![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en voel je iets voor Roos ? voelt zij iets voor jou ? je verhalen intrigeren me mateloos ! tot hoors |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb gewerkt en kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeenkie ik ben nu echt kapot en ik snap niet waarom ik dat ineens de laatste paar keren heb met werken? misschien omdat het werk me begint te vervelen en ik er eigenlijk nu wel weg wil. zometeen douchen, dan naar vriendje om daar te eten en dan weer terug en wat de avond me vanaf daar gaat brengen weet ik nog niet.
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat kun je natuurlijk zelf weten, wij kregen het vanuit school aangeboden, test gedaan of je in aanmerking komt en daarna mocht je zelf naar de extra lessen (1 uur in de week) komen, maar daar heb ik an sich niet veel aan gehad.
Je kunt ook gewoon de beide boeken bestellen en die doorwerken. Check http://www.cambridgeesol.org/ voor meer informatie. Je wordt vervolgens op 5 onderdelen getoetst, writing, reading, listening, english in use en speaking. Waar vooral English in use een heel andere dimensie geeft omdat je dit op middelbare school meestal niet op die manier krijgt aangeboden. Daar leer je heel veel van ![]() Aanstaande woensdag worden de examens writing/reading/listening en english in use in één dag afgenomenb ij mij op school, en voor het spreekgedeelte moet je naar Utrecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap heel goed dat je soms het idee krijgt dat ik het leven leidt van een filmster, een bekende zanger of een losgeslagen kunstenaar. Allemaal waar. Helaas zijn er ook nog genoeg dagen die ik zinloos in mijn bed doorbreng, dagen dat ademhalen me nog teveel moeite kost. Over die dagen praat ik hier nooit. Over mijn relatie met Roos heb ik eigenlijk niet zoveel zin om te vertellen, we vrijen een maand of zes nu en dat gaat ons samen prima af. Sterker nog, ondanks dat ik wel wat bedpartners heb gehad heb ik zelden zo fijn en lekker gevreeen als Roos en ik doen. We beminnen elkaar echt, maken elkaar mooier. Heel soms merk ik wel eens dat ons grote leeftijdsverschil ons wat opbreekt, begint ze plots over kinderen of zegt ze dat ze me niet alleen maar in bed wil zien maar ook eens op een maandagmiddag. Echt verliefd worden zou ik trouwens niet kunnen worden op Roos, daarvoor is wat we nu hebben te speciaal. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag, Tot schrijfs, Daan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag geluisterd naar Sonia Ghandi. Was wèl tof. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik heb vandaag geslapen en ik werd om 9 uur wakker omdat mijn buurmeisje weer eens vrienden over de vloer had en daarna viel k weer in slaap en nou ben ik kleren aan t wassen en aan t wachten totdat mijn turkse worst en mn brood ontdooit en daarna ga ik boodschappen doen want ik heb geen fruit en brood meer en ben vergeten geraspte kaas te kopen wat wel een essentieel onderdeel van pasta is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja natuurlijk moet je er wel bij bedenken dat ik er nog ongeveer 50 ct per uur bovenop krijg in de vorm van fooit. dus dan zou ik uitkomen op ongeveer 4,40. Maarja, die vakantieuren zijn best wel een hoop geld, superhandig als je opeens wat nodig hebt dus dat is vooral kut. Ik zal vanavond eens overleggen met collega's, wat zij er van vinden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |