag duizend examens geoefend en het ging niet zo goed, nou ja misschien omdat mijn hoofd bij andere dingen zit. Morgen moet papa weer naar het ziekenhuis toe. Er zijn weer plekjes bij hem terug de kanker is dus waarschijnlijk niet helemaal weg. Mama heeft een ontsteking in haar rug en die kan amper lopen. Fijn zo vlak voor de examens.
Oud 12-04-2007, 18:27
darkfairy
darkfairy is offline
vandaag naar de huisarts geweest ze vertelde me dat ik een gemengde eetstoornis heb boulimia en anorexia alletwee was wel even schrikken want ik wist niet dat dat allebei kon tegelijk
en ik heb het op het werk verteld en nou hebben ze mijn moeder gebeld en met een smoes ervoor gezorgd dat ze morgen naar het werk komt en dan gaan we het haar vertellen
dat kan nog leuk worden
en ze gaan daar een afspraak met het ggz maken zodat er iemand van het ggz naar het werk komt
en nou maar even afwachten naar haar reactie
Oud 12-04-2007, 18:34
Roosje
Roosje is offline
Hee darkfairy, wat goed! Het is zeker even schrikken om dat te horen, dat kan ik me voorstellen, maar het kan je natuurlijk wel helpen met het eraf komen. En succes morgen met het aan je moeder vertellen, lijkt me niet makkelijk. Maar goed, het is misschien wel goed dat ze het weet. (})
Oud 12-04-2007, 18:38
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-04-2007 @ 19:34 :
Hee darkfairy, wat goed! Het is zeker even schrikken om dat te horen, dat kan ik me voorstellen, maar het kan je natuurlijk wel helpen met het eraf komen. En succes morgen met het aan je moeder vertellen, lijkt me niet makkelijk. Maar goed, het is misschien wel goed dat ze het weet. (})
ik zie er wel tegen op maarja kan nou niet meer terug
en bedankt^^
Oud 12-04-2007, 18:46
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 12-04-2007 @ 19:38 :
ik zie er wel tegen op maarja kan nou niet meer terug
en bedankt^^
Juh, dat snap ik, maar bedenk dat je er later blij om zult zijn.
Oud 12-04-2007, 18:47
Verwijderd
Wat Roosje zegt!
Oud 12-04-2007, 18:47
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Roosje schreef op 12-04-2007 @ 19:46 :
Juh, dat snap ik, maar bedenk dat je er later blij om zult zijn.
dat zal zeker wel
Oud 12-04-2007, 19:05
moon
moon is offline
Het gaat gewoon helemaal niet meer. Ik ga heel ver over mijn grenzen heen als ik morgen gewoon naar mijn stage ga. Hoe ga ik mijn ouders vertellen dat het me echt duizend stappen te ver is? hoe ga ik mijn stagebegeleidster vertellen dat ik al een week lang ziek ben van de stress en me nog niet eens aan mijn haren mee laat slepen naar haar en de stage toe?
Hoe moet ik mijn omgeving vertellen dat mijn automutilatie in het niet valt bij de hoeveelheid pijn die ik mezelf doe door zo over mijn grenzen heen te gaan? Hoe maak ik duidelijk dat het echt genoeg is nou? ik heb het al zo vaak gezegd en toch weer gedaan. Maar ik ben kapot nou. Ik kan niet meer, nee echt niet. Er zijn maar nauwelijks mensen die zich denk ik kunnen voorstellen wat ik nu voel. De onzekerheid pakt mijn identiteit af, geeft me paniekgevoelens, maakt me ziek...het is echt helemaal niet normaal meer. Als ik er heen ga kom ik er huilend of in het ergste geval zelfs kotsend aan. Niets in mij kan die stage meer verdragen. Mijn lichaam niet en mijn geest niet, ik kan het niet meer aan. Wat moet ik nou? ik kan niet meer, echt niet, echt niet, echt niet. HELP!
Oud 12-04-2007, 19:12
Verwijderd
@Nijn: Ik zie nu je verhaal van gister pas staan... Heel veel sterkte en (}).

@moon: Als je zo niet meer kunt, dan is het misschien toch wel verstandig om het aan iemand te vertellen...niet denken over hoe je dat zou moeten doen, want daar kom je toch niet uit, gewoon beginnen, dan zie je vanzelf wel hoe het er uit komt. Misschien dat je eerst 'aan jezelf' moet werken, van je onzekerheid af moet en weet ik het wat al niet meer, voordat je stage gaat lopen...? Of misschien moet je het nog een keer proberen, op een andere stageplaats, die niet zo beladen is als deze nu is?

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 20:19.
Oud 12-04-2007, 19:15
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 12-04-2007 @ 19:47 :
dat zal zeker wel
Daarom

ot:
Kom net weer van de kapper en het zit voor de verandering weer eens best goed

Alleen jammer dat mijn buik echt heel veel pijn doet.. En deze keer is het niet eens mn eigen schuld (nou ja, ik heb 1 opscheplepel bolognesesaus gehad )

Over 6 dagen al naar Rintveld.. Ik las op een log van een meisje dat ze niet op vakantie mocht, ook als ze nog niet opgenomen was/in deeltijd zat. Das dan mooi k*t, ik wil niet de vakantie van mn vriend en familie verpesten.
Oud 12-04-2007, 19:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-04-2007 @ 20:12 :
@Nijn: Ik zie nu je verhaal van gister pas staan... Heel veel sterkte en (}).
ja me too..

nijntje heeeel heeel heel veel sterkte.. big hug
Oud 12-04-2007, 19:16
Sagana
Sagana is offline
Omg echt, TRUT.
Bah wat haat ik zulke mensen! Een beetje schijnheilig gaan doen, zelf haar beloften niet eens nakomen en dan zo over mijn vader praten. Oh ik was zooo kwaad. Maar goed, dat heeft ze gemerkt ook ze heeft ten eerste het recht niet om zich met alles te bemoeien en ten tweede nog veel minder het recht om zo over mijn vader te praten. Wat een verschrikkelijk & hatelijk mens is het toch.
Oud 12-04-2007, 19:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 12-04-2007 @ 20:15 :
Daarom

ot:
Kom net weer van de kapper en het zit voor de verandering weer eens best goed

Alleen jammer dat mijn buik echt heel veel pijn doet.. En deze keer is het niet eens mn eigen schuld (nou ja, ik heb 1 opscheplepel bolognesesaus gehad )

Over 6 dagen al naar Rintveld.. Ik las op een log van een meisje dat ze niet op vakantie mocht, ook als ze nog niet opgenomen was/in deeltijd zat. Das dan mooi k*t, ik wil niet de vakantie van mn vriend en familie verpesten.
al zouden ze het verpesten vinden jammer dan.. het gaat nu even om JOU!
ik snap best dat het een kut idee is als je hun vakantie zou verpesten (heb ik zelf ook al eens gehad) maar je kan er niets aan doen en je doet je uiterste best om beter te worden..

knuffel
Oud 12-04-2007, 19:18
rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. ben bek af veel te weinig slaap gehad afgelopen dagen en ben nu onwijs labiel (huil om niets maar om dingen die ik wil huilen kan ik niet huilen )
Oud 12-04-2007, 19:27
Verwijderd
Ben al de hele dag zó mmmmmisselijk. Al die chocolade... Net een grote pizza op en chocolade mousse met caramel saus en over half uurtje alweer warme chocolademelk met slagroom en koekjes. Ik vind het echt verschrikkelijk, ik mis de honger en de botjes. Ik weet ook niet of ik dit tot dinsdag vol ga houden, misschien toch ook maar wat alternatieven bedenken morgen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten